de AndruA » 01 Dec 2023, 06:36
Salutare, nu știu dacă mai este chiar atât de activ forumul ăsta dar merită să încerc pentru că încep să obosesc rău.
Am un FORD FIESTA 2006 1.3 benzină exact ca în acest topic. Eu sunt începător iar de ale mecanicii nu am știut niciodată. Am cumpărat această mașină în urmă cu o lună iar ceva timp nu a avut nicio problemă, am făcut revizia completă fără nicio problemă și lafel, nu mi-a făcut absolut nicio problemă...
De ceva timp de când a venit vremea mai rece întâmpin o problemă care deja mă urmărește de mai bine de o săptămână (aproape 2), povestea începe în felul următor:
Prima pățanie să îi spun așa cu mașina asta am avut-o atunci când am plecat înafara Bucureștiului și a fost puțin cam frig, atunci mașina nu a mai pornit, băgam cheia, se aprindeau martorii iar atunci când o învârteam complet motorul învârtea dar nu pornea, efectv se învârtea în gol. Ca soluție gândită pe moment am folosit spray de muște să pot să pornesc motorul să poată să facă (bănuiesc) explozie la motor, atunci când am făcut asta ce să vezi, a pornit, toate bune și frumoase, în capul meu am sperat că doar s-a întâmplat și ce ghinion aș avea să se mai repede dovedindu-mi că m-am înșelat, am întâmpinat aceiași problemă a 2 a zi de dimineață.
În capul meu m-am gândit că este vorba despre buji, am fost am cumpărat un set de 4 și le-am schimbat, ce să vezi la următoarea pornire nu am mai avut problema asta până.. următoarea zi.
Am fost cu ea la mecanic, mi-a verificat clapeta de accelerație, am pus pe tester, a mai făcut ceva pe la motor după care a funcționat 2-3 zile și m-am lovit iar de aceiași problemă, dimineața când îi dau cheie, motorul învârte dar nu pornește și sunt nevoit să urmez același proces cu spray ul. M-am întors înapoi la mecanic, dumnealui mi-a transmis atunci că nu a izolat termic clapeta și unde mai este necesar deoarece nu a avut silicon termic, am fost am cumpărat eu unul, i l-am dus, dumnealui susține că a găsit un furtun spart ce a fost schimbat ulterior iar unde era necesar a izolat cu siliconul termic asta fiind ultima vizită finalizată chiar ieri la acest mecanic. Toate bune și frumoase ieri de dimineață la 5, am dat prima cheie, a pornit la sfert, am zis okay, a reușit să o facă, seara când am ieșit de la muncă lafel, a pornit la sfert de cheie, precizez că s-a oprit și a fost nevoie să îi mai dau una pentru a porni complet motorul. În schimb, astăzi de dimineață am luat povestea total de la capăt, atunci când i-am dat cheie, motorul a început să învârtă dar învârte în gol efectiv și nu vrea pur și simplu să pornească, precizez că locul de parcare este cumva în rampă (nu știu dacă are vreo legătură dar poate să fie un detaliu important).
Vă rog dacă cunoaște careva răspunsul sau știe despre ce vorbesc/mă poate ajuta și este din București sau este dispus să îmi dea un sfat aș fi complet îndatorat, mulțumesc pentru atenție și o zi bună.