Salut fordisti,
Fara sa vreau am dat de acest topic. M-au deranjat anumite afirmatii si vreau sa spun ca in legatura cu amabilitatea si modul de a discuta cu clientii al domnului Gabi Dobroiu, numai de bine!
Astazi l-am sunat pentru a ma interesa in legatura cu distributia de la Ford Fiesta, pentru ca am citit peste tot informatii contradictorii in legatura cu intervalul de schimb al acesteia. Domnul Dobroiu a fost dornic de a ma ajuta si a facut asta foarte bine, explicandu-mi exact ce si cand trebuie schimbat. Acum cel putin nu o sa arunc pe geam niste bani pe care i-as fi cheltuit pe schimbul distributiei cu 25.000-30.000 km inainte de termen. O gramada de alte service-uri probabil ar fi fost dornice sa ma invite sa fac o astfel de lucrare
Domnul Dobroiu mi-a lasat impresia unei persoane care face cu pasiune meseria pe care o are si sunt convins ca nu sunt singurul care crede acelasi lucru. Spun asta pentru ca l-am mai contactat in trecut in legatura cu diverse nelamuriri pe care le aveam despre revizii sau mici probleme aparute si a fost mereu mai mult decat amabil si dornic de a ajuta, invitandu-ma de asemenea, sa-l contactez din nou ulterior ca sa-i spun cum merge masina, intrucat sunt din Constanta si nu aveam posibilitatea de a ma prezenta fizic la Agastia, decat poate in concediu...
Ford Agastia nu are decat de castigat promovand o imagine de transparenta totala, oamenii de acolo fiind foarte deschisi catre rezolvarea problemelor clientilor.
Pe aceasta cale il salut pe domnul Dobroiu si-i multumesc pentru amabilitatea de care a dat dovada de fiecare data.
Mi-ar placea sa cred ca exista astfel de oameni si in restul reprezentantelor Ford, marca aceasta merita un service de calitate!
Numai bine.