de mbustea » 18 Mar 2011, 22:15
Defectiunea care s-a produs e urmatoarea: Bloc spart se pare din cauza unui piston. aceasta sa petrecut in mod subit, fara vreo avertizare anterioara, fara consum de ulei si in conditiile in care cu o zi inainte, dupa parcurgerea unui drum mai lung, media consumului de motorina a fost mica, chiar foarte buna.
Sunt total dezamagit, si am serioase semne de intrebare in legatura cu fiabilitatea unui asemenea motor; ce incredere mai poti avea sa te angajezi la parcurgerea unui drum mai lung, eventual in strainatate dupa un asemenea eveniment,? Zero! Motorul avea doar 160000km (si mai vorbesc unii ca astea sunt facute pentru 500000-1000000km).
Constatarea a fost facuta de mecanicul meu, vizual, fara sa dea jos motorul. A constatat ca lantul de distributie e la locul sau, de unde concluzia ca, chiuloasa n-ar fi defecta;
Personal as prefera un motor intreg, provenit din dezmembrari, binenteles la un pret acceptabil.
Exista si varianta: doar bloc motor binenteles continand vibrochen si pistoane dar la o uzura acceptabila.
Aveti vreo solutie? Va rog!
Cu stima, Mircea BUSTEA