ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Răspunde

Ce jenti ai?

Aliaj
34
59%
tabla
24
41%
 
Voturi totale : 58

30 Iun 2007, 09:19

Vara cele de aliaj cu cauciuc vara,iarna tabla cu anvelope iarna,in vest majoritatea asa au.Iarna la minus 20 grade daca prizi o bordura,janta de aliaj se fisureaza repede din cauza ca este mai casanta(mai ales daca nu este de calitate),si nici nisipul si combinatia de sare cu zapada topita nu face bine la aliaj.

30 Iun 2007, 11:12

Parerea mea este ca in lumea reala, coeficientul de frecare este influentat, printre altele, si de temperatura, viteza dintre obiecte si geometria (forma si suprafata) suprafetei de contact. Asta ar fi un motiv pentru anvelopele late la dragstere, celalt ar fi faptul ca fort a se distribuie mai mult, cauzand eforturi mai mici in anvelope.



Scuzati pentru offtopic, daca doreste moderatorul poate sa mute partea care tine de frecare in alt topic, ca aici nici macar despre anvelope nu se vorbeste :D

30 Iun 2007, 12:54

la jantele din segmentul acesta comercial (pana in 1000 euro setul) si la dimensiuni de pana in 17" de obicei cele din "aluminiu" sau din aliaj sunt mai grele decat cele de tabla.
se recomanda ca iarna sa fie jante de tabla si cauciuc cat mai ingust deoarece un cauciuc ingust taie mai bine zapada decat unul lat si astfel se previne echivalentul pe zapada al fenomenului de agvaplanare, iar jantele de tabla sunt mai "pline" decat cele din aliaj si protejeaza mai bine discurile si placutele de frana de nisip, zapada etc.
Răspunde