Salut,
Inca data cu multumiri, sincer nu ma mai asteptam la un raspuns din partea dvs..
Referitor la combustibil, sper sa nu fiu eu cel mai ghinionist dintre pamantenii cu masini, dar cine stie...Am sa schimb filtrul de motorina, sa vad ce gasesc in el si atunci merg si pe idea de a avea impuritati pe injectie.
Intre timp lucrurile au mai evoluat si nu in bine;La ultima pornire (vineri), masina a luat-o bine dar dupa vreo 50 de metri, a inceput sa zgaltaie, cu fum la esapament( nici nu mai imi dau cu parerea ce culoare avea) si miros pronuntat de ulei.
In plus se aude si un fluierat, suierat exact cand raman fara putere la masina, daca vreau sa accelerez.Toate astea cu motor rece si la plecari de pe loc (opriri la semafor sau treceri pietonale).
Daca incercam sa ridic ambreiajul pentru a-I-a, aveam senzatia ca motorul vrea sa se opreasca cu fum la spatele ei daca incercam sa accelerez.In relanti,am observat ca masina se tura singura pana la 1100 ture iar pe esapament gazele parca gafaiau la iesire;Asta pentru un timp foarte scurt, apoi turaatia de relanti s-a normalizat.
Am oprit pe dreapta si cu inima stransa am mai pornit-o odata si culmea a functionat din nou normal, am mai mers inca 7 km fara nici o problema (nu tu fum,nu lipsa putere, reactie la accelerare la mai mult de 3000 de ture...deci totul normal) si odata ajuns la destinatie am tras-o pe dreapta pana voi avea timp sa merg din nou la service cu ea.Banuiesc turbina.Imi vine sa cred ca daca o mai duc mult peste 2500 de ture, pleaca tot uleiul de la motor prin turbina.La pornire se aude si un zgomot metalic in zona motor(nu pot sa identific exact locatia) care dispare in cateva zeci de secunde.Situatia prin care trece masina seamana cu
viewtopic.php?f=53&t=43219&hilit=+turbinaInca odata multumiri.
Cu respect.