Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
18 Mai 2010, 18:38
Am un Focus 1,6 benzină, 2002, ~80.000km.
Merge foarte bine, totul e ok, dar are o mică problemă la pornire.
Problema este că porneşte relativ greu. Electromotorul învârte undeva între 2-4 secunde (asta variază) apoi porneşte. Merge fără nici o problemă. Ciudat este că de exemplu dacă dau 2 secunde la automat apoi opresc şi dau din nou, porneşte imediat. Lafel şi dacă pornesc motorul şi îl opresc după câteva secunde, porneşte imediat.
Maşina am achiziţionat-o recent cu această mică problemă. Fostul proprietar spune că a stat pe bară circa 7 luni, lucru dovedit de faptul că bateria i-a fost schimbată înainte de a fi vândută (baterie de 55A).
Ştie cineva care ar putea fi problema?
Mulţumesc anticipat
18 Mai 2010, 20:32
In prima faza schimba si tu consumabilele(filtre dar in special bujiile ...cauta originale, sunt ieftine si bune)
19 Mai 2010, 07:50
O să schimb întâi bujiile, să văd cum se comportă.
19 Mai 2010, 21:27
Dupa ce ii schimbi bujiile schimbai si benzina.Top 99 de la Petrom o sa iti lase alta impresie,placuta zic eu,si o sa iti scada si consumul.
Bafta!
30 Mai 2010, 15:34
Între timp am fost cu maşina la un service oarecare, acolo n-au găsit nici o defecţiune.
Am fost şi la service Ford, de vreo 3 ori până acum. Nu au găsit nici o eroare, doar mi-au schimbat filtrul de benzină şi au încercat să îi dea de cap.
Mâine mă duc iar cu ea, or să verifice pompa de benzină.
Despre bujii au spus că sunt în regulă.
E puţin offtopic dar totuşi, ştie cineva de unde pot cumpăra o telecomandă pentru alarmă şi să îi fac încă o cheie? Am doar o cheie.
01 Iun 2010, 15:51
De la reprezentanta Ford, de pe e-bay sau de la userul gokey (sau ceva de genul).
21 Iun 2010, 22:37
$1 scrie:$2e la reprezentanta Ford, de pe e-bay sau de la userul gokey (sau ceva de genul).
Până acum n-am reuşit să rezolv problema pornirii.
Am fost de nenumărate ori la service la Ford, dar cei de acolo sunt pareleli.
Nu are nici o eroare, dar ei cred că ar fi de vină o bobină care vine montată pe galeria de admisie.
Mi-au spus să mă duc la un parc de dezmembrări şi să iau o bobină de acolo să văd dacă aia e problema.
Am ataşat câteva poze cu piesa în cauză.
- Fişiere ataşate
-

-

23 Iun 2010, 09:27
Nu cred ca e din idle speed control valve....daca era aia nu iti statea bine la ralanti.
Cand pui contactul de fiecare data se aude cum bazaie pompa din rezervor? Incearca sa pui contactul succesiv de mai multe ori, daca are un rateu e din releu sau chiar din pompa.
Posteaza mai bine la Focus 1, acolo ai avea mai multe raspunsuri.
23 Iun 2010, 14:16
$1 scrie:$2u cred ca e din idle speed control valve....daca era aia nu iti statea bine la ralanti.
Cand pui contactul de fiecare data se aude cum bazaie pompa din rezervor? Incearca sa pui contactul succesiv de mai multe ori, daca are un rateu e din releu sau chiar din pompa.
Posteaza mai bine la Focus 1, acolo ai avea mai multe raspunsuri.
Am pus chiar ieri contactul succesiv. Se aude cum bâzăie. L-am pus de circa 4 ori apoi i-am dat cheie, nu a dat nici un rateu, dar nici nu a pornit imediat, ci după 3-4 secunde.
M-am gândit şi eu că nu are cum să fie de la acea piesă pentru că relantiul nu are nici o problemă, stă la ~8000rpm când e cald iar când îl pornesc şi e rece sare undeva la 1100rpm, deci e ok.
Voi posta la Focus 1.
21 Sep 2011, 14:52
Problema încă persistă. Nu îi poate da nimeni de cap. Să fac o scurtă recapitulare cu ce s-a făcut până acum. A fost pusă pe tester de vreo 3 ori, nici o problemă. S-a verificat presiunea dată de pompa de benzină. Am schimbat regulatorul de presiune, bobina de inducţie, bujiile, filtrele, ulei, antigel. Am schimbat şi mecanismul din poza de mai sus, ce este răspunzător pentru relanteu, nimic. Am încercat până acum la vreo 3-4 service-uri. Bateria e şi ea nouă .
Vreo idee, ce aş mai putea să verific ?
21 Sep 2011, 17:33
Daca problema apare cand masina sta mai mult si dispare daca ii dai putin la automat eu as face pariu ca e pompa sau ceva in neregula cu circuitul de alimentare cu benzina.
Inca o idee, nu mai cumpara nimic asa ... incearca sa o faci pe probate! Nu scrie de unde esti ca o pompa am si eu ...
21 Sep 2011, 21:31
Eu sunt din Brăila. Nu ştiu dacă e vreo problemă de alimentare din moment ce mi-au verificat la service asta.
Am mai vorbit cu câteva persoane care spuneau că vinovat ar putea fi senzorul de temperatură.
Încă o chestie, am observat că după ce i-au contactul, scot cheia din contact, indicatorul de la ceasul de temperatură şi de la benzină se duc la jumătate unde, ori stau acolo ori tremură uşor şi coboară pe la un sfert, apoi iar urcă la jumătate. Deobicei stau fixe la jumătate. Odată pus contactul ele revin la normal. Functionează bine, nu e nici o problemă, doar că stau la jumătate după ce scot cheia. Să fie vre-un semn că e ceva în neregulă? Chestia asta n-o face mereu.
22 Sep 2011, 10:13
De senzorul de temp eu te-am intrebat mai demult
viewtopic.php?p=952853#p952853Oricum cei ce ti-au verificat pompa nu sunt tot cei ce te-au pus sa schimbi jumate de masina?
21 Oct 2011, 11:15
Problema s-a rezolvat, vinovat fiind unul dintre injectoare. Acesta nu închidea când motorul era oprit lăsând să pătrundă benzină în cameră de ardere, rezultând o pornire grea. Mulţumesc tuturor pentru sfaturi.
22 Oct 2011, 17:16
Si cum ai aflat care dintre ele este vinovat? Care a fost solutia? L-Ai schimbat sau doar curatat . Da-ne detalii!
S-ar putea ca eu sa am aceiasi problemam de aceea sunt interesat.
22 Oct 2011, 21:18
Le-am şi curăţat dar degeaba. Am scos intr-o zi rampa cu tot cu injectaore şi am pus degetul în capătul fiecărui injector iar unul dintre ele era umed, ba chiar picura dacă lăsam rampa scoasă.
Pentru un rezultat cât mai sigur pune-i contactul de 2 ori să crească presiunea la 3 bari.
23 Oct 2011, 09:04
Si l-ai schimbat pe cel defect, sau ai gasit alt remediu? Cam la ce pret e un injector second sau unul nou?.
O ssa incerc sa fac si eu experimentul. Multumesc pentru sfaturi!
23 Oct 2011, 09:34
Am schimbat injectorul defect. M-a costat 200lei second, unul singur.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.