Chip tuning-ul si remaparea fac acelasi lucru, dar diferit. Pentru tine, ca utilizator final, nu sunt diferente (perceptibile), dar modul de lucru este diferit.
Rezultatul, in ambele cazuri, este schimbarea parametrilor de functionare. In cazul chip-tuning-ului, metoda este de a inlocui actualul de chip al masinii cu unul presetat (se inlocuieste fizic prin dezlipire / lipire). In cazul remaparii, noii parametri se scriu direct in chip-ul actual fara sa mai fie o interventie fizica asupra sa.
Inainte de a lua decizia unei remapari, trebuie sa cunosti bine "produsul finit". Preferabil ar fi sa mergi cu o masina cu remaparea facuta de aceeasi firma. Pot fi diferente foarte mari in comportamentul masinii chiar daca pe hartie cam toti "producatorii" de softuri dau aceleasi rezultate.
Dupa ce am incercat Dimsport, SKN si Superchips (pe mai multe masini) pentru masina mea am ales Superchips (avem un reprezentant si pe forum ceea ce iti poate aduce un discount). Ceea ce m-a determinat sa aleg Superchips a fost faptul ca masina avea un comportament liniar, fara socuri bruste (asa cum s-a intamplat cu softuri Dimsport). Astfel ca pot merge normal cu masina, la fel cum mergem inainte, fara sa stau cu grija ca daca apas un pic mai tare pedala de acceleratie totul o ia razna. Prefer ca masina sa traga liniar decat sa ai un prag peste care, daca treci, sa crezi ca se rupe in doua.
Uite reprezentantul Superchips:
memberlist.php?mode=viewprofile&u=22Bafta!