Totul despre membri

Primul Ford - Focus Mk2 Ti-VCT

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Primul Ford - Focus Mk2 Ti-VCT

Mesajde herrOn » 21 Iul 2017, 09:58

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris.
Pozele promise:
19477549_1776675292348821_2696053358310495292_o.jpg
75292348821_2696053358310495292_o.jpg[/attachment]
19477516_1776675299015487_7945671447509710076_o.jpg

19554320_1776675295682154_4915058845135947817_n.jpg


Si 2 poze de la intalnirea FF2 de ieri a Bucurestenilor.
IMG_20170721_095253.jpg

aici noile jante echipate cu anvelope noi hankook
IMG_20170720_201912.jpg



Mi-a ajuns pila pentru stergatoare, este praf, nu va luati :))
Intre timp am dat comanda pe altgrad de stergatoare originale, le-am si pus.

Mai am niste chestii micute de pus pe masina, dar nu am avut cand.
- un brat cu stergator - bratul pe care il am acum pe masina are un dinte de prindere al stergatorului rupt, am gasit o oferta pe emag si l-am luat, a costat 45 lei cu tot cu transport.
- Am comandat niste drl-uri led de la chinezoi, o sa le montez in portbagaj, impreuna cu o priza noua.
linkuri drl led https://www.aliexpress.com/item/car-styling-2Pcs-Super-Bright-Flexible-Waterproof-COB-DRL-Daytime-Running-Lights-Straight-Driving-Fog-Light/32803052442.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.00VRmIsi priza si usb charger https://www.aliexpress.com/item/A24-2016-New-Arrive-12V-Dual-USB-Car-Cigarette-Lighter-Socket-Splitter-12V-Charger-Power-Adapter/32678532400.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.Li7Ub8. Usb charger-ul o sa il pun in buzunarul stanga din bord, sub volan. Din fericire toate sunt waterproof.
- am luat grile cromate, trebuiesc un pic finisate inainte sa le pun pe masina. Asa arata (se vede ca plasticele au mustati).
IMG_20170721_093424(1).jpg

- un buton de prins snurul de la polita in haion + snurul de la polita de schimbat (fostul propietar a rupt urechiusa de prindere din snur, apoi a incercat sa lipeasca capul snurului de haion si a topit plasticele)

O sa vreau sa vopsesc/colantez masca de la mp3 si cea de la schimbator. Inca nu am gasit ceva sa imi placa, dar nici nu am cautat sincer :-t

Cu ajutorul lui Alex, am montat cele 2 plafoniere. Sunt super incantat de ele, ii multumesc inca odata pentru rabdare si timp, acum am loc de pus ochelarii de soare.
IMG_20170721_093537.jpg

IMG_20170721_093724(1).jpg


Am interiorul incalzit de facelift plus negru.
Trebuie sa il montez si sa ii fac conversia 5dr-3dr.
19489972_1709349762438311_1193431837_o.jpg

19250088_1709349749104979_1037960842_o.jpg


Mai am de polishat farurile, vopsit etrierii, vopsit jantele, schimbat oglinzile cu cele de fl, schimbat rama grila radiator. Si ... binenteles, facut conversia la clima.

Atat momentan, revenim cu modificari in urmatorul post.
Ford Focus Mk2 2004 1.6 Ti-VCT 115 cp
Avatar utilizator
herrOn
Incepator
 
Mesaje: 81
Membru din: 20 Noi 2015, 21:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK2 1.6 TI-VCT

Re: Primul Ford - Focus Mk2 Ti-VCT

Mesajde herrOn » 09 Noi 2017, 16:48

breaking news :D

-am montat interiorul nou de ghia FL cu plus negru (trebuie sa gasesc fire pentru incalzire, ca nu am instalatia electrica)
-am schimbat GEM-ul cu unul full options
IMG_20170829_183309.jpg

cu ocazia asta imi merg si luminile de la picioare, momentan am un ice blue montat, difera tenta de lumina fata de cele din poza.
-am schimbat nuca, am optat pentru cea neagra
IMG_20170822_182242.jpg

-am facut un upgrade la antena
-am cumparat 2 lampi pentru portbagaj, o sa pun leduri pe ele
-mi-a venit si bricheta pentru portbagaj si inca o bricheta cu modul usb pe care cred ca o sa o montez sub bratul de la cotiera(inca nu sunt 100% sigur).
-am comandat si un mic gadget care sincer isi face toti banii, cu care verific presiunea in anvelope. Parcand masina pe bordura i se schimba unghiul de greutate si mereu mi se desumfla 2 roti mai repede.
22547019_1889466911069658_370494846_o.jpg

-am schimbat grila pe fata, am trecut de la cea cromata la cea basic
IMG_20171021_201349.jpg

-am schimbat becurile la faza scurta cu niste chinezarii
si cu ajutorul lui onutcristian am montat ceasuri lvl 3 diesel si am facut conversia la benzina. Dupa un upgrade de soft totul functioneaza perfect inclusiv senzorul de temperatura al motorului
IMG_20171108_192204.jpg

-am pus jantele pe 15 cu anvelopele de iarna, cu ocazia asta mi-au stricat cei de la vulcanizare o piulita
IMG_20171106_134627.jpg

-am luat un set de oglinzi de FL, care asteapta sa fie montate. Cred ca o sa ii pun si led-uri aftermarket pentru puddle lights, pe care le am deja
O poza cu scaunele mele cand am fost nevoit sa fac conversia de la 5 la 3 usi si coletul cu ceasuri si oglinzi proaspat primit.
IMG_20171102_104959.jpg


pe langa toate bucuriile de mai sus, am mai avut parte si de altele pe partea tehnica.
Mi-a cazut ambreiajul in intersectie si l-am schimbat cu un kit sachs + rulment de presiune LUK, o distractie pe cinste ce sa mai...
Untitled-1.jpg

si am schimbat bendixul la electromotor - ca simptome - cand se incalzea motorul pornea mai greu masina.

si in ultimul rand va las cu ceva frumos, un volan de FF2 imbracat in fibra de sticla si piele si plastice de scaune recaro imprimate prin transfer
22.jpg


link manometru
https://www.aliexpress.com/item/Anbes-D ... 0.0.g6JxA1
link antena
https://www.aliexpress.com/item/Car-Ant ... 0.0.F3DboY
link h7
https://www.aliexpress.com/item/2PCS-H7 ... 0.0.F3DboY
Ford Focus Mk2 2004 1.6 Ti-VCT 115 cp
Avatar utilizator
herrOn
Incepator
 
Mesaje: 81
Membru din: 20 Noi 2015, 21:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK2 1.6 TI-VCT

Re: Primul Ford - Focus Mk2 Ti-VCT

Mesajde The29041993 » 26 Mar 2018, 00:12

Alooo...ce e linistea asta pe aici?
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 1536
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Bucuresti-Titan / Dambovita- Fieni
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (~130cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul Ford - Focus Mk2 Ti-VCT

Mesajde herrOn » 26 Mar 2018, 10:42

gata, gata ... vine postul ala lung si plictisitor dar plin cu evenimente.

Pornind de la schimbarile minore la cele majore.

Am schimbat oglinzile cu cele de facelift, electrice incalzite. Inca nu am optat pentru cele cu puddle si pliere din 2 motive.
1. evident financiar, pret dublu de achizitie
2. Sincer, nu stiam cum o sa se comporte pe timp de iarna plierea aceea automata.

Am gasit o bara originala de cc, inca nu am reusit sa o pun pe masina, inca o am pe cea de la van wetzel.

Am facut revizia fiindca s-a implinit anul, desi facusem undeva la 8.000 km cu masina anul trecut.
Am optat pentru filtre originale si ulei ford, la anul o sa incerc liqui moly sau motul, vedem.
IMG_20180223_174347.jpg
IMG_20180223_174347.jpg (20.07 KiB) Vizualizat de 681 ori

Revizia am facut-o la Vali, un baiat de milioane foarte priceput, din Bucuresti cu garajul propriu. Pentru cei care doresc sa ia legatura cu el il puteti gasi la nr: 0728 797 153

in poza se mai vad si alte bunatatati, o sa scriu mai jos despre ele.

Cred ca cea mai importanta modificare a fost conversia de la ac la clima.
Totul a inceput cu o oportunitate de a cumpara piesele necesare la un pret ce mi s-a parut foarte ok. Desi nu m-am grabit sa le iau initial, cred ca am mai asteptat 2 luni si apoi le-am luat. Ma miram sincer ca nu le luase nimeni intre timp, nici nu stiam cata munca presupune asa ca am decis sa le iau. Am uitat sa mentionez ca acel "kit" de fapt era tot bordul 2, cu instalatia electrica, senzori, aeroterma, radiator, modul de clima pre facelift, rama bord etc. Practic era un plug & play, dar viata nu este asa roz precum credem noi :)

Din cauza temperaturilor scazute cred ca a mai daurat 2-3 saptamani pana sa ne punem pe montat.
Intre timp am dat comanda de un modul climatronic negru de facelift, luat din dezmembrari cu timp de retur mic (o sa scriu mai jos despre el fiindca mi-a mancat zilele).

Asa ca impreuna cu Alex (The29041993)si Onutcristian ne-am pus / (s-au pus) pe montat. (pentru mine mecanica reprezinta visul unui meloman cu 2 picioare stangi de a dansa intr-o buna zi, imi place dar nu pot... ).
De dat bordul jos a fost relativ simplu, cred ca a durat maxim 1 ora. eram cu totii bucurosi ca se misca repede treaba, operatia trebuia sa dureze 6 ore maxim. Au urmat usile laterale, norocul nostru ca am coupe, ghinion ca usile sunt mai mari si mai grele si trebuiesc suspendate in aer pana se decupleaza toate mufele.
1.jpg

Cu ocazia asta, am tras niste fire pentru semnalizarile in oglinzi, doamne ajuta! am avut de unde...
IMG_20180203_123509.jpg

Sosise momentul sa punem bordul inapoi pe masina.
IMG_20180203_123746.jpg

Inainte sa il montam constatasem ca masina de pe care provenea nu a avut filtru de polen, ceea ce inseamna ca tot bordul era plin de mizerie, praf etc.
Am curatat cat am putut si a inceput asamblarea la loc a masinii, primul impediment fiind faptul ca bordul nou, nu se mai potrivea pe masina. Aici s-au pierdut ore bune, tevile de la conductele de ac nu se mai potriveau pe gaura, bordul cu clima avea un balans stanga -dreapta datorita unei "chestii" care tinea pe mijloc. S-au incercat diverse metode, am indoit pana si tevile de la ac care ieseau spre motor ca sa le putem fixa pe gaura. (exista sanse ca bordul vechi sa fi provenit de pe o masina care a avut accident pe fata).
IMG_20180203_115459.jpg
in poza se vede zona unde trebuia sa se conecteze tevile de ac.

Nu a vrut, pur si simplu nu a vrut, se incapatana sa intre pe pozitie asa ca s-a trecut la planul B, anume MUTAREA tuturor componetelor de pe un bord pe altul si adaptarea bordului original (cel pe care il aveam pe masina), ceea ce implica schimbarea instalatiei electrice, dat gauri pentru senzori etc. Cu acest prilej am schimbat si radiatorul de pe o masina pe alta fiindca al meu a mers numai cu filtre de polen de calitate :)
IMG_20180203_161838.jpg


Nu tin minte exact cum s-a terminat ziua/seara, adica in ce stadiu eram. Stiu ca sambata, a ramas masina acolo in service, iar eu trist si plin de ganduri imi faceam o ultima poza la ea inainte sa plec acasa, cu masina lui alex.
IMG_20180203_184921.jpg


Duminica, m-am intors cu Alex si Jeffe la service. Dupa ce s-a potrivit bordul pe masina si s-au montat usile la loc, am facut primul test... am pus cheia in contact si in loc sa porneasca a aparut eroare de comunicare pe CAN. Ceasurile nu comunicau cu GEM-ul masinii, nu stiu cat era ceasul, dar parca imi aduc aminte ca era seara tarziu, trecut de 10, incercam sa facem masina sa porneasca si aveam diverse erori de comunicare. Timp in care a sarit in ajutor Jeffe, si cu ocazia asta ii multumesc inca odata fiindca este a 2-a oara cand a reusit sa ma salveze si sa ma faca sa plec linistit cu masina acasa. Problema fiind de la niste mase care nu au fost puse. BUCUROS, masina pornea, aveam clima, punem ceasurile la loc tot interiorul era pus la loc, ora..., cand sa pornesc masina... eroare de comunicarea a ceasurilor. Am crezut ca mor, eram sigur ca acolo ramane. Se rupsese o clema de prindere a mufei de la ceasuri, facandu-se un contact imperfect. Tot jeffe ne-a salvat si am plecat cu masina pe roti de la service, seara tarziu.

O sa revin cu partea 2 ca sa nu fie o postare prea lunga si sa nu pierd atasamentele.
Ford Focus Mk2 2004 1.6 Ti-VCT 115 cp
Avatar utilizator
herrOn
Incepator
 
Mesaje: 81
Membru din: 20 Noi 2015, 21:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK2 1.6 TI-VCT

Re: Primul Ford - Focus Mk2 Ti-VCT

Mesajde herrOn » 26 Mar 2018, 11:40

La service am facut teste cu modulul de climatronic de pre facelift si facelift. Cel de pre FL mergea, cel de FL nu mergea.
Exact modulul ala scump si aratos luat din dezmembrari cu termen mic de retur, in interiorul caruia a fost umblat inainte sa imi fie livrat mie.
Intr-un cuvant, bani dati aiurea pe o carcasa de modul, la pret de modul functional. Imi venea sa urlu, sa injur, sa pun mana pe telefon si sa iau familia respectivului bisnitar la plimbare pe cadrul bicicletei.
Este o poveste lunga, care pe scurt s-a rezolvat prin schimbarea partii electrice, de pe alt modul, care... evident am fost nevoit sa il cumpar.
Deci aveam 3 module de climatronic, 2 de facelift si 1 de pre facelift, ca deh... sufera baba la batranete.

Probleme ramase in urma conversiei:
- Scartaieli ale sistemului de clima, datorita prafului / impuritatilor ramase pe instalatie, comutarea clapitelor pentru recirculare aer/ venitalatie fata/ picioare/ parbriz este zgomotoasa. Sper sa o rezolvam cand se mai incalzeste afara, trebuie dat jos bordul din nou si uns tot, fiindca nu a fost timp sa ne ocupam de asta cand masina a intampinat diversele probleme.
- scartaieli ale bordului in denivelari pe asfalt/teren.
- garnitura dintre bordul 2 si parbriz este sarita de pe pozitie.
- masca de la stergatoare nu se mai aseaza pe pozitie.

si cele mai grave probleme:
- aeroterma scotea un zgomot infernal dupa ce trecea venilatorul de pozitia 3. Aveam impresia ca sare din bord. Necesita schimbarea ei, adica dat bordul jos din nou.
- fiind vorba de ani diferiti, masina mea din 2004, instalatia de clima de pe o masina din 2007 nu se mai potriveau pinii pe mufe, aveam doar boxe pe fata partea stanga.
- eroare de airbag, undeva o mufa... ceva, vrea bataie.

Au mai trecut 2 saptamani, si am reusit sa ne reintalnim, eu alex si Jeffe sambata trecuta si am trecut la urmatoarea modificare a masinii:
schimbat motorasul de aeroterma si schimbat instalatia electrica de podea.
2.jpg


S-a chinuit saracul Alex sa scoata aeroterma din bord fara sa il dea jos SI A REUSIT!!!, poza asta este pentru el, fiindca are maini indemanatice de ginecologist (p.s. sper sa nu ma baneze nimeni)
42157481-gynecologist-hand-making-finger-insert-gesture-isolated-on-white-background.jpg


La instalatia electrica de podea, a venit cu cateva optiuni in plus, firele pentru incalzirea in scaune, de care aveam nevoie si am reusit sa le fac sa mearga + cablajul pentru senzori de parcare.
IMG_20180324_170836.jpg


Am mai petrecut 13h in service alaturi de ei si ei alaturi de mine. Si cu asta am reusit sa rezolvam problema motorasului aerotermei si cea a firelor de incalzire in scaune. Au ramas restul de mai sus pe care le vom rezolva cand se mai incalzeste vremea.

Aici o poza cu modulul pre fl si fl.
3.jpg


Dupa cum se observa ceva este lipsa si are o culoare diferita, este ceea ce am mentionat in primul post.
Am facut trecerea de la un player sony cu DAB si magazie de 6 CD la un player aftermarket marca kenwood KMM-BT203 din cateva motive.
- masina mea fiind 2004 nu avea gaurile pentru acei suporti de player oval. Este imposibil sa pui acei distantieri in bord daca nu ai gauri, ca apoi sa fixezi playerul in ei si sa iti vina rama perfect peste. Eu am fost nevoit sa le rup piciorusele si sa ii fixez cu niste suruburi in bordul meu, astfel incat sa imi poata permita reglajul lor, sus-jos si cu toate astea tot nu puteam rezolva reglajul stanga - dreapta. Rama ovala statea ok, dar nu perfect in bord... nu avea cum.
- nu renta sa imi iau acel usb de la ford pentru a aveam un stick in torpedou. 450 + 200 acel modul usb + inca 300 un modul bluetooth deja aveam un pret pentru o navigatie xtrons.
- nu aveam spatiu de depozitare a portofelului/ telefonului avand cotiera pre facelift.

si cu toate astea tot nu aveam o calitate/ claritate a sunetului cum este un player aftermarket. Asa ca am ales playerul de mai sus cumparat de aici:
http://www.be-loud.ro/produse/CD-Player ... KMM-BT203/

daca tot am schimbat playerul si mai aveam bani in buget am comandat si un set de boxe JBL cu tweetere si crossover pentru filtrare sunet catre midbass si inalte. (BOXE JBL CS760C)

Am achizitionat o rama adaptoare pentru player 1din si 2din, fiindca nu stiam cu ce varianta de player o sa raman + cablu adaptor quadlock iso + cablu adaptor mufe boxe + inele de centrare a boxelor din lemn.

Dar stai... asta nu e tot, fix ca in reclamele de teleshopping, aveam un gri urat monoton in masina si niste grile cromate luate din china, care nu se mai potriveau cu imaginea pe care o aveam in cap.

Asta pe partea de sunet, pe partea de aspect, am schimbat diuzele masinii mele, cu diuze incalzite tip cortina.

Apoi am dat o fuga prin targul autovit si am rascolit diverse nuante am dat de ceva care sa imi placa si am inceput sa vopsesc elemente din interior intr-un gri grafit.
IMG_20180325_175841.jpg


Cand o sa imi dea Dumnezeu sanatate si putere, o sa mai vopsesc si griul ramas de pe modulul climatronic si ceasurile lvl 3.

O sa revin in curand cu un post nou dupa ce il vizitez pe Vali.


MII de multumiri si aprecieri lui Jeffe, Alex si Onut. Cel mai important este cand un om iti ofera gratuit timpul lui, este de 1000 ori mai valoros ca orice moneda. Sper sa am ocazia sa intorc favorul.
Ford Focus Mk2 2004 1.6 Ti-VCT 115 cp
Avatar utilizator
herrOn
Incepator
 
Mesaje: 81
Membru din: 20 Noi 2015, 21:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK2 1.6 TI-VCT

Re: Primul Ford - Focus Mk2 Ti-VCT

Mesajde herrOn » 26 Mar 2018, 14:14

p.s. pentru playerul oval
daca nu aveti bordul cu gaurile astea, nu recomand sa il montati, necesita gaurirea bordului si daca nu aveti sablon nu o sa se potriveasca rama ovala, sistemul ei de prindere in bord fiind prin clipsare nu prin prindere cu surub cum este la cel patrat.
17635183_1664528860230132_6644950763349286720_o.jpg

cum am eu
17492719_590285541171991_770138756773303031_o.jpg
Ford Focus Mk2 2004 1.6 Ti-VCT 115 cp
Avatar utilizator
herrOn
Incepator
 
Mesaje: 81
Membru din: 20 Noi 2015, 21:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK2 1.6 TI-VCT

Re: Primul Ford - Focus Mk2 Ti-VCT

Mesajde jeffe » 26 Mar 2018, 14:31

Eu asa le-am avut si s-a potrivit bine-mersi. E drept ca am masurat de trei ori inainte sa dau gaurile :)

2009 Mondeo Mk4, Titanium S, Break, 2.2L Duratorq-TDCi (175CP), M66, Sea Grey (Metallic)
2011 Mondeo Mk4.5, Trend+, Break, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), MMT6, Moondust Silver (Metallic)
2006 Focus Mk2, Trend+++, 3 doors HB, 2.0L Duratec-HE (145CP), AT 4F27E, Panther Black (Metallic)
2015 Kuga Mk1, Titanium, 2.0L Duratorq-TDCi (150CP), PowerShift, White Platinum
2011 Kuga Mk1, Titanium S, 2.0L Duratorq-TDCi (163CP), PowerShift, Midnight Sky
2007 Mondeo Mk3, Trend+++, Sedan, 2.0L Duratorq-TDCi (131CP), MTX75, Ink Blue (Metallic)
2010 Mondeo Mk4 Titanium, Sedan, 2.0L Duratec-HE (145CP), MTX75, Frozen White
2001 Mondeo Mk3, Ghia, Hatchback, 1.8L Duratec-HE SFI (125CP), MTX75, State Blue (Metallic)

Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 1261
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2009, 2.2 TDCi 175CP, Titanium S
VIN: WF0GXXGBBG9UXXXXX

Re: Primul Ford - Focus Mk2 Ti-VCT

Mesajde nooxy » 26 Mar 2018, 14:59

Cinste voua Domnilor !
Ma faceti sa regret din ce in ce mai tare ca am dat Focusul.
nooxy
Incepator
 
Mesaje: 44
Membru din: 29 Dec 2016, 13:28
Localitate: Buftea

Re: Primul Ford - Focus Mk2 Ti-VCT

Mesajde herrOn » 17 Mai 2018, 16:03

Inca o luna cu modificari.

Am schimbat jantele cu niste alutecuri.
IMG_20180405_161914.jpg

la un pret decent, ramane secret :)

Am schimbat difuzoarele pe fata cu niste BOXE JBL CS760C cu filtre de inalte.
Boxe-JBL-CS760C-1-800x800.jpg

cu niste inele adaptoare din lemn + https://www.tme.eu/ro/details/zrs-ag-20 ... 4carmedia/
IMG_20180426_193845.jpg

in total cam 350-400 lei

am mai trecut si pe la service unde am schimbat:
Ulei cutie viteze original Ford
Lichid de frana Ate typ 200 + aerisit Frane
Simering planetara
Tampon + suport antirasturnare lemforder
2x Bucse mari fata originale Ford (cele vechi au fost taiate cu flexul).
IMG_20180512_094302.jpg

in total, o distractie de 1300 lei pentru piese si manopera
Ford Focus Mk2 2004 1.6 Ti-VCT 115 cp
Avatar utilizator
herrOn
Incepator
 
Mesaje: 81
Membru din: 20 Noi 2015, 21:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK2 1.6 TI-VCT

Re: Primul Ford - Focus Mk2 Ti-VCT

Mesajde herrOn » 18 Iul 2018, 08:46

o postare scurta si la obiect.

Am pus senzori pe spate :)
Fişiere ataşate
IMG_20180608_163220.jpg
Ford Focus Mk2 2004 1.6 Ti-VCT 115 cp
Avatar utilizator
herrOn
Incepator
 
Mesaje: 81
Membru din: 20 Noi 2015, 21:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK2 1.6 TI-VCT

Re: Primul Ford - Focus Mk2 Ti-VCT

Mesajde CostiCosti123 » 18 Iul 2018, 18:21

Cat te-au costat toate astea?
CostiCosti123
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 22 Ian 2018, 14:39
Localitate: Brașov
Maşina: Ford Focus
VIN: WF05XXGCC5HD44736

Re: Primul Ford - Focus Mk2 Ti-VCT

Mesajde herrOn » 31 Iul 2018, 16:48

senzorii? 50 lei :)
Ford Focus Mk2 2004 1.6 Ti-VCT 115 cp
Avatar utilizator
herrOn
Incepator
 
Mesaje: 81
Membru din: 20 Noi 2015, 21:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus MK2 1.6 TI-VCT

Anterior

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login