Targul Auto

Ford Sierra 2.0 DOHC EFI

Vrei sa iti vinzi masina? Pune anuntul aici!

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Ford Sierra 2.0 DOHC EFI

Mesajde marius_tsr » 04 Mar 2019, 09:17

Tatal meu a decis sa-si vanda masina. Este un Ford Sierra, berlina cu 4 usi, fabricatie decembrie 1989, motor pe benzina 2.0 DOHC EFI cu injectie electronica multipunct si catalizator cu sonda lambda (cod motor N9C), putere 88 kW / 120 CP, tractiune spate, cutie de viteze manuala in 5 trepte Ford MT75.
Ca dotari are inchidere centralizata, alarma Viper cu senzor de perimetru si telecomanda cu cod variabil, faruri de ceata, trapa plafon, antena radio incorporata in luneta, carlig de remorcare de fabricatie Olanda, tara unde masina a avut prima inmatriculare (exista disponibila si cartea de identitate olandeza). Masina este inmatriculata in Romania, cu ITP valabil. Kilometri 298009. Nu exista plata pentru taxa poluare deoarece in 2001 nu se cerea asa ceva.
Modelul este optim pentru drumuri lungi sau pe autostrada, cu viteza maxima ce trece de 200 km/h, acceleratia 0 - 100 km/h in 10 sec, coeficient aerodinamic de 0.33, rezervor de combustibil 60 litri, rezervor lichid parbriz 4 litri. Consum urban 9.4 l / 100 km, consum 90 km/h 6.1 l / 100 km, consum 120 km/h 7.8 l / 100 km. Cuplul maxim incepe de la 2500 rpm, destul de jos pentru un motor pe benzina.
Motorul este destul de silentios la ralantiu, avand tacheti hidraulici. Ambreiajul este cu reglaj automat. Sistemul de frinare este cu circuit dublu, frine disc pe fata, si frine tambur pe spate (cu reglaj automat al tamburilor, plus o valva ce regleaza presiunea, pentru a reduce posibilitatea de blocare a rotilor la frinare puternica).
Ford Sierra este o masina cu stabilitate buna, modelul in discutie are telescoape pe ulei, ce asigura un condus comfortabil si pe drumuri mai proaste. Este o masina solida si fiabila, cand inchizi portbagajul sau capota de la motor parca inchizi o trapa de tanc, comparativ cu unele masini mai noi care parca au tabla de cutie de conserve.
Exista disponibil jurnalul complet de service si reparatii incepind cu 2001, an cand a intrat in proprietatea familiei. Masina este intr-o stare tehnica buna, in ea s-au investit multi bani, fiind intretinuta in proportie de 90% cu piese noi originale
Ford / Motorcraft, totalul de-a lungul anilor a ajuns la 5 cifre in EUR. Cateva exemple de piese noi originale schimbate: chiulasa (4000 Deutsche Mark), radiator racire (700 DM), trapa plafon (600 DM), radiator incalzire, injectoare, regulator ralantiu, senzori motor, componente aprindere (capac delcou, rotor, fise bujii, bujii Motorcraft AGPS22C), telescoape, bucse, actuatori inchidere centralizata, pompa benzina, pompa apa, pompa frina, alternator, electromotor, turometru, vitezometru, faruri, stopuri, lampi semnalizare, reparatie cutie de viteze la reprezentanta Ford, schimbat praguri caroserie, etc... In motor s-a folosit ulei sintetic Aral 5W40. Distributia este pe lant, care este garantat pe durata vietii motorului. S-au schimbat si piese care nu era necesar, pentru ca am vrut sa fie noi, plus unele care au fost schimbate degeaba, fiindca nu orice mecanic stie sa faca o diagnoza corecta din prima.
Motorul nu consuma ulei, si la testele de gaze valorile ies mai bune decit Euro 2, desi masina a fost proiectata pentru Euro 1. Calculatorul care controleaza motorul, Ford EEC IV, are niste valori fixe intr-o memorie ROM la care se adauga niste valori de reglaj fin intr-o memorie RAM, sistemul fiind proiectat sa invete motorul pentru o functionare optima.
Sint disponibile doua seturi de roti pentru vara si iarna (jante de otel plus anvelope). Rotile de vara sint cu jantele originale din fabrica (plus rezerva) si anvelope noi cumparate cu un an in urma. Rotile de iarna au jante noi de la reprezentanta Ford. Dimensiuni anvelope 195/65 R14. Exista si capace originale, plus inca un set complet nou in ambalaj sigilat.
La pachet mai exista si un numar de piese de rezerva noi. Masina se afla in Timisoara. Pretul cerut este de 2000 EUR negociabil. Telefonul proprietarului : 0744-553628
Fişiere ataşate
DSC07285a.JPG
DSC07289a.JPG
DSC07290a.JPG
006a.JPG
007a.JPG
001a.JPG
002a.JPG
003a.JPG
004a.JPG
Avatar utilizator
marius_tsr
1nsane Member
 
Mesaje: 1110
Membru din: 11 Feb 2009, 09:44
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Sierra RS Cosworth 4x4, 1990, N5D/YBJ, 220CP

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC EFI

Mesajde marius_tsr » 08 Mar 2019, 19:15

Reducere de pret la 1500 EUR negociabil
Avatar utilizator
marius_tsr
1nsane Member
 
Mesaje: 1110
Membru din: 11 Feb 2009, 09:44
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Sierra RS Cosworth 4x4, 1990, N5D/YBJ, 220CP

Re: Ford Sierra 2.0 DOHC EFI

Mesajde marius_tsr » 15 Mar 2019, 18:51

Reducere de pret la 1300 EUR negociabil
Avatar utilizator
marius_tsr
1nsane Member
 
Mesaje: 1110
Membru din: 11 Feb 2009, 09:44
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Sierra RS Cosworth 4x4, 1990, N5D/YBJ, 220CP


Înapoi la Targul Auto

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login