Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
20 Apr 2006, 12:48
Salut.
Am intrat si eu in acest club odata cu achizitia unui Ford Focus...lucru care s-a intamplat ieri...
Ce pot sa spun.. extraordinar..frumos, spatios, tinuta de drum fenomenala....
Cateva cuvinte despre el: Focus Turnier Finesse 1.8 TDCI 85 KW, 2003, gri metalizat (poze am sa postez in zilele urmatoare..daca e cineva interesat sa le vada), "comandat" printr-o cunostinta si adus din Gemania Sambata trecuta. KM: 127.000, pret: 8850 EURO (pret final, inclusiv taxe si inmatriculare). Acum nu am numar.. ca ieri a expirat si astept de la politie certificatul (numerele le am deja rezervate de la vechea masina SOLENZA).
In zilele viitoare voi incepe sa traduc din cartea masinii si din manualul masinii cateva din cele mai importante lucruri de pe acolo. Un lucru este cert: la prima vedere (cu trimitere la cateva topicuri din forum) nu scrie nimic de numarul de KM la care se schimba cureaua de distributie.
Am primit cateva sfaturi, va rog sa ma ajutati si voi...stau in dubii:
1. Sa schimb uleiul.
2. Sa schimb distributia.
Aici am de spus ca masina are revizia facuta la 121.000, am stick lipit pe masina si pe carte, cartonas la motor cu revizia facuta.. unde s-a schimbat uleiul si filtrele si inca ceva la .. partea din fata: "bremskloetze vorn" (sper sa nu fi scris prostii) care in traducerea tehnica ar insemna blocul de frana fata (poate placute??)
Asadar, ce sa fac??? sa schimb sa nu uleiul si distributia??
Ma bate gandul sa pun DURA LUBE! Aici pot spune ca am ceva experienta: Am avut pana cum 2 Solenze (una inca o mai am) la care, la fiecare din ele, la schimbul de 10.000 am pus Dura Lube. La prima chiar am vazut o MARE deosebire: zgomot redus, CONSUM mai mic (am reusit pe un drum de 440 km 5,67% - in carte scria minim 5,6 %), pornirile la rece foarte usoare (acum cateva luni in Bacau au fost -23 grade - porniri fara probleme. La ultima, diferentele nu mai sunt atat de evidente. Sau poate nu-mi dau eu seama, facand o comparatie cu prima si asteptand prea mult sa se intample...Apropos de frig, la una din porniri, lichidul de racire era gelatina.. am verificat.. si dupa ce am pornit, la cateva minute s-a "lichidizat"). Deci...pun sau nu pun Dura Lube?? Mai are cineva asemenea experiente??
Multe salutari,
Ciprian
20 Apr 2006, 23:09
am citit pe alt forum ca in state s-a interzis dura lube deoarece in timp ataca partile de aluminiu ale motorului...cauta si tu pe google daca chiar vrei sa ii pui dura lube! sa o conduci cu placere si sa ai cat mai putine evenimente neplacute cu ea, cat despre curea eu stiu ca la tdci nu exista, transmisia fiind pe lant..asa e la mine mondeo tdci...uleiul poti sa il mai tii putin si il schimbi dupa..cand faci 130mii.bafta
10 Mai 2006, 19:34
Felicitari pentru nnoua ta masina!
Cred ca ai luat-o cu un pret foarte bun, comparand cu ce am luat eu; eu am dat pe un frate geaman al masinii tale (cu singura diferanta ca are 74 KW puterea motorului) 6200 euro in Germania (recuperand 1000 euro TVA-ul din Germania) si am mai platit 1600 euro taxele, 4 milioane RAR, 3 milioane inscrierea si RCA-ul; a mea este facuta in luna sept 2003, avea 122.000km cand am luat-o, seamana leit cu a ta, este foarte bine intretinuta, pare noua si sunt foarte multumit de ea; am adus-o in martie 2006 ; nu am facut nimic la ea si as vrea sa ii schimb uleiul si filtrele; iti multumesc pentru ca ai deslusit frazele in germana care fac referire la cureaua de distributie si ni le-ai comunicat si noua (esti mare!)
Te rog sa ne comunici cum ai rezolvat cu schimbul de ulei, ce marca de ulei ai pus, cat a costat.
Ai facut asigurare CASCO, sau ai garaj?
S-auzim de bine!
10 Mai 2006, 23:34
sa-l stapanesti sanatos, multi kilometri fara incidente
11 Mai 2006, 09:32
Merci mult zuza... la fel si tie.. imi place culoarea foarte mult!
Acum, referitor la ce m-a intrebat Virgiliu..
Despre ulei sunt multe de spus. Au fost, sunt si vor mai fi...
Uleiul specificat pe motor (are un stick lipit) care a fost utilizat la ultima schimbare e ARAL! Aral 5w-30 cu specificatia F.
Am vrut sa pun Mobil insa am decis sa NU schimb tipul de ulei folosit! Si atunci am pus tot Aral. Aseara am facut schimbul. Am intrebat mecanicul daca trebuia schimbat si mi-a spus fara ezitare ca da!
am luat 6 l ulei Aral - 36 lei litrul, filtrul Mahle 35 lei! Am vrut sa pun motorcraft, nu-l aveau pe stoc si era 49 lei! in plus e chiar bun! sa fii atent la granulatia filtrului... pe mahle scria 420 ... (unitate de masura nu stiu care!) iar pe bosch, cel mai des folosite e 400. Schimbul l-am facut la particular, la recomandarea unu bun prieten. 30 lei manopera!
Durata = 1,2 ore
Am verificat si uleiul in cutie.. era destul .. adica era pana la semn.
Casco.. tot ieri... 722 euro pe an la Allianz, cu 20 % fransisa de furt total, 2 % furt partial, 20 % avarii totale!
Fara fransize era mult tare.. in plus.. nu e mare deosebire la fransize, asta daca nu accepti fransize la avarii partiale... ca alea le platesti!
Nu am garaj, o tin in fata blocului!
In ceea ce priveste pretul.. a mea a facut in jur de 6000 acolo!
Nu avea Tuv si a trebuit facut..
vama la fel..
insa RAR 2,6 milioane, inmatriculare 300 mii+ 300mii acte. numerele le aveam! :icon_biggrin:
rca.. am platit pe juma de an!
cam asta e!
Foarte important.. aseara m-am bagat sub masina, dupa ce avea scutul dat jos...
Nu curge nimic, nu e ruginit, nu sunt probleme!
multa bafta si fara evenimente.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.