Dealerii Ford din Romania

Ford Roadhill Bucuresti

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde sponsoru18 » 04 Mai 2012, 10:59

A facut cineva revizia la ei?Ma bate gandul sa nu ma mai duc la Neste fiind cam departe de mine si ma gandeam sa ma duc la Roadhill fiind cam la 5-10 minute de mine.Ceva pareri despre ei?Sincer nici nu stiiam ca s-a deschis l-am vazut acum cateva zile intamplator
sponsoru18
Gold Member
 
Mesaje: 706
Membru din: 03 Mai 2008, 15:52
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus

Re: service Ford Roadhill Bucuresti blvd.Theodor Pallady

Mesajde sponsoru18 » 16 Mai 2012, 18:21

Nu are nimeni curaj sa treaca pe la ei?:)
sponsoru18
Gold Member
 
Mesaje: 706
Membru din: 03 Mai 2008, 15:52
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus

Re: service Ford Roadhill Bucuresti blvd.Theodor Pallady

Mesajde MuciX » 16 Mai 2012, 18:32

Am fost eu sa imi comand stergatoare. Stiu ca nu e ceea ce cautai, dar asta ar fi trebuit sa fie ceva usor; n-au reusit. Sincer mi s-au parut foarte dezorganizati. A fost o intreaga poveste, am sfarsit prin a nu lua de la ei pentru ca nu au fost in stare sa le vanda. Din ce am discutat cu ei, la vremea aia (februarie 2012, parca) nu aveau un service al lor, colaborau cu unul situat pe coclaurile alea din spatele OBI/REAL etc.
Si mie imi convenea sa ma duc la ei pentru ca stau oarecum in zona.
Avatar utilizator
MuciX
Member
 
Mesaje: 418
Membru din: 16 Aug 2010, 10:20
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Turnier, 2005, 1560 cmc, TDCi, 80 KW
VIN: 1VINVINVINVINVIN1

Re: service Ford Roadhill Bucuresti blvd.Theodor Pallady

Mesajde sponsoru18 » 16 Mai 2012, 19:08

Sincer ma asteptam sa fie dezorganizati...mai bn stau cuminte si ma duc unde am mai fost,nu as vrea sa fiu "cobai":)
sponsoru18
Gold Member
 
Mesaje: 706
Membru din: 03 Mai 2008, 15:52
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus

Re: service Ford Roadhill Bucuresti blvd.Theodor Pallady

Mesajde sponsoru18 » 05 Iun 2012, 13:31

din pacate nu au service...am fost azi la ei si mi-au spus ca au niste probleme cu pamantul acolo si urmeaza sa deschida si un service
sponsoru18
Gold Member
 
Mesaje: 706
Membru din: 03 Mai 2008, 15:52
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus

Re: service Ford Roadhill Bucuresti blvd.Theodor Pallady

Mesajde MuciX » 05 Iun 2012, 14:25

Deci nu l-au "facut" nici acum. Nu au zis nimic nici de colaboratorii lor?
Avatar utilizator
MuciX
Member
 
Mesaje: 418
Membru din: 16 Aug 2010, 10:20
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Turnier, 2005, 1560 cmc, TDCi, 80 KW
VIN: 1VINVINVINVINVIN1

Re: service Ford Roadhill Bucuresti blvd.Theodor Pallady

Mesajde sponsoru18 » 05 Iun 2012, 15:11

nu...am vb cu cineva care se ocupa cu vanzarea masinilor...sper sa faca si service ca ar pica bine pt mine:)
sponsoru18
Gold Member
 
Mesaje: 706
Membru din: 03 Mai 2008, 15:52
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus

Roadhill Bucuresti

Mesajde mihaidobos » 22 Ian 2014, 15:37

Salutari

A mai fost cineva la Roadhill Bucuresti (Th Pallady)? Am gasit pe forum doar niste pareri de acum 2 ani, cand nu aveau service.

Intre timp cica si-au facut si service cu echipamente "la zi", cel putin asa reiese de pe website. Stie cineva ceva?

Eu stau in sud si m-ar ajuta Roadhill pentru o verificare si revizie. La Colina nu mai merg si in sud nu mai stiu alte service-uri Ford.
Ford Mondeo Mk3
1.8 benzina
Avatar utilizator
mihaidobos
Incepator
 
Mesaje: 18
Membru din: 19 Mai 2010, 14:49
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo Mk3 1.8L

Re: Roadhill Bucuresti

Mesajde bigtweety1980 » 20 Feb 2014, 06:24

Service-ul il deschid la inceputul lui martie. Momentan au doar showroom.
bigtweety1980
Incepator
 
Mesaje: 28
Membru din: 13 Ian 2014, 12:09
Maşina: Ford

Re: Roadhill Bucuresti

Mesajde voievozeanu » 30 Ian 2015, 12:51

Service-ul s-a deschis. Mi-am cumparat masina de aici si am vazut ca este functional service-ul.
Avatar utilizator
voievozeanu
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 30 Ian 2015, 12:21
Maşina: Ford Focus 2015 - 1.0 l EcoBoost Start-Stop 125 CP
VIN: WF05XXGCC5FC76217

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde pitituta » 06 Apr 2015, 07:42

de evitat!!!!oameni foarte importanti, secretosi, plini de ei!!!!!!nu comunica!!1iar in service zici ca esti la inchisoarea de maxima siguranta, nu ai voie sa vorbesti cu mecanicul si altele!!!!!eu am fost pentru o rampa si diagnosticare, mecanicul un om mai in varsta foarte OK, dar nu avea voie sa vorbeasca cu clientul
pitituta
Incepator
 
Mesaje: 39
Membru din: 01 Apr 2015, 22:32
Maşina: Ford

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde mutica » 19 Apr 2015, 09:17

Nici eu nu-i recomand. Am vrut sa fac revizia la ei si am vrut sa schimb emblema prin promotia Ford blue oval si mi-au zis ca masina mea nu se incadreaza in promotie, desi alte cinci reprezentante mi-au raspuns la mailuri ca se schimba fara probleme.

Concluzie: Neseriozitate!
Avatar utilizator
mutica
Gold Member
 
Mesaje: 715
Membru din: 22 Iun 2014, 22:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2| 1.6 16V Benzina 100Cp |Sedan
VIN: WF04XXWPD47T59743

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde alexandruadrian » 18 Aug 2015, 21:41

Salutare,
In urma discutiei lansate aici vreau sa-mi spun si eu parerea despre acest dealer.
Am facut revizia acum 2 saptamani si totul a decurs fara probleme chiar am prins promotia cu 319 lei.
Am facut programare si a 2 a zi dimineata eram in service...personalul de la receptie a fost foarte amabil.

Concluzie: Total multumit si o sa revin!
alexandruadrian
Incepator
 
Mesaje: 1
Membru din: 18 Aug 2015, 21:34
Maşina: Ford

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde pitituta » 04 Sep 2015, 18:20

cred ca nu te cheama si Man si nu esti burtosul ala slinos refulat de sef service Roadhill(Man Alexandru Andrei---fost roaker)sa ne .... in capul lui si service-ul lui!!!!
pitituta
Incepator
 
Mesaje: 39
Membru din: 01 Apr 2015, 22:32
Maşina: Ford

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde A&L » 09 Sep 2015, 15:16

Buna ziua la toata lumea.
Imi pare rau ca am putut citi cele scrise de "mutica" si "pitituta".
Inseamna ca au plecat nemultumiti, suparati de la Roadhill !
Cu certitudine ca ca nu iese fum fara foc !
Dar, lucrurile se vad diferit de o parte si de alta a barierei.
Stiu sigur ca si la Roadhill exista cel putin doi oameni foarte interesati
ca dvs sa plecati multumiti din service!
Pentru ei parerea dvs conteaza foarte mult !
Apelati la ei !
Daca nu-i gasiti atunci imediat, aveti in receptie un registru, treceti
nemultumirea, posibilitatea de contactare si veti fi contactati !
Sau sunati la numarul de telefon trecut in registru.
Eu zic sa mai dati credit si la Roadhill !
Sunt convins ca parerea dvs acum va fi alta !
A&L
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 09 Sep 2015, 13:52

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde pitituta » 13 Sep 2015, 09:34

A&L - cine sunt cei 2 oameni? nume ca sa mergem la sigur!!!!
pitituta
Incepator
 
Mesaje: 39
Membru din: 01 Apr 2015, 22:32
Maşina: Ford

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde A&L » 17 Sep 2015, 09:27

Buna ziua si scuze pentru intarzierea raspunsului.
Baietii de la receptie Razvan (mec/el), Nicu (tin/vops) sunt convins ca vor face tot ce le sta in putere sa fiti multumit.
Sunt persoane cu o experienta bogata atat la Ford cat si in posturile pe care le ocupa !
Sunt amabili, sunt profesionisti, dar mai ales sunt alatur de client!
Dorinta lor este ca fiecare client sa plece multumit din service.
In cazul in care totus nu sunteti multumit, solicitati sa va faca legatura, sa va conduca la Directorul Servicii Post Vanzare, sau la Directorul General.
Pentru ca sa vedeti ce se intampla la masina dvs aveti un monitor cu vizualizarea posturilor de lucru.
Daca vreti sa intrati in atelier, solicitati acest lucru la receptioner, dupa citirea si insusirea instructiunilor cu "Reguli de siguranta si securitate pentru vizitatori" (sunt pe mesele din receptie, respectiv inramat afisat pe perete) este posibil si acest lucru!
Aceste reguli au fost elaborate tocmai pentru a putea indeplini dorinta celor care solicita sa fie langa masina.
Precizez ca un atelier prezinta niste riscuri, fiecare angajat are un instructaj facut in acest sens !

Imi cer scuze fata de d-l care a avut intamplarea regretabila cu emblema; a fost o eroare din partea noastra.
Scuze !
A&L
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 09 Sep 2015, 13:52

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde pico » 14 Apr 2016, 19:27

Am facut astazi la ei revizia de doi ani la un Ford Ka. Foarte placut surprins!! Sa ma explic:
- am cerut oferta la cinci dealeri Ford, cei de aici au avut un pret mai mult decat rezonabil fata de ceilalti dealeri; de asemenea, au fost singurii care au stiut ca masina mea, cu motorizarea pe care o are, are nevoie de 3 litri de ulei (toti ceilalti imi pusesera la oferta 4-5 litri), dar au stiut si tipul de ulei prevazut in cartea masinii (ceilalti imi ofereau un cu totul alt tip de ulei); in plus, in e-mailul cu oferta au pus si fotografii cu tipul de ulei si specificatiile tehnice ce corespundeau cerintelor tehnice ale masinii. Asta denota seriozitate si grija fata de client.
- programarea a fost pentru ora 9, la 9.20 masina a intrat in service, la 11.30 era gata. Mecanicul a lucrat ca la carte, a raspuns intrebarilor mele cu amabilitate. V-ati dat seama ca se poate sta langa masina, daca vrei. In atelier era o atmosfera excelenta, erau 4 mecanici la 4 posturi de lucru, care isi vedeau de treaba in liniste, fara strigate sau injuraturi sau ”mistourile” pe care le intalnim in alte service-uri. Curatenie exemplara;
- dl. Panait de la receptie - seriozitate, amabilitate, profesionalism.
- seful de atelier mecanica - profesionist, comportament excelent fata de client.

Va pot spune ca m-au castigat de client de acum, m-am simtit un client respectat. Recomand cu incredere acest service.
pico
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 02 Mar 2014, 18:24
Maşina: Ford

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde silvone » 19 Apr 2016, 16:45

Salut
Si mie mi-a placut la ei, exceptand doua lucruri de care sunt nemultumit, timpul de livrare al pieselor si comunicarea in detaliu a starii masinii.
Am o problema acum, pierde lichid de racire (antigel), am fost cu masina la constatare, nu mi-au spus chiar tot ce este legat de acest defect, ce au gasit exact, mi-au spus ca au facut comanda pentru piese si ca dureaza 5-8 zile lucratoare pana se livreaza piesele, dar nu mi-au comunicat in detaliu despre ce este vorba. Pierde foarte putin lichid, se poate vedea o pata sub masina de cca. 4 cm in diametru dupa o zi de mers (50km).
Asa ca nu-mi ramane decat sa astept piesele si programarea in service pentru reparatie. Eu suspectez pompa de apa, dar nu eu sunt specialistul Ford si nu vreau sa-mi dau cu parerea si sa fac afirmatii eronate.
Am mai facut vizite la ei si s-au comportat foarte frumos, mi-au dat impresia de tehnicieni foarte buni, care merita increderea clientului.
Am remarcat odata ca erau foarte aglomerati si ca se mai intarzie cu livrarea dupa revizii sau reparatii... Sper ca nu se va intarzia si la mine.
Pot confirma ca se poate sta langa masina la cerere, atelierul este curat, bine dotat, mecanicii raspund cu amabilitate.
Asa ca nu pot decat sa sper ca este unul din service-urile similare cu cele din vestul Europei, unde am avut ocazia sa-mi duc masina cealalta la revizie.
Per total, mi-a placut. Am doar o usoara neincredere in Ford, ca producator. Este prima masina Ford pe care am cumparat-o, pana acum am avut doar Skoda :).
Tot cu Dl. Panait am vorbit si eu cand am fost acolo, am avut ocazia sa-i cunosc si pe d-nii Man si Antal (care mi-a facut o impresie deosebit de buna ca inginer).
Numai bine !
silvone
Incepator
 
Mesaje: 7
Membru din: 12 Feb 2015, 08:54
Maşina: Ford Fiesta Titanium 1l Ecoboost Powershift

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde Cornel001 » 20 Iul 2016, 10:28

A fost cineva pe partea de tinichigerie si poate lasa impresii ?
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde sayangy » 04 Noi 2016, 09:06

Am fost si eu la ei in luna mai pentru o revizie(schimb ulei, filtre etc), aveau pachetul motorcraft la 300 si ceva de lei. Atunci totul a decurs bine, oamenii au fost ok nu am avut nimic de reprosat, dar acum mi-a aparut in bord "service oil", nu stiu ce sa cred despre asta dar voi mai face o programare la ei saptamana viitoare si ii voi lua la intrebari.
sayangy
Incepator
 
Mesaje: 23
Membru din: 11 Iun 2014, 07:56
Localitate: Galati
Maşina: Ford Focus Hatchback 2009, 1.6 diesel 109cp
VIN: WF0PXXWPDP9B40469

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde sayangy » 05 Noi 2016, 10:35

sayangy scrie:Am fost si eu la ei in luna mai pentru o revizie(schimb ulei, filtre etc), aveau pachetul motorcraft la 300 si ceva de lei. Atunci totul a decurs bine, oamenii au fost ok nu am avut nimic de reprosat, dar acum mi-a aparut in bord "service oil", nu stiu ce sa cred despre asta dar voi mai face o programare la ei saptamana viitoare si ii voi lua la intrebari.


Am fost iar la ei tipul a fost foarte ok problema s-a remediat on 2 minute, pot spune ca sunt multumit de acest service
sayangy
Incepator
 
Mesaje: 23
Membru din: 11 Iun 2014, 07:56
Localitate: Galati
Maşina: Ford Focus Hatchback 2009, 1.6 diesel 109cp
VIN: WF0PXXWPDP9B40469

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde turdocs » 13 Dec 2016, 21:16

Impartasesc membrilor forumului experienta recenta avuta cu "atelierul" Roadhill Automotive, una neplacuta, afirmand raspicat ca este un service de evitat, adresandu-ma persoanelor care nu au cunoscuti printre angajatii atelierului.
Detaliez pe larg intamplarile aparute in ultimele 5 saptamani si o zi, daca aveti timp de lectura trageti voi concluziile!
1. 7 noiembrie, nu cred ca as exagera prin adaugirea <<anul curent>>, dupa primirea acordului de intrare in service de la Generali, ma prezint la receptia respectivului "atelier", mentionez ca las masina din respectivul moment in ideea de a-i fi facuta reconstatarea cat mai repede, sperand sa o primesc pana la sfarsit de luna (nu are de-a face cu "atelierul", insa pentru a avea o imagine cat mai exacta, inca eram sub socul avut cu o zi inainte cand nu acordasez prioritate, urmarile observandu-se mai jos)
Accident.jpg

2. comunicare 0, in sensul ca nu primesc niciun telefon de informare in ceea ce priveste situatia masinii pana vineri, cand ma decid a face o vizita si constat neplacut ca masina se afla in aceeasi pozitie in care o lasasem cu 4 zile inainte, scuza "consilierului tehnic" fiind ca au "2 baieti" in concediu si 2 masini au fost readuse pentru "imbunatatiri", asta ar fi fost primul semn care sa-mi fi semnalat modul lor de profesionalism, de fapt al doilea, primul fiind in luna mai cand mi-am schimbat parbrizul tot pe CASCO, pe tapiteria alba de pe "pragurile" stanga dreapta, in jurul oglinzii descoperind mai multe amprente de culoare neagra, amprente care desi mi-au fost curatate cel putin o data erau prezente si luni cand am lasat masina, "reamintindu-le sa mea dea o mana de var", ii rog a ma suna cand au reconstatarea aprobata si comanda piesele, raspunsul primit fiind "stati fara grija, de maine masina dvs intra in service", fapt ce s-a intamplat avand in vedere ca duminica(13 noiembrie) masina nu mai era in parcarea "atelierului".
3. in documentele primite astazi vad cerere suplimentari "atelier"->Generali ceruta pe 14, 11:37 si confirmare primite pe 15, 10:12, stupoare insa?! un nou mail pe 17 "rog accept plata dosar...", acum observ ca de fapt apar 2 inspectori ai asigurarii, unul constatator su altul lichidator, deci omul cu care am vorbit astazi nu este acelasi pe care l-am vazut acum 5 saptamani si 1 zi, ciudat?! cel din urma fiind cel care da acceptul pe defiz-fransiza.
4. 17 noiembrie, dupa amiaza, sunt instiintat telefonic ca piesele au fost comandata.
5. sper sa nu ma insel, 24 noiembrie, sun pentru a afla noutati, "asteptati putin sa verific in sistem, aaa...avem toate piesele pe stoc, sunt sosite!", simt nevoia sa adaug ca sper sa incerca a-mi "livra" masina pana marti seara, urmand saptamana zu zilele libere de la mijloc, doamna consilier tehnic incheind discutia cu afirmatia-"asta urmarim si noi".
6. Nu primesc nici un telefon pana luni seara, 28.11, decizand sa fac o vizita fulger a doua zi dimineata, stupoare, masina era in atelier, capota nevopsita, scaunul soferului plin de praf, geamul spate lasat un sfert (chiar as exagera daca as afirma ca praful, nu doar de pe salopeta din dosul mecanicului, ci din tot atelierul isi "gasea linistea" pe tapiteria masinii mele, nu credeti?!), scuza doamnei consilier fiind ca farurile nu se pupa cu aripa, baieti inca mai jongleaza la ele, mai intai trebuie asezate, abia apoi urmeaza procesul de vopsire, bara nu era pe masina, ca vopsitul in sine dureaza doar 2 ore. Plin de nervi le spun ca vreau sa plec cu masina pana la sfarsitul zilei, aveam un drum de facut in weekendul prelungit ce venea, raspunsul primit fiind ca nu se poate, ca imi ofera masina insa sa le spun cand o aduc inapoi, mi-a parut ca "gestul" lor de a-mi oferi masina la schimb a fost un favor facut nu multor fraieri ca mine in trecut, ma urc umil in fordul fiesta nu inainte de a afla ca ei nu lucreaza vineri si sambata, deci pot aduce masina linistit luni dimineata.
7. 5 decembrie ora 09:00, predau fiesta, "in 2 zile ar trebui sa fie gata"/
8. 7 decembrie ora 16:00 sunt chemat in service pentru a ridica masina, "mai dureaza putin, e la spalat" (stau pe Pallady la 15 minute de respectiva locatie), la ora 16:45 primind masina, intrebandu-ma instantaneu daca e premeditata coincidenta, era o zi innorata, dupa o scurta inspectie la lumina telefonului le comunic cateva "imperfectiuni" constatate si ca voi reveni in dimineata urmatoare pentru clarificari suplimentare, dimineata cand gasesc masina in "atelier" si un domn "ciocanind" la aripa, observand deja 2 locuri in care vopseaua sarise, fiind nemultumit de aspectele sesizate, comunicandu-i-le consilierului si primind garantia verbala a dansei ca voi fi sunat pana seara daca masina va fi gata.
9. Ma frustrez in dupa amiaza zilei respective vazand ca nu primesc telefonul, "tinere, nu e gata, ai rabdare, inca putin", nu sun nici vineri, evident ca nici nu sunt sunat, insa sambata imi zic ca se lungeste gluma, sun la ora 12:00, "este la vopsit, au avut grija de aripa", ma sochez iar aducandu-mi aminte ca cu zile bune in urma aceeasi fiinta imi spusese ca vopsitul dureaza 2 ore, in cazul asta de ce a durat 2 zile, puteam primi o informare simpla, "nu e gata, nu-i dau de cap, nu avem experienta in tinichigeria noilor modele, competente in alinierea infima...", gaseau dansii ceva mai plauzibil.
10. 12.12, sun dupa amiaza disperat dupa vesti, "maine va fi gata", intreb daca pot veni in prima parte a urmatoarei zile sa ridic masina, "a...da, puteti veni sa vedeti masina", ma scuzati, sa ridic, nu sa vad, "da, se poate, la 12 masina va fi gata".
11. Marti 13, ceasuri rele zic unii, ma trezesc si vad pe geam zapada, eu care speram sa merg cu masina sa o echipez cu rotile de iarna, roti lasate in garajul parintilor aflat la 100km departare, de, multi ar spune ca a fost vina mea, de ce nu le-am adus din sejurul cu fiesta, rugam o persoana de pe bancheta din spate sa tina doua jante in brate, n-as crede ca incap toate 4 in portbagajul fiestei, insa plec increzator spre service cu gandul ca pot imprumuta din nou o masina, revenind in 3 ore si rezolvand "dilema".
12. tot marti, tot 13 decembrie, ora 11:30, ma infatisez umil, "este gata, e la spalat", intreb daca pot imprumuta o masina sa merg sa iau rotile cu cauciucuri de iarna, spre service era chiar gheata pe carosabil, "asteptati 5 minute ca mergeti cu a dumneavoastra", ii explic ca trebuie sa fac un drum de 200 de km spre valea Prahovei, crezand ca voi gasi intelegere, "n-am cum sa va ajut, nu am masini", primul ceas rau. Plin de nervi merg in parcarea unde service-ul tinea fiestele de schimb service client si vad ca masina pe care o predasem cu o saptamana inainte parea "disponibila".
13. revin in "atelier", sunt invitat de "onsielarita" sa inspectez masina in spalatorie, ii spun ca spatiul este stramt, luminozitate slaba, informand-o ca astept ca masina sa fie scoasa afara(un detaliu deloc important, pe capota identific un mic "span" sub vopsea). Intre timp am o discutie telefonica cu inspectorul lichidator, intreb cum se solutioneaza cazurile in care exista neintelegeri intre client si "atelier", raspunsul dansului fiind ca pe ei nu-i intereseaza, a fost serviceul ales de mine, nu vor plati remedierea defectelor in alt service, Generali a avizat plata a 18k catre service,
Deviz Reconstatare.jpg

ce sa vreau mai mult de-atat?! sa zic merci ca sunt ascultat, de fapt mi-a sugerat sa apelez la protectia consumatorului, asta dupa ce eu il informasem ca mi-am pierdut rabdarea, ca nu mai vreau sa las masina in "atelierul" respectiv, avand atat motive personale (prietena urmand sa nasca in 7 zile, eu neavand nicio garantie ca voi intra in posesia masinii pana in acea zi) cat si etic profsionale, stiind ca e a doua oara cand se incearca a mi se livra masina, desi nu este pusa la punct, neintelegand de ce atat timp cat toate piesele mai putin aripa dreapta au fost inlocuite, incluzand aici balamale si ce mai apare in deviz.
14. Masina este mutata in alta camera, alt nene nu stiu ce adaugiri facea pe sub capota, "spanul" dispare miraculos pana la urmatoarea mea inspectie, probabil printr un posil subtil in timpul in care eu am avut discutia cu inspectorul Generali, in afara sediului Roadhill Automotive, unde am o discutie mai aprinsa cu doamna consilier, "credeti ca asta e fabrica?!"(am tradus eu, tu te astepti ca masina sa arate la fel ca inaintea accidentului?!), "la masina dvs. a lucrat jumatate din anhajatii serviceului!"
15. Sef atelier/lucrare este chemat pentru a-mi auzi "plangerea", aproba prin impietrire observatiile mele vis a vis de imperfectiunile ce se vad pe masina, achit fransiza, plec urmand sa revin anul viitor cand timpul imi va oferi ragaz sa le ofer angajatilor "atelierului" sa mai "bage" o fisa la lozul exdperientei mondeo, intreb daca intelegerea e doar verbala, "daca verti va dau si scris", completez ca nu este nevoie, voi aborda aspectul pe e-mail.
Mail protocol primire.jpg

Sarbatori linistite!
turdocs
Incepator
 
Mesaje: 25
Membru din: 13 Apr 2016, 10:42
Maşina: Ford

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde sxylar » 14 Dec 2016, 10:41

Cum sa raspunzi unui client cu "nu e gata, nu-i dau de cap, nu avem experienta in tinichigeria noilor modele, competente in alinierea infima..."????!!!

Pai le propun sa afiseze la intrarea in service, sa se vada mare : Nu avem experienta in tinichigeria noilor modele si nici comptente in alinierea infima.

Ma rog...in dulcele stil...romanesc.

Si atelierul mai are si FORD in denumire. Trist.
sxylar
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 07 Oct 2011, 21:59

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde Maskatu » 13 Feb 2017, 19:58

mutica scrie:Nici eu nu-i recomand. Am vrut sa fac revizia la ei si am vrut sa schimb emblema prin promotia Ford blue oval si mi-au zis ca masina mea nu se incadreaza in promotie, desi alte cinci reprezentante mi-au raspuns la mailuri ca se schimba fara probleme.

Concluzie: Neseriozitate!

Mai exista asa ceva? Adica inlocuiau siglele vechi?

Un schimb de ulei la roadhill merge?
În România nu avem şcoli de şoferi, avem şcoli de luat permisul.-Titi Aur

“Stay away from negative people. They have a problem for every solution.” Albert Einstein
Avatar utilizator
Maskatu
1nsane Member
 
Mesaje: 2268
Membru din: 25 Oct 2007, 00:26
Localitate: sat Bucuresti
Maşina: Ford Focus 3 Titanium 1.0.EcoBoost 125 cp Candy Red

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde throw » 14 Mai 2017, 12:32

Da, Daca aveai masina pana in 7 ani iti inlocuia pe gratis sigla decolorata. Era oferta de la Ford al' mare. Eu mi-am schimbat-o la tiriac.
Focus Mk2.5 1.6
Focus Mk3.5 1.0
Fiesta 6 1.25
Avatar utilizator
throw
Gold Member
 
Mesaje: 942
Membru din: 23 Ian 2010, 12:24
VIN: WF0HXXWPDH8L51281

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde crocodil » 16 Mai 2017, 10:11

La prima vedere pare un service foarte bun: locatie noua, curatenie, poti sta langa masina daca doresti si personal prietenos in aparenta. Dar sunt alte lucruri care lipsesc. Dupa un mic studiu de piata aici am gasit aici o pompa de vacuum originala la cel mai mic pret de pe piata, deci inca un plus. Piesa in schimb venea la comanda cu un avans de 30% dar pentru mine nu era mare graba pentru ca cea veche doar pierdea ulei, in schimb functiona perfect. Cred ca dupa 2 saptamani am fost sunat de cel de la piese de schimb si am facut impreuna o programare pentru montaj intr-o vineri dimineata. Am ajuns chiar inainte de deschidere. Receptionerul a inceput sa cheme clienti dupa o ordine de el stiuta. Vine si cel de la piese de schimb si ma adresez lui, ca doar cu el am avut primul contact. Acesta motiveaza ca aproape de ora inchideri au umplut service-ul cu masini care nu au putut fi terminate dar sa am rabdare ca maxim 2 ore imi vor monta pompa de vacuum. Intre timp receptionerul care pare un tip amabil incearca sa imi faca loc si vorbeste cred cu seful de atelier (ii spuneau Nicu). Domnul Nicu motiveaza ca nu poate pentru ca cel de la piese de schimb a uitat sa ma programeze. Atunci eu insist la acesta care taios imi spune ca are clienti fideli ce trebuie serviti cu promtitudine. Acesta replica ma facut sa scriu aceste randuri. Am vazut ca acesta cu unii clienti sta de vorba, le tinea mici lectii de mecanica si le oferea solutii tehnice optime (eu sunt inginer mecanic si am apreciat conversatiile acestuia). Pe la ora 1o cel de la piese de schimb imi spune sa merg acasa si sa sun pe la ora 12. Pentru ca drumul imi consuma cam 45min, merg la supermarketul din apropiera imi fac cumparaturile saptaminale si ma intorc inapoi la ora 12. Acum primesc raspunsul ca nu se poate si sa facem alta programare pentru saptamana urmatoare. Revin saptamana urmatoare la ora planificata iar receptionerul incepe sa traga politicos de timp, imi ofera o cafea si dupa 30-40 min imi baga masina in service. Operatia de inlocuire era normata la ei cu 1,2 ore dar a durat putin peste 2 ore. Mecanicul era tanar, vanjos, amabil dar se pare ca a fost prima pompa de vacuum schimbata de el pentru ca cerea tot timpul sfaturi si chiar ajutor de la 2 colegi mai cu experienta. Asa cum am scris anterior pompa de vacuum pierdea ulei cred de aprox. 2 luni, incepand cu BDT si continund cu Altgrade, Madogul si Alex Car toti au spus ca timpul de manopera este de 1 ora. Dupa 2 vizite pentru inlocuirea pompei de vacuum apreciez ca a fost o lipsa de respect sa ma repartizeze la un mecanic fara experienta in Ford Mondeo mai ales ca ceilalti doi faceau lucruri banale de schimb ulei si filtre. Probabil sa datorat faptului ca nu sunt client fidel. Recunosc ca daca mergeam la Royal Motors si spuneam ca doresc la lucreze la masina Dan Margescu (dupa parerea mea cel mai bun mecanic) primeam o programare la acesta pentru ca eram considerat client fidel. Recunosc ca inca de cand am facut comanda pentru piesa datorita comentariilor mele ca pretul de manopera solicitat este peste BDT am primit un pret preferential doar cu aprox. 20 ron mai mare fata de BDT (nu compar cu ceilalti parteri care imi ofereau poate un cost de manopera la jumatate) iar economia la piesa a fost de 200 ron.
Eu sper ca sunt considerat client fidel in cateva service-uri partere ClubFORD dar nu intotdeana masina a intrat la fix la ora programata si nu m-am suparat daca am intararziat intrarea cu 30 min mai ales daca am fost tratat cu prietenie. Apreciez ca Domn Nicu putea sa bage masina din prima zi la un mecanic cu experienta ce putea termina operatia in mxim 45 minute. Iata cum se pierde un viitor client fidel.
Daca sunteti ati cumparat de la ei masina (asta inseamna cred pentru ei client fidel) apreciez ca poate merita sa mergeti la acest service in caz contrar este bine sa il ocoliti.
crocodil
 
Mesaje: 169
Membru din: 14 Noi 2009, 19:28
Maşina: Ford Kuga II, 2.0 TDCI, AWD, MT

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde mfo21 » 15 Oct 2017, 09:58

Eu am fost pe service Roadhill pe Pallady si pot sa spun urmatoarele:
La ITP totul a fost super ok, angajat profesionist.
La service este putin mai problematic- oameni putini, masini multe.... dar din cate am vazut ai am auzit lucreaza bine.
Avatar utilizator
mfo21
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 15 Oct 2017, 09:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta model 2014
VIN: wfodxxgakdeb08528

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde Razvanbull » 16 Ian 2018, 20:02

Stie careva daca se fac si schimbari de volan de pe dr pe stg?
Razvanbull
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 29 Noi 2017, 12:00
Maşina: Ford

Re: Ford Roadhill Bucuresti

Mesajde cristianapostol » 20 Noi 2018, 10:35

Si sfatul meu este evitarea acestui service pentru ca:
- nu stiu ce operatii se fac in garantie (cazul meu: nu stiau ca se schimba uleiul in cutia Powershift la 60000 km)
- masina a sta in curte de doua ori cate 3 saptamani numai pentru o constatare a acestiu defect
- in loc sa recunoasca incompetenta lor, au comunicat catre Ford ca eu nu am facut intretinerea masinii corect, ceea ce a dus la defectarea cutiei de viteze.
Deci: orice alt service Ford numai Roadhill nu
cristianapostol
Incepator
 
Mesaje: 1
Membru din: 03 Apr 2013, 09:04
Maşina: Ford

Următorul

Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login