In ultima perioada nu s-au intamplat multe la masima.
Doar am schimbat electrica masinii si am dotat-o asa cum trebuia sa vina de fapt din fabrica.. ma rog, e aproape ce trebuie
dar nu ii mai fac nimic, eu nu ma pricep la tras fire iar altii s-ar putea sa ma injure de toti sfintii cough cough
Doar ce gasisem un break de dezmembrat cu de toate dar m-am linistit repede, am zis sa nu ma complic si sa caut hatchback si an cat mai apropiat.
Am dat de un Focus 2 Ghia care avea aproape tot ce imi doream: clima pe 2 zone si 4 geamuri electrice. Imi doream sa fie deja pregatit si pentru incalzire in scaune si parbriz incalzit, dar asta e..
Asa ca l-am batut la cap pe @The29041993 sa imi explice ce am nevoie pentru a duce la bun sfarsit nebunia... pe scurt, am avut de luat GEM, bordul 2 cu senzor si cu aeroterma, cablaj complet de podea si daca e si cel de plafon care include senzorul de lumina si de ploaie, plafoniera spate si lumini la oglinzile din parasolare.
Ce sa vezi.. ia de pe masina aia tot si baga la mine.. am stat inghesuit ca intr-o conserva vreo 200km.. cu frica de albinele care s-ar fi putut ascunde printre piese (si tot m-a ciupit una).
Continui prin a le multumi lui @The29041993 (in special lui - probabil ca o sa mai bage 2-3 injuraturi cand o sa citeasca postarea
), @onutcristian pentru cele cateva informatii oferite prin intermediul facebook-ului -de care chiar aveam nevoie, dar si lui @Jeffe care m-a lamurit cu cateva detalii despre noul cablaj.
- Putin mai joasa ca de obicei.. :D
Asadar am stabilit o zi cu @The29041993 in care ar avea timp sa
ne apucam de masina. A fost o zi de sambata. M-a rugat sa am grija de anumite detalii pe care le-am omis complet (cu gandul la multe alte chestii - legate de transplant), pe langa faptul ca m-am dus cu dezastru in masina, dar trecem peste...
Long story short, eu n-am facut mare lucru, mai mult ma uitam. M-am simtit complet inutil acolo desfacand 3-4 plastice, o bancheta si un scaun, fara a tine cont cam pe unde am pus suruburile, asa ca pe alocuri am pus ce se potriveste.
Am inceput sambata pe la ora 11 optimist ca voi pleca in aceeasi zi acasa, cu masina pe 4 roti si complet functionala.
Am mai avut o data aceeasi speranta in jur de ora 8 seara, cand noul bord a fost montat in masina, urmand imediat si plansa de bord, volan si ce mai era acolo. Dar nu, in jur de 12 noaptea abia m-am apucat sa pun niste plastice la loc in portbagaj, in timp ce @The29041993 ramas fara energie s-a apucat sa monteze noile macarale. Pe toate cele 4 usi.
In jur de ora 6 dimineata am dat prima cheie si spre surprinderea mea, masina a pornit si totul functiona: oglinzile pliabile, geamurile electrice, aeroterma pornise pe turatie maxima (nu am avut modul de clima...), iluminarea in podea dar si coborarea geamurilor din cheie. Me happy
- am capturat rasaritul.. habar n-aveam ca masina urma sa fie aproape gata in urmatoarele minute
- prima cheie dupa aproape o zi de munca...
Am avut 2 saptamani in care am fost super incantat de masina. Asa ca ea a decis sa rupa un selector (furca selectoare) fara vreun simptom prea evident asa ca am lasat-o cu 2 caramizi sub roti intr-o parcare, pentru ca frana de mana nu am
De la ultima postare am adaugat si un eleron de facelift, gri inchis, care da foarte bine pe masina. Desi toata suspensia fata nu are mai mult de 15000km, urmeaza mai multe de refacut...
PS: daca vrea cineva sa ma felicite pentru ce am realizat, faceti bine si felicitati-l de fapt pe maestrul @The29041993