de andrei911 » 10 Noi 2021, 21:52
andrei911 scrie:Verdictul final: a iesit conducta din pompa de combustibil. Conducta a fost, citez, "recuplata si sigurantata suplimentar pentru a preveni o alta eventuala decuplare". Nu stiu in ce consta sigurantarea suplimentara.
Eu cred ca mecanicul care a montat pompa nu a cuplat bine conducta, astfel nu imi explic (si nici de la service nu mi-au explicat) cum poate sa iasa conducta din pompa noua (mecanismul de siguranta face parte din ansamblul pompei de benzina).
Experienta neplacuta si potential periculoasa. Au curs ~30l de benzina din rezervor, peste teava de esapament.
De la reprezntanta mi-au dat banii cheltuiti pe platforma si benzina (aveam bonul de la benzinarie, unde alimentasem cu ~60l, si in rezervor mai era jumatate), dar atitudinea sefului de service a fost mult sub nivelul asteptarilor.
Ma asteptam cel putin sa-si ceara scuze pentru deranjul pe care mi l-au facut (am pierdut vreo 4 ore + o caruta de nervi).
Ieri aveam programare la ATI Motors sa fac schimbul de ulei. Cand sa-mi bage masina in service, surpriza, accesul meu in service era blocat, pentru ca am intraznit sa cer banii pentru platforma si benzina dupa ce am avut problema la condcte.
Explicatia sefului de service: Anul trecut ai zis ca esti nemultumit de service, si eu sunt nemultumit de tine in calitate de client, deci nu vad de ce te superi ca te-am blocat si nu mai ai voie in service.
Mult succes celor care vor sa mai colaboreze cu ei!
Mi-am facut programare la alta reprezentanta, din alt judet, pentru a pastra istoricul masinii in reteaua ford, sper sa ma ajute la revanzare.
Ford Mondeo MK3, 2004,sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw
Ex: Ford Mondeo MK4, 2012, Titanium, 2.0 EB, 176Kw
Ex: Ford Mondeo MK3, 2003, sedan, GHIA, 2.0 TDCI, 96Kw