Discutii libere/forum
Alegeti: Logan nou vs Ford SH
Moderator: Automatistul
de mariuscociorva » 05 Sep 2006, 15:40
- mariuscociorva
- 1nsane Member
- Mesaje: 2321
- Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
- Localitate: bacau
de Skipper » 05 Sep 2006, 19:31
10.265 E pentru Ambition 1.5 dCi .... deja o dam in SF-uri
Mai pui cativa euroi si cred ca te scoti de un Fiesta Trend nou ...
- Skipper
- Incepator
- Mesaje: 47
- Membru din: 10 Iul 2006, 15:37
- Localitate: Constanta
de ionutz » 05 Sep 2006, 20:33
-
ionutz - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 4528
- Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford
- VIN: WF0EXXGBBEAA11103
de Mihai L » 05 Sep 2006, 21:42
Pana la urma nu cred ca are sens comparatia, logan-ul este clar defavorizat.
Din punct de vedere functional eu zic ca ar fi un 80/20 proportia, poate chiar mai putin de 20 pentru logan luand in considerare ca este o masina noua cu garantie.
Ca bani, deja este trist daca trece de 10.000 EUR logan-ul. La 5000 EUR (cu cat se laudau ca-l scot) as fi inteles sa fie facut asa, dar la 10.000 deja gasesti Fiesta/Corsa/Astra poate chiar si Focus ceva mai chel.
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey
de mondeo_2001 » 05 Sep 2006, 22:42
Le-am condus pe amandoua si asta e pct meu de vedere
Daca viteza nu e, nimic nu e ...
- mondeo_2001
- Ford Freak
- Mesaje: 169
- Membru din: 24 Aug 2006, 12:56
- Localitate: BUKAREST
de Asgard » 05 Sep 2006, 22:59
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
-
Asgard - The Big Taz
- Mesaje: 1395
- Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
- Localitate: Buckley North Wales
de Mihai L » 06 Sep 2006, 06:47
(am auzit azi o reclama: o firma de leasing iti da loganu' acum si platesti din 2007, exact cum se facea cu electrocasnicele acum cateva luni/un an... :icon_lol: )
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey
de danysg74 » 06 Sep 2006, 06:57
-
danysg74 - Gold Member
- Mesaje: 809
- Membru din: 28 Mar 2006, 18:21
- Localitate: Braila
- Maşina: Ford Focus 2003 1,8TDCI 100CP
de Mihai L » 06 Sep 2006, 07:01
Dar, ca in bancul acela cu japonezii are au creat o masina cat o cutie de chibrituri, ramane sa creeze un sofer pentru el... :icon_mrgreen:
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey
de BogdanF » 06 Sep 2006, 09:29
ceva de genul asta era argumentul celor de la top gear
-
BogdanF - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 2104
- Membru din: 05 Mar 2005, 13:24
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Focus al II-lea
de Adin » 06 Sep 2006, 09:38
sa zicem ca as vrea sa cheltuiesc bani cam cat pt un Golan...undeva la 7 - 8k... n-as calca printr-un showroom Dacia nici impuscat... poate peste vreo 10 ani, daca or sa faca si ei masini, că de simulari e plina lumea... d.p meu d.v., Loganul e o masina umflata - ca dimensiuni, instabila... motor slab pt kilogramele ei... plastice infecte la interior - deh, categoria de pret, aici nu prea ai ce-i reprosa..

-
Adin - Incepator
- Mesaje: 48
- Membru din: 25 Iun 2006, 13:17
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Subaru Legacy 2.0 4EAT 165HP
comparatia nu este din cele mai fericite
de liviub » 06 Sep 2006, 10:09
sunt masini low budget, iar pretentiile extra sunt nejustificate sau apartin unor frustrati sau carcotasi. sa nu credeti ca am logan, incerc sa fiu impartial.
loganul constituie primul pas de la vechea dacia la o noua generatie de masini, iar acest salt nu putea fi foarte important, la preluare dacia nu era skoda.
clientii de logan sunt fostii proprietari de dacii, nu toata lumea are banii si sangele rece sa cumpere o masina straina second hand. politica de marketing a dacia a fost una deosebit de eficienta, s-a adresat si se adreseaza paturii sarace spre middle class a Romaniei (peste 80% zic eu). Pentru acestia este recomandat sa cumpere un logan, la grijile pe care deja le au nu mai trebuie sa se adauge si cea a surprizelor pe care le poate oferi o straina second.
Felicitari celor care au luat ford sh si le merge bine, cu toata sinceritatea. Mie mi-a fost frica si am luat unul nou. Dar cei ce nu pot nu inseamna ca nu ar dori vreun ford sau altceva.
Asa ca nu sunt indreptatite nici un fel de critici la alegerea lor & co.
numai bine
- liviub
- Member
- Mesaje: 360
- Membru din: 11 Apr 2006, 13:52
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Hatch 1.6 16V 2003
de Mihai L » 06 Sep 2006, 10:15
In principiu si eu sunt pentru masina noua, dar intotdeauna as alege o masina sh in locul acestei "chestii"... :icon_mrgreen:
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey
de dtipuit » 06 Sep 2006, 10:42
Nici una nici alta.Nici logan nou nici ford sh nu mi-as lua.Mai bine un FORD NOU!!! :icon_lol:
-
dtipuit - Gold Member
- Mesaje: 642
- Membru din: 09 Ian 2006, 04:01
- Localitate: Italy
- Maşina: Ford Focus 2011 SW Titanium 2.0 TDCI 163 CV Powershift
de zaboss » 06 Sep 2006, 11:42
$1 scrie:$2aca socotim experienta celor de la Renault, eu zic ca se putea face o masina mult mai buna;
Renault face o maşină mai bună în aceeaşi clasă cu Logan: Clio. Dacă Loganul ar fi fost mai bun, ar fi canibalizat Clio. Dar ele au funcţiuni diferite. Loganul a fost însă gândit ca maşină ieftină, pentru "emerging markets". Faptul că s-au vândut câteva mii de bucăţi şi în Uniunea Europeană arată - cum spuneau şi cei de la TopGear - că există o cerere pentru maşini pur şi simplu, care să satisfacă nevoia simplă de a ajunge din locul A în locul B. Maşinile de azi (inclusiv Ford) conţin tot felul de gadgeturi care, în proporţie de 90% sunt pur şi simplu marketing. Alegerea se mai face şi din considerente pur şi simplu practice. Câteva exemple: câtă nevoie ai de aerul condiţionat? merită să plăteşti pentru asta 1000 de euro în plus? câtă nevoie ai de geamuri electrice? merită să plăteşti pentru asta 800 de euro în plus? câtă nevoie ai de ABS/ESP şi alte acronime despre care 99% din şoferi nici nu ştiu exact ce înseamnă? merită să plăteşti pentru ele 1000-2000 de euro?
-
zaboss - Gold Member
- Mesaje: 964
- Membru din: 14 Apr 2006, 00:21
- Localitate: http eror 404: zaboss not found
- Maşina: Waiting
- VIN: rosusecrecesimult
de mihalcea » 06 Sep 2006, 12:03
-
mihalcea - Ford Junior
- Mesaje: 1274
- Membru din: 07 Mar 2005, 14:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: 2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP
apropos...
de verga_Cip » 06 Sep 2006, 12:20
Fa parte din grupul CLUBFORD Bacau
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=1285
Ex: Ford Focus turnier 1.8 TDCi 85 kW 2003
-
verga_Cip - 1nsane Member
- Mesaje: 12705
- Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
- Localitate: Bacau
- Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005
de zaboss » 06 Sep 2006, 12:24
$1 scrie:$2erita.
Vezi, tu, acestea sunt răspunsuri individuale. Pentru unii merită, pentru alţii nu. Este ca şi cu asigurarea CASCO, de exemplu.
-
zaboss - Gold Member
- Mesaje: 964
- Membru din: 14 Apr 2006, 00:21
- Localitate: http eror 404: zaboss not found
- Maşina: Waiting
- VIN: rosusecrecesimult
de Huffy » 06 Sep 2006, 12:37
"Atunci cand conduceti pe zapada sau incercati sa iesiti din zapada, este recomandat sa opriti sistemul prin apasarea butonului" :icon_mrgreen: (pag.122)
-
Huffy - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 4692
- Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford
pai.. e nedecuplabil!!!
de verga_Cip » 06 Sep 2006, 12:45
Fa parte din grupul CLUBFORD Bacau
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=1285
Ex: Ford Focus turnier 1.8 TDCi 85 kW 2003
-
verga_Cip - 1nsane Member
- Mesaje: 12705
- Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
- Localitate: Bacau
- Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005
de Huffy » 06 Sep 2006, 12:48
-
Huffy - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 4692
- Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford
inteleg ce vrei sa spui...
de verga_Cip » 06 Sep 2006, 12:57
Anyway.. om vedea!
Fa parte din grupul CLUBFORD Bacau
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=1285
Ex: Ford Focus turnier 1.8 TDCi 85 kW 2003
-
verga_Cip - 1nsane Member
- Mesaje: 12705
- Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
- Localitate: Bacau
- Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005
de TibiR » 06 Sep 2006, 15:40
Apropo...
CE ZICETI DE PRIMUL LOGAN DE 10.000 EURO?
BATAIE DE JOC!!!!!!!!!!!!!!!!!
- TibiR
- Ford Freak
- Mesaje: 194
- Membru din: 01 Sep 2006, 13:45
- Localitate: Timisoara
- Maşina: Ford Focus 1.5 Ecoboost Titanium 4 usi
- VIN: WF04XXGCC4GB43208
de Zanga » 06 Sep 2006, 16:01
-
Zanga - Gas Guzzler
- Mesaje: 2871
- Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
- Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului
de Maximilian » 06 Sep 2006, 16:36
Iarna...nu stiu de ce se plange lumea de lipsa sistemelor. E gheata, e normal sa fuga dar oricum la tractiune fata se redreseaza usor. Mai grav este pe tractiune spate unde daca nu stii ce sa faci si fuge te opresti in gard. Si cu tot cu sisteme, daca santul este facut(pe strazile laturalnice si inghetate) masina tot in directia aia se va duce. Cel mai simplu era sa pui cauciucuri de iarna si nu stiu daca te-ai fi grabit sa vrei alte sisteme.
Am o intrebare totusi..chiar te ajuta sistemele astea sa nu te impotmolesti iarna la plecarea de pe loc? Adica nu inteleg cum ar putea sa functioneze ca sa faca intr-adevar o diferenta clara...
Masinile nu s-au nascut cu sisteme de siguranta anti-derapaj si totusi lumea le-a cumparat. Totul tine de obisnuinta. Ne adaptam, iar aceste sisteme de siguranta cel mult ne scapa de acele griji, ne ajuta sa ne concentram mai putin la condus si mai mult la comoditate sau la alte probleme. Lucrul acesta nu este tocmai bun intrucat sistemele astea nu sunt atot-puternice. Te salveaza ele...dar pana la un anumit punct, deci tot nu ne putem baza pe ele. Ramane la latitudinea fiecarui om daca merita sa nu merita sa dea acesti bani in plus.
Totusi....anything but Logan...nu vorbesc de optionale...totusi si ele sunt pe masura pretului unei masini noi dar e prea urata si parca este mai lipsita de stil decat orice, si inauntru si in afara. Ma uitam la scaune, parca sunt alea pe care le tii la restaurant, drepte si tari. Spatiul este obtinut dintr-o masina diforma, portbagajul este mare pentru ca are forma aia de frigider...iar despre siguranta am dubii ca isi merita chair si cele 3 stele euroNcap.
Intrebare...cat cantareste pana la urma aceasta masina? Am vazut in multe locuri 975 de kile. Eu nu pot sa cred asa ceva...iar pentru aceasta greutate motorizarile ar fi trebuit sa obtina performante mai bune. Cu 90 de ai ar fi trebuit sa ia suta cel putin cu o secunda mai repede iar viteza maxima reala sa fie undeva peste 185km/h. Are performante mai slabe decat Renault Megane(cel vechi) cu acest motor, iar ala era cu 100 de kile mai greu. Avea acceleratie mai buna, viteza maxima declarata 185 km/h(si am vazut si mai mult pe o masina din asta cu 90de cai) iar consumul in oras nu prea trece de 9(10 cu aer conditionat).
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982
Înapoi la Discutii libere/forum
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: vdodu şi 15 vizitatori
Cine este conectat
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: vdodu şi 15 vizitatori