Ford Pitesti
Mers la dealer Ford Pitesti - Royal Motors (firma lu unu care se ocupa cu textile :icon_question: trebuia sa-mi dea de inteles), cica se vrea cel mai mare si mai modern showroom + service din Romania.
Motivul era un nivel scazut la ulei si am zis ca sa merg sa-mi mai puna ei (ca deh eu nu aveam original, si am zis ca or avea ei).
Ca tot am ajuns la ei zic, bre nene ia schimba matale rotile fata cu alea spate ca sa uniformizam uzura la cauciucuri (asa scrie in carte, intre 5000 si 10000 se schimba - eu am 7500km)
Si problema nr trei am mai discutat pe forum despre ea, cu pierderea minora de putere la accelerare materializata sub forma a 4-5 praguri la viteza intre 45-50 km/h si la turatie intre 1800 si 2000. Buuun.
Intreb cat dureaza , 30 de minute.
Am uitat sa precizez ca am vorbit personal cu directorul de service la telefon, mai fusesem la ei sa-mi montez bavetele de noroi cand inca erau in faza de constructie a complexului.
Cand am ajuns m-a pasat la un baiat care dupa parerea mea era vreun baiat de "SERVIS" Dacia adus la Ford.
Ma pomenesc ca ia ala masina si o zbugheste pe autostrada.....vine dupa 20 minute si cand il intreb unde a fost si de ce a stat atata imi spune senin ca a fost pana la Metro sa verifice partea cu pierderea puterii la 50 km/h.
Dupa alte 40 de minute incep sa-mi pierd rabdarea, incep sa-l vanez pe "monsieur" inginer sa ma iau de el ...il prind in cele din urmadupa ce am alergat efectiv prin showroom si zice e gata.....mai iau dupa el, intra printr-un labirint de usi...si nevazut s-a facut. Frate eram ca in Stan si Bran. In fine ma intorc in sala de asteptare la panda (la filaj nu la urs :icon_mrgreen: )
Dupa alte 20 de minute vine ala si-mi zice : stiti ca v-au intrat 2 litri de ulei in motor si 450 de ml de antigel.
Sa-mi vina rau de draci.
Cand ilintreb de ce a intrat asa mult zice tot "ucenicul" pai de fapt au intrat 1,2 L de ulei si restul vi l-am pus in portbagaj.
Buuun.
Il pun sa traga joja de ulei in fata mea, si cand colo ce sa vezi ulei la maxim si poate un pic peste si lezic, la ce era nevoie sa mai puna si aia 200 de ml, ca in carte arata normal un nivel intre minim si maxim, si ala imi zice:lasati sa fie!
Eh atunci am crezut ca ii rup gatul.....deci mi-au pus 1 L de ulei in carca. Buun.
Il intreb ce tip de ulei au pus. VALVOLINE nu stiu de care mama dracu, am zis ca lesin. Si nu am mai rezistatsi m-am apucat sa fac taraboi. In cartea masinii scrie ca daca pui ulei de mi-au pus ei, adica fara specificatia Ford WSS si nu mai stiu cat, se intampla asa, citez : "scaderea demarajului, cresterea consumului de carburant, pornirea mai greoaie la rece, cresterea volumului de noxe....."
Antigel tot VALVOLINE, si-mi zice ala ca antigelul de schimba odata la 3 ani (teoria zice ca la 10 ani, ma rog)
In final am dat 140 RON, 100 ulei si antigel si 40 manopera.
La revizia de 2500, acum am 7500, am fost la Valcea, pentru ca astia nu sunt autorizati inca. Si ala de la Vlacea mi-a spus ca mi-a completat antigel.
Referitor la cum mama naibii a intrat atata ulei in motor, imi zice "ucenicu" ca aia de la Ford Vlacea nu s-au uitat la motor sa vada ca nu mai e ulei, deci de la 2500 pana la 7500 as fi mers cu uleiu la minim...brasoave spun eu.
In fine lumea evarza rau, nu stiu ce sa ma mai fac, as schimba si uleiul si antigelul la Romcar dar mi-e ca e prea devreme la 7500 de km, ce sa fac ?
Cat despre "profesionalismul" Ford Pitesti...am sa le pregatesc o surpriza in acest sens.
Hai odata cu juridicul la clubford.......
Aceasta a fost frustrarea mea, multumesc celor care au avut rabdare sa citesca... :icon_confused:
-
catanea - Member
- Mesaje: 419
- Membru din: 15 Aug 2006, 15:04
- Localitate: Pitesti