Aseara am venit pana la TgMures si practic am "botezat" statia.
Ca si regula generala, am observat ca la fiecare inceput de interval de drum sau la fiecare nod rutier afli in repetate randuri cum e intervalul care urmeaza. Asta pentru ca tirurile care pleaca de undeva (sau trec printr-un punct mai important) intreaba, iar cele care vin din directia respectiva raspund daca e "liber" sau nu.
Sa o luam pe rand.
- Pe la Baneasa / Otopeni gasesti destul de multi care intreaba cum ajung la depozitul X sau Y si ceri lamuriri.
- Apoi am aflat ca e "liber" pana la Ploiesti.
- Prin Ciolpani stiam deja ca la sensul giratoriu de la Barcanesti/LukOil sta un echipaj. Apoi am aflat ca politaiul s-a dat jos din masina si sta in drum. Cand am trecut pe acolo tot in mijlocul drumului statea.
- Apoi, pe centura Ploiestiului am aflat ca e "liber" pana la Comarnic, unde e un echipaj langa Rompetrol, dar stau cuminiti in masina.
- Pe la Campina am aflat ca in afara de echipajul de la Comarnic, in rest e "liber" pana la Brasov.
- In Busteni era un echipaj, dar de ala n-a zis nimieni nimic sau nu am auzit eu.
- Prin Predeal / Timisul de Jos, informatiile erau transmise in general in sens invers, asa ca aia care tocmai plecau de la Brasov aflau ca pana la Bucuresti e "liber" cu exceptia echipajelor de la Comarnic si Barcanesti.
- In jurul Brasovului se cereau si dadeau informatii referitoatoare la diverse rute (catre Fagaras, Bacau, Sighisoara).
- Intrand pe drumul de Sighisoara, am aflat ca e liber.
- Apoi am trecut pe laga 2 betivii care se tineau unul de celalalt pe marginea drumului. Camionagii se atentionau intre ei si faceau mistouri pe seama alora.
- Pe la Rupea stiam ca in Sighisoara e un echipaj. Apoi am aflat ca dorm in masina. Apoi ca s-au trezit si ca stau pe langa masina si se scarpina.
- Dupa Sighisoara stiam ca e "liber" pana la TgMs.
- Apoi s-a aflat ca intre TgMs si Reghin e cantar, si dintr-o data s-a animat canalul 22 si s-a tot retransmis informatia asta. (se pare ca e nasol cu cantarul

)
- Apoi unul care venea din sens opus a intrebat cum e spre Brasov. Dupa ce a aflat, a raspuns ca e liber pana la Cluj, cu exceptia unui echipaj care sta in Campia Turzii.
Practic fara sa scoti un cuvant, poti afla ce se intampla la zeci sau sute de km distanta pentru ca informatiile se retransmit si se actualizeaza in permanenta.
Pe langa informatiile utile asculti si alte chestii, dar aseara a fost destul de "subtire":
- Pana la Ploiesti nimic interesant
- Ploiesti - Sinaia - tema de discutie erau gropile (injuraturi, mistouri, resemnare)
- Pe la Posada unul s-a suparat foarte tare ca nu stiu ce patise in trafic. Injura ca la usa cortului, iar ceilalti il apostrofau si faceau misto de el.
- Pe la Sinaia, se rugau de unul sa mearga mai tare, ca ii apuca dimineata si nu vede ce coloana a strans in spatele lui?
- Pe serpeninele de la Timis, se plangea unul ca i s-a aprins un bec in bord si nu stia ce e. A urmat un val de presupuneri ca e check engine sau TCS/ESP etc. Ala se scuza ca are cartea de la Volvo, dar nu intelege ce scrie in carte.
- Inainte de BV era coloana, iar unul cu o duba facea pe Schumi. Fiecare dintre neamurile lui a primit cate o "invitatie" la cate ceva.
- Dupa Brasov, se povestea de unii cu basculante, care urcau Dealul Negru (Valcea-Pitesti) cu 5 la ora unul langa celalalt si povesteau la geam. In spatele lor km de coloana dar ii durea in basca.
- Diverse intalniri in trafic intre colegi, amici, urari de sanatate, drum(uri) bun(e).
Desi am facut drumul asta numai in ultimii 4 ani de ~360 de ori (4 ani x 45weekenduri/an x 2 sensuri) si stiu la ce sa ma astept, adevarul e ca a fost interesanta si utila statia. Forjezi ceva mai relaxat si omoara monotonia.
Referitor la statie (Intek-H520):
- prastia aia de antena de pe masina isi face treaba, dar tot voi cauta o solutie sa pun una mai mare
- statia pare ok, doar ca ii voi pune casca. Astfel pot da volumul mai incet => se aude mai clar + ca pot sa ascult si muzica in masina fara sa ratezi informatiile din trafic.