-
hot - Gold Member
- Mesaje: 543
- Membru din: 20 Sep 2006, 20:21
- Localitate: DOROHOI
- Maşina: Ford Sierra 1987,Vectra C 2007
Arhiva
NOUL MONDEO
Moderator: Automatistul
de Mondy man » 19 Feb 2007, 22:57
E definitiv.
A aparut si lista de preturi:
- Fişiere ataşate
-
Mondeo - diesel.jpg
- (53.06 KiB) Descărcat de 253 ori
-
Mondeo - benzina.jpg
- (77.17 KiB) Descărcat de 254 ori
-
Mondy man - Gold Member
- Mesaje: 790
- Membru din: 18 Oct 2006, 21:13
- Maşina: Toyota PRIUS / BMW 525d
de momoleinen » 20 Feb 2007, 17:33
de unde ai preturile ?
AKA "FRIGIDERUL"
- momoleinen
- Colina Motors
- Mesaje: 62
- Membru din: 17 Oct 2006, 16:16
- Localitate: Orastie
de Mondy man » 20 Feb 2007, 21:15
- Fişiere ataşate
-
02d880d6c07064d568e5c87229110a20_1.jpg
- (32.51 KiB) Descărcat de 215 ori
-
1c2e95114044ee3b88c3c3340592d80b_1.jpg
- (30.61 KiB) Descărcat de 215 ori
-
1a376a5b4445be909a1ff1452bcb4137_1.jpg
- (37.68 KiB) Descărcat de 215 ori
-
Mondy man - Gold Member
- Mesaje: 790
- Membru din: 18 Oct 2006, 21:13
- Maşina: Toyota PRIUS / BMW 525d
de Mondy man » 20 Feb 2007, 21:17
- Fişiere ataşate
-
801a65db94733a0e9939873823cdb644_1.jpg
- (44.26 KiB) Descărcat de 214 ori
-
8b083d7e89248ed92c80162288ab275f_1.jpg
- (53.93 KiB) Descărcat de 213 ori
-
f85992b30381bac28e59fdeb0992ba8c_1.jpg
- (40.44 KiB) Descărcat de 214 ori
-
Mondy man - Gold Member
- Mesaje: 790
- Membru din: 18 Oct 2006, 21:13
- Maşina: Toyota PRIUS / BMW 525d
de Mondy man » 20 Feb 2007, 21:19
Mai ciudat e ca au abandonat verdele instrumentelor de bord in favoarea culorii rosu. Mare pacat, era tare odihnitor verdele noaptea.
Multi se plang la Ford ca pe timpul zilei nu prea e lizibil bordul, mai ales daca e soare, dar se rezolva daca schimbi becurile de 3W in original cu unele de 5W.
- Fişiere ataşate
-
695f016155676809b577632291a41491_1.jpg
- (40.27 KiB) Descărcat de 213 ori
-
Mondy man - Gold Member
- Mesaje: 790
- Membru din: 18 Oct 2006, 21:13
- Maşina: Toyota PRIUS / BMW 525d
-
ddexter - 1nsane Member
- Mesaje: 1436
- Membru din: 09 Mar 2006, 17:35
- Localitate: Baia Mare
- Maşina: Ford, Mondeo, 2002, TDDI 1998cm3, 85 kw, 16"
de mariuscociorva » 21 Feb 2007, 15:36
si e prea scumpa e dublu fata de focus
- mariuscociorva
- 1nsane Member
- Mesaje: 2321
- Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
- Localitate: bacau
de 28FUN » 22 Feb 2007, 12:57
O sugestie mai de bun gust ar fi un bord bej cu lemn sau negru cu ceva aspect de aluminiu sau decor gri-carbon.
Si cam scumpa dupa lista de preturi din Olanda....eu cred ca vor cu mondeo european sa recupereze pierderile din US

- 28FUN
- Gold Member
- Mesaje: 524
- Membru din: 18 Aug 2006, 11:31
- Localitate: Bucuresti
de Mondy man » 22 Feb 2007, 14:53
Echiparea Ambiente a disparut, Trend-ul e primul ca nivel si e destul de bogat in dotari: ABS, ESP, 7 airbag-uri (inclusiv pt genunchi), clima dual-zone, radio-cd, computer de bord, cruise control, ISOFIX si multe alte bunatati.
- Fişiere ataşate
-
dotari serie Mondeo 2007.JPG
- (142.63 KiB) Descărcat de 305 ori
-
Mondy man - Gold Member
- Mesaje: 790
- Membru din: 18 Oct 2006, 21:13
- Maşina: Toyota PRIUS / BMW 525d
de 28FUN » 23 Feb 2007, 13:31
Ma uitam ca cei de la Renault au acum la Laguna oferta la cca 17500 CIP cu motorul 2.0 dci 150 CP cam full: adica 6 airbaguri, ABS, ESP, Piele, dual clima, tempomat, rcd mpe cu 6-8 boxe, scaune cu incalzire, etc - prin urmare va fi greu sa concureze la banii astia...
Eu ma asteptam sa vina sub passat la preturi - spre exemplu, un Passat TDI de 105 CP este 17.500 CIP, versiunea de baza.
- 28FUN
- Gold Member
- Mesaje: 524
- Membru din: 18 Aug 2006, 11:31
- Localitate: Bucuresti
de ff-ghia-136 » 23 Feb 2007, 21:09
- ff-ghia-136
- Warned
- Mesaje: 296
- Membru din: 30 Noi 2006, 20:50
- Localitate: BUCURESTI
de Mondy man » 23 Feb 2007, 21:49
Altceva, nu compara o masina de conceptie 1999 (actualul Mondeo) cu o masina din 2005.
Motoarele diesel TDCi iti poate spune oricine ca sunt net superioare oricarui TDI (de la VW, nu bagam Audi in aceeasi oala).
Tinuta de drum a unui Mondeo este benchmark in clasa sa (alaturi de Accord) si ca o masina conceptie 1999 da ceata unui Passat din 2007 din acest punct de vedere.
Ca plusuri fata de Passat mai pot adauga spatiul mult mai generos, mai silentios fata de tractorasul TDI si nu stai cu bidonul de ulei ca sa completezi intr-una.
Nu zic nicidecum ca Mondeo este masina absoluta, are destule lucruri care sper ca s-au mai remediat cu actuala generatie mai ales ca acum concurenta este mai acerba in clasa sa: Accord (cel mai bun motor diesel in 4 cilindri, dupa parerea mea), Avensis.
Ca o paranteza daca in 2008 Subaru pune trimbitatul diesel si pe Legacy cred ca voi trada ovalul albastru in favoarea unei japoneze.
Nu stiu de unde ai tu informatia ca VV va scoate 200CP din 2.0 TDI, eu nu am auzit nimic; e cam intans motorul; bun ei au mai esuat si cu un 1.4 de 170CP, un motor foarte criticat in presa de specialitate de afara.
Sute de cai putere sub capota NU fac o masina mai buna decat altele:vezi Mustang-ul.
Si bordul la noul Mondeo e rosu, nu albastru.
-
Mondy man - Gold Member
- Mesaje: 790
- Membru din: 18 Oct 2006, 21:13
- Maşina: Toyota PRIUS / BMW 525d
de ff-ghia-136 » 25 Feb 2007, 21:37
2.Audi are motorul identic ( 2.0 l ,140 si 170 CP) ca si SEAT si SKODA ( RS diesel de 170 CP).Asa ca putem sa-l bagam linistiti in aceasi oala.
3. E mai silentios daca stam langa masina, din interior nu se aude nici o diferenta.
4. La spatiu e posibil sa ai dreptate.
5. In poza pusa de "28FUN" eu vad ca e albastru.Si rosu din poza ta e bun,fata de verdele ala naspa.
6.Performantele sunt clar in favoarea VW indiferent de model si daca ne gandim la pretul de revanzare si la timpul in care il revinzi tot VW castiga.
7.Nu cred ca o masina cu cai mai putini poate fi mai buna decat una cu sute de cai.Mai multi cai=mai multe si mai bune sisteme de sigurata,mai multe dotari la interior, rezulta o calatorie mai comfortabila si mai rapida.
- ff-ghia-136
- Warned
- Mesaje: 296
- Membru din: 30 Noi 2006, 20:50
- Localitate: BUCURESTI
de 28FUN » 26 Feb 2007, 16:52
1. Imagine: Passat > Mondeo. Passat se vinde mai bine pen'ca are o imagine mai buna. Mondeo cred ca a suferit din cauza asimilarii lui cu masina dedicata maselor in timp ce Passatul s-a indreptat spre zona mai premium a pietei (ca intregul grup VW)
2. Motorizari: Mondeo > Passat. Toata presa de specialitate critica TDI pentru vibratii si zgomot. Nu puterea este totul, puterea se poate seta din ECU. Reamintesc de seria Focus Jeans cu motorul de 1.6 tdci de 136 CP in loc de 110 cat are cel de serie. Voi credeti ca nu putea Ford sa scoata peste 140 CP din motorul de 2L? Sau Honda nu putea sa scoata peste 140 din CTDi-ul lor? Hai sa fim seriosi - nu cred ca au vrut din ratiuni de marketing. (legat de asta imi aduc aminte de magaria celor de la VW care vindeau motorul TDI de 1.4 la inceput cu 75 CP dupa care s-au gandit hai sa mai scoatem ceva bani de la fraieri si au facut 2 modele de 70 si 80 CP cu absolut acelasi motor insa cu diferenta de vreo 400 eur intre ele)
3. Calitatea rularii: Mondeo > Passat (nu mai zic de ce ca se stie)
4. Fiabilitate: Mondeo (cel vechi) > Passat (ca sa aflati de ce, e suficient sa va uitati pe forumuri)
5. Design: uitati-va la filmuletul ala de pe autoexpress.co.uk si trageti singuri concluziile.
Cred ca pana la urma, nu se poate face o departajare clara, pentru ca ponderea criteriilor de selectie e diferita pentru fiecare client in parte, insa nu sunt de acord ca Passatul este echivoc peste Mondeo.
- 28FUN
- Gold Member
- Mesaje: 524
- Membru din: 18 Aug 2006, 11:31
- Localitate: Bucuresti
de S600 » 26 Feb 2007, 19:18
Plus ca feelingul de la volan, cand esti la dealer, nu e tot una cu ce simtim din fata monitorului.
Mie unul imi place mult, interior si exterior (mai putin spatele care, DIN POZE, e urat, parerea mea). Dar, repet, poate in relitate spatele se imbina foarte frumos cu restul masinii...
Si sa nu uitam ca Ford, ca orice alt mare producator, nu se arunca pe piata cu preturi ridicol de mari comparat cu cele ale concurentilor. Iar daca pretul de pornire e 21k cip, fiti siguri ca totul a fost calculat bine. Important e sa prinda la public, sa se vanda in numar cat mai mare, NU sa fie mai ieftin decat concurentele.
-
S600 - Ford Freak
- Mesaje: 234
- Membru din: 21 Mai 2006, 18:40
- Localitate: Bucuresti/Suceava
de ff-ghia-136 » 26 Feb 2007, 20:42
As vrea sa vad si eu editia aia de focusuri,aia de 1.6 l si 136 cp cand si unde s-a vandut ( nu ala cu cip de la Colia,pt. ca daca ne facem toti tuning pierdem garantia).
Eu cred ca suntem putini subiectivi pt.ca avem forduri si mergem pe principiul a mea e cea mai buna si mai frumoasa.
- ff-ghia-136
- Warned
- Mesaje: 296
- Membru din: 30 Noi 2006, 20:50
- Localitate: BUCURESTI
de S600 » 26 Feb 2007, 21:10
Aaaaaaaa, ca multi bisnitari, tarani sau nespalati PREFERA Passat (fiindca n-au bani de BMW sau Mercedes), asta nu inseamna ca Passatul e mai bun ca Mondeo. Nu confunda valoarea la revanzare a Passatului (care clar e peste cea de la Mondeo) cu STAREA REALA a unui Passat.
Pentru mine, la clasa asta, pe primul loc e Mercedes, apoi BMW, apoi Mondeo. Habar nu am cum e un Lexus, nu am condus, deci nu pot emite pareri in sensul asta. Deci nu zic ca Mondeo e cea mai tare din clasa ei, fiindca NU E; zic realitatea. Daca o sa am ocazia sa conduc un Lexus din 2002-2003, insa din auzite (de la alti preiteni/colegi/forumisti), probabil ca va fi pe podium si Mondeo va pica pe 4.
Dar intelege cand iti zic ca un Mondeo vechi e peste un Passat vechi la orice ora (evident, daca faci comparatie intre dotari similare, nu un Mondeo chel cu un Passat cu mai de toate). Dar asta nu inseamna ca valoarea la revanzare a Mondeo-ului e peste cea a Passatului, din contra.
La comparatia Passat nou - Mondeo nou, nu ma pronunt fiindca nu am condus nici unul.
-
S600 - Ford Freak
- Mesaje: 234
- Membru din: 21 Mai 2006, 18:40
- Localitate: Bucuresti/Suceava
de mariuscociorva » 27 Feb 2007, 07:19
eu am vandut anu trecut in vara un passat din decembrie 2000(avea facelift la faruri si stopuri dar nu avea crom la portiere)
cu climatronic(dar nu mai racea)
cu o directie cam casa(tragea rrau dreapta)
cu 170k km (care de fapt erau vreo 230k cred)
cu 11.000 euro
si era o cizma de masina dar era passat
- mariuscociorva
- 1nsane Member
- Mesaje: 2321
- Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
- Localitate: bacau
de Mihai L » 27 Feb 2007, 07:31
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey
de ff-ghia-136 » 27 Feb 2007, 19:53
- ff-ghia-136
- Warned
- Mesaje: 296
- Membru din: 30 Noi 2006, 20:50
- Localitate: BUCURESTI
de Mondy man » 28 Feb 2007, 10:58
Deci, carcotasilor li s-a inchis gura.
The new Mondeo will be even cheaper than the model it replaces when it goes on sale in the UK on May 17.
The new hatch starts at just £14,995 on the road for the 1.6-litre petrol model in base ‘Edge’ trim and with 110bhp. The 125bhp version of the same car costs £15,695 - £500 less than the 125bhp 1.8-litre LX version of the old Mondeo.
It’s the same story elsewhere in the range. The new 100bhp 1.8 TDCi starts at £16,495, £200 less than the old 90bhp 2.0-litre TDCi.
Four trim levels will be available; Edge, Zetec, Ghia and Titanium X, and three body styles; four-door saloon, five-door hatch and five-door estate. The saloon and hatch cost the same, while the estate commands a £1250 premium. Zetec trim costs £2200 more than Edge, Ghia £1250 more than Zetec, and Titanium X £2000 more than Ghia.
The Edge comes with 16-inch steel wheels as standard; all other models get 17-inch alloys except for the 18-inch-equipped Titanium.
Sports suspension is a £150 option, while the Zetec model can be ordered with a kit including sports suspension, 17-inch alloys and a rear spoiler for £500. There is as yet no word on how much it will cost to add the full bodykit as featured on the Mondeo in the most recent James Bond film, Casino Royale.
--
Ford's new Mondeo will cost from £14,995 to £24,195 when it goes on sale in the UK in June.
Ford says the new range is, on average, £300 cheaper than equivalent outgoing models. On top of that, £700 of extra equipment is fitted, including stability control, ISOFIX child-seat mountings, steering wheel-mounted controls, driver's knee airbag and a system to prevent the wrong type of fuel being used.
In all, four trims and nine engines are available. There are five petrol engines, delivering between 109bhp and 217bhp, and four diesels, producing between 99bhp and 138bhp.
All three bodystyles are available to order from March, with saloon and hatchback priced identically, and estate models carrying a £1250 premium.
Edge - from £14,995 with 109bhp 1.6-litre petrol
Standard equipment includes seven airbags, air-conditioning, cruise control, leather steering wheel, CD stereo with MP3 player connection, electric front windows, remote central locking and electrically adjustable and heated door mirrors.
Zetec - from £16,695 with 123bhp 1.6-litre petrol
(£1000 more than equivalent Edge)
Extra equipment includes 16-inch alloy wheels, front foglights, dual-zone climate control, leather gear knob and rear electric windows.
Ghia - from £18,445 with 143bhp 2.0-litre petrol
(£1250 more than equivalent Zetec)
Added equipment includes 17-inch alloy wheels, automatic headlights and wipers, power folding door mirrors and Sony stereo with six-CD in-dash autochanger.
Titanium X - from £21,245 with 123bhp 1.8-litre diesel
(£2000 more than equivalent Zetec)
Standard features also include full Alcantara/leather upholstery, adaptive headlights, tinted glass and upgraded instrument cluster

-
Mondy man - Gold Member
- Mesaje: 790
- Membru din: 18 Oct 2006, 21:13
- Maşina: Toyota PRIUS / BMW 525d
de ff-ghia-136 » 01 Mar 2007, 00:26
- ff-ghia-136
- Warned
- Mesaje: 296
- Membru din: 30 Noi 2006, 20:50
- Localitate: BUCURESTI
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori
Cine este conectat
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori