Firme autorizate din domeniul modificarilor (piese si servicii) sau al accesoriilor

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

21 Feb 2010, 23:19

$1 scrie:$2e un alt forum s-au postat multe pareri vis-a vis de aceasta masina.Si s-a vehiculat si faptul ca o anume Cupra de "doar" 300 cai ar fi batut grav acest Rs cu soft skn.Este cel putin ciudat ca nimeni de la skn nu a comentat aceasta diferenta intre ce declara ei pe hartie dupa resoft si ce putea masina pe asfalt.
Oricum cred ca masina are o baza tehnica solida si un potential ce lasa loc imbunatatirii .Daca prin remap au obtinut putere sub ce declara constructorul ori minte Ford ori..?

Cum s-au dat , cum au condus e greu de spus, dar pot sa pun inca o imagine concludenta care arata faptul ca nu sunt novici in lipsa de cai.
Aici este atasata fisa unei masini care de serie trebuia sa produca 165cp la roti, dar dupa evacuare, filtru si soft de la aceeasi firma a obtinut un rezultat surprinzator de mic. Acesta a si fost motivul pnetru care utilizatorul a venit la noi sa o masoare:
Imagine
Audi A4 2.0 turbo DTM -edition 220cp de fabrica.
Acum are cu cca 15-20 in minus :))

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

03 Mar 2010, 21:42

Daca maine aveti curiozitatea sa veniti la noi la sediu o sa vedeti pe dyno 3-4 masini.
Una pentru verificare, alta pentru re-resoftare in urma inlocuirii de injectoare si turbina, alta pentru conversia de la euro3 la euro4.
Ultima de curse cea a domnului Tempestini Subaru de grupa N cu ecu MOTEC pentru testare si setare.

Poate doriti sa va uitati sa intelegeti, sa vedeti cate ceva.
Deschidem la orele 10:30 si inchidem in jurul orelor 18.

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

11 Mar 2010, 18:23

Ford Fiesta ST , an de fabricatie 2008.
Puterea declarata de fabricant in fisele comerciale este de 150cp, sau foarte putin sub.
Astazi am avut sansa de a testa un astfel de exemplar foarte bine pus la punct, intretinut care a beneficiat de tuning veritabil.
Admisie, de tip CAI cu un traseu destul de bun.
Evacuare Mitlltek inclusiv galerie.
Cu toate modificarile desi motorul functioneaza foarte bine performantele nu arata fantastic.
Imaginea arata masuratoarea cu AC pornit:
Imagine
In testul fara AC activat puterea a crescut cu 5cp.
Aici aveti atasata fisa pentru 0...402m in conditile de utilizare a unor anvelope de iarna cu aderenta scazuta, fapt care a favorizat patinarea pe treptele
Imagine

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

12 Mar 2010, 11:40

Dezamagitor. Asta inseamna ca motorul nu face puterea declarata de constructor?Sau care e explicatia?

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

31 Mar 2010, 06:24

Cu scuze pentru intarzierea raspunsului datorat imporsibilitatii de accesare a siteului, vreau sa spun ca intradevar de fabrica masina are mai putin decat este declarat.
Am intalnit cazuri si cazuri insa aici este ceva mai jos.
Ultima oară modificat de alexandrusavu pe 07 Apr 2010, 07:59, modificat 1 dată în total.
Motiv: Nu mai cita mesajul anterior.

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

31 Mar 2010, 07:37

Stiu ca si la prima generatie de 206 , modelul Rc nu facea puterea declarata ci era mult sub( undeva la 140 si ceva de cai). Totusi situ ca exista tolerante si ca puterea se aproximeaza pe un lot de x masini masurate dar sa fie asa mare diferenta fata de medie..e cam mult din ce vad pe grafic

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

31 Mar 2010, 17:36

Asa este am avut aceasta problema acum multi ani.
Nu a fost vina primei variante ci a updateului de soft.
In momentul updatarii masina a pierdut enorm ajungand pe la 150cp.
Probabil ca benzina din Romania i-a speriat si i-a facut sa ...
Ulterior au remediat ceva dar nu total.

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

01 Apr 2010, 10:57

Eu sunt cu jafu' :)) de fiesta st.

Eu am mai facut si un test dyno si la exelixis si iata ce a rezultat:
[attachment=0]ford.jpg[/attachment

Oricum dyno-ul lui Sebi este super profi.

Problema la mine a fost ca am schimbat motorul la 12000km si cu asta nou nu am decat vreo 14000km si nu s-a lasat inca.

PS:O sa mai vin o data dupa Paste dupa ce pun si gumele de vara si clapeta de admisie marita.
FiÅŸiere ataÅŸate
ford.jpg

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

03 Apr 2010, 21:00

Salut,
Te asteptam cand vrei sa vi si cred ca suntem pregatiti sa discutam mai multe inc;lusiv de solutie electronica de gestiune completa, pentru orice configuratie o sa doresti, aspirat, supraalimentat...
Te rog sa-mi spui cum au luat cei de la Exelixis turatia.
Te rog sa iei o compresie la motor si sa imi comunici si mie, am mai auzit cazuri cand dupa schimbarea de motor s-a folosit un raport de compresie mai scazut, fapt care a dus la pierdere de putere.

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

05 Apr 2010, 01:09

Nu inteleg intrebarea cu turatia, dar ii voi suna sa-i intreb ;). Eu oricum vroiam sa fac un test de compresie pt. curiozitatea mea.Primul lucru dupa Paste asta va fi.

Raportul de compresie ar trebui sa fie 10.8:1.

Eu am mai facut 2 teste dyno si la Master-tuner, unul inainte de orice modificare(prin ianuarie) si unul dupa ce am trecut pe la tine, inainte de cel de la exelixis.Voi posta si graficele de la MT.Din ce m-am uitat si eu pe ele si al-II-lea de la MT da o putere si un cuplu apropiat de cel masurat de Exelixis si pe la aceleasi turatii.

Nu stiu ce sa mai cred masina se simte mult mai bine decat inainte, dar pana nu vad pe grafic eu nu sunt convins 100%.

Probabil am pierderea de la motor la roata mai mare decat media.Nu e 15% este vreo 30%.Zic si eu :-??

Voi mai face un test si la MBM si dupa fac media :))
Ultima oară modificat de alexandrusavu pe 07 Apr 2010, 07:59, modificat 1 dată în total.
Motiv: Nu mai cita mesajul anterior.

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

07 Apr 2010, 06:32

Da noi masuram excat ceea ce conteaza, puterea la roti.
Pierderea nu poate fi 30 % in nici un caz aceasta fiind o valoare de masina cu tractiune integrala supermodificata.
Ce masuram si afisam este fix valoarea reala la roti indiferent cat e de dureros adevarul. Mustang este recunoascut pentru acuratetea lui fapt care probabil ca a determinat si guvernul american sa-l foloseasca pe langa majoritatea producatorilor auto americani.
http://www.mustangdyne.com/is_government.htm
Este clar ca nu trebuie sa crezi pe nimeni pe cuvant dar Mustang nu-si permite sa vanda dyno de jucarie sau care sa aiba nevoie de comparatii este un aparat complex de masura cu certificare ISO, masurand conform SAE.
MBM folosea tot un Mustang generatie mai veche pentru o singura punte, acum nu mai este la sediul lui, apartinand unui fost colaborator.
Sunt convins ca modificarile pe care le-am vazut pe masina o ajuta in mod real si ca este o reala diferenta la ceea ce se simte de dupa volan.
Atentie compresia nu este = raport de compresie.
Pentru a lua o compresie rapida cu o scula noua si buna iti recomand sa suni la 0745062324 Doru si sa-i spui ca suni din partea mea pentru asta, are sediul pe Cezar Boliac nr9.

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

07 Apr 2010, 09:12

Ok am inteles ideea.

O sa-l sun pe Doru sa fac testul de compresie.

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

07 Apr 2010, 13:06

Am facut testul de compresie si a dat 13.5 bari.

Am luat raportul de compresie 10.8 l-am ridicat la puterea 1.4(formula compresiei adiabatice) si a rezultat 27 bari in conditii ideale.

Aplicand coeficientul de 50% rezulta ca motorul are o compresie buna.

PS:Traiasca manualul de fizica.

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

10 Apr 2010, 06:58

Da fizica nu poate fi rusinata insa axa cu came si modul in care este luata compresia pot diferi.
Eu tind sa cred ca la 13,5 masurat, raportul de compresie este sub 10.8 finns in jur de 10.
Daca mai ai posibilitatea sa faci un mic experiment ar fi ideal.
Sa pui cu o masura gradata foarte fin ulei in capoul pistonului dupa ce te-ai asigurat ca acesta este la PMS.
Sa nu deparesti prin umplere zona unde se minteaza bujia.
Afli acest volum.
Apoi bagi in vas gradat bujia pana la nivelul la care sta scufundata in chiulasa.
Din volumul obtinut la umplere scazi volumul bujiei si ajungi sa obti volumul camerei de ardere, Vardere.
Ai cursa , alezaj... sau capacitatea cilindrica reala a moatorului 19..cc.
Aceasta capacitate o imparti la 4 si te verifici cu ajutorul cursei si alezajului calculand din nou volumul unui cilindru. Vcilindru.
Vardere+Vcilindru / Vardere = Raport de Compresie
Sincer am impresia ca vine ceva mai decomprimata de fabrica pt a nu avea probleme cu benzina pe unele piete.
As fi preferat sa masori un 15-16.
O Dacia 1310 cu motor de 1.4 noua la un rap de copresie declarat de 9 obtine cca 13 la masuratoarea respectiva.

Apropo de dyno ne mai calca pragul si masini mai rare.
Imagine
Aceasta este un Tommi Makinen originala de curse.
Imagine

Masina a folosit o electronica Motec special destinata acestui model de grupa N programata chiar de firma care a conceput si realizat masina pentru curse .
Tommi Makinen estete o masina special destinata intrecerilor sportive auto.
A fost pastrat ecu original Motec neatins, s-a inlocuit cu unul aproape identic care a preluat toate functiunile necesare functionarii unei masini de cure, cuplul a fost egalat iar puterea maxima, medie depasita.
Setarea a fost facuta de RacingCode in colaborare cu Dan Necula, rezultatul fiind remarcabil.
Am sa va delectez cu inca cateva imagini ale acestei masini in sediul RacingCode:
turbina vine cu restrictor de 33mm
Imagine
Imagine
Imagine

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

15 Apr 2010, 06:46

http://www.youtube.com/watch?v=YSVWeXBUdCg
http://www.youtube.com/watch?v=1LQysAe6lps

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

04 Mai 2010, 23:14

Imagine

Uploaded with ImageShack.us

Imagine

Uploaded with ImageShack.us

Imagine

Uploaded with ImageShack.us

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

31 Mai 2010, 19:27

Va astemtam la sediul nostru cu masinile voastre.
Avem motive serioase sa credem ca lupta pentru titlul la grupa H5 va fi foarte animata de Paul ANDRONIC pilotand un evo 9 RS cu setare RacingCode.
Imagine

Uploaded with ImageShack.us
Imagine

Uploaded with ImageShack.us
Imagine

Uploaded with ImageShack.us
Imagine

Uploaded with ImageShack.us
Imagine

Uploaded with ImageShack.us
am mai testat doua supercar-uri interesante.
Dodge Chalanger cu 400 wbhp dotat cu compresor si un RS6 cu evacuare si soft.
Imagine

Uploaded with ImageShack.us
Imagine

Uploaded with ImageShack.us
Imagine

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

13 Iul 2010, 22:43

Imagine
Imagine

Uploaded with ImageShack.us
Imagine

Uploaded with ImageShack.us

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

26 Sep 2010, 19:26

Paul Andronic EVO9 ecu de serie doua softuri interschimbabile.

http://www.protv.ro/emisiuni/shows/pro- ... ina-1.html

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

16 Oct 2010, 17:46

Buna ziua!

Am facut azi o resoftare la masina insa cum in Constanta nu exista dyno test, nu am certitudinea obiectiva ca am toti caii pentru care am platit. Aveam 68 si acum teoretic 92.

Ma intereseaza:
- pretul unui dyno test la ford fiesta 1,4 tdci 2007 (sunt membru al asociatiei Club Ford)
- durata testului
- programul dvs de functionare

Multumesc!

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

19 Oct 2010, 07:28

Buna dimineata,

Imi pare rau ca nu am mai intrat de ceva timp insa am probleme cu logarea pe acest forum, eram obligat sa folosesc alt IP , acum pare sa se fi rezolvat problema.
Poate ca era cel mai bines a vedem ce a facut fabrica si apoi sa o vedem modificata, dar desigur mai bine mai tarziu decat niciodata.
Lista de preturi actualizata arata asa la prima vedere, iar cine revine la noi beneficiaza de reduceri.

LISTA PRETURI


2WD
- 50 EURO - un test
- 90 EURO - testare inante si dupa modificare
- 50 EURO – testare inainte si dupa modificare pentru masinile modificate de Racing Code
- 120 EURO - cele doua teste plus drag racing 0...402m


4WD
- 100 EURO - un test
- 120 EURO - testare inainte si dupa modificare
- 50 EURO – testare inainte si dupa modificare pentru masinile modificate de RacingCode
- 150 EURO - cele doua teste plus drag racing 0...402m
- 25 EURO - test suplimentar (daca masina este deja pe dyno si doresc teste suplimentare)

2WD-4WD
teste combinate pentru masinile posibilitatea cuplarii-decuplarii sistemului de tractiune integrala
- 120 EURO – test dublu
- 150 EURO – testare dubla inainte si dupa modificare
- 75 EURO - testare dubla inante si dupa modifcarea Racing Code
- 200 EURO - testare dubla, pentru doua standard, modificat si dragracing

Speedometer
- verificare abatere vitezometru 30 euro
- verificare abatere vitezometru cost zero daca masina este pe dyno pentru alte teste.

Inchiriere stand: - 200 EURO - 1h
- 250 EURO - 2h
- 400 EURO - 4h
- 500 EURO - 8h
Pentru inchiriere condiile sunt valabile pentru un automobil pus pe stand si conditiile suplimentare sunt discutate in mod direct.

La aceste masuratori se pot adauga costuri de monitorizare si logare pentru o multitudine de parametrii:AFR, presiune, temperaturi, timp de avans, ...


Testele se fac de catre personal autorizat, doar de reprezentantii Racing Code.
Clientii si reprezentantii acestora vor sta in zona de siguranta demarcata de personalul Racing Code.

http://www.youtube.com/watch?v=esY8tkl_IdM

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

19 Oct 2010, 08:08

ok perfect, deci 50 euro un test dyno la masina mea. inainte nu am avut cum sa fac desi imi doream, totusi sa vin din constanta sa fac testul, sa ma intorc sa fac resoftarea in oras, si apoi sa revin la bucuresti pentru testul de dupa ... ar fi fost incomod. macar acum sa vad unde stau.

astept sa imi spuneti orarul dvs, durata testului si daca in afara de cei 50 euro mai este vreo taxa suplimentara, ceva.

multumesc

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

19 Oct 2010, 20:01

Puteam sa o modificam chiar noi..., dar nu asta e important.
Nu mai sunt alte costuri suplimentare si in acest pret iti masuram puterea la roti si puterea la motor.
Orarul nostru este de luni pana vineri intre 10:30 - 17:00
Testul, de fapt testele dureaza cca 30 minute.
Pentru programare te rog sa folosesti in prealabil office@racingcode.ro si sau nr de tel 0723691731.

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

03 Noi 2010, 09:05

http://auto-tv.ro/filme/mitsubishi-lanc ... -1016.html
http://www.youtube.com/watch?v=esY8tkl_IdM

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

07 Noi 2010, 15:54

Probabil unul din cele mai rapide HH la aceasta ora pe strazile Romaniei.
Mai mult ca sigur cel mai rapid Ford.
Imagine

Uploaded with ImageShack.us

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

16 Ian 2011, 13:25

Imagine
Imagine

http://auto-tv.ro/filme/mitsubishi-lanc ... -1016.html

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

12 Mar 2011, 05:56

Imagine

Doresc sa va arat ca se poate utiliza la curse si o masina cu ECU de serie, urmariti cu mare atentie filmuletul.
Detaliile fac diferenta!
http://www.youtube.com/watch?v=htzcjMl5UH8


Se pot observa clar urmatoarele add-on-uri pe langa tuningul de motor:
- ALS
- Flat foot shifting (Andrei uita-te la film sa vezi ce inseamna)
- Launch control

Puterea - 380HP (Engine)
Cuplu - 490Nm (Engine)

Sigur ca setam si stand alone, iar un bun exemplu ar fi si aceasta masina.
http://www.youtube.com/watch?v=R56Vbc-b3ok
Fara prea multa modestie trebuie sa va spun ca Racing Code a setat cele mai rapide masini de la curse cu stand alone.

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

26 Mai 2012, 21:39

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3
Imagine

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

22 Iun 2012, 05:43

Imagine

Re: STAND MASURARE PUTERE INCLUSIV 4X4 - RACINGCODE

04 Dec 2012, 13:49

Dragi posesori de Ford in cer scuze ca nu sunt foarte activpe acest forum insa daca nu interactionam imi este mai greu sa postez monologuri.
Vreau sa va fac o propunere interesanta si astfel o sa avem ocazia ne cunoastem sa stabilim o punte de legatura ulterior putand sa comunicam direct pe teme auto, daca considerati ca este de interes.

Propunerea mea este legata de DYNO DAY, o zi in care la preturi promotionale va puteti testa masinile.
Noi am fost primii care am avut o astfel de initiativa si evenimentul a fost o reusitaavand o prezenta de 98% dinmasinile anuntate.
Cei care au cont de facebook si cred ca sunt multi pot vedea despre eveniment si imagini foto video daca urmeaza adresele urmatoare:
http://www.facebook.com/events/506260409397754/
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=3 (galerie foto)
Filme: http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 974&type=2
Pentru weekend deja este facuta o programare impreuna cu cei de la Subarufanclub.
http://www.facebook.com/events/343366162429338/

Daca sunteti interesati eu pot sa fac o zi de dyno pentru cei de pe acest forum.
In mare preturile si conditiile vor fi similare cu prima editie.
Subiect închis