Subiecte in care nu s-a mai scris de 3 luni si subiecte inchise
Reguli forum
Daca cineva dintre cei care au subiect aici doreste mutarea acestuia in categoria Comercial, il rog sa ma anunte prin
PM,
E-MAIL sau printr-un mesaj
aici.
In aceasta categorie nu se mai poate raspunde la subiecte.
02 Dec 2007, 02:33
Pai din cate spui situatia ta e foarte asemanatoare cu a lui korbux, ca si la el e cam la fel. Poti incerca curatarea dar ... tzi-am spus sansele sunt 50 - 50. Nu iti pot garanta o reusita. Trebuie vazuta masina in primul rand si dupa aia ne pronuntam.
02 Dec 2007, 18:09
$1 scrie:$2k te sun maine sa iti trimit pe pm vin-ul?
OK suna-ma si vedem ce-i de facut
Bafta,
03 Dec 2007, 21:09
Buna Cosmin,
Am rezolvat in final problema cu frana; fusese ciupit furtunelul de vacuum de la servo frana, am venit fara frane atunci seara de la Arad. Nu a fost chiar dragutz din partea lui Mircea (sau cum l-o chemat pe baiatu ce mi-a facut chestia aia la galerii) ca nu a vrut sa se mai uite la frana si m-a lasat sa plec asa..dar in fine.
Thanks pentru partea cu galeria si pt interventia ta la final, la partea cu plata.
Vorbim.
Adi B.
04 Dec 2007, 16:24
$1 scrie:$2una Cosmin,
Am rezolvat in final problema cu frana; fusese ciupit furtunelul de vacuum de la servo frana, am venit fara frane atunci seara de la Arad. Nu a fost chiar dragutz din partea lui Mircea (sau cum l-o chemat pe baiatu ce mi-a facut chestia aia la galerii) ca nu a vrut sa se mai uite la frana si m-a lasat sa plec asa..dar in fine.
Thanks pentru partea cu galeria si pt interventia ta la final, la partea cu plata.

Vorbim.
Adi B.
Oamenii de pe forum tot timpul vor avea reduceri de preturi la mine, acolo unde pot desigur.
05 Dec 2007, 18:09
Konector imi poti spune daca la voi in arad se poate face test la un ford din 1995 1,8 benzina si cam cat face sa stiu cu cati bani plec la mine

)? Cand am fost aici in timisoara au zis ca ei nu au soft decat pentru masini dupa 1997 si voi in arad ati avea si nu as vrea sa bat drumul de pomana pe acolo si sa nu se poata face testul.
Merci mult
05 Dec 2007, 19:58
$1 scrie:$2onector imi poti spune daca la voi in arad se poate face test la un ford din 1995 1,8 benzina si cam cat face sa stiu cu cati bani plec la mine

)? Cand am fost aici in timisoara au zis ca ei nu au soft decat pentru masini dupa 1997 si voi in arad ati avea si nu as vrea sa bat drumul de pomana pe acolo si sa nu se poata face testul.
Merci mult
Testerele de diagnoza WDS si IDS merg doar pe masinile ce au DLC pe OBD2. Mai pe romaneste trebuie sa ai o mufa sub bord (in zona volanului, sau la stalpul din dreapta fata a masinii) de forma dreptunghiulara. Daca dai un serch pe net despre mufele OBD o sa vezi poza si o sa vezi daca ai la masina asa ceva. Daca ai putem sa-ti facem o diagnoza. Costul uneia este de 140 ron. Daca e ok suna-ma si iti fac o progamare. Nr pe pm
Bafta,
18 Dec 2007, 18:55
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2e ce tata? Dar ce au alea din ungaria? Le cumpar cu garantie.
Daca nu iau de acolo atunci de unde sa iau ca-s scumpe ca dracu?
Stii tu pe undeva injectoare bune?
Apropo inca trec fest de 3000 de ture.
in urma cu doua saptamani am mers la munte cu 150 km/h dar tre sa accelerez mai lent. Ca sa nu-mi taie turbina tre sa merg ca si cum as avea 70 de cai.
Da-mi seria de sasiu si iti dau un pret, poate iti fac un pret bun la ele, numai trebuie sa astepti un pic pentru ca le aduc din Anglia. O alta solutie ar fi Germania sau Austria si acolo au preturi bune si de diferenta de pret merita sa faci o excursie pana la Viena, mai vezi lumea

In rest ce sa-ti zic, ia-le din Ungaria din partea mea sunt banii tai, eu iti spun din experienta ca am avut tot felul de probleme cu injectoarele de delphi aduse din Ungaria.
Ca si costuri nu scapi fara 250 300 pe bucata pentru unu original.
Bafta,
Tata ai gasit ceva injectoare?
Zilele astea as vrea sa le schimb sa rezolv odata problema ca asa mi-e frica sa nu raman pe undeva daca plec de acasa.
Mai am o intrebare.
De unde stiu ca nu-i dusa si pompa? Daca are probleme pompa si-mi strica iar injectoarele?
18 Dec 2007, 22:49
he he
uite cine se stie cu fordul prin arad!
credeam ca sunt cam singur pe aici
19 Dec 2007, 17:58
$1 scrie:$2e he
uite cine se stie cu fordul prin arad!
credeam ca sunt cam singur pe aici
18 Mar 2008, 22:48
salut konektor, am executat si eu o curatare cu aditiv pt injectoare si se pare ca inevitabilul s-a intamplat.
primele probleme apareau daca fortam in mod repetat turatiile. dupa curatare, la 2500 se taie turbina si imi more motorul.
banuiesc ca s-a blocat de tot injectorul si nu mai face fata restul nu ?
da-mi si mie un pm cu pretul injectoarelor + manopera. daca vrei si un nr de tel ar fi ok.
02 Apr 2008, 16:51
Salut konektor,imi spui si mie te rog un pret pt : distributie , filtre (toate) si ulei schimbat..sa vad daca m-au tzapit baietii de la reprezentanta din timisoara..focus 1.8 pe benzina hatch..mersi anticipat
04 Apr 2008, 07:42
$1 scrie:$2alut konektor,imi spui si mie te rog un pret pt : distributie , filtre (toate) si ulei schimbat..sa vad daca m-au tzapit baietii de la reprezentanta din timisoara..focus 1.8 pe benzina hatch..mersi anticipat
Pentru a-ti putea spune un cost exact am nevoie de seria de sasiu a masinii. Cat despre preturi ele depind de fiecare dealer in parte. Sunt intr-adevar preturile recomandate de importator si in mare cam de ele se tine seama, nu ar trebui sa depaseasca sau sa fie sub decat cu maxim 5-10 %.
Bafta,
15 Apr 2008, 12:49
Salut membri clubului.
Am intrat si eu de curand in randul posesorilor de FORD si evident am cautat un service ok in Timisoara. Se pareca ca numai in Arad exista oameni interesati sa isi faca job-ul.
Konektor nu te muti tu in TM

sa ne fie si noua mai usor.
Am fost cu masina la Ford TM si mi-au spus ca ar trebui sa schimb urmatoarele:
Curea + Intinzator curea + Fulie si Flanse + rulmenti.
Nu vreau sa fiu carcotas insa am cerut pretul la piese si urmeaza sa vad si manopera ... si piesele sun cam dublu fata de ce mi-au dat cei de la FORCAR.
Dupa modul cum au vorbit cei de la Ford cu mine sincer nu prea imi vine sa ma duc la ei sa fac aceste schimbari.
Imi poti spune cam cat iese daca vin cu masina la Arad
Merci
15 Apr 2008, 12:55
$1 scrie:$2alut membri clubului.
Am intrat si eu de curand in randul posesorilor de FORD si evident am cautat un service ok in Timisoara. Se pareca ca numai in Arad exista oameni interesati sa isi faca job-ul.
Konektor nu te muti tu in TM

sa ne fie si noua mai usor.
Am fost cu masina la Ford TM si mi-au spus ca ar trebui sa schimb urmatoarele:
Curea + Intinzator curea + Fulie si Flanse + rulmenti.
Nu vreau sa fiu carcotas insa am cerut pretul la piese si urmeaza sa vad si manopera ... si piesele sun cam dublu fata de ce mi-au dat cei de la FORCAR.
Dupa modul cum au vorbit cei de la Ford cu mine sincer nu prea imi vine sa ma duc la ei sa fac aceste schimbari.
Imi poti spune cam cat iese daca vin cu masina la Arad
Merci
Ca sa-ti pot da un raspuns am nevoie e o serie de sasiu de la masina ta. In principiu nu prea imi place sa ma duc pe constatarile facute de altii, am avut experiente neplacute in trecut cand am facut reparatii pe baza constatarilor facute de fratii nostri de peste granita si de fapt era altceva problema. Trimite-mi te rog pe pm seria ta de sasiu si de ce piese ai nevoie, dar ar fi bine sa vii prima data sa vedem si noi despre ce este vorba.
Bafta,
05 Mai 2008, 19:58
konektor am o intrebare pt tine...o caseta de directie se poate strica din senin?
am avut in octombrie un accident usor cu ford-ul ka al lui maicamea, am spart un radiator, masca si 2 tzevi de servodirectie.
dupa reparatie in timisoara la reprezentanta am depistat ca pierdea ulei din caseta...cat statea in parcare...oameni au zis ca sunt de la aerisitoare(am zis ok..nu le-au strans cand au aerisit sistemul) dupa 150km era sub minim nivelul la servo..m-am dus inapoi si dupa o inspecie "vizuala"(ce ma distreaza cand vad asta pe facturi) ca nu e nici o problema, cica ar fi iesit aerul de pe instalatie, au completat lichidul... dupa inca 2 sapt mai merg odata aceeasi problema si dupa inca o inspecie vizuala ca s-a dus caseta, e de la uzura, e normal si ca trebe schimbata(masina avea atunci 31000km reali, masina cumarata noua). asa ceva e normal? din moment ce masina era lovita de recent.
06 Mai 2008, 09:35
$1 scrie:$2onektor am o intrebare pt tine...o caseta de directie se poate strica din senin?
am avut in octombrie un accident usor cu ford-ul ka al lui maicamea, am spart un radiator, masca si 2 tzevi de servodirectie.
dupa reparatie in timisoara la reprezentanta am depistat ca pierdea ulei din caseta...cat statea in parcare...oameni au zis ca sunt de la aerisitoare(am zis ok..nu le-au strans cand au aerisit sistemul) dupa 150km era sub minim nivelul la servo..m-am dus inapoi si dupa o inspecie "vizuala"(ce ma distreaza cand vad asta pe facturi) ca nu e nici o problema, cica ar fi iesit aerul de pe instalatie, au completat lichidul... dupa inca 2 sapt mai merg odata aceeasi problema si dupa inca o inspecie vizuala ca s-a dus caseta, e de la uzura, e normal si ca trebe schimbata(masina avea atunci 31000km reali, masina cumarata noua). asa ceva e normal? din moment ce masina era lovita de recent.
"Din senin" sunt sanse destul de slabe sa se distruga caseta! Acum daca dauna a fost cauza sau nu asta nu am de unde sa stiu, exista posibilitatea sa fie din cauza asta pentru ca, din cate am vazut, s-au schimbat conductele de servo (tur si retur din caseta?) e posibil din impact sa fi distrus filetele daca spui ca pe la conducte sunt scurgerile. Daca nu s-a observat atunci asiguratorul sigur nu iti mai schimba caseta. Este intr-adevar un pic ciudat ca au aparut aceste probleme dupa impact, daca era o uzura excesiva se manifesta altcumva, aveai joc in volan, pocnituri (asta se intampla cand dai cu ea in gropi multe si mari

) scurgeri de ulei inspre bieletele de directie nu la conducte. Ka-urile sunt niste masinute foarte bune pentru oras dar nu-i doresc nimanui sa le loveasca, sunt foarte slabe la impact.
S-au mai vazut totusi cazuri in care nu a fost accidentul cauza, problema fiind dinainte dar nu a fost depistata (daca scurgerile de ulei sunt pe la bielete). Un lucru e cert insa daca caseta si pompa servo nu au avut ulei atunci e clar care este cauza pentru care s-au distrus.
Bafta,
07 Mai 2008, 15:30
merci pt raspunsul prompt. S-au dus defapt semeringurile de la capetii de bara in ambele capete si din cate am citit la caseta pe care am inlocuit-o pe hartia cu care a venit nu se recomanda folosirea altui ulei de servo decat cel indicat de producator. Prima data cand am patit asta cu pierderile si au completat au copletat cu un aral sichid de cutie automata, avea pe el inscriptionat coduri de produs dar niciunul nu era cel care era in cartea masinii, am facut putin scandal ca de ce nu pun ce trebe si raspunsul primit "asta punem la toate".
28 Mai 2008, 18:06
salut konektor...sunt din severin si am masina din semnatura
problema la ea e urm: simt trepidatii in masina cand stau cu ea la relanti, ma zgaltaie pur si simplu in scaun, si motorul e ceva mai zgomotos decat ca inainte...se mai aude si o huruiala ca de fier pe fier in masina de imi astupa si sunetu de diesel cateodata.
multi mi-au zis pe aici ca ar fi volanta, altii injectoarele...din cate am vazut aici cum se manifesta o problema la injectoare tind sa cred ca ale mele nu au probleme pt ca a mea trage si la 4500 de ture si nu am probleme nici cu turbina la capitolu asta, doar ca tremura si zgomotu de rigoare e mai proeminent( se aude mai tare zgomotu motorului), este parca mai ascutit cand o turez....in fine, de la un timp am sesizat ca la plecarea de pe loc imi tremura masina de parca n-as tura-o cat trebuie si ar tinde sa se opreasca.
Ai putea sa-mi dai un diagnostic din ce ti-am descris pt ca sunt cam departe de Arad si nu stiu daca mai e bine sa umblu cu ea asa....te rog mult si multumesc anticipat
Bafta!!!
29 Mai 2008, 07:37
$1 scrie:$2alut konektor...sunt din severin si am masina din semnatura
problema la ea e urm: simt trepidatii in masina cand stau cu ea la relanti, ma zgaltaie pur si simplu in scaun, si motorul e ceva mai zgomotos decat ca inainte...se mai aude si o huruiala ca de fier pe fier in masina de imi astupa si sunetu de diesel cateodata.
multi mi-au zis pe aici ca ar fi volanta, altii injectoarele...din cate am vazut aici cum se manifesta o problema la injectoare tind sa cred ca ale mele nu au probleme pt ca a mea trage si la 4500 de ture si nu am probleme nici cu turbina la capitolu asta, doar ca tremura si zgomotu de rigoare e mai proeminent( se aude mai tare zgomotu motorului), este parca mai ascutit cand o turez....in fine, de la un timp am sesizat ca la plecarea de pe loc imi tremura masina de parca n-as tura-o cat trebuie si ar tinde sa se opreasca.
Ai putea sa-mi dai un diagnostic din ce ti-am descris pt ca sunt cam departe de Arad si nu stiu daca mai e bine sa umblu cu ea asa....te rog mult si multumesc anticipat
Bafta!!!
Daca se aude un zgomot metalic ca si o pacanitura la relanti exista sanse mari sa iti fie dusa volanta, asta in caz ca e cu compensare (imi trebuie seria de sasiu de la masina pe modelul asta sunt si cu si fara compensare), deci asa la prima strigare ai sanse destul de mari sa schimbi ambreajul. Cel mai bine o vezi tu la drum daca masina se tureaza si nu trage atunci inseamna ca e dus si discul. De asemenea pedala de ambreaj ar trebui sa-ti prinda foarte sus. Daca iti prinde jos atunci problema provine din placa.
Daca zgomotul e ca un fasait asa ca si cum ar scapa presiune atunci problema nu e mare trebuie inlocuite niste saibe de etansare la injectoare, e mai mult de lucru decat valoarea pieselor.
Bafta,
25 Aug 2008, 22:15
salut.am si eu o problema km grava.nu mai trage deloc.la relanti zici k ii cutremur sub capota.in treapta 1 trebuie sa tin ambreiajul la jumate ca sa pot pleca de pe loc k altfel moare motorul.calc acceleratia la maxim si zici k sta pe loc,trebuie doar sa o gadil putin ca sa prinda "viteza".tremura toata si knd stau la relanti si o accelerez,zgomotul tobei este intrerupt.aceleasi simptome le-am avut km acum o luna si am fost la service,am facut test si mi-a iesit cilindrul 2 cu probleme.am skimbat bujiile si fisele(asa mi-au zis mecanicii),dar nici o skimbare.am mai facut un test si mi-a aparut modulatorul de aprindere(bobina).am skimbato si nu am mai avut probleme,a mers foarte foarte bine pana acum.VA ROG niste pareri.miercuri am programare la Ford pentru un test motor(180 lei).ast rasp.
26 Aug 2008, 07:34
$1 scrie:$2alut.am si eu o problema km grava.nu mai trage deloc.la relanti zici k ii cutremur sub capota.in treapta 1 trebuie sa tin ambreiajul la jumate ca sa pot pleca de pe loc k altfel moare motorul.calc acceleratia la maxim si zici k sta pe loc,trebuie doar sa o gadil putin ca sa prinda "viteza".tremura toata si knd stau la relanti si o accelerez,zgomotul tobei este intrerupt.aceleasi simptome le-am avut km acum o luna si am fost la service,am facut test si mi-a iesit cilindrul 2 cu probleme.am skimbat bujiile si fisele(asa mi-au zis mecanicii),dar nici o skimbare.am mai facut un test si mi-a aparut modulatorul de aprindere(bobina).am skimbato si nu am mai avut probleme,a mers foarte foarte bine pana acum.VA ROG niste pareri.miercuri am programare la Ford pentru un test motor(180 lei).ast rasp.
Daca iti merge neregulat si ai becul avarie motor aprins atunci sigur e iar bobina de inductie. Daca spui ca ai mai avut bobina o data schimbata pune pe cineva sa se uite sus la chiuloasa unde sunt bujiile: acolo sunt 2 dopuri la apa care mai fac figuri la tipul tau de motor si stau bujiile in apa, fac scurt si rezolva bobina de inductie.
Bafta,
26 Aug 2008, 11:26
sal.m-am uitat unde ai zis si nu am apa la bujii.si nu am nici beculetul aprins.ma gandeam k poate de la benzina sau filtru de benzina sa fie infundat.deja am 10.000 km de cand am facut ultima revizie.sper doar sa nu fie injectoarele.altceva ce ar putea sa fie?
26 Aug 2008, 12:32
$1 scrie:$2al.m-am uitat unde ai zis si nu am apa la bujii.si nu am nici beculetul aprins.ma gandeam k poate de la benzina sau filtru de benzina sa fie infundat.deja am 10.000 km de cand am facut ultima revizie.sper doar sa nu fie injectoarele.altceva ce ar putea sa fie?
Nu iti lucreaza bujiile cum trebuie. Injectoarele la benzinare mai greu cad (cred ca am avut 2 cazuri in 3 ani). Verifica si bujiile, daca zici ca masina iti merge neregulat atunci de acolo e problema sau de la clapeta de acceleratie care poate sa nu lucreze cum trebuie.
Bafta,
26 Aug 2008, 13:34
na...am fost sa verific si bujiile.nu sunt ele problema,mai ales k sunt aproape noi.si nici cu acceleratia nu stiu c sa zic k masina face urat si la relantiu.dar nu intodeauna.o data da,o data ba.poate nu se alimenteaza cum trebuie,o fi infundat filtru de benzina.sau poate iara ii bobina,dar daca ii ea inseamna k se intampla ceva de o tot arde nu?vad eu maine la ford.o repar si cred k o vand,bag piciorul in ea masina.daupa ce k nu ii buna mai is si scumpe ca dracu piesele.mersi de sfaturi.daca mai ai sunt bine primite.mersi.
30 Aug 2008, 19:00
am rezolvat.problema a fost tot bobina si o fisa.le-am skimbat.pret cu manopera:1000 ron.
pret cu manopera de acum 2-3 saptamani,acelasi lucru facut:750 ron(niste bani dati degeaba).am cam luat tzapa cu bobina de data trecuta,am dat pe ea 320 ron,cea mai scumpa care am gasito,iar acum k am fost la ford am dat 650 ron pe alta.pffffff.asta e.multumesc de sfaturi.pa pa
02 Sep 2008, 01:07
Sal!
konektor, spune-mi daca te ocupi si de clima.
Daca da da-mi adresa din Arad unde te gasesc, sunt din Timisoara.
02 Sep 2008, 01:21
Sal, konektor
Mai am o problema pe langa clima.
Imi trepideaza masina atunci cand franez. La viteze mari se simte destul de puternic.
Discurile si placutele sunt noi. In mers nu vibreaza absolut nimic doar daca franez.
Majoritatea spun sa schimb discurile si placutele. Sa zicem ca le mai schimb inca odata.
Cat m-ar costa cu tot cu manopera?
Seria e in semnatura.
Multumesc!
02 Sep 2008, 01:24
Inca o problema si gata.
Cat m-ar costa sa comand o cheie cu telecomanda pt masina din semnatura?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.