13 Oct 2009, 11:16
13 Oct 2009, 11:23
13 Oct 2009, 13:01
13 Oct 2009, 13:14
13 Oct 2009, 14:06
,dar am vz la un coleg mai sus ca trebuie schimbat la 120 000km???13 Oct 2009, 14:11
13 Oct 2009, 14:13
13 Oct 2009, 14:17
. am mers si cu un focus de 109cp, nu regret ca l-am ales pe cel de 90. oricum initial masina o luasem pentru consum, nu ma prea interesau caii putere.13 Oct 2009, 14:17
$1 scrie:$2...e adevarat ca focusul de 90 cp are frane pe tambur (spate)? presimt ca sunt mai eficiente cele pe disc.
$1 scrie:$2Există diferențe de "echipare" gen motorul cu 109cp vine cu discuri pe spate, cel de 90 pe echipări normale(trend, ambiente) vine cu tamburi asta pt. focus 2 înainte de face lift.
13 Oct 2009, 14:28
13 Oct 2009, 14:30
13 Oct 2009, 14:32
13 Oct 2009, 15:55
$1 scrie:$2focus_tddi: 1.6 TDCi 109 CP nu inseamna automat filtru DPF si Euro4. Sunt destule motoare, ca de exemplu al meu, 109 CP euro3, fara filtru de particule.
Ambele motoare impart acelasi cod in registrele Ford, DLD-416. Nu "m-am dat" cu un motor de 90 CP, insa ce iubesc la cel de 109 CP este functia overboost, care te lipeste in scaun (pentru cateva secunde) atunci cand apesi pedala la fund.
Nu stiu daca si motorul de 90 CP are overboost.
13 Oct 2009, 19:22
$1 scrie:$2urbele astea le-ai luat din reclama de la tv ?
obroty silnika,krzywa mocy ...Focus![]()
![]()
, fa tu rost de altele mai bune.
13 Oct 2009, 20:01
13 Oct 2009, 20:14
14 Oct 2009, 12:25
14 Oct 2009, 13:34