Versus

Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 21 Apr 2009, 13:35

nici tu sa nu incerci un giumbusluc cu 2.0tdci ca si eu stiu cum trage.

acest versus va fi posibil, doar daca fac eu rost masina de la 0 km cu rodaj facut de mine samd. nu voi lua in test drive o cazatura de masina despre care nu stiu nimic.
Ultima oară modificat de edit pe 21 Apr 2009, 13:38, modificat 1 dată în total.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 21 Apr 2009, 13:36

Nu recunosc deloc ca am pierdut. Cursa e cursa si masina e masina. Tu sustii ca 2.0 TDi pe Golf/passat/A4 este mai rapid. Eu nu sunt de acord si ti-am spus conditiile mele.
Cursa este o cursa cu start de pe loc cu finish pe 400 metrii sau hai 1000 maxim. Asta este definitia oricarei liniute de acceleratie deoarece de aia ii si zice... cursa de acceleratie.
Poti veni cu un Audi A4 si vom stabili atunci ce si cum mai ales ca diferenta de greutate de 30-40 de kg nu cred ca este importanta.
Plus ca va fi foarte greu sa echilibram masinile focusul meu are din fabrica 1380 de kg, cu mine in masina ajunge la 1500.
Faptul ca nu stii sa pleci nu este vina mea, noi facem o cursa de acceleratie sa vedem care masina este mai rapida cu start de pe loc deoarece astea sunt regulile oricarei curse.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 21 Apr 2009, 13:45

maxy.

hai sa lamurim un lucru.
eu nu voi castiga pe 400 de metri cu plecare de pe loc nici daca imi dai o masina de 200 cp cu tractiune integrala pt ca nu m-am ocupat niciodata de asemenea scheme.

de ce vrei sa muti versus-ul intre 2.0tdi si 2.0tdci in alta zona limitand posibilitatile de comparare?
deja recunosti ca toti cei ce spui ca i-ai facut cu 2.0tdi erau ciumpalaci pt ca observ ca te bazezi f mult pe tine punand pe plan secund motorul.
eu nu vreau sa ma compar cu tine. nu asta ma intereseaza. ma intereseaza strict care din cele doua moatoare este mai bun , echilibrand ecuatia adica aptitudinile soferilor sa conteze mai putin cat si greutatea masinilor.

ramane totul in seama motorului.
practic asta vreau sa vad si probabil si marea majoritate a celor de pe forum care s-au implicat cateodata in astfel de versus intre 2.0tdci si tdi.

apropo, pt a4 2.0tdi constructorul spune 1460 kg in varianta standard. am mers undeva la un cantar profi la o firma si cu plinul facut+ aprox 20 kg de bagaje avea 1560 kg fara sofer. la greutatea masinii conteaza f mult si optionalele de pe masina. de ex daca ai niste jante de 17 sau 18 cu anvelope late sau un sistem audio de varf care are 10-14 difuzoare din care un este subwoofer iar mare parte din restul au diametru de 12-14 cm samd.

LATER EDIT
daca ai observat si cei de pe gtboard.com iau startul de pe la 50 km/h si merg pana se termina pista care inseamna in general viteze de 270km/h. daca faceau doar pe 400 de m sau 1000km venea unul cu tractiune integrala si putea "face" masini si cu 100 cp in plus pe distante scurte.
Ultima oară modificat de edit pe 21 Apr 2009, 13:56, modificat de 4 ori în total.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 21 Apr 2009, 13:51

E cu dus si intors. Noi aici vrem sa facem o cursa de acceleratie, eu joc dupa regulile liniutei clasice. Poate hai acceptand scuza ta ca nu poti pleca de loc o sa dam un rolling din a 2-a sau a 3-a desi asta nu mai este o liniuta asa cum trebuie. La orice cursa si competitie cursa este cu start de pe loc si pe o distanta de 400 de metrii, la viteza maxima este posibil sa ma iei deoarece Focus are un CX de 0.32 versus A4 care are 0.27 daca nu ma insel.
Ramane de vazut cum vom proceda exact.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 21 Apr 2009, 13:54

stabilim la o intalnire a forumului.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde BoogY » 21 Apr 2009, 13:55

Va atasez o comparatie cu datele tehnice din fabrica... http://carfolio.com/specifications/mode ... rtOrder3=3
BoogY
 

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Cornel001 » 21 Apr 2009, 13:55

1 litru de motorina nu cantareste 1 kg ?
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 21 Apr 2009, 13:57

nu.
cantareste aprox 850 grame.

later edit.

am vazut ca viteza maxima a focusului este de 203 km/h in "carte" cu toate ca poate merge pana la 215-220 pe ceas.
ca sa nu fie discutii, putem merge pana la 200km/h insa sub 200 nu accept nici mort.

hai ca mai vb.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 21 Apr 2009, 14:02

Cum ai spus, stabilim cel mai bine toate aceste reguli la o intalnire.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Cornel001 » 21 Apr 2009, 14:17

mi se par mai relevante conditiile standard, care la noi care nu avem care nu este autostrazi germane, sunt cele de pana in 150-180 km/h. chiar si pe A, gasesti mai greu loc sa acccelerezi pana la 200 si mi se pare mai periculos.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 21 Apr 2009, 14:20

Eu ma gandesc ca daca pana la 160 una din masini e in fata la o distanta 2-3 masini este deja evident rezultatul, nefiind nevoie sa mergem haotic pana la 200.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Daning » 21 Apr 2009, 14:28

Dar nu mai bine, ma gandesc ca e mai putin periculos, va cronometrati pe o anumita distanta, dinainte stabilita? Asa evitati si probleme de genul: "banda mea era mai denivelata, a trebuit sa franez ca venea o groapa", etc? Oricum, sunt multi factori care depind de sofer, asa ca oricum o sa faceti, tot nu va fi relevant.
Comparatii de genul asta se fac pe circuit si de catre profesionisti, ceea ce voi, cu tot respectul pentru ca nu va cunosc, nu cred ca sunteti.
Si ce finalitate va avea aceasta cursa? In afara de "a mea e mai mare?" :)). ce rezolvati, ce nevoie va satisface aceasta cursa? Te va convinge pe tine edit ca focusul e o masina varza? (da, stiu ca sunt partinitor ca te intreb doar pe tine) :))
Always FOCUS-ed!I Love my car!

ORGANIZARE EVENIMENTE-NUNTI, BOTEZURI[/url]
Avatar utilizator
Daning
Member
 
Mesaje: 359
Membru din: 18 Mar 2008, 21:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF 2 , 2007(04.2008), sedan, ocean blue,Trend Style B-98-EDC
VIN: WF04XXWPD47P23775

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde toba_sparta » 21 Apr 2009, 14:47

mie asta mi se pare cea mai tare: sa comparam strict motoarele. pai eu zic sa le demontati, sa infigeti o elice in vibrochen si membrii forumului sa decida care face vant mai puternic:)
toba_sparta
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 04 Noi 2005, 06:30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde DanielArdelian2 » 21 Apr 2009, 15:34

Da' de ce nu mergeti la un Dyno Tester?
E si safe, e si legal, e si mai relevant, putem vedea exact cum se comporta motoarele in aproape toata gama de turatii, samd.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 21 Apr 2009, 15:42

Aici se pot vedea fisele Dyno ale acestor masini. Nu stiu cat de exact este in cazului TDi-ului insa in cazul TDCI-ul pot confirma ca fisa dyno este 100% la fel. Baietii de la mastertuner pot confirma faptulc a 2.0 TDCI scoate cam 150 de cp stock pe dyno.
Fişiere ataşate
Focus20tdci136.pdf
(23.07 KiB) Descărcat de 174 ori
a320tdi.pdf
(22.52 KiB) Descărcat de 167 ori
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 21 Apr 2009, 15:49

$1 scrie:$2a' de ce nu mergeti la un Dyno Tester?
E si safe, e si legal, e si mai relevant, putem vedea exact cum se comporta motoarele in aproape toata gama de turatii, samd.

hartia este una , practica este alta.
eu i-am propus lui maxy sa vedem cum se comporta cele doua motoare in diverse circumstante inclusiv sa masuram elasticitatea lor in diverse trepte de viteza insa maxy a refuzat spunand ca aceste caracteristici nu-l intereseaza. eu sunt dispus sa pun 2.0tdi impotriva lui 2.0tdci in orice ipostaza posibila inclusiv accelerare de la 50 la 200km /h doar in treapta a 6-a pt a vedea naibii care motor isi face treaba mai bine in diverse conditii de exploatare. accept orice provocare, exceptand plecarea de pe loc, la care eu ca sofer nu ma pricep. iar nu inteleg de ce ii este frica sa isi incerce motorul masinii pana la epuizare adica pana la o viteza de 200km/h. in fond vrem sa vedem care motor e mai bun in toate circumstantele posibile. asta se regaseste si in practica pt ca daca te joci cu unul pe autostrada nu spui ca "stai ca eu merg doar pana la 160"km/h ca peste aceasta viteza nu mi se mai pare concludent". poate nu este safe dar este a dracului de concludent.

$1 scrie:$2ie asta mi se pare cea mai tare: sa comparam strict motoarele. pai eu zic sa le demontati, sa infigeti o elice in vibrochen si membrii forumului sa decida care face vant mai puternic:)

pai dragul meu, scumpul meu!
cum puteam afla care motor este mai bun decat eliminand cat mai multi din factorii externi care ar putea vicia rezultatul si consider ca cei mai importanti factori sunt aportul soferului si greutatea masinilor pe care doua motoare aparent identice trebuie sa le care in spate.

repet. versusul din discutia de pe ultimile pagini si necunoscuta de pe acest forum care a aprins deseori discutii inflacarate este sa aflam care motor dintre cele doua este mai bun.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Mihai L » 21 Apr 2009, 16:09

@edit: Pai nu prea esti constant... ce zici?
Ba "hartia este una , practica este alta" cu testul Dyno, ba iti declini practica: "exceptand plecarea de pe loc, la care eu ca sofer nu ma pricep".
Cel mai cinstit, daca vrei sa compari DOAR motoarele, este testul Dyno. Punct.
In rest, conteaza aerodinamica, greutatea masinii si incarcatura, rotile, cutia de viteze, etc... Prea multe variabile si nu vrei sa iei in seama decat greutatea; ti se pare cinstit? :D
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 21 Apr 2009, 16:21

Eu nu am spus nicaieri ca imi este frica sau ceva de acest gen eu doar am spus sa fie o liniuta daca va fi ca la carte. Orice liniuta are ca definitie o plecare de pe loc si un finish in 400 sau mai rar 1000 de metri. Personal nu vreau sa imi risc carnetul si de ce nu poate nu numai atat mergand haotic pana la 200 ca sa vad ce? Daca una dintre masini de la 140-160 este in fata destul de mult nu este evident rezultatul?
In fond noi aici vrem sa aflam care masina accelereaza mai repede intr-o liniuta.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde toba_sparta » 21 Apr 2009, 16:44

$1 scrie:$2ccept orice provocare, exceptand plecarea de pe loc, la care eu ca sofer nu ma pricep. iar nu inteleg de ce ii este frica sa isi incerce motorul masinii pana la epuizare adica pana la o viteza de 200km/h. in fond vrem sa vedem care motor e mai bun in toate circumstantele posibile. asta se regaseste si in practica pt ca daca te joci cu unul pe autostrada nu spui ca "stai ca eu merg doar pana la 160"km/h ca peste aceasta viteza nu mi se mai pare concludent". poate nu este safe dar este a dracului de concludent.


deci daca un oarecare iti trage tie 4-5 masini pan la 160 nu e concludent, trebe sa te tragi pan la 300 ca doar doar il ajungi pana la urma, chiar si epuizat fiind ;)

exceptand plecarea de pe loc? parca erai sofer "de 200.000 km" care stie "sa birjareasca o masina" si tu nu esti in stare sa pleci de pe loc? nasol. uite, e suficient sa fii sofer de 200.020 km ca sa obtii o plecare decenta daca exersezi nitel.


$1 scrie:$2ie asta mi se pare cea mai tare: sa comparam strict motoarele. pai eu zic sa le demontati, sa infigeti o elice in vibrochen si membrii forumului sa decida care face vant mai puternic:)


$1 scrie:$2ai dragul meu, scumpul meu!
cum puteam afla care motor este mai bun decat eliminand cat mai multi din factorii externi care ar putea vicia rezultatul si consider ca cei mai importanti factori sunt aportul soferului si greutatea masinilor pe care doua motoare aparent identice trebuie sa le care in spate.


pe dyno, cum zicea si colegul. dar parerea mea e sa faci rost (ca am inteles ca te tragi, chiar daca nu ai cu ce) de un golf/a3 tdi ca sa fie cat de cat echivalent, si sa faci 2-3 incercari din treapta a doua, pan la 200 daca tii neaparat. sper sa nu ne zici ca tu nu stii sa schimbi vitezele suficient de repede. si zi mersi ca colegul cu focusul are 120 kg din cate am inteles. succes
toba_sparta
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 04 Noi 2005, 06:30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 21 Apr 2009, 16:56

toba_sparta
nu consider ca a sti sa faci plecari in tromba are legatura cu nr de km parcursi.
nu am considerat niciodata ca merita sa dau in ambreiaj, planetare si anvelope de dragul unei tampenii.
nu stiu sa plec de pe loc in stil race si nu voi sti nici cand voi avea jumatate de milion de km parcursi.

daca tu crezi ca a sti si a exersa plecarea de pe loc ca in f1 este o virtute si este musai, da-mi voie sa nu te consider un partener de dialog.
cat despre a schimba treptele de viteza rapid si acolo unde trebuie, asta ar cam fi necesar oricarui sofer si mai ales celor ce au parcurs suficienti km.

diferenta intre mine si maxy, este ca eu sunt dispus sa incerc cat mai multe situatii posibile pt a afla o treaba si nu mi-e frica de un esec. iar daca va fi sa-mi dea 5-6 masini pana la 160km/h sunt dispus sa accept sa mai puna 2-3 masini pana la 200. ca daca a pus atatea pana la 160 probabil va mai pune cateva pana la 200. de ce ar refuza, ca doar este in favoarea lui.
si stiu ca in afara de motor mai conteaza si cutia , iar despre a celor de la psa am o parere nu prea buna.
mergem, facem si presiunea in roti. masina lui maxy, este ghia sau titanium si nu cred ca vine cu anvelope matador sau debica. cu siguranta are ceva de soi.

@maxy cat despre a risca permisul, da-mi voie sa ma indoiesc ca asta e motivul. motivul pt care tu vrei doar pana la 150-160 sau maxim 180 cred ca il stim amandoi pt ca ambii am condus motorizarea de 2.0tdci. motorul acesta accelereaza bine pana la o anumita viteza si apoi moare subit. din experienta mea, ii trebuie 1 km sa creasca de la 190 la 200km/h.
Ultima oară modificat de edit pe 21 Apr 2009, 17:09, modificat 1 dată în total.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde toba_sparta » 21 Apr 2009, 17:08

plecarea de pe loc nu e o virtute si nu e un musai, spre deosebire de a merge pe autostrada cu 220 pana iti zboara pistoanele prin capota =))
sau altfel spus: sa protejam ambreiajul si planetarele chiar si cu pretul vietii, esti simpatic:)

PS:
1. nu vorbeam de maxy
2. nici nu trebuie sa ma consideri partener de dialog, nici nu prea avem cum cand tu iti schimbi argumentele de la un post la altul, dupa cum bate vantul.
toba_sparta
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 04 Noi 2005, 06:30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Daning » 21 Apr 2009, 17:10

$1 scrie:$2
diferenta intre mine si maxy, este ca eu sunt dispus sa incerc cat mai multe situatii posibile pt a afla o treaba si nu mi-e frica de un esec.


Cat mai multe situatii, mai putin cea cu plecatul de pe loc, ca sa fim mai exacti, si cred ca ti-e teama de un esec, pentru ca altfel ai accepta si asta.
Always FOCUS-ed!I Love my car!

ORGANIZARE EVENIMENTE-NUNTI, BOTEZURI[/url]
Avatar utilizator
Daning
Member
 
Mesaje: 359
Membru din: 18 Mar 2008, 21:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF 2 , 2007(04.2008), sedan, ocean blue,Trend Style B-98-EDC
VIN: WF04XXWPD47P23775

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 21 Apr 2009, 17:13

eu intotdeauna am fost consecvent in afirmatii.
bineinteles ca imi schimb argumetele de la un post la altul. ce e rau in asta ? imi schimb argumentele in functie de situatia in care sunt pus.
a-ti schimba argumentele nu este acelasi lucru cu a te contrazice in argumente.

@daning. eu cred ca tu nu intelegi limba romana. am explicat ca sa inteleaga orice om.
daca se doreste putem face o plecare din tr 1 de la 10km/h.

dragul meu , mie nu mi-e teama de asemenea rahaturi. am alte griji mai mari in viata decat niste harburi pe care le birjaresc cateva zeci de mii de km si apoi le iau altii.

daca citeai cu atentie sau daca citeai , vedeai afirmatiile mele in care spuneam ca accept orice fel de proba. orice. nu vreau plecarea de pe loc pt ca nu stiu sa o fac si nu as vrea sa se traga concluzii gresite din cauza mea.
daca va fi sa pierd, m-ar durea in cot. am pierdut altele mai de pret in viata insa daca tdci pica pe doi, tot forumul va fi afectat iar despre maxy nici nu mai zic.
Ultima oară modificat de edit pe 21 Apr 2009, 17:18, modificat 1 dată în total.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde muzica9 » 21 Apr 2009, 17:15

$1 scrie:$2ici se pot vedea fisele Dyno ale acestor masini. Nu stiu cat de exact este in cazului TDi-ului insa in cazul TDCI-ul pot confirma ca fisa dyno este 100% la fel. Baietii de la mastertuner pot confirma faptulc a 2.0 TDCI scoate cam 150 de cp stock pe dyno.


tot la mastertuner unele au scos si 140, respectiv 142. si mai stiu un caz cu 148.

si 2.0 tdi scoate mai mult de 140 cit este declarat.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde toba_sparta » 21 Apr 2009, 17:15

bine, atunci hai zi-ne cu virtutea de a "epuiza motoarele" pan la peste 200 sa vedem care isi da duhul primul.
toba_sparta
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 04 Noi 2005, 06:30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 21 Apr 2009, 17:18

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2ici se pot vedea fisele Dyno ale acestor masini. Nu stiu cat de exact este in cazului TDi-ului insa in cazul TDCI-ul pot confirma ca fisa dyno este 100% la fel. Baietii de la mastertuner pot confirma faptulc a 2.0 TDCI scoate cam 150 de cp stock pe dyno.


tot la mastertuner unele au scos si 140, respectiv 142. si mai stiu un caz cu 148.

si 2.0 tdi scoate mai mult de 140 cit este declarat.


Stiu de cazul in care respectivele motoare au scos 140 si 142 de cp. Puterea aia a reiesit in urma unor test dyno FARA a avea admisie adica ventilatorul era oprit deoarece baietii se pregateau sa inchida iar in hala aia era extrem de cald si cu totii stim efectele temperaturilor ridicate asupra motoarelor turbo.
Parca tie ti-au iesit pe dyno fix 150 de cp si ai avut o surpriza cam neplacuta cu cel care a scos 142 :)
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde muzica9 » 21 Apr 2009, 17:20

:) nu are treaba. eu am facut test cu si fara ventilator, avind aceeasi temere. diferenta a fost +/- 1 CP.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde edit » 21 Apr 2009, 17:20

$1 scrie:$2ine, atunci hai zi-ne cu virtutea de a "epuiza motoarele" pan la peste 200 sa vedem care isi da duhul primul.


nu stiu la ce te tot bagi in seama cautand flame in locul unei discutii constructive.
nu am timp sa-ti dedic.

pa!
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde Maxy » 21 Apr 2009, 17:21

Eu am vazut ca sunt ceva diferente, ca sa un mai zic ca atunci cand hala e incinsa nicio masina nu mai da puterea la care te astepti.
Cat despre faptul ca mie imi e frica sa mai dau pana la 200 ca mi-o iau... ma abtin de la orice comentariu.
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Golf VI vs concurenta.Focus invingator la stabilitate

Mesajde toba_sparta » 21 Apr 2009, 17:23

pa consecventule, macar cand n-ai raspuns ai decenta si pleci, te respect pentru asta
toba_sparta
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 04 Noi 2005, 06:30

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Versus

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login