21 Apr 2009, 13:35
21 Apr 2009, 13:36
21 Apr 2009, 13:45
21 Apr 2009, 13:51
21 Apr 2009, 13:54
21 Apr 2009, 13:55
21 Apr 2009, 13:55
21 Apr 2009, 13:57
21 Apr 2009, 14:02
21 Apr 2009, 14:17
21 Apr 2009, 14:20
21 Apr 2009, 14:28
21 Apr 2009, 14:47
21 Apr 2009, 15:34
21 Apr 2009, 15:42
21 Apr 2009, 15:49
$1 scrie:$2a' de ce nu mergeti la un Dyno Tester?
E si safe, e si legal, e si mai relevant, putem vedea exact cum se comporta motoarele in aproape toata gama de turatii, samd.
$1 scrie:$2ie asta mi se pare cea mai tare: sa comparam strict motoarele. pai eu zic sa le demontati, sa infigeti o elice in vibrochen si membrii forumului sa decida care face vant mai puternic:)
21 Apr 2009, 16:09
21 Apr 2009, 16:21
21 Apr 2009, 16:44
$1 scrie:$2ccept orice provocare, exceptand plecarea de pe loc, la care eu ca sofer nu ma pricep. iar nu inteleg de ce ii este frica sa isi incerce motorul masinii pana la epuizare adica pana la o viteza de 200km/h. in fond vrem sa vedem care motor e mai bun in toate circumstantele posibile. asta se regaseste si in practica pt ca daca te joci cu unul pe autostrada nu spui ca "stai ca eu merg doar pana la 160"km/h ca peste aceasta viteza nu mi se mai pare concludent". poate nu este safe dar este a dracului de concludent.
$1 scrie:$2ie asta mi se pare cea mai tare: sa comparam strict motoarele. pai eu zic sa le demontati, sa infigeti o elice in vibrochen si membrii forumului sa decida care face vant mai puternic:)
$1 scrie:$2ai dragul meu, scumpul meu!
cum puteam afla care motor este mai bun decat eliminand cat mai multi din factorii externi care ar putea vicia rezultatul si consider ca cei mai importanti factori sunt aportul soferului si greutatea masinilor pe care doua motoare aparent identice trebuie sa le care in spate.
21 Apr 2009, 16:56
21 Apr 2009, 17:08
21 Apr 2009, 17:10
$1 scrie:$2
diferenta intre mine si maxy, este ca eu sunt dispus sa incerc cat mai multe situatii posibile pt a afla o treaba si nu mi-e frica de un esec.
21 Apr 2009, 17:13
21 Apr 2009, 17:15
$1 scrie:$2ici se pot vedea fisele Dyno ale acestor masini. Nu stiu cat de exact este in cazului TDi-ului insa in cazul TDCI-ul pot confirma ca fisa dyno este 100% la fel. Baietii de la mastertuner pot confirma faptulc a 2.0 TDCI scoate cam 150 de cp stock pe dyno.
21 Apr 2009, 17:15
21 Apr 2009, 17:18
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ici se pot vedea fisele Dyno ale acestor masini. Nu stiu cat de exact este in cazului TDi-ului insa in cazul TDCI-ul pot confirma ca fisa dyno este 100% la fel. Baietii de la mastertuner pot confirma faptulc a 2.0 TDCI scoate cam 150 de cp stock pe dyno.
tot la mastertuner unele au scos si 140, respectiv 142. si mai stiu un caz cu 148.
si 2.0 tdi scoate mai mult de 140 cit este declarat.
21 Apr 2009, 17:20
21 Apr 2009, 17:20
$1 scrie:$2ine, atunci hai zi-ne cu virtutea de a "epuiza motoarele" pan la peste 200 sa vedem care isi da duhul primul.
21 Apr 2009, 17:21
21 Apr 2009, 17:23