Turbo vs. normal-aspirat
e diesel ori benzinar?
-
edit - 1nsane Member
- Mesaje: 1763
- Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: BMW 520xD G30
de edit » 23 Ian 2009, 03:26
de andu_012 » 23 Ian 2009, 08:50
de coldone » 23 Ian 2009, 09:25
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 10:26
$1 scrie:$2e parere aveti de un motor care are 320NM constant intre 1500 si 4300 ture si, in acelasi timp , 180cp constant intre 4000 si 6000 ture. e bun ori ba?
e diesel ori benzinar?
de jo_2k » 23 Ian 2009, 11:27
$1 scrie:$2e parere aveti de un motor care are 320NM constant intre 1500 si 4300 ture si, in acelasi timp , 180cp constant intre 4000 si 6000 ture. e bun ori ba?
e diesel ori benzinar?
de coldone » 23 Ian 2009, 12:06
$1 scrie:$2robabil 230 cum zicea DanielArdelian2
de jo_2k » 23 Ian 2009, 12:11
$1 scrie:$2$1 scrie:$2robabil 230 cum zicea DanielArdelian2
Hey, hey, eu ziceam asta![]()
de edit » 23 Ian 2009, 12:21
$1 scrie:$2$1 scrie:$2e parere aveti de un motor care are 320NM constant intre 1500 si 4300 ture si, in acelasi timp , 180cp constant intre 4000 si 6000 ture. e bun ori ba?
e diesel ori benzinar?
E gresit.
Prima afirmatie implica putere variabila intre 4000 si 4300 RPM.
A doua afirmatie implica putere constanta intre 4000 si 4300 RPM.
Dupa turatia mare de 6000 RPM, pare benzinar supraalimentat.
de coldone » 23 Ian 2009, 12:28
de jo_2k » 23 Ian 2009, 12:36
de jo_2k » 23 Ian 2009, 12:38
de edit » 23 Ian 2009, 12:43
$1 scrie:$2i a explicat DanielArdelian2. Avand cuplu constant, puterea creste cu acceleratia. Daca puterea e constanta, cuplul scade cu acceleratia.
Oricum, ai incurcat cifrele.
Motorul la care te referi tu are 180cp pe 4000-6000 si 320nm pe 1500-3900.
Celalalt, de 211cp, are puterea maxima pe 4300-6000 si 350nm pe 1500-4200
Ia mai uita te o data
de coldone » 23 Ian 2009, 12:55
de edit » 23 Ian 2009, 13:25
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 13:30
$1 scrie:$2i a explicat DanielArdelian2. Avand cuplu constant, puterea creste cu acceleratia. Daca puterea e constanta, cuplul scade cu acceleratia.
de edit » 23 Ian 2009, 13:33
$1 scrie:$2
P = Cuplu * Turatie * k
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 13:34
$1 scrie:$2nyway, acest motor mi se pare fantastic
$1 scrie:$2a intreb ce argument mai are un motor diesel in fata unui asemenea benzinar.
$1 scrie:$2u as cumpara un benzinar aspirat tocmai din cauza lipsei de cuplu.
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 13:35
de edit » 23 Ian 2009, 13:41
$1 scrie:$2$1 scrie:$2a intreb ce argument mai are un motor diesel in fata unui asemenea benzinar.
Consumul, cum ai putut sa uiti de consum?![]()
.
de jo_2k » 23 Ian 2009, 14:40
de edit » 23 Ian 2009, 14:43
$1 scrie:$2 edit, acu raspunde si tu ceva sa te faci gold
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 14:49
de edit » 23 Ian 2009, 15:01
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 15:09
$1 scrie:$2daniel, nu vreau sa se transforme in diesel vs benzina.
$1 scrie:$2a ford focus de exemplu, prefer cu ochii inchisi 2.0tdci 136 cp in fata benzinarului aspirat de 2.0 cu tot cu cei 147 cp (parca)
un benzinar aspirat nu-ti asigura nici cuplu si nici CP in plaja de turatii in care mergi in mod obisnuit. ca sa obtii astea trebuie sa retrogradezi iar asta inseamna un consum prostesc , bani aruncati din cauza unui motor incapabil.
$1 scrie:$2rei sa spui ca nu ai fi dat niste bani in plus, poate aproape de pretul unui diesel ca sa ai un benzinar turbo ce iti baga minim 50-80Nm in plus?
de edit » 23 Ian 2009, 15:18
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 15:21
de muzica9 » 23 Ian 2009, 15:59
de edit » 23 Ian 2009, 16:05
de muzica9 » 23 Ian 2009, 16:37
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 16:43
$1 scrie:$2ecit un 2,0 aspirat prefer un 2,0 tdci/tdi cum de altfel, in loc de 2,0tdci/tdi prefer un 2.0 turbo benzina.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 21 vizitatori