Versus

Turbo vs. normal-aspirat

Care e mai buna? Comparatii intre diverse modele/marci de autoturisme.

Turbo vs. normal-aspirat

Mesajde edit » 23 Ian 2009, 03:26

ce parere aveti de un motor care are 320NM constant intre 1500 si 4300 ture si, in acelasi timp , 180cp constant intre 4000 si 6000 ture. e bun ori ba?
e diesel ori benzinar?
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde andu_012 » 23 Ian 2009, 08:50

hmmm ciudat. avand in vedere ca, cuplul maxim intra de la 1500 tind sa spun ca e diesel ca numa la diesel intra asa de jos, si daca puterea maxima sta pana in 6000 spun ca e benzinar c dieselu nu ajnge in 6000(din cate stiu e). e prototip jumi juma =)) =)) . dupa ce mai aflam pareri sa ne zici si nua care-i ala
Evo Lancer 4 Life

new subaru impreza looks like a smashed bullterier
Avatar utilizator
andu_012
Gold Member
 
Mesaje: 536
Membru din: 12 Dec 2008, 21:26
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus 1.6 tdci,2 usi, 2005, 109 hp
VIN: WF03XXGCD35M08217

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde coldone » 23 Ian 2009, 09:25

Daca intra cuplul asa jos nu inseamna automat ca e diesel, ci doar ca e motor turbo, in acest caz un benzinar.
Daca nu ma insel, e vorba de 1.6 turbo de la opel, si tind sa cred ca ai trecut gresit cuplul, care este 230 si nu 320
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 10:26

$1 scrie:$2e parere aveti de un motor care are 320NM constant intre 1500 si 4300 ture si, in acelasi timp , 180cp constant intre 4000 si 6000 ture. e bun ori ba?
e diesel ori benzinar?


E gresit.

Prima afirmatie implica putere variabila intre 4000 si 4300 RPM.
A doua afirmatie implica putere constanta intre 4000 si 4300 RPM.

Dupa turatia mare de 6000 RPM, pare benzinar supraalimentat.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde jo_2k » 23 Ian 2009, 11:27

In primul rind...jos palaria pentru DanielArdelian =D> =D> pentru posturile alea f tari.
In sfarsit cineva aduce in discutie ceva mai mult decit cifrele Nm si Cp si le leaga si de turatie.
Pentru ca mi-am mai furat-o o data, viteza maxima SI acceleratia sunt influentate consistent ca sa nu zic chiar masiv de modul de transmitere a puterii din motor pe asfalt.
Asta inseamna pe scurt asa:
1. cutie (nr de viteze, rapoarte, cu sau fara overdrive etc)
2. tip transmisie (propusie, tractiune sau awd aka 4x4)
3. roti (jante si cauciucuri + suprafata de rulare)

Pe linga asta, din cauza constructiei diferite a motoarelor diesel si benzina, difera cutia :-" si chiar consistent cred. As baga mina in foc ca cele de pe TD au rapoarte "mari" din simplul motiv ca dieselul nu are aceeasi plaja de turatie ca un benzinar si trebuie sa compenseze. Aici vorbesc de treptele inferioare, nu de cele finale (5,6,7) pentru ca alea oricum sunt lungi cu rapoarte mici pe ambele versiuni

$1 scrie:$2e parere aveti de un motor care are 320NM constant intre 1500 si 4300 ture si, in acelasi timp , 180cp constant intre 4000 si 6000 ture. e bun ori ba?
e diesel ori benzinar?


Asta e un benzinar turbo pentru ca ajunge in 6000. Dieselurile mor de mult la turatiile astea, insa ori e gresita valoarea cuplului (probabil 230 cum zicea DanielArdelian2) ori valoarea puterii (320Nm ar indica vreo 250+cp). Pe de alta parte, constante (vezi cp constant 4000-6000) se intalnesc de obicei doar la dieseluri. Deci de pe care Focus 1.8 TDxI tunat ai scos valorile alea? :D Glumesc aici, insa daca e graficul unui tuning, as zice ca e varza masina aia, drept care nu e bun.
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde coldone » 23 Ian 2009, 12:06

$1 scrie:$2robabil 230 cum zicea DanielArdelian2

Hey, hey, eu ziceam asta :P :))
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde jo_2k » 23 Ian 2009, 12:11

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2robabil 230 cum zicea DanielArdelian2

Hey, hey, eu ziceam asta :P :))


Cer scuze pentru dezinformare :-"
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde edit » 23 Ian 2009, 12:21

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2e parere aveti de un motor care are 320NM constant intre 1500 si 4300 ture si, in acelasi timp , 180cp constant intre 4000 si 6000 ture. e bun ori ba?
e diesel ori benzinar?


E gresit.

Prima afirmatie implica putere variabila intre 4000 si 4300 RPM.
A doua afirmatie implica putere constanta intre 4000 si 4300 RPM.

Dupa turatia mare de 6000 RPM, pare benzinar supraalimentat.


stai un pic . de ce adica aceste cifre ar fi gresite?
dece nu este posibil ca un motor sa aiba 320NM(sau indiferent cat) intre 1500-4300ture si in acelasi timp 180 cp intre 4000 si 6000 ture ? ce este gresit in asta.


cum unii colegi credeau, nu este vorba de 230 NM si 180 cp ci de 320NM si de 180 cp.

intr-adevar este vorba de un motor turbo benzinar.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde coldone » 23 Ian 2009, 12:28

Ti a explicat DanielArdelian2. Avand cuplu constant, puterea creste cu acceleratia. Daca puterea e constanta, cuplul scade cu acceleratia.
Oricum, ai incurcat cifrele.
Motorul la care te referi tu are 180cp pe 4000-6000 si 320nm pe 1500-3900.
Celalalt, de 211cp, are puterea maxima pe 4300-6000 si 350nm pe 1500-4200 :-"
Ia mai uita te o data :D
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde jo_2k » 23 Ian 2009, 12:36

La benzina cuplul se termina de obicei cind intra in putere maxima. Ori puterea maxima ai dat-o intre 4000-6000, ar trebui la maxim 3900 sa se termine cuplul si in cifrele tale continua pina la 4300.
Una din cifre cel putin e gresita
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde jo_2k » 23 Ian 2009, 12:38

Valeu...adica chiar am avut dreptate? :D
Btw ce motorizari sunt astea?
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde edit » 23 Ian 2009, 12:43

$1 scrie:$2i a explicat DanielArdelian2. Avand cuplu constant, puterea creste cu acceleratia. Daca puterea e constanta, cuplul scade cu acceleratia.
Oricum, ai incurcat cifrele.
Motorul la care te referi tu are 180cp pe 4000-6000 si 320nm pe 1500-3900.
Celalalt, de 211cp, are puterea maxima pe 4300-6000 si 350nm pe 1500-4200 :-"
Ia mai uita te o data :D


coldone. intr-adevar am gresit insa este vorba de 320Nm intre 1500 si 4200. m-am uitat pe siteul din germania . acolo asa dau aia. in romanica pe site intr-adevar dau 320Nm intre 1500 si 3900.
nu stiu care cifre or fi adevarate. sa fi gresit nemtii?

jo_2k sunt doua motorizari 2.0TFSI de pe A4
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde coldone » 23 Ian 2009, 12:55

Greu de crezut, dar mai gresesc si nemtii :)
Uita te la A5, tot la ei pe site
Avatar utilizator
coldone
Gold Member
 
Mesaje: 657
Membru din: 22 Oct 2007, 15:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Seat Leon FR 2007 2.0tdi 170cp

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde edit » 23 Ian 2009, 13:25

am vazut la A5 de mult.

anyway, acest motor mi se pare fantastic
320Nm @1500-3900(sa admitem) si 180 cp @ 4000-6000 ture din 2.0T este super ok
ma intreb ce argument mai are un motor diesel in fata unui asemenea benzinar.

nu as cumpara un benzinar aspirat tocmai din cauza lipsei de cuplu insa si un diesel in 4 cilindri paleste grav in fata acestui motor doar daca dieselul nu este biturbo.
Ultima oară modificat de edit pe 23 Ian 2009, 13:35, modificat 1 dată în total.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 13:30

$1 scrie:$2i a explicat DanielArdelian2. Avand cuplu constant, puterea creste cu acceleratia. Daca puterea e constanta, cuplul scade cu acceleratia.


coldone,
Perfect adevarat, cu o singura observatie: trebuie inlocuit "acceleratie" cu turatie.

Daca cuplul este constant, puterea creste proportional cu turatia.
Daca puterea este constanta chiar daca turatia creste, inseamna ca cuplul scade.

P = Cuplu * Turatie * k
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde edit » 23 Ian 2009, 13:33

$1 scrie:$2
P = Cuplu * Turatie * k


probabil ai mai explicat in alta parte.
cine este acest "k" ?
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 13:34

$1 scrie:$2nyway, acest motor mi se pare fantastic

Perfect de acord.
$1 scrie:$2a intreb ce argument mai are un motor diesel in fata unui asemenea benzinar.

Consumul, cum ai putut sa uiti de consum? 8-}

$1 scrie:$2u as cumpara un benzinar aspirat tocmai din cauza lipsei de cuplu.


Mai corect spus ar fi ca un benzinar aspirat nu are putere in gama de turatii in care mergi in mod obisnuit (2000 - 3000 RPM).
Un turbo-diesel are putere in gama de turatii in care mergi in mod obisnuit (1800 - 2800 RPM).
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 13:35

@edit: acel K este o constanta de proportionalitate a unitatilor de masura.
Daca toate marimile au unitatile de masura in Sistemul International, atunci:

Putere = Cuplu * Viteza_Unghiulara.

Putere in Watt.
Cuplu in Nm.
Viteza_Unghiulara in Radiani pe secunda.

LE:
1 Radian/secunda = 0.104719755 RPM (rotatii pe minut)
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde edit » 23 Ian 2009, 13:41

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2a intreb ce argument mai are un motor diesel in fata unui asemenea benzinar.

Consumul, cum ai putut sa uiti de consum? 8-}
.


pai asa este. consumul . insa la achizitie , un diesel de 170 cp si 350 Nm ale carui cifre ce tin de dinamica sunt mai slabe ca al acelui 2.0T este mai scump cu 1700 euro bani ce ti-i amortizezi in 200.000 km adica niciodata. ce prost de pe lumea asta ar da 1700 euro in plus pe un motor mai slab(adica diesel de 170cp) , motor cu ajutorul caruia abia dupa 200.000 km iti recuperezi cei 1700 euro investiti? posibil atunci nici sa nu mai ai masina.


la ford focus de exemplu, prefer cu ochii inchisi 2.0tdci 136 cp in fata benzinarului aspirat de 2.0 cu tot cu cei 147 cp (parca)
un benzinar aspirat nu-ti asigura nici cuplu si nici CP in plaja de turatii in care mergi in mod obisnuit. ca sa obtii astea trebuie sa retrogradezi iar asta inseamna un consum prostesc , bani aruncati din cauza unui motor incapabil.

nu vreau sa se supere cei cu benzinare aspirate insa asa vad eu lucrurile.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde jo_2k » 23 Ian 2009, 14:40

Nu cred ca se supara nimeni ca ai zis asta....fiecare cum ii place....tie iti place sa bagi a 5-a si sa incremenesti cu ea acolo 300 de km, mie imi place sa dau de batz in jos daca e nevoie :-" ceea ce e chiar extrem fun pe serpentine :D
Insa in mod cert nu as zice ca benzina aspirat e un motor incapabil, poate mai degraba as zice (cu riscul de a supara pe careva cer scuze in avans) soferi incapabili care nu pot sa mulga tot ce poate masina. Eu unul prefer un motor cu putere si cuplu liniar cum este un benzinar "clasic" unui TD "fortos" cu care nu poti sa pleci de pe loc de pe gheata.
Si IARASI se ajunge la benzina vs diesel YAAYYY :D
edit, acu raspunde si tu ceva sa te faci gold =D>
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde edit » 23 Ian 2009, 14:43

$1 scrie:$2 edit, acu raspunde si tu ceva sa te faci gold =D>

cum adica sa ma fac "gold" ?

poate "incapabil" nu este cel mai potrivit termen insa de ce sa retrogradez si sa merg cu masina numai in ture ridicate si sa am un consum cu 1% mai mare doar pt ca motorul nu poate sa traga decent mai de jos pt ca nu are cuplu? am observat ca si la ford, turbo benzinarele au puterea maxima mai de jos -5000 ture parca , ceea ce e destul de bine. asta inseamna ca si la 200-2500 ture voi avea mai multi cp fata de un aspirat care are puterea maxima la 6000. sa nu mai vorbesc de cuplu ca la 2000 de ture sunt deja la valoarea lui maxima.
plus ca este si mai comod sa nu stai tot timpul cu mana pe schimbator.

in fine, mare inventie a omenirii este si turbina asta.
turbina a revolutinat motoarele diesel si vad ca si pe benzina a inceput sa faca furori. turbina aduce un cuplu imens dar si cp mai multi si reduce considerabil nr de turatii in care motorul functioneaza eficient.

concluzionand, eu intre un motor de 200 cp pe benzina dar cu cuplu de 225Nm(asta inseamna aspirat), prefer oricand o masina fie diesel sau benzina care este turbo dar are peste 300NM chiar daca are 20 -30 cp in minus.
Ultima oară modificat de edit pe 23 Ian 2009, 14:50, modificat de 2 ori în total.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Turbo vs. normal-aspirat

Mesajde DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 14:49

Da, asa o fi, dar eu nu suport clampanitul de diesel si masajul cu vibratii cand stau la semafor. :-??
Pentru mine, "banii aruncati" pe consum nu sunt aruncati deloc. Consider ca i-am cheltuit pe confort si fiabilitate.
Lipsa cuplului nu o consider o problema, mie imi ajunge cel mai slab motor de pe aceasta generatie de Mondeo, eu conduc ca un pensionar si las pana si taxiurile sa mi se bage in fata cand ies de pe stradute laterale. Opresc si la ambulanta, chiar daca are girofar albastru.
In cati Km mi-as fi recuperat oare diferenta de vreo 2000 EUR pana la un Mondeo TDCi?
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde edit » 23 Ian 2009, 15:01

@daniel, nu vreau sa se transforme in diesel vs benzina.
hai sa ramanem la cuplu si cp.
vrei sa spui ca nu ai fi dat niste bani in plus, poate aproape de pretul unui diesel ca sa ai un benzinar turbo ce iti baga minim 50-80Nm in plus?
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 15:09

$1 scrie:$2daniel, nu vreau sa se transforme in diesel vs benzina.

Ok, de acord.

$1 scrie:$2a ford focus de exemplu, prefer cu ochii inchisi 2.0tdci 136 cp in fata benzinarului aspirat de 2.0 cu tot cu cei 147 cp (parca)
un benzinar aspirat nu-ti asigura nici cuplu si nici CP in plaja de turatii in care mergi in mod obisnuit. ca sa obtii astea trebuie sa retrogradezi iar asta inseamna un consum prostesc , bani aruncati din cauza unui motor incapabil.

Tu ai aruncat momeala, eu am muscat-o. Silly me. 8-}

$1 scrie:$2rei sa spui ca nu ai fi dat niste bani in plus, poate aproape de pretul unui diesel ca sa ai un benzinar turbo ce iti baga minim 50-80Nm in plus?


Mondeo l-am luat la 10000 EUR, 36000 Km, carte service si istoric verificat, o singura tamponare usoara stanga spate. In aceste conditii, cred ca diferenta de pret pana la un benzinar turbo de clasa medie, in aceeasi stare, ar fi fost...mult peste puterile mele. Si chiar daca as fi avut acei bani, as fi cumparat un normal-aspirat premium, cu mai multe dotari de siguranta.

Iar un premium-benzinar-turbo-cu-multe-dotari-de-siguranta, ramane deocamdata un vis frumos :)

Intre un Golf TSI si un Mondeo normal-aspirat, aleg Mondeo. Am eu piticii mei pe creier conform carora o masina de clasa medie iti ofera un confort mai bun decat o compacta.

Un Passat TFSI, la 12000 EUR si 50 000 Km, fara accidente, cu carte service si istoric verificabil, nu cred ca as fi refuzat. Dar din cate am vazut eu, asa ceva nu exista.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde edit » 23 Ian 2009, 15:18

nu bateam sub nici o forma spre alte marci care au/nu au turbobenzinare.
intrebam pur si simplu daca ai fi scos ceva bani din buzunar pt un benzinar turbo cu ceva mai multi NM.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Cuplu si Putere - 3

Mesajde DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 15:21

Ipotetic vorbind, as fi dat mai mult pentru turbo pe benzina.
Realistic vorbind, un benzinar turbo de clasa medie in stare acceptabila pentru mine costa mult peste posibilitatile mele.

LE:
Deci, ca sa reformulez putin, turbina nu este principala prioritate pentru mine la o masina. De-asta n-am luat o compacta cu turbina, chiar daca mi-am permis.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Turbo vs. normal-aspirat

Mesajde muzica9 » 23 Ian 2009, 15:59

noul 2,0 tfsi de 211 cai consuma chiar mai putin decit cel de 180 de cai si cel de 200 de cai.
Ultima oară modificat de muzica9 pe 23 Ian 2009, 16:05, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Turbo vs. normal-aspirat

Mesajde edit » 23 Ian 2009, 16:05

variantele de 180 si 211 cp sunt cele noi iar consumul este identic pt ambele.
cel de 200 cp nu se mai pune pe a4 ci doar pe TT si a3, iar acesta este gurmand si depasit tehnic cu performante aproape identice cu cel de 180cp.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Turbo vs. normal-aspirat

Mesajde muzica9 » 23 Ian 2009, 16:37

ce nu inteleg eu la audi este motorul de 1,8 tfsi 120 de cai. wtf? mai mai mult obtii dintr-un benzinar aspirat de aceeasi cilindree.

ce iti este si cu marketingul asta. diferenta de la 1,8 120 la 1,8 163 cai este de vreo 3000 euro fara tva.

ar fi interesant de vazut o fisa dyno a motorului de 2.0 L de la audi. sunt curios daca pastreaza aceeasi putere intre 4300-6000 rpm. cam greu de crezut.

si ca sa fiu ontopic. decit un 2,0 aspirat prefer un 2,0 tdci/tdi cum de altfel, in loc de 2,0tdci/tdi prefer un 2.0 turbo benzina.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Turbo vs. normal-aspirat

Mesajde DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 16:43

$1 scrie:$2ecit un 2,0 aspirat prefer un 2,0 tdci/tdi cum de altfel, in loc de 2,0tdci/tdi prefer un 2.0 turbo benzina.

Asta este evident pentru oricine. Ma rog, eu as sari peste etapa TDI/TDCi.
Dar daca, de exemplu, trebuie sa alegi intre un 1.4 turbo si un 1.8 aspirat?
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Următorul

Înapoi la Versus

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 21 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 21 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 21 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 21 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login