Turbo vs. normal-aspirat
e diesel ori benzinar?
- 
				

edit - 1nsane Member
 - Mesaje: 1763
 - Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
 - Localitate: Bucuresti
 - Maşina: BMW 520xD G30
 
de edit » 23 Ian 2009, 03:26 
de andu_012 » 23 Ian 2009, 08:50 
  
 . dupa ce mai aflam pareri sa ne zici si nua care-i ala
de coldone » 23 Ian 2009, 09:25 
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 10:26 
$1 scrie:$2e parere aveti de un motor care are 320NM constant intre 1500 si 4300 ture si, in acelasi timp , 180cp constant intre 4000 si 6000 ture. e bun ori ba?
e diesel ori benzinar?
de jo_2k » 23 Ian 2009, 11:27 
  
  pentru posturile alea f tari.
 si chiar consistent cred. As baga mina in foc ca cele de pe TD au rapoarte "mari" din simplul motiv ca dieselul nu are aceeasi plaja de turatie ca un benzinar si trebuie sa compenseze. Aici vorbesc de treptele inferioare, nu de cele finale (5,6,7) pentru ca alea oricum sunt lungi cu rapoarte mici pe ambele versiuni $1 scrie:$2e parere aveti de un motor care are 320NM constant intre 1500 si 4300 ture si, in acelasi timp , 180cp constant intre 4000 si 6000 ture. e bun ori ba?
e diesel ori benzinar?
 Glumesc aici, insa daca e graficul unui tuning, as zice ca e varza masina aia, drept care nu e bun.
de coldone » 23 Ian 2009, 12:06 
$1 scrie:$2robabil 230 cum zicea DanielArdelian2
 
de jo_2k » 23 Ian 2009, 12:11 
$1 scrie:$2$1 scrie:$2robabil 230 cum zicea DanielArdelian2
Hey, hey, eu ziceam asta![]()


de edit » 23 Ian 2009, 12:21 
$1 scrie:$2$1 scrie:$2e parere aveti de un motor care are 320NM constant intre 1500 si 4300 ture si, in acelasi timp , 180cp constant intre 4000 si 6000 ture. e bun ori ba?
e diesel ori benzinar?
E gresit.
Prima afirmatie implica putere variabila intre 4000 si 4300 RPM.
A doua afirmatie implica putere constanta intre 4000 si 4300 RPM.
Dupa turatia mare de 6000 RPM, pare benzinar supraalimentat.
de coldone » 23 Ian 2009, 12:28 


de jo_2k » 23 Ian 2009, 12:36 

de jo_2k » 23 Ian 2009, 12:38 
 
de edit » 23 Ian 2009, 12:43 
$1 scrie:$2i a explicat DanielArdelian2. Avand cuplu constant, puterea creste cu acceleratia. Daca puterea e constanta, cuplul scade cu acceleratia.
Oricum, ai incurcat cifrele.
Motorul la care te referi tu are 180cp pe 4000-6000 si 320nm pe 1500-3900.
Celalalt, de 211cp, are puterea maxima pe 4300-6000 si 350nm pe 1500-4200
Ia mai uita te o data
de coldone » 23 Ian 2009, 12:55 

de edit » 23 Ian 2009, 13:25 
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 13:30 
$1 scrie:$2i a explicat DanielArdelian2. Avand cuplu constant, puterea creste cu acceleratia. Daca puterea e constanta, cuplul scade cu acceleratia.
de edit » 23 Ian 2009, 13:33 
$1 scrie:$2
P = Cuplu * Turatie * k
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 13:34 
$1 scrie:$2nyway, acest motor mi se pare fantastic
$1 scrie:$2a intreb ce argument mai are un motor diesel in fata unui asemenea benzinar.
 $1 scrie:$2u as cumpara un benzinar aspirat tocmai din cauza lipsei de cuplu.
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 13:35 
de edit » 23 Ian 2009, 13:41 
$1 scrie:$2$1 scrie:$2a intreb ce argument mai are un motor diesel in fata unui asemenea benzinar.
Consumul, cum ai putut sa uiti de consum?![]()
.
de jo_2k » 23 Ian 2009, 14:40 
 ceea ce e chiar extrem fun pe serpentine 
 
 

de edit » 23 Ian 2009, 14:43 
$1 scrie:$2 edit, acu raspunde si tu ceva sa te faci gold
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 14:49 
 
de edit » 23 Ian 2009, 15:01 
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 15:09 
$1 scrie:$2daniel, nu vreau sa se transforme in diesel vs benzina.
$1 scrie:$2a ford focus de exemplu, prefer cu ochii inchisi 2.0tdci 136 cp in fata benzinarului aspirat de 2.0 cu tot cu cei 147 cp (parca)
un benzinar aspirat nu-ti asigura nici cuplu si nici CP in plaja de turatii in care mergi in mod obisnuit. ca sa obtii astea trebuie sa retrogradezi iar asta inseamna un consum prostesc , bani aruncati din cauza unui motor incapabil.
 $1 scrie:$2rei sa spui ca nu ai fi dat niste bani in plus, poate aproape de pretul unui diesel ca sa ai un benzinar turbo ce iti baga minim 50-80Nm in plus?

de edit » 23 Ian 2009, 15:18 
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 15:21 
de muzica9 » 23 Ian 2009, 15:59 
de edit » 23 Ian 2009, 16:05 
de muzica9 » 23 Ian 2009, 16:37 
de DanielArdelian2 » 23 Ian 2009, 16:43 
$1 scrie:$2ecit un 2,0 aspirat prefer un 2,0 tdci/tdi cum de altfel, in loc de 2,0tdci/tdi prefer un 2.0 turbo benzina.
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori