de elikratos » 16 Feb 2005, 16:01
Salut,
Elian din Brasov. Absolut topit dupa bestia mea - dati-mi voie sa va fac cunostintza:
Ford Sierra - 12.1992, 2.0 DOHC EFI, 136CP, RWD, 4 usi
PRO: temperament rutier exploziv (demaraje, viteze maxima si de croaziera); suspensii sport + suspensii independente puntea spate; confort interior ridicat; costuri de intretinere avantajoase, la nivelul automobilelor din anii 90-95.
CONTRA: consumul de combustibil poate deveni o problema; combinatia tractiune spate / motor fata destabilizeaza masina pe suprafete umede.
POVESTEA: Sierra mea face parte din ultimul lot produs, inainte de introducerea succesorului sau la clasa medie - Mondeo. Produsa in 12.92, masina de showroom la Ford in Dortmund, inmatriculata 04.93, a apartinut directorului respectivului dealer. Este intr-o stare impecabila, exceptionala si da impresia ca ieri a iesit din fabrica! Masina are: carte service la zi + 2 chei originale, trapa cu jaluzea pentru soare si insecte, faruri cu reglaj electric, motor 2.0 DOHC 16 V, sistem Electronic Fuel Injection (EFI), 136CP / 6100 rpm, tractiune spate cu diferential cu patinare limitata 50%, amortizoare Koni sport, jante aliaj + Continental Premium Contact (vara), jante tabla + GoodYear Ultra Grip 6 (iarna), volan sport reglabil inaltime + adancime, scaune sport reglabile 3 directii, pachet Saphire: bare sport in culoarea caroseriei, stopuri fumurii, semnalizatoare fata albe.
Masina este o bestie iar tractiunea spate dementa...ataca violent la 200km/h... Pe sosea TDI sau HDI stau in spate, doar cate o racheta cu motor de 3.0d o depaseste... si cele sport - calificate - bineinteles... Recordul pe traseul Brasov - Poiana Brasov: 7min si 20sec cu circulatia deschisa... Consum: urban: 9-11 in functie de stilul de condus / Extraurban : 7-8.5, depinde de stil...
Nici un fel de reparatii pana acum - doar reviziile uzuale cu schimb de consumabile (toate filtrele sunt MANN iar uleiul este CASTROL 10W-60 RS Racing), acumulatorul original preschimbat cu Varta Blue Line, schimb antigel Aral Silikatfrei, lichid de frana Lukas, becuri H4 55/60W si H3 55W Philips Blue Vision 4000K.
Singurele modificari de pana acum sunt un eleron Kamei si linia audio HU Alpine 9827RR + incinte fata - spate Hertz. Urmeaza, in perioada urmatoare, un kit de inductie K&N 57i, adoptarea unei tobe finale inox Borla, pleoape faruri, prize de aer dummy pe capota Cossie, tuning de interior (volan, schimbator viteze etc.) in piele rosie, vopsire cu rosu termorezistent a etrierelor / tamburilor / capacului motorului samd.
12.1992 Ford Sierra Saphire 2.0 EFI RWD (A/C | K&N | Kamei | Borla | RIAL | Simoni Racing | Alpine | Hertz) - DE VANZARE !!!
There's a Ford in your Future !