Totul despre membri

Povestea Focusului de 150 de cai

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 06 Mar 2009, 17:43

$1 scrie:$2uzica 9.
ce latime au jantele ? 7,5?

eu am mai zis si o repet. altii au ras, iar tu daca vrei poti sa faci ca mine.

masina mea, cu motor mai usor decat al tau are o distributie a maselor de 62% pe puntea fata si 38% pe cea spate. practic, din cele 1354 kg ale masinii mele 839,5 kg sunt pe puntea fata iar 514,5 kg sunt pe puntea spate.

deci, eu nu stiu de ce ford recomanda o presiune egala adica de 2.3 atat pe fata cat si pe spate? mi se pare prostie ca doar ford nu este bmw sa aiba distribuite masele fata/spate 50%-50%. eu am facut pipi pe ce spune ford si merg cu o presiune de 2.3 pe fata si 2.1-2.0 pe spate. chiar cand urc 4 insi in masina si bagaje in portbagaj, rotile spate nu par moi absolut de loc.


da, de 7,5 sunt.

ai dreptate in ceea ce spui. se observa clar ca pe fata cauciurile erau mai lasate atunci cind aveam talon de 55.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde edit » 06 Mar 2009, 17:47

stiu ce vrei sa spui insa cum ford bate campii cu presiunea rotilor pe puntea spate, cu siguranta rotile mele nu sunt umflate mai putin decat ar trebui si ca atare unghiul de deriva al pneului in curbe este neglinjent de mic.

ca si cum ai spune ca bmw ce au un raport 50%-50% al greutatii , ar trebui sa puna presiunea pe rotile spate la 2.6 iar pe cele fata la 2.3 caci altfel ar fi incorect.
presiunea pneurilor este in general strans legata cu sacina ce o pui pe un pneu. in conditiile in care eu pun 839 kg pe cele fata si 514 kg pe cele spate mi se pare anormal ca cele de pe spate sa fie umflate la fel ca cele fata.
daca este corect la focus sa pui 2.3 pe fata cu siguranta este incorect sa pui 2.3 pe spate ci mai putin.
daca este corect sa pui 2.3 pe spate atunci este incorect sa pui doar 2.3 pe fata ci mai mult.

indiferent cum ai lua-o , ford bate campii cu presiunea rotilor pe puntea spate.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Mihai L » 06 Mar 2009, 21:53

Si totusi, chiar credeti ca va pricepeti mai bine decat fabricantul??? =))
Ati uzat macar 100 cauciucuri pana acum? :D
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde edit » 06 Mar 2009, 23:34

nu ma pricep mai bine ca fabricantul insa daca ceilati 99% din producatorii de autoturisme iti recomanda presiunea la roti in functie de greutatea pe punti si numai ford nu face asta ci ford se ghideaza dupa zodiacul chinezezc, da-mi voie sa consider ca ford se inseala.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Mihai L » 09 Mar 2009, 19:38

$1 scrie:$2u ma pricep mai bine ca fabricantul insa daca ceilati 99% din producatorii de autoturisme iti recomanda presiunea la roti in functie de greutatea pe punti si numai ford nu face asta ci ford se ghideaza dupa zodiacul chinezezc, da-mi voie sa consider ca ford se inseala.


Si in cazul suspensiei independente cine se inseala, din moment ce Ford face asta de zeci de ani si altii abia incep??? =))
Nu mi se pare ceva asa de greu de testat de un producator, asa ca scuza-ma daca inclin sa-l cred mai mult decat pe tine.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 09 Mar 2009, 21:38

masina intrat din nou in service pt reparare si revopsire bara fata/spate si pt un mic face lift la interior. sper sa iasa ce mi s-a promis. :)
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Sufletzel » 09 Mar 2009, 21:42

3M??
Avatar utilizator
Sufletzel
HAOS Crew
 
Mesaje: 857
Membru din: 26 Mar 2008, 09:14
Localitate: Bucuresti/Ploiesti
Maşina: Focus '08 PH-26-SFX
VIN: WFOGXXGCDG8L0xxxx

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 09 Mar 2009, 22:54

nu. altceva. :) nu aplic tuning cu folie.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Alma » 09 Mar 2009, 22:57

poate nu se referea la folie caci 3M nu face doar folie :P
Carputer/CarPC - 8" TFT Touchscreen, Celeron 1,2Ghz, 1024MB DDR II, 2,5" HDD 40GB SATA, M2-ATX 6-24V DC/DC 160 W
________________________
We are what we do. If we want to change what we are, we must begin by changing what we do.
Avatar utilizator
Alma
1nsane Member
 
Mesaje: 3875
Membru din: 31 Ian 2008, 01:00
Localitate: Bucuresti
Maşina: FocuS II, 2005 - 1,6 TDCi 80Kw

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 09 Mar 2009, 23:06

pai atunci sa specifice. :)
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde omg » 10 Mar 2009, 00:57

@muzica : de cand imi tot arunc ochii pe forum , belele si mici ghinioane ai avut cu masina ... du`o tata la biserica , cu 100ron faci o investitie pe termen lung :)
ex. Focus II Trend C. 1.6 TDCi 90cp P. Black B-13-GMO

Alfa Romeo 166 2.0TS 150cp B-50-PTD


accidente , incidente si ce ne facem in caz de ... http://clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=23697
Avatar utilizator
omg
Gold Member
 
Mesaje: 823
Membru din: 06 Noi 2007, 19:41
Localitate: Dr. Taberei Bucuresti
Maşina: Alfa 166

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde alexandrusavu » 10 Mar 2009, 09:26

Am investit eu și tot degeaba ;) Așa că mai nou mi-am pus pile la cel de jos >:)
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde andrei.r » 11 Mar 2009, 19:11

ai trecut si in talon jantele de 17 sau le aveai deja trecute?
Skoda Octavia IV RS+ - 2.0 TSI 245CP - Mamba Green - 2022

Ex:
Ford Focus IV ST-Line - 1.5 Ecoboost 182CP - Dynamic Blue - 2019
Ford Focus III Titanium - 1.6 Ecoboost 182CP - Silver - 2013
Ford Focus II Trend - 1.6 TDCI 90CP - Navy Blue - 2005
Avatar utilizator
andrei.r
 
Mesaje: 1222
Membru din: 13 Iul 2007, 17:17
Localitate: Ingolstadt
Maşina: Octavia RS Plus

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 11 Mar 2009, 19:20

in talon am 205/55/16 205/50/17 si 225/40/18. momentan merg pe barba mea :)
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Bogdan R » 13 Mar 2009, 00:57

Sper sa nu deranjez ,dar cu jenti pe 17 nu ar trebui sa simti o mare diferenta la acelerare si nici gropile asa de rau . Io am trecut de la 16 la 18(jenti originale ford) si sunt al naibi de incantat de modificare :D .La capitolu gropi initial am bagat pesiune 2,1/2,2 pe fata si 2 pe spate si nu simteam mare diferenta la gropi(nu stiu acum cat de bine era pentru cauciucuri presiunea) acu am 2,3 fata si 2,2 spate si e drept se simt un pic mai dure , la capitolu aceleratie diferenta e app inexistenta , si am cuciucuri de 225 latime asta ar insemna o rezistenta mai mare la plecarea de pe loc , avantaj cred ca sunt jentile originale deoarece cand leam comparat ca greutate nu am simtit nici o diferenta(e drept nu leam pus pe cantar dar totusi ma asteptam sa se simta bine de tot diferenta de greutate). Ce dezavantaj considerabil am simtit a fost atunci cand invarti volanu pe loc diferenta de latime a cauciucului isi spune cuvantul . Iar la capitolu consum nu am simtit absolut nimic ba chiar o scadere , bine nu pot spune ca e din cauza jentilor ci mai degraba pentru ca de cand cu jentile pe 18 am abordat eu un condus de babalac ca sa nu le stric :)) . aaa si muzica9 am si eu o intrebare la tine ,cum e pana la urma cu noile placute de frana, esti multumit sau nu de ele in prezent ? pentru ca trebuie sa imi schimb si eu placutele si nu stiu sa pun . Multumesc pentru intelegere si mentionez ca a fost o simpla parere personala despre diferenta dintre jentile pe 16 si cele pe 18 .
B 15 RBA
Avatar utilizator
Bogdan R
Member
 
Mesaje: 316
Membru din: 17 Ian 2009, 13:48
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2007 ,1.8 TDCI -115cp Trend Colection B 15 RBA / Mazda CX-7 2010

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde alexandrusavu » 13 Mar 2009, 01:07

@Bogdan nu știu eu ce motor ai tu sub capotă dar și cu jante de 17" și cu jante de 18" motorul meu gâfâia considerabil mai mult decât cu 16".

Cred că dacă ai face un test comparativ cu același stil de șofat cu 16 vs 18 ai rămâne surprins că mașina trage mai greu ;)
Imagine
<photo-blog actualizat bianual>
Cars :
Ford Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi ~115cp, 275Nm [90cp, 215Nm stock]
Avatar utilizator
alexandrusavu
 
Mesaje: 4750
Membru din: 23 Aug 2007, 02:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus Trend CL '07 Hatch 1.6 TDCi 90CP
VIN: WF05XXWPD57U35570

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 13 Mar 2009, 01:20

$1 scrie:$2. aaa si muzica9 am si eu o intrebare la tine ,cum e pana la urma cu noile placute de frana, esti multumit sau nu de ele in prezent ? pentru ca trebuie sa imi schimb si eu placutele si nu stiu sa pun . Multumesc pentru intelegere si mentionez ca a fost o simpla parere personala despre diferenta dintre jentile pe 16 si cele pe 18 .


nimic spectaculos. placute de frina normale. am observat ca desi sunt noi, roata drepta fata tot scirtiie.

eu l-am cintarit. cele vrechi aveau 19kg(janta+cauciuc), cele noi le-am cintarit separat. 12kg janta si 10,5 kg anvelopa.

diferenta se simte. :)

avind masina in service, conduc un logan cu roti de 185 latime. ramin mirat de cit de sprinten este. :) problema apare cind incerc sa fac aceleasi "scamatorii" cum le faceam cu focusul.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde omg » 13 Mar 2009, 01:21

trage mai greu cu siguranta , doar ca poate nu dai tu destula importanta ...

regula cu jantele (aceeasi latime) ar fi cam asa :

- jante mai mari - plecare de pe loc mai greoaie , reprize la fel , top speed mai bun , consum mai mare ;

- jante mai mici - invers ;

LE: "ramin mirat de cit de sprinten este." - are sub o tona , e de inteles :)
ex. Focus II Trend C. 1.6 TDCi 90cp P. Black B-13-GMO

Alfa Romeo 166 2.0TS 150cp B-50-PTD


accidente , incidente si ce ne facem in caz de ... http://clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=23697
Avatar utilizator
omg
Gold Member
 
Mesaje: 823
Membru din: 06 Noi 2007, 19:41
Localitate: Dr. Taberei Bucuresti
Maşina: Alfa 166

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Maxy » 13 Mar 2009, 01:29

Conteaza mult greutatea jantei ca daca ai niste jante pe 16 care sunt nsite fieroaice si treci pe 17 sau 18 pe niste OZ-uri ultraleggera diferenta la acceleratii clar va fi inexistenta sau poate chiar mai bine. E adevarat ca cu respectivele OZ-uri daca ai dat intr-o groapa ai terminat cu ele... dar deh performanta costa :)
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 13 Mar 2009, 01:32

$1 scrie:$2LE: "ramin mirat de cit de sprinten este." - are sub o tona , e de inteles :)


stiu. ii prindea bine si o turbina. :-"

$1 scrie:$2iste OZ-uri ultraleggera diferenta la acceleratii clar va fi inexistenta sau poate chiar mai bine. E adevarat ca cu respectivele OZ-uri daca ai dat intr-o groapa ai terminat cu ele... dar deh performanta costa


ce mai proasta afacere. pe linga faptul ca arata "ca dracu' " mai le si indrepti de 3-4 ori pe sezon. a 5-a oara nu se mai risca nimeni sa le indrepte.
Ultima oară modificat de muzica9 pe 13 Mar 2009, 01:35, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde FocusRO » 13 Mar 2009, 01:33

E tare masina si setarile la angel eyes tari de tot la mine se aprind ceva diferit :D :D farurile super si masina in general
Avatar utilizator
FocusRO
Gold Member
 
Mesaje: 745
Membru din: 21 Feb 2009, 10:08
Maşina: ford focus
VIN: nuMultumescNUbeau

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 13 Mar 2009, 01:45

cineva imi recomanda sa montez filtru de aer sport pt a recistiga ceva din puterea pierduta la roata.

tirziu mi-am adus aminte ca acum 1 an cind am facut teste dyno, citeva au fost facute cu filtrul de aer scos. rezultatul era cam acelasi. deci daca fara filtru nu obtii nimic in plus, cu ce ajuta un filtru sport la diesel?

ps: nu vorbesc de traseu modificat de admisie. ci doar de filtru de cutie.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Maxy » 13 Mar 2009, 01:59

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2

ce mai proasta afacere. pe linga faptul ca arata "ca dracu' " mai le si indrepti de 3-4 ori pe sezon. a 5-a oara nu se mai risca nimeni sa le indrepte.


Nu neaparat, pentru o tara cum e Romania asa este tocmai practice nu sunt insa la design mie imi plac, unele pe 18 negre cu buza rosie subtire puse tot pe o masina neagra... eu zic ca arata excelent.

Un mic exemplu :

Imagine
I Felt The Difference
Avatar utilizator
Maxy
Gold Member
 
Mesaje: 610
Membru din: 23 Iun 2006, 14:22
Localitate: Capitala
Maşina: ex Ford Focus Titanium fl 2.0 TDCi 2008

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 13 Mar 2009, 02:04

stiu, tine de gust. mie unul nu imi plac deloc ca aspect.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde zero_patru_hol » 13 Mar 2009, 07:11

ai facut treaba buna man =D>...jantele dau la fix pe masina(ca design), schimba aspectul total.
less is more...
Avatar utilizator
zero_patru_hol
Member
 
Mesaje: 493
Membru din: 04 Sep 2007, 16:51
Localitate: Sebes-Cluj
Maşina: focus II - 1.6 100 cai frumosi

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 13 Mar 2009, 09:49

multumesc!
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde omg » 13 Mar 2009, 12:20

"deci daca fara filtru nu obtii nimic in plus, cu ce ajuta un filtru sport la diesel? "

ofera un sunet (croncanit) cu accentuate tente de sportivitate :)) romania oricum nu`i tara de filtru sport ... poate doar in munti unde e aeru curat ...

la fel si cu jantele mari , n`avem drumuri pt ele ... la o groapa mai serioasa , o janta de aliaj se crapa sau se sparge ... de indreptat se indreapta greu + costa destul

"unele pe 18 negre cu buza rosie subtire puse tot pe o masina neagra... eu zic ca arata excelent.

Un mic exemplu : "

n`am putut sa ma abtin ... ai zis ceva de masina neagra si in poza e rosie :))
ex. Focus II Trend C. 1.6 TDCi 90cp P. Black B-13-GMO

Alfa Romeo 166 2.0TS 150cp B-50-PTD


accidente , incidente si ce ne facem in caz de ... http://clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=23697
Avatar utilizator
omg
Gold Member
 
Mesaje: 823
Membru din: 06 Noi 2007, 19:41
Localitate: Dr. Taberei Bucuresti
Maşina: Alfa 166

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde leut27 » 13 Mar 2009, 13:08

Vb... din auzite sau pe probate cu filtrul de aer sport...

eu vb pe probate, acum dupa revizie am filtrul de aer normal ,masina urca in trepte greeeeeeeeuuuuu, fata de atunci cand avea filtrul de aer sport
Nu avem noi tara pentru filtru de aer, fals, l-am scos dupa 10 mii de km cred si nu trebuie sa il spal , o voi face totusi asa just for fun

Mentionez ca masina este pe benzina, nu stiu cum se comporta la diesel
If a car doesn’t make you excited every time you climb inside, then it’s just a tool. And if it’s just a tool, you may as well use the bus” – "the Orangutan" Jeremy Clarkson
leut27
1nsane Member
 
Mesaje: 1507
Membru din: 12 Oct 2007, 20:11
Maşina: ST stealth grey 2.0 ecoB Estate

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Sexyrat » 13 Mar 2009, 13:57

Aia ii problema, ca nu trebuie sa il speli. Tot praful a ajuns in motor.
Avatar utilizator
Sexyrat
1nsane Member
 
Mesaje: 4759
Membru din: 22 Iul 2008, 12:48
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus, 2010, 1.6 tdci Break euro 5

Faruri Stop-uri

Mesajde luke dizzy » 13 Mar 2009, 14:50

Mi-am luat si eu un focus de 1 luna de zile si vreau sa-i aduc ceva imodificari la exterior, gen faruri , stopuri, jenti. Ma poti ajuta si pe mine cu un site ceva de unde le-ai luat pe ale tale?Eventual si niste preturi. Mi s-au parut foarte ok. Merci
luke dizzy
Incepator
 
Mesaje: 4
Membru din: 12 Mar 2009, 12:27
Maşina: Ford Focus Hatchback, model 2008, motor 1.6 benzina

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 8 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 8 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login