Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
06 Mar 2009, 17:43
$1 scrie:$2uzica 9.
ce latime au jantele ? 7,5?
eu am mai zis si o repet. altii au ras, iar tu daca vrei poti sa faci ca mine.
masina mea, cu motor mai usor decat al tau are o distributie a maselor de 62% pe puntea fata si 38% pe cea spate. practic, din cele 1354 kg ale masinii mele 839,5 kg sunt pe puntea fata iar 514,5 kg sunt pe puntea spate.
deci, eu nu stiu de ce ford recomanda o presiune egala adica de 2.3 atat pe fata cat si pe spate? mi se pare prostie ca doar ford nu este bmw sa aiba distribuite masele fata/spate 50%-50%. eu am facut pipi pe ce spune ford si merg cu o presiune de 2.3 pe fata si 2.1-2.0 pe spate. chiar cand urc 4 insi in masina si bagaje in portbagaj, rotile spate nu par moi absolut de loc.
da, de 7,5 sunt.
ai dreptate in ceea ce spui. se observa clar ca pe fata cauciurile erau mai lasate atunci cind aveam talon de 55.
06 Mar 2009, 17:47
stiu ce vrei sa spui insa cum ford bate campii cu presiunea rotilor pe puntea spate, cu siguranta rotile mele nu sunt umflate mai putin decat ar trebui si ca atare unghiul de deriva al pneului in curbe este neglinjent de mic.
ca si cum ai spune ca bmw ce au un raport 50%-50% al greutatii , ar trebui sa puna presiunea pe rotile spate la 2.6 iar pe cele fata la 2.3 caci altfel ar fi incorect.
presiunea pneurilor este in general strans legata cu sacina ce o pui pe un pneu. in conditiile in care eu pun 839 kg pe cele fata si 514 kg pe cele spate mi se pare anormal ca cele de pe spate sa fie umflate la fel ca cele fata.
daca este corect la focus sa pui 2.3 pe fata cu siguranta este incorect sa pui 2.3 pe spate ci mai putin.
daca este corect sa pui 2.3 pe spate atunci este incorect sa pui doar 2.3 pe fata ci mai mult.
indiferent cum ai lua-o , ford bate campii cu presiunea rotilor pe puntea spate.
06 Mar 2009, 21:53
Si totusi, chiar credeti ca va pricepeti mai bine decat fabricantul???
Ati uzat macar 100 cauciucuri pana acum?
06 Mar 2009, 23:34
nu ma pricep mai bine ca fabricantul insa daca ceilati 99% din producatorii de autoturisme iti recomanda presiunea la roti in functie de greutatea pe punti si numai ford nu face asta ci ford se ghideaza dupa zodiacul chinezezc, da-mi voie sa consider ca ford se inseala.
09 Mar 2009, 19:38
$1 scrie:$2u ma pricep mai bine ca fabricantul insa daca ceilati 99% din producatorii de autoturisme iti recomanda presiunea la roti in functie de greutatea pe punti si numai ford nu face asta ci ford se ghideaza dupa zodiacul chinezezc, da-mi voie sa consider ca ford se inseala.
Si in cazul suspensiei independente cine se inseala, din moment ce Ford face asta de zeci de ani si altii abia incep???
Nu mi se pare ceva asa de greu de testat de un producator, asa ca scuza-ma daca inclin sa-l cred mai mult decat pe tine.
09 Mar 2009, 21:38
masina intrat din nou in service pt reparare si revopsire bara fata/spate si pt un mic face lift la interior. sper sa iasa ce mi s-a promis.
09 Mar 2009, 22:54
nu. altceva.

nu aplic tuning cu folie.
09 Mar 2009, 22:57
poate nu se referea la folie caci 3M nu face doar folie
09 Mar 2009, 23:06
pai atunci sa specifice.
10 Mar 2009, 00:57
@muzica : de cand imi tot arunc ochii pe forum , belele si mici ghinioane ai avut cu masina ... du`o tata la biserica , cu 100ron faci o investitie pe termen lung
10 Mar 2009, 09:26
Am investit eu și tot degeaba

Așa că mai nou mi-am pus pile la cel de jos
11 Mar 2009, 19:11
ai trecut si in talon jantele de 17 sau le aveai deja trecute?
11 Mar 2009, 19:20
in talon am 205/55/16 205/50/17 si 225/40/18. momentan merg pe barba mea
13 Mar 2009, 00:57
Sper sa nu deranjez ,dar cu jenti pe 17 nu ar trebui sa simti o mare diferenta la acelerare si nici gropile asa de rau . Io am trecut de la 16 la 18(jenti originale ford) si sunt al naibi de incantat de modificare

.La capitolu gropi initial am bagat pesiune 2,1/2,2 pe fata si 2 pe spate si nu simteam mare diferenta la gropi(nu stiu acum cat de bine era pentru cauciucuri presiunea) acu am 2,3 fata si 2,2 spate si e drept se simt un pic mai dure , la capitolu aceleratie diferenta e app inexistenta , si am cuciucuri de 225 latime asta ar insemna o rezistenta mai mare la plecarea de pe loc , avantaj cred ca sunt jentile originale deoarece cand leam comparat ca greutate nu am simtit nici o diferenta(e drept nu leam pus pe cantar dar totusi ma asteptam sa se simta bine de tot diferenta de greutate). Ce dezavantaj considerabil am simtit a fost atunci cand invarti volanu pe loc diferenta de latime a cauciucului isi spune cuvantul . Iar la capitolu consum nu am simtit absolut nimic ba chiar o scadere , bine nu pot spune ca e din cauza jentilor ci mai degraba pentru ca de cand cu jentile pe 18 am abordat eu un condus de babalac ca sa nu le stric

. aaa si muzica9 am si eu o intrebare la tine ,cum e pana la urma cu noile placute de frana, esti multumit sau nu de ele in prezent ? pentru ca trebuie sa imi schimb si eu placutele si nu stiu sa pun . Multumesc pentru intelegere si mentionez ca a fost o simpla parere personala despre diferenta dintre jentile pe 16 si cele pe 18 .
13 Mar 2009, 01:07
@Bogdan nu știu eu ce motor ai tu sub capotă dar și cu jante de 17" și cu jante de 18" motorul meu gâfâia considerabil mai mult decât cu 16".
Cred că dacă ai face un test comparativ cu același stil de șofat cu 16 vs 18 ai rămâne surprins că mașina trage mai greu
13 Mar 2009, 01:20
$1 scrie:$2. aaa si muzica9 am si eu o intrebare la tine ,cum e pana la urma cu noile placute de frana, esti multumit sau nu de ele in prezent ? pentru ca trebuie sa imi schimb si eu placutele si nu stiu sa pun . Multumesc pentru intelegere si mentionez ca a fost o simpla parere personala despre diferenta dintre jentile pe 16 si cele pe 18 .
nimic spectaculos. placute de frina normale. am observat ca desi sunt noi, roata drepta fata tot scirtiie.
eu l-am cintarit. cele vrechi aveau 19kg(janta+cauciuc), cele noi le-am cintarit separat. 12kg janta si 10,5 kg anvelopa.
diferenta se simte.
avind masina in service, conduc un logan cu roti de 185 latime. ramin mirat de cit de sprinten este.

problema apare cind incerc sa fac aceleasi "scamatorii" cum le faceam cu focusul.
13 Mar 2009, 01:21
trage mai greu cu siguranta , doar ca poate nu dai tu destula importanta ...
regula cu jantele (aceeasi latime) ar fi cam asa :
- jante mai mari - plecare de pe loc mai greoaie , reprize la fel , top speed mai bun , consum mai mare ;
- jante mai mici - invers ;
LE: "ramin mirat de cit de sprinten este." - are sub o tona , e de inteles
13 Mar 2009, 01:29
Conteaza mult greutatea jantei ca daca ai niste jante pe 16 care sunt nsite fieroaice si treci pe 17 sau 18 pe niste OZ-uri ultraleggera diferenta la acceleratii clar va fi inexistenta sau poate chiar mai bine. E adevarat ca cu respectivele OZ-uri daca ai dat intr-o groapa ai terminat cu ele... dar deh performanta costa
13 Mar 2009, 01:32
$1 scrie:$2LE: "ramin mirat de cit de sprinten este." - are sub o tona , e de inteles

stiu. ii prindea bine si o turbina.

$1 scrie:$2iste OZ-uri ultraleggera diferenta la acceleratii clar va fi inexistenta sau poate chiar mai bine. E adevarat ca cu respectivele OZ-uri daca ai dat intr-o groapa ai terminat cu ele... dar deh performanta costa
ce mai proasta afacere. pe linga faptul ca arata "ca dracu' " mai le si indrepti de 3-4 ori pe sezon. a 5-a oara nu se mai risca nimeni sa le indrepte.
Ultima oară modificat de
muzica9 pe 13 Mar 2009, 01:35, modificat 1 dată în total.
13 Mar 2009, 01:33
E tare masina si setarile la angel eyes tari de tot la mine se aprind ceva diferit

farurile super si masina in general
13 Mar 2009, 01:45
cineva imi recomanda sa montez filtru de aer sport pt a recistiga ceva din puterea pierduta la roata.
tirziu mi-am adus aminte ca acum 1 an cind am facut teste dyno, citeva au fost facute cu filtrul de aer scos. rezultatul era cam acelasi. deci daca fara filtru nu obtii nimic in plus, cu ce ajuta un filtru sport la diesel?
ps: nu vorbesc de traseu modificat de admisie. ci doar de filtru de cutie.
13 Mar 2009, 01:59
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2
ce mai proasta afacere. pe linga faptul ca arata "ca dracu' " mai le si indrepti de 3-4 ori pe sezon. a 5-a oara nu se mai risca nimeni sa le indrepte.
Nu neaparat, pentru o tara cum e Romania asa este tocmai practice nu sunt insa la design mie imi plac, unele pe 18 negre cu buza rosie subtire puse tot pe o masina neagra... eu zic ca arata excelent.
Un mic exemplu :
13 Mar 2009, 02:04
stiu, tine de gust. mie unul nu imi plac deloc ca aspect.
13 Mar 2009, 07:11
ai facut treaba buna man

...jantele dau la fix pe masina(ca design), schimba aspectul total.
13 Mar 2009, 09:49
multumesc!
13 Mar 2009, 12:20
"deci daca fara filtru nu obtii nimic in plus, cu ce ajuta un filtru sport la diesel? "
ofera un sunet (croncanit) cu accentuate tente de sportivitate

romania oricum nu`i tara de filtru sport ... poate doar in munti unde e aeru curat ...
la fel si cu jantele mari , n`avem drumuri pt ele ... la o groapa mai serioasa , o janta de aliaj se crapa sau se sparge ... de indreptat se indreapta greu + costa destul
"unele pe 18 negre cu buza rosie subtire puse tot pe o masina neagra... eu zic ca arata excelent.
Un mic exemplu : "
n`am putut sa ma abtin ... ai zis ceva de masina neagra si in poza e rosie
13 Mar 2009, 13:08
Vb... din auzite sau pe probate cu filtrul de aer sport...
eu vb pe probate, acum dupa revizie am filtrul de aer normal ,masina urca in trepte greeeeeeeeuuuuu, fata de atunci cand avea filtrul de aer sport
Nu avem noi tara pentru filtru de aer, fals, l-am scos dupa 10 mii de km cred si nu trebuie sa il spal , o voi face totusi asa just for fun
Mentionez ca masina este pe benzina, nu stiu cum se comporta la diesel
13 Mar 2009, 13:57
Aia ii problema, ca nu trebuie sa il speli. Tot praful a ajuns in motor.
13 Mar 2009, 14:50
Mi-am luat si eu un focus de 1 luna de zile si vreau sa-i aduc ceva imodificari la exterior, gen faruri , stopuri, jenti. Ma poti ajuta si pe mine cu un site ceva de unde le-ai luat pe ale tale?Eventual si niste preturi. Mi s-au parut foarte ok. Merci
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.