Totul despre membri

Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 06 Oct 2014, 21:56

Iar "jante grele" ... ~X(

Clar daca e sa cumperi masina in leasing si sa o vinzi dupa ceva ani (5-6ani) pierzi cam cat costa ea cash noua ... e o afacere foarte proasta sa te intinzi mai mult decat poti duce ... multi fac aceasta greseala.

Iar piesele de golf sunt "aproape gratis" si alea de focus sunt de 10 ori mai scumpe :-t ... stai linistit ca la lovitura frontala puternica ce iti afecteaza "punctele cheie" din structura masinii iti da dauna totala ... chiar si fara acea valoare de 80-90%(+epava) din suma . Cel mai usor se da totala cu stalpul dintre usi . Doar un airbag costa peste 800-1000E in 2007-2008 , inclusiv la vw ;) , si piesele+manopera erau mai scumpe atunci fiind modelul mai nou si criza financiara inca departe .
"Gaina vecinului totdeauna-i curca" ... asa esti tu cu vw ... o sa te lamuresti de punctele slabe si costurile anumitor piese abia cand o sa ai pentru ceva ani vw ... pana atunci inca pare "curca" .


Cum o sa sune 2.0 sTDCI GPL :)) ... pentru economie GPL e indicat , pentru performanta kerosen :) . Pe diesel e mai complicat/costisitor sa pui GPL .
Eu am fost un contestatar al GPL-ului pentru ca am auzit si vazut multe probleme la ele DAR recunosc ca tehnologia de azi este "altceva" si problemele au mai disparut ... cei ce au montat in ultimii 2-3ani GPL in general sunt multumiti .
Daca faci peste 15-20k km pe an cu respectiva masina, atunci merita !!! ... de la 6.2ron/L la 2.8ron/L e ceva diferenta ...DAR e posibil sa fie pastrat pretul mic pana creste cererea ... cum trecem toti pe GPL cum urca si pretul la 5-6ron/L ... asa a fost si cu motorina .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 06 Oct 2014, 23:57

Cip - nu m am intins aiurea, am semnat leasing pe 600 roni si am ajuns la 1100 roni/luna in 8 luni.

Referitor la preturile pieselor Ford prefer sa nu iti raspund, hai sa o lasam asa, ca sunt aproximativ la fel.

Referitor la Gpl, parerea ta care este privind combinarea cu diesel ?
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 07 Oct 2014, 19:57

In cazul in care se gandea cineva ca ma refer la consumul redus cand zic GPL pe diesel va recomand sa cititi asta:

http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=112610

Sunt curios care da mai mult randament, GPL sau injectie cu metanol ..... ?!
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 07 Oct 2014, 23:40

Nu sunt "actualizat" pe subiectul asta DAR din cate stiu:
-tehnologia(diesel-gpl dual) era la inceput(in romania) ...deci posibile probleme fiind "cobai"
-costurile sistemului sunt mai mari decat la gpl benzina
-economia e mai mica decat la gpl benzina
-erau probleme cu omologarea gpl+diesel
-la capitolul plus de performanta tind sa cred ca e mult marketing si nu isi justifica investitia initiala si costurile de intretinere suplimentare pe an DOAR pentru "un mic plus"
-ca si principiu de functionare , GPL "face casa buna" cu motorul cu aprindere prin scanteie , acum au ajuns economice si fiabile instalatiile GPL-benzina(la inceput nu prea erau) ... la gpl+diesel , momentan , iti asumi cateva riscuri la costuri/eficienta/probleme .

Pe viu inca nu am vazut randamentul diesel-gpl (sunt sceptic) ...teoria suna bine dar e greu de pus in practica "mai economic si mai puternic" ... si , cea mai mare problema la o tehnologie relativ noua , fiabilitatea .

Pe benzina as pune gpl(daca as face multi km) ... pe diesel (inca) NU ... pana nu se demonstreaza ca merita.
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 08 Oct 2014, 09:57

Daca gpl-ul are cifra octanica apropiata cu cea a benzinei se intlege de ce pe hartie scot astia o crestere de putere. Dar sunt sceptic ca va merge bine motorul, mai ales ca de la motorina asta euro injectia face span...dar de la gpl care e mai uscat decat benzina..
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde alyn_acn » 08 Oct 2014, 10:51

Span produce pompa de inalte, care isi face ungerea cu motorina, iar motorina fiind uscata(E5) => ungere insuficienta => span.....GPL-ul se baga direct in admisie, deci n-are treaba cu pompa sau cu vreo ungere.
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 08 Oct 2014, 18:24

Stiu povestea cu motorina..nu stiam pe unde se baga gpl-ul:d
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde mihaibre » 08 Oct 2014, 18:41

n-ai citit info din articol :))
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 08 Oct 2014, 19:54

Daa...m`ati prins cu tema nefacuta..shame on me :))
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde Mircea-Si » 09 Oct 2014, 09:44

Pt pasionatii de VW uitati un articol cat de cat coerent.
http://www.4tuning.ro/editorial/editori ... 23957.html
FORD FOCUS TITANIUM 1.6 ECOBOOST 2014 ~ 200CP - SOLD
FORD C-MAX TREND 1.5 TDCI 2015 120CP
Avatar utilizator
Mircea-Si
Ford Freak
 
Mesaje: 121
Membru din: 16 Dec 2013, 11:52
Localitate: Constanta
Maşina: Ford

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde BogdanFSB » 09 Oct 2014, 09:58

Bun articol si cat se poate de adevarat. Sunt privit ca un "outsider" pentru ca mi-am cumparat din nou Ford.
Avatar utilizator
BogdanFSB
Moderator
 
Mesaje: 3641
Membru din: 23 Iun 2008, 14:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: Renault Kadjar Intense EDC

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 09 Oct 2014, 12:52

Daca e sa analizam VAG vs FORD si luam ca exemplu Golf 5 vs Ford Focus 2 consider ca golful ii este superior la doua capitole, dinte care unul clar de nisa.
1) Dotari.
2) Performante.
....
3) mai pot spune ceva si despre arhitectura motorului si a unor repere despre

Dotari.
Se stie ca VAG-uri gasesti multe Full pe net, cu trapa, cu xenon, incalzire in scaune, navi, piele, cutie automata, motoare mai potente si lista poate continua. Fordurile sunt rare cu astfel de dotari, eu din ce stiu de pe forum si alte surse, Focusuri FULL au doar TOPCAT, SLIK si MIHAI BRE. Cu adevarat full, marea majoritate a Fordurilor din parcul auto romanesc au maxim climatronic, xenon si trapa.
Nu o sa uit cand au adus la noi in TGV un FOCUS ST 2 ORANGE si l-am intrebat pe gigelul de la vanzari de ce nu are ST-ul pilot automat, s-a uitat la mine mirat si m-a intrebat la ce imi trebuie ?.... chiar asa.
Dupa cum observati, nu am zis nimic te 4motion, un capilol foarte important. Vag-ul si-a dat seama ca omul vrea sa le cam aibe pe toate la pret mic cu taxe mici, tocmai de aceea a coborat de pe clasele mai mari dotari (incepand de la padele pe volan, tractiune integrala, senzori ca mai ca iti conduc singuri masina, de ploaie, de faza lunga, faruri cu leduri, suspensii adaptive, etc).

2)La performante ma refer la motoarele de fabrica 2.0 - 170 cp pe golf 5 unde la ford erau maxim 136 cp, sa nu mai vorbesc de vreun R36 la Passat sau aspirate de 3200 cmc pentru fanaticii oldschool. Sa admitem ca GTI e cam pe acolo cu ST si nu contiunam subiectul. Mai putem discuta si despre posibilitatile de modificari al motor unde la Ford sunt cam limitate (asta e un capitol care ii intereseaza pe prea putini).

Acum sa ma refer si la arhitectura motorului si cum a fost gandit el. Acum ceva vreme am intampinat o problema, masina pierdea motorile pe la furtunele de la injectoare, retururile. 150 roni costau cele 3 furtunase de 15 cm lungime ceea ce era exagerat atat timp cat luai acelasi furtun cu 10 roni metru liniar. Iau un metru, il tai, il pun la injectoare si cand colo tot pierdea, era defapt oringul de cauciuc care etansa. Ala nu se gaseste decat de nou.... 150 roni. Probabil 140 roni costau cele 4 oringuri :)))) si 10 roni furtunele. Ma ambitionez sa nu le iau si imi da tot mihai niste oringuri cu care rezolv treaba. Toate astea cu mult stres, nervi, si timp pierdut. Il intreb pe mecanic daca intampini asa ceva la Golf 5. S-a uitat la mine cu o privire mirata si mi-a zis ca la Golf 5 nu exista asa probleme.

Concluzia o trage fiecare........

Eu nu sunt genul sa fiu dependent de dotari, nu disper ca nu am piele, ca nu am navigatie sau alte optiuni pe care nu le consider neaparat must-have asa ca prefer FOCUS dar am niste mici nemultumiri.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde laurentiugm » 09 Oct 2014, 14:20

Sorine dar compara golf 5 Tdi cel de 140 cp care e mult mai comun la noi in tara decat cel de 170 cp.

Eu as da toate dotarile de pe masina pentru un singur lucru, tinuta de drum - care focusul e peste golf si aici poti sa spui ce vrei ca nu ai cum sa ma contrazici :)
Bine pe Golf ai dotari mai multe dotari si mai ieftin decat la Focus aici ai dreptate :D.
Performante la nivel stock sincer din ce m-am dat eu cu un focus 2 si cu un golf 5 136 vs 140 cp mi s-a parut ca se duce mai bine Focusul 2, bine poate ca soferul de pe golf nu era atat de experimentat.
Ford FIESTA 1.4 Duratec DOHC 16V - B78KLY
laurentiugm
1nsane Member
 
Mesaje: 1273
Membru din: 07 Ian 2008, 16:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta mk6 facelift 1.4i;

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 09 Oct 2014, 15:07

Te contrazic putin sorin,
Atat golf 5/6 cat si focus 2/3 in varianta full options au cam aceleasi dotari, cu mici diferente de o parte si de alta (ford are parbriz incalzit, golf nu dar are 4motion sau leduri in far..iti dau niste exemple).
Problema e ca datorita categoriei de pret fordul este mai entry level deci majoritatea cumparatorilor aleg o masina buna cu o medie de dotari la un pret decent, sa zicem sub 20k euro. Cine cumpara golf/jetta zic ca baga ceva mai multi bani fix pentru alea 2-3 dotari in plus.
Subliniez ca ma refer la o medie, nu la cazuri particulare.

In opinia mea singurul capitol la care domina Vw si intradevar este peste ford este legat de finisajele interioare. Cel putin la focus 2 ma omoara cu zile plasticul ieftin din care sunt facute fetele de usa, consola centrala, manerul la frana de mana si alte ornamente interioare ca cele comate de pe volan/jurul schimbatorului care au tendinta sa se exfolieze intr-o veselie.
La preturi, fiabilitate si tinuta de drum fordul conduce iar.
Nu stiu cum mai sta treaba cu VW dupa 2010 dar cele de dinainte clar sunt peste ford si la vopsea. La fel nu stiu cum sunt focusurile 3. Cine are/a avut e liber sa ma completeze/contrazica.
Daca ar fi dupa mine si maine mi-as mai luat tot ford, chiar daca mi-ar fi greu sa`l gasesc cu scaune incalzite sau mai stiu eu ce nebunie.


Ca un mare PS: Uitati fratilor de ce zic aia de la 4tuning, la capitolul stiri s-au prostit grav in ultimii 3 ani. Sunt prea disperati dupa bani mai nou.
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde laurentiugm » 09 Oct 2014, 15:17

@The29041993 la pret ma gandeam si eu.
In 2008 cand mi-am luat Fiesta m-am uitat si la preturile de la FF2 1.4i si Golf 5 1.4i
Diferenta de pret de vreo 3500 euro, focusul mai ieftin nu inteleg de ce pentru ca golful nu avea absolut nimic in plus.

AC, geamuri electrice fata, 4 airbaguri si Cd-player - dotari banale nimic iesit din comun :d pana la urma m-am orientat la fiesta pt ca era mai ieftin :D
Ford FIESTA 1.4 Duratec DOHC 16V - B78KLY
laurentiugm
1nsane Member
 
Mesaje: 1273
Membru din: 07 Ian 2008, 16:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta mk6 facelift 1.4i;

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 09 Oct 2014, 16:29

Alex, intre golf 5 si golf 6 nu sunt diferente majore, doar niste motoare in plus si niste dotari. Intre F2 sau F2.5 si F3 sunt diferente enorme. F3 are multe optiuni inteligente si interesante dar eu nu aduc in discutie F3.

Din punctul tau de vedere Vw domina doar la capitolul interioare ? :)

Laur. Motoarele Tdi sunt mai infipte decat Tdci. De aceea papa si ulei.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde laurentiugm » 09 Oct 2014, 16:36

Nu stiu nu ma pricep atat de bine dar conducand mult timp Skoda si aici ma refer la 1.9 de 90 si 105 cp, apoi 1.6 tdi de 101 (ma refer la skoda 1,2, 2 facelift) pot spune ca nu mi s-au parut atat de infipte. Focusul de 1.6 tdci de 109 cp din pct de vedere al sprintului 0-100 si reprize pot spune ca e peste motoarele de mai sus.
Repet asta am simtit eu conducand masinile mai sus mentionate, iar cu skoda am la activ km multi :D poate cat am cu ambele masini personale la un loc :D si ceva in plus :D

Niciodata nu am stiut exact cat cp au skodele la motorul ala de 1.9 1xx cai :D
Ford FIESTA 1.4 Duratec DOHC 16V - B78KLY
laurentiugm
1nsane Member
 
Mesaje: 1273
Membru din: 07 Ian 2008, 16:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta mk6 facelift 1.4i;

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 09 Oct 2014, 16:38

Azi am luat decizia sa particip la ultima etapa de autoslalom de pe adancata. Ce e mai frumos este ca am copilot pe adi sotangeanu, pilot la coasta pe un subaru si ma invata cum sa scot timpi buni.
De aceasta data, merg pe rotile mari si grele pe 17 pentru ca e circuit de viteza. Sper ca cip sa fie fericit acum.
Etapa se tine we viitor.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 09 Oct 2014, 16:44

Rectific, Audi are motoarele mai infipte. Am verificat asta acum ceva vreme. Audi a3 coupe stock vs g5 stock ambele 2.0 tdi 140 cp jante 16, bate audiul. A3 vs volvo v50 motorul meu, pleaca mai bine v50 dar il prinde si il depaseste audi. Eu vs audi cand aveam jante 17 grele plecam la fel si ii dau o masina avans. Eu vs audi jante 16 cauciucuri reci pleaca bine audi imi da o masina dar il prind si il fac pe final. Eu vs audi cu cauciucurile calde plec bine si ii dau avans mare si omu se oftica si nu ii mai da gaz.
A3 ul daca ii face soft e greu de batut.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde The29041993 » 09 Oct 2014, 20:38

Motoare mai infipte? Mai....nu stiu ce sa zic. Poate fi o problema de greutate, rapoarte la cutie...pana si de carburant. E relativa treaba. Eu cu 1.6 90cp si nu ma simt inferior la prea multe masini. Am mancat pe paine un passat de 131cp din 2001. Acum nu stiu ce era in motorul ala dar oricum.
Am facut comparatia intre focus 2 si golf 5, focus 3 si golf 7. Am un var care si.a luat golf 7 full cu 30k euro de la o reprezentanta ceva...masina avand vreo 8k km cand a ajuns la el...deci a fost cam la mana a 2a. Si? Ma uitam la ford pe site...un ff3 2.0 tdci full ajunge cam pe la 25k...asta daca am inteles bine ofertele lor stufoase.
Eu stiu ca tu pui si capacitatile de a le tuna usor la socoteala, eu am fb doar din pct de vedere al masinii stock asa ca da: castiga la renume, dupa unii la aspect, dupa finisaje interioare si aigi se termina lista. Ford e mai ieftin, mai fiabil, sta mai bine pe strada, piesele sunt mai ieftine. In plus e si in plina evolutie. Vw dupa 2005 mai mult decade decat creste.



Offtopic: au astia pe 4tuning o oferta la powdercoat jante, 300ron sablat + vopsit. Poate le dai fata la alea de tabla:))
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 09 Oct 2014, 20:42

In 2008 cand am luat focus 2 FL sedan cu 15.200E(imediat dupa lansare)... octavia , jetta si golf5 erau peste 17-18.000euro(la aceleasi dotari) ...toate preturile la optionale(dotari) vw erau mult mai mari ... si in perioada 2006-2008 am urmarit atent fenomenul. Daca faceai golf5 full pe configurator sigur dadeai faliment , cu cat era mai dotat cu atat crestea diferenta fata de focus 2.
Nu mi-a placut nici pretul si nici aspectul la golf5(4 si 6 sunt mai frumoase) ...nu am fost pornit pe ford dar nici macar opel nu avea raport mai bun dotari/pret .
Suspensia standard de golf5 si 6 e mai moale decat cea de focus 3 si evident mai moale decat ff2 . Sa nu mai zic ca multe nu mai primesc nici suspensie independenta acum la vw (<120cp) . Si directia e mai moale . Ca interior e peste ff2 dar am obsevat si imbinari ciudate pe golf6 ... e departe de a fi perfect.
Ca un plus pot remarca faptul ca e mai antifonat un golf6 decat un ff2 ...chiar si golf5 pare mai antifonat ... problema s-a rezolvat la ff3.
E normal ca un motor fortat pe ulei sa traga mai bine ... dar nu concep motorul care sa pape ulei din fabrica ...sau cel putin nu il trec la "motoare reusite" si nu pot sa il apreciez.
Vopseaua de la golf6 2010 e apropiata de cea de pe focus2 si 3 ... de cand cu vopsitoria ecologica impusa de UE toti producatorii se aliniaza si vopsesc prost masinile ... nu e buba de ford sau vw ... de la o vreme asa sunt aproape toate.

Cu directie si suspensie mai slaba eu nu il pot numi performant ...si nici pentru motorul tdi ce are sanse sa te faca la liniute dar sa te sece de ulei.
Faptul ca golf5-6 nu au problemele de focus2 asta nu inseamna ca nu au altele.

Poate schimbi un senzor de nivel ulei la vw si dai 300ron +manopera pe un cacat ... si ce o sa iti zica mecanicul "Are focus 2 problema asta ? R: Nu pentru ca NU are senzor de nivel ... si pentru ca nu e conceput sa "pierzi uleiul" .

Manopera la reprezentanta vw e mai scumpa decat la ford , reviziile sunt mai scumpe ...pretul de achizitie mai mare atat nou cat si sh ...multe piese noi mai scumpe la vw ... singurul avantaj e ca sunt mai multe vw-uri si ai sanse sa gasesti piese sh mai repede sau pentru tuning ...in rest oricat de impartial pot sa fiu , tot nu vad avantajele pe linie de la golf 5 .

Ex. Kit complet amb sachs vw golf 5 2.0 140 2400ron ... focus 2.0 136 2200ron ... daca fac totalul pieselor noi clar ies mai ieftin cu ff2 ... ca sunt cateva repere la care vw are piese mai ieftine asta e altceva ...dar e departe de a fi mai usor de achizitionat si intretinut decat ff2 .
Raportul dotari+fiabilitate+placerea condusului / pret e mai bun la focus . (parerea mea)

Nu iti mai zic nimic de jante , poti sa ii pui si de tico sa te bucuri ca prinzi 300 pe ceasuri .
Asa repede au trecut zilele "fara carton" sau de-aia iti iei rotile de viteza ...sa faci liniute contra MCV-urilor :) .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde laurentiugm » 10 Oct 2014, 07:41

:) Aseara am facut si eu cateva curse :D
Passat 2008 2.0 140cp R-line Edition cutie manuala vs focus 1.6 tdci 109 cp (dpf off) vezi ca plecam de langa el glont :). Passatul este masina fratelui meu de la munca :) pe plecare il fac :D
Am schimbat apoi am luat skoda mea de la munca :) 1.9 105 cp (cred) an 2006 - castigator focus 2. eu in skoda fratemiu in focus :D
Skoda vs Passat - S-a dus Passatul glont :D

Apoi :)
FFiesta 1.4i vs F Grande Punto 1.2i (primele noastre masini cumparate prin 2007-2008) - nu m-a agitat prea tare la volan ca am plecat de langa el nici nu a stiut cand :D s-a auzit evacuarea dupa 3500 rpm atat mi-a zis.
Ford FIESTA 1.4 Duratec DOHC 16V - B78KLY
laurentiugm
1nsane Member
 
Mesaje: 1273
Membru din: 07 Ian 2008, 16:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta mk6 facelift 1.4i;

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 10 Oct 2014, 10:48

Te cam supara "cartonu" in buzunar :)) ... cheia e la 2 aspecte: 1.etajarea cutiei , 2.masa totala a masinii ... chiar si cu acelasi motor tot se comportau diferit. Daca ai masina usoara si a1-a e scurta pleci glont.
Si mie mi se pare ca de pe loc plec mai rapid cu fiesta 1.4 decat cu focus 1.6 (ambele benzina) ... focus are a1-a mai lunga , fiesta are a2-a mai lunga .
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 10 Oct 2014, 11:09

Dracos rau focusul tau domnu laur. Le punem una langa alta pe o bere ?
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde laurentiugm » 10 Oct 2014, 11:19

:D Dracos dracos dar in mom de fata fara asigurare :d. Nu sunt adeptul curselor dar am fost si eu curios. :D Ma dadeam inainte cu BMW-ul :)
Ford FIESTA 1.4 Duratec DOHC 16V - B78KLY
laurentiugm
1nsane Member
 
Mesaje: 1273
Membru din: 07 Ian 2008, 16:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta mk6 facelift 1.4i;

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 10 Oct 2014, 11:30

E si asta un raspuns.
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde laurentiugm » 10 Oct 2014, 12:39

:) cat despre pus da cand fac asigurarea :) si esti prin bucuresti sau eu prin Targovieste da ne dam pe 400 m
Dar e clar ca te duci ca ai cip ... al meu e stock 109 cp :) cu dpf off - cati or mai fi ramas din 2007 pana acum :D

Sa imi spui din timp ce bere bei ca sa vin cu ea direct :D
Ford FIESTA 1.4 Duratec DOHC 16V - B78KLY
laurentiugm
1nsane Member
 
Mesaje: 1273
Membru din: 07 Ian 2008, 16:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta mk6 facelift 1.4i;

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 10 Oct 2014, 19:08

Stock scot 145 cp. Azi ma dau cu 528i. Pronosticuri ?
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde cip02 » 10 Oct 2014, 23:56

La plecarea de pe loc poti sa "marai" putin ...ulterior de la 50-60kmh in sus iti dai seama ca ai gresit carburantul :) .
Daca 528i e 100% ok tehnic si are sofer bun eu zic ca te face .

Observ ca "o ardeti golaneste" p-aici :) ...unu fara carton , unu fara asig ... mai am si eu 2 sapt si intru in club cu fiesta ca expira itp+rca.

Daca e de liniute si bere vin si eu sa va dau startul ;) .

Ps propun sa mariti miza , o bere e prea putin :))
cip02
Gold Member
 
Mesaje: 663
Membru din: 25 Iun 2008, 01:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FOCUS 2 FACELIFT 2008 1.6i 100cp trend+ ,FIESTA FACELIFT 2006 1.4i 80cp ghia
VIN: 11111111111111111

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

Mesajde db50rin » 11 Oct 2014, 08:39

Azinoapte a fost radar fix la finish :))) adica sa fie treaba calumea cu top speed, 60ft si nu in ultimul rand bonul cu rezultatele. Probabil ca au cont pe clubford ca de fel nu prea stau pe acolo.

Cip, teoretic e ca tine dar prima data cand ne am dat nu a fost asa. Am plecat identic si pe lung isi lua usor usor avans. La final am terminat la usa lui spate, deci acolo.

Sunt optimist ...
Avatar utilizator
db50rin
Incepator
 
Mesaje: 61
Membru din: 13 Apr 2008, 10:30
Maşina: Ford Focus Mk II

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login