Ford Puma - '98 125CP, Bihor
ma numesc Mihai, si presupun ca deja ma stiti de pe grupul facebook Club Ford, (da eu sunt ala cu pozele cu tipa pe capota)

In fine, am dobandit permis in 27 oct, 2015, luat masina in nov, in decembrie prin 12 deja toate actele in regula

E un Puma din 98, 1.7L, 125cp.
Luat de la un amic de-al meu care avea grija de ea. Inainte sa o cumpar, am cercetat istoria masinutei, si cei de la service pe unde a umblat mi-au spus ca pot sa o cumpar cu ochii inchisi.
Zis si facut, intalnit cu baiatu', el pus actele pe masa, eu pus banii. Drum bun. Prima poza de domnisoarei de cand am cumparat-o:
Asteptam numerele de inmatriculare... am zis ca random sa fie, dar cel mai ok ar fi sa primesc PUM de la Puma, dar am ramas cu PVW... Puma Verry Wild... radem glumim dar cand functioneaza VCT-ul, doamne parca se desprinde de asfalt


De aici si discutia cu amicii, cand am fost intrebat cum o cheama raspunsul meu a venit asa:
Eu ii spun PumPum, dar amicii o stiu ca "lasa ba dracului acceleratia ca decolam si murim dracu' "
Oricum... Am preluat masina, 1500 euro, taxa platita, venit cu set anvelope iarna pe R13, set anvelope vara pe R15. Jante Fiesta 9 spike, capace pierdute.
Ma rog nu am stat la analizat. Am luat-o la conduse... doamne, e prima masina, nu am condus mult, dar uhhhhhh...
Oricum, plimbari plimbari... ce am facut... pai sa vezi mergeam in vizita, m-am pierdut si vroiam sa dau inapoi... am dat in bordura

- lesson learned #1 -> toba de esapament este un Magnaflow Core Competition, la vreo 850 de roni... (mai bine rupeam bara naibii)
Incet, programat la electrician, nu mergea iluminarea de bord... seara mai aprindeam lumina de citit harti sa vad kilometrajul... 100 ron, demontat volan, bord, ceasuri, schimbat bec, nimic, era circuitul de banda intrerupt... Ma rog, functioneaza...
Intre timp mai mesteream una alta, multe... Long story short... am continuat cu polish faruri:
hai sa vedem lista cu ce s-a facut:
- schimbat lumina interioara pe led 6400k
- lumina bord nefunctionala - reparat
- gaurile de ventilatie din bord trepidau - lipite cu picatura, oricum nu trebuie alea sa iasa de acolo curand
- butonul de portiera dreapta nu aprinde becul din interior - rezolvat, contacte corodate
- inchidere centralizata nefunctionala - schimbat baterie telecomanda + reprogramat
- panouri usi desprinse -> clipsuri noi
- butoane din panoul stang cazute -> picatura
- polish far
- capota nu inchide cum trebuie, e stramba -> deschis capota, smucit de ea din maini, pana am dez-indoit-o

- bec portbagaj nu functioneaza -> desfacut contact plate, curatat butonul din butoane

- iluminare sub bord -> vroiam verde, dar am gasit benzi cu meteor light, legat pe buton portiere
- woofer SAL de 100w activ in portbagaj
Pe urma a inceput prostia

-
mihalyn90 - Incepator
- Mesaje: 55
- Membru din: 08 Mar 2016, 16:19
- Maşina: Ford Pumy
- VIN: WF0CXXGAECWB03555