Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
22 Sep 2012, 00:21
Salutare tuturor, sunt nou pe ClubFord, activez cu acelasi username si pe ClubOpel, avand in posesie si un Opel Vectra Facelift din 2006 1.9CDTI.O sa postez poze si cu el, doar daca sunteti de acord.
Asadar, am achizitionat de curand un Ford Focus din 2008 Hatchback cu motor de 1.8 benzina Duratechhe 125HP in 5 trepte.Este varianta Titanium cu dotari gen : ABS, ESP, faruri adaptive cu xenon, 8 airbaguri, scaune sport semipiele, navigatie color Blaupunkt, dublu climatronic, directie asistata reglabila pe 3 moduri : sport, comfort si standard, oglinzi rabatabile electric, lumini ambientale (inclusiv la picioare si sub oglinzile laterale), jante pe 17, suspensie sport, parbriz incalzit cu senzori de ploaie, senzori de lumini si multe altele care nu-mi vin in minte deocamdata.Nu are trapa si incalzire in scaune, cu toate ca cea din urma nu e o dotare extraordinara, am asa ceva pe Vectra si nu prea ma incanta.
Masina a stat doar 6 luni in Germania, dupa care a fost adusa in tara si inmatriculata in GL.De asemenea, i-am pus o instalatie automata secventiala pe gaz, cu injectoare si calculator separat, destul de tehnologizata sa-i spun asa, fata de ce stiam ca exista odinioara.Consumul pe benzina mixt este de 7%, iar pe gaz de 8%, ce-i drept, cei care au montat instalatia respectiva mi-au spus ca pentru inceput va consuma mai mult, asa ca eu ma pot declara multumit de investitia facuta.De asemenea mi-au spus ca e o premiera masina respectiva, parametrii motorului indicand aproape aceleasi performante ale motorului atat pe benzina cat si pe gaz.(un mic plus pentru benzina la deplasarile in oras).
As dori daca se poate sa-mi dati cateva informatii despre acest motor, nu prea am gasit modele similare cu motor de 1.8, stiu doar ca are distributie pe lant, dar ce fel de ambreiaj foloseste?Sa nu-mi spuneti ca are volanta cu masa dubla ca innebunesc, stiu de la Vectra ce povara e acel ambreiaj.Cu toate ca nu am intalnit motor pe benzina sub 2.0 cu masa dubla.
Si cateva poze :
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

-

-

-

-

22 Sep 2012, 06:46
Foarte frumoasa si dotata !

La cat mai multi km. fara probleme si ... bine ai venit pe Club Ford !
22 Sep 2012, 07:02
Iata si raspunsul la intrebarea despre volanta ... da, este cu masa dubla . Mai multe detalii gasesti in linkul de mai jos.
http://www.rallyrace.net/docs/biker16-g ... ec_HE.html
22 Sep 2012, 15:31
arata ff bine...impecabil.. 1.8 benzina nu prea gasesti la noi... multi km fara probleme
23 Sep 2012, 10:08
sa o stapanesti sanatos f frumoasa masina si mai ales dotata........misto scaunele si jentile:D
23 Sep 2012, 20:34
Nu fii asa sigur...
Acel motor de 1.8i / 125CP s-a montat si pe Mondeo MK3 si unii proprietari au gasit in el volanta cu masa simpla, altii cu masa dubla. Nu am gasit inca un criteriu foarte clar...poate ca depinde de nivelul de echipare, de data fabricatiei, de tara pentru care a fost fabricata masina...
Dar, datorita cuplului mai mic la motor, volanta nu se strica. Inca nu s-a plans nimeni de probleme cu volanta cu masa dubla la motoarele Duratec HE.
24 Sep 2012, 08:26
@Y-GreK: Sper ca stii ce ai cumparat, eu am vrut sa cumpar masina asta, am fost cu ea la SF TEX (reprezentanta Ford in Galati) si i-am facut test electric si mecanic, in urma verificarilor au iesit urmatoarele:
Km nu sunt reali, stiu si unde au fost dati inapoi, daca verifici bine cartea service, din 2010 nu a mai fost trecuta nici o revizie in ea;
Cutia de viteze era scursa de ulei, agata, si cand au verificat mecanicii uleiul in ea era jumate, si din ce mi-a spus mecanicul tipul a mers mai bine de jumatate de an asa;
Caseta de directie este dusa, bate;
3 jante sunt strambe;
Toate anvelopele sunt roase pe interior datorita faptului ca s-a mers cu bucsile de pe brate si spate (daca te uiti pe dreapta, o anvelopa are numai galme);
Bratele pe fata sunt praf cu tot cu bucsi;
Pe spate, am uitat ce bucsi erau la fel, duse;
Masina a fost lovita pe fata, daca te uiti atent pe partea dreapta ai sa vezi pe bara o mica scursura, iar clema de la farul dreapta este rupta si lipita cu super glue.
Daca ridici masina pe un elevator o sa observi loviturile, inclusiv pe bratul din dreapta;
Daca nu ma crezi, am deviz-ul de la Ford / SF TEX Galati sau te poti duce la Ford personal pentru ca stiu masina (o au in baza de date), dupa mine a mai venit un tip sa cumpere masina si la fel s-a dus la Ford si i-au spus tot ce mi-au spus si mie.
24 Sep 2012, 08:47
Da poate nu ai inteles adi...asta nu interseaza pe nimeni....reciteste prima postare. Poate a cumparat masina la jumate de pret sau poate a fost pusa la punct intre timp...da...da...da...sigur nu mai doarme bine la noapte noul coleg fordist....
24 Sep 2012, 18:48
Multumesc de urari si de primirea calduroasa, nu am mai apucat sa verific forumul.
@adipintilie, masina aceasta am luat-o in urma unui schimb, am dat tot o Vectra 1.9CDTI din 2005 cu vreo 200.000km (pot spune ca acea masina nu era impecabila, cred ca era cam in acelasi stadiu ca Focusul asta din cate-mi spui tu, ca sa nu mai zic ca am mai luat si ceva chestii de entertainment din ea, tocmai ca n-am vrut sa pierd prea multi bani.Masina a fost pusa pe elevator si am observat un pic de ulei la cutia de viteze intr-adevar, dar foarte putin, mi-a spus ca a avut probleme cu ea si a fost reparata.
Ca a fost lovita fata, mi-am dat seama (i-am si reprosat de fapt), stiu ca modelul acesta trebuia sa aibe spalatoare la faruri, care-s absente, dar asta e. (dupa cum am spus, nici Vectra nu era o "virgina" daca intelegeti ce vreau sa va spun).La caseta de directie, sincer, nu i-am gasit inca vreun defect, nu ma pronunt deocamdata, am facut 1000km intr-o saptamana si nu i-am gasit nici-o problema la comportamentul rutier.
Daca km nu-s reali, asta e, mi-am luat teapa, dar la fel de bine poate nici Vectra aceea nu avea 200.000km reali, "sper" doar ca respectivul sa nu aibe problemele specifice acelui motor de 1.9 ca o sa-si blesteme zilele ca m-a tepuit pe mine.Un cauciuc stiu ca are galma, dar asta nu are legatura cu geometria rotilor, din cauza balonului mic al cauciucurilor s-a facut asa, datorita gropilor si drumurilor proaste prin care a trecut cu ea.
Multumesc pentru postul tau in primul rand, o sa-i mai verific rotile si timoneria cutiei de viteze pentru siguranta mea, dar sincer, la ce diferenta am dat pe masina asta, si la investitia facuta (ma refer la GPL) nu prea ma intereseaza, important e sa nu-mi faca probleme.
Totodata, va promit ca o sa-i remediez toate problemele daca se dovedeste faptul ca nu a fost indragita si intretinuta asa cum ar fi trebuit, nu de alta, dar m-am indragostit de ea, e o masina fantastica.
24 Sep 2012, 19:05
Altceva decat sa o repari n-ai ce sa-i faci, masinile cand se cumpara se verifica la sange, iar tot ce ti-am spus eu erau duse si nici nu le-a reparat, pentru ca recent a mai fost cineva la reprezentanta cu ea si i-au gasit aceleasi probleme plus ca masina este pusa la vanzare de mai bine de jumatate de an, apoi l-am vazut prin oras ce fel a mers cu ea, l-am vazut ce fel de om este. Cativa membri de pe forum stiu de ea ca le-am aratat-o inainte s-o verific, si le-am zis si ce i-am gasit dupa verificari.
Succes la reparatii iti doresc. Suna aici:
http://www.sftex.ro, da-le VIN-ul si iti vor zice ce ti-am zis eu mai sus.
24 Sep 2012, 19:45
Are sens ceea ce spui, era destul de tanar, la varsta asta domina adrenalina...
O fi vreo coincidenta, numele reprezentantei acesteia SF TEX parea f.cunoscut, acum mi-am adus aminte ca masina are suporti de numere de la ei, o sa iau legatura cat de curand sa vad daca masina a avut vreo interventie la ea si va tin la curent.
Dar repet, masina se comporta foarte bine la drum, nu stiu cum ar putea avea probleme la articulatii sau caseta de directie, dar timoneria o s-o verific neaparat (agata un pic in a 3a intr-adevar).
Si daca tot suntem intre noi pe ClubFord, va zic ca de acea Vectra am vrut sa scap, numai eu stiu de ce (bara fata era zgariata, mai fusese revopsita , un stop avea o spartura, parbrizul era crapat, motorul avea o anomalie care n-a fost deslusita de o gramada de ingineri si mecanici si nici nu se infigea asa cum ar fi trebuit, facand o comparatie cu Vectra care o am si avand in vedere ca motoarele-s identice.
Ca sa nu mai zic ca am luat si unitatea audio cu navigatie si display color CD70 NAVI si le-am trecut pe Vectra actuala.
24 Sep 2012, 19:48
Nu mi-o lua in nume de rau, eu am vrut sa-ti zic ce are, sa stii sa ai grija si ce sa repari, daca vrei iti trimit deviz-ul semnat / stampilat pe ei pe PM
24 Sep 2012, 20:06
Stai linistit, apreciez gestul tau, acum stiu ce am de verificat.
30 Sep 2012, 13:38
Asadar, am verificat masina cand am mai avut timp liber, ce am facut la ea pana acum :
- Am fost la reprezentanta in Bucuresti, mi-au verificat cutia de viteze si mi-au spus ca nu e nimic grav, a fost atinsa pe dedesubt ca si scutul de altfel, nu stiu ce a lovit, dar au verificat etanseitatea (mi-au pus un lichid special pentru asta) si timoneria, totul e OK.
- Am schimbat toate 4 cauciucurile (2 aveau galma) si am indreptat 2 jante care erau cam indoite din cauza stilului de condus agresiv, i-am pus GoodYear Sport de vara si am schimbat totodata si dimensiunile cauciucurilor la cele din carte, in loc de cele 4 bucati Marangoni (care erau mai zgomotoase si cred ca si resapate)205/45/R17 cum avea inainte, i-am pus 205/50R17, mult mai silentioase si mai sigure pentru drumurile noastre, am reusit sa reduc posibilitatea de a distruge cauciucurile pe drumurile noastre proaste.
- De asemenea mi-au spus ca n-a fost lovita, a atins ceva un pic mai tare pe partea soferului si probabil a capsat bara, dar mi-au sugerat sa o las asa, nu are rost sa intervina.
- La caseta de directie nu au gasit nimic in neregula, probabil ca a fost reparata?Nu stiu, nu ma pronunt, nici cand am verificat-o inainte s-o iau n-am gasit nimic in neregula
Pana acum sunt multumit de cum au decursurile lucrurile! Si sunt foarte mandru de noua achizitie, tin mult la noul membru Ford, poate mai mult decat la Opel, cu toate ca prima dragoste nu se uita
01 Oct 2012, 07:57
Atata timp cat tu esti multumit de masina, este tot ce conteaza. Noi speram sa nu ai alte probleme pe viitor.
Sunt foarte multi pe forum care nu au stiut ce cumpara sau au cumparat ... vise. Masini aduse din Germania cu mai putini km decat cele de pe mobile.de si cu pret mai mic decat cele de pe mobile.de cu numar asemanator de km. Concluzia majoritatii acestor useri care cumpara vise a fost ca Ford e masina proasta ca in doar atatia km are anumite probleme.
01 Oct 2012, 11:19
La achizitionarea unei masini SH am fost realist dintotdeauna, e practic imposibil sa gasesti o masina impecabila, avand in vedere ca la cumpararea unei masini noi pierzi 25% din valorea ei odata scoasa de pe portile fabricii.Nu poti avea pretentii prea mari, cine vrea sa dea jos tipla de pe ea, o cumpara de noua.
In legatura cu Focusul achizitionat, ma bucur ca am scapat doar cu atat, colegul @adipintilie m-a cam speriat in prima faza, dar acum am inima impacata ca am rezolvat defectele masinii si functioneaza impecabil.Ba chiar am ajuns sa tin destul de mult la ea, avand in vedere cat m-am implicat dpdv al investitiilor, iar pentru o masina compacta ofera un confort deosebit.
Sunt convins ca Fordul este o masina buna, ba chiar subestimata mai ales la noi in tara si ma bucur ca fac parte din ClubFord!
01 Oct 2012, 11:26
totul e bine cand se termina cu bine. important e ca acum e pe linia de plutire si iti ofera placere la condus. mult succes cu masinuta.
01 Oct 2012, 17:01
Felicitari pentru noua achizitie, arata foarte bine si sa te bucuri in continuare de ea.
01 Oct 2012, 21:26
Multumesc de aprecieri! O sa-i fac niste poze mai detaliate curand.
16 Oct 2012, 18:05
Frumoasa masina, felicitari! Ai de asemenea respectul meu pentru filosofia privind masinile, fierul se indreapta/schimba, daca trenul de rulare & motorul nu au probleme majore, restul se rezolva...
Mai bine un Titanium rulat cu mici probleme care le rezolvi in timp, decat o masina noua cu dotari minimale la care oricum sfarsesti plangand in pumni la prima zgarietura sau prima "burta", lucruri inerente in traficul din Romania.
04 Ian 2013, 03:14
Iti multumesc Nic_bv pentru cuvintele frumoase adresate!Nu am mai avut timp sa scriu pe topicul masinii din pacate.
Masinuta are aproape 80.000km si merge foarte bine!Acum ca e iarna, prin oras merg pe benzina, iar la drum lung pe gaz, o menajez, ca doar tin la ea.Dar am o problema si nu prea ii dau de cap.
La vale uneori, o mai scot din viteza si o las singura sa se duca si am observat ca turatia imi scade pana pe la 500RPM dupa care urca pe la 1200-1300, iar scade la 500RPM, iar urca si tot asa pana scade viteza pana pe la 40km/h sau pana apas ambreiajul si atunci relantiul revine la normal.Ba chiar la un moment dat am vazut ca mi s-a aprins pentru o secunda martorul de alternator cand ajunsese la 500RPM.
Bateria masinii era cam slaba, avea ochiul magic negru, iar densitatea era undeva pe la 1.20, deci la limita, a trebuit sa o pun pe redresor.Care e problema?Alternatorul nu incarca corect, bateria este secata, iar ECU devine confuz?Deschide clapeta sa compenseze cuplul consumat de servofrana, lumini, consumatori, etc?Am remarcat ca borna de - era oxidata, inca un motiv in plus sa cred ca-i de la alternator, de la releul de incarcare sa fiu mai exact.
Ar mai fi si clapeta de acceleratie, dar trebuia sa se manifeste si dpdv al performantelor zic eu, masina raspunde prompt la acceleratie.
Dati-mi va rog niste sfaturi, ati mai intampinat vreo problema de genul?Nu imi spuneti de tester sau diagnoza ca acolo nu a iesit nimic in neregula.
PS : Nu din cauza problemei asteia scriu pe forum la 1:14AM, ci din cauza ca...n-am somn.
04 Ian 2013, 19:23
Nu inteleg de ce la vale o scoti din viteza. Nu ajuta cu nimic acest lucru.
04 Ian 2013, 21:13
Pe de o parte, asta asa e.Dar o problema tot exista pe undeva si trebuie sa-i dau de cap pana nu ma trezesc intr-o dimineata ca nu porneste.O sa verific maine sa vad cat incarca alternatorul.
06 Ian 2013, 01:36
Din experiența mea, la motoarele pe benzină dacă ai o problemă cu alternatorul, nu ar trebui să poți folosi mașina mai mult de 1-2 zile până moare complet bateria.
Dacă o lași în viteză la vale face la fel? Repet ce a spus colegul mai sus, cu mențiunea că este chiar periculos să o lași la vale scoasă din viteză.
07 Ian 2013, 21:48
Ai dreptate, am masurat tensiunea la bornele bateriei si incarca la valori normale.
Am uitat sa mentionez ca uneori, in treapta 1 la viteze mici, tinde sa-mi dea in nas, ba chiar si in treapta a doua, mai ales cand este motorul rece atat pe benzina cat si pe GPL.Deci alternatorul iese din discutie, ar fi cazul sa verific clapeta de acceleratie?
08 Ian 2013, 08:36
Cam a clapeta suna.
02 Feb 2013, 11:02
$1 scrie:$2Y-GreK: Sper ca stii ce ai cumparat, eu am vrut sa cumpar masina asta,
d si i-au spus tot ce mi-au spus si mie.
Daca ii spuneai totul pe privat inteept era. masina si daca a cazut din avion e din fier si cum mai zicea un coleg fierul se indreapta. problemele care le enumeri tu nu par chiar o catastrofa. eu am un mk3 pe care l-am exploatat 5 ani fara sa ii fac mare lucru. cand am schimbat am luat-o de la zero. am nimerit o masia lovita in spate cu suspensia si elementele de franare noi si am luat totul complet i-am pus jante de al pe 17 interior piele si e alt masna. plus ca de doi ani nu fac altceva decat sa dau cheie si sa fac km. apa paie si bataie.
Apropo focusache e bestial si sa il stapanesti sanatos. schimba-i uleiul si filtrele la timp mai ales cel de aer si nu lua in seama lumea carcotasa.
apropo la BMW seria 3 pica turbo.
06 Feb 2013, 13:01
Iti multumesc sandu_daniel pentru cuvintele frumoase, intr-adevar, atata timp cat parametrii de functionare ai motorului sunt ok, fierul se repara orice s-ar intampla, noi sa fim sanatosi.
O sa-i fac niste poze cat de curand, asta dupa ce o s-o spal bineinteles ca acum este murdara si nu prea isi da seama lumea ce culoare e.
Recent masina a fost afectata de unele acte de vandalism in Bucuresti, mi-au furat ambele stergatoare de pe fata si au incercat sa-mi smulga ornamentul cromat de pe portbagaj, dar n-au reusit decat sa-l dezlipeasca, nu mai este etansa acea garnitura de cauciuc, am tras si eu un pic de el si am vazut ca e prins in 4 clape sau ceva de genul.Asta-i Romania noastra cea draga...
De unde pot cumpara un set de stergatoare fata la un pret decent?In hypermarketuri n-am gasit sistemul de prindere atipic pe care-l are Ford...ca si dimensiuni am nevoie de unul de 650mm si unul de 435mm.Deocamdata, nu stiu ce sa-i fac ornamentului, eventual doar sa astept caldura, sa scapam de umezeala, o sa incerc sa-l lipesc cu ceva.
Numai bine!
06 Feb 2013, 15:57
$1 scrie:$2apropo la BMW seria 3 pica turbo.
nu este cu turbo este 320i...
Y-Greek - iti recomand cu caldura cumpararea unor stergatoare brand new from ford. nu de alta dar s-ar putea sa iti para rau daca ai sa cumperi chinezarii de prin hypermarketuri: fie ai sa gasesti cu greu fie daca gasesti o sa ai surpriza ca se duc muuuult prea repede si vor fi bani aruncati pe fereastra. in legatura cu ornamentul cromat, cel mai probabil s-au rupt si niste picioruse de sustinere cu care se prind de caroserie (niste picioruse cu surub in capat) si atunci va trebui sa il lipeste cu ceva gen poxipol etc; piciorusele respective se rup chiar si singure nu trebuie sa traga cineva de ele. bafta in continuare cu masina
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.