Am mai raspuns la intrebarea topicului,nu mi-as lua duster,dar cu permisiunea admin-ului as vrea sa-i dau un raspuns lui Maxy referitor la produsele romanesti,lucrez in domeniul naval atit ca si constructor cit si operator de nave(marinar)am construit nave si pentru olandezi(rivere)cit si maritime pentru flota unui roman,am navigat pe navele romanului care avea atunci 1 an vechime,sint cumplite in exploatare cu toate ca aveau tehnologie de ultima generatie dupa plan german,sint spaima pilotilor si a personalului navigant,calitatea materialelor proasta,calitatea echipamentelor proasta,calitatea executiei lucrarilor proasta si nefinalizata, nu aceleasi lucruri pot spune despre nave cu o vechime de 5-7 ani facute in Japonia,SUA,Finlanda si Germania pentru armatori straini...ce am vrut sa spun cu aceasta comparatie,cind se lucreaza pentru ai nostri(intern)aceiasi oameni care au cistigat in fata santierelor din Olanda fac treaba de mintuiala,raspundeti voi care este cauza,am dat acest exemplu oarecum neconcludent dar pe care l-am testat eu si mi-a lasat un gust destul de amar,inca o data Maxy,nu sint un snob care sa ma agat de firma dar cind cumpar ceva ma astepr ca lucru respectiv sa slujeasca scopului care a fost facut in parametrii afisati,nu prea imi aduc aminte acum despre un singur produs romanesc facut pentru intern care sa respecte parametrii dati de producator...scuze tuturor pentru off topic
Nu te contrazic, noi facem extrem de multe produse proaste, Dacia 1310 din perioada 90-00 erau niste dinamite pe roti, 0 sigurata, 0 calitate. Dar avem insa si cateva domenii (adevarat, extrem de putine) unde nu stam tocmai prost. Un exemplu ar putea consta difuzoarele romanesti Unitra, care nu erau rele deloc. Un alt exemplu care imi vine in minte sunt masinile Aro. Mare pacat ca s-a ales praful de aceasta marca. Nu facea nici pe departe masini super fiabile, desi ultimele modele cu motorizari Toyota se tineau foarte bine insa in offroad Aro era tatic.
Unitra este marca poloneza, Electromures a asamblat la un moment dat produse Unitra dar sub marca Electromures. Asa ca ... trebuie alt exemplu de produse neaose
Iar Dacia bomba care zici tu e de fapt Renault 12 la baza
Multa lume aduce in discutie Tucson... voua chiar vi se pare calitativ interiorul ala? cu plasticele alea ieftine si urate indiferent de echipare. cel putin ,tucsonul are filtru de polen.nu-ti baga toate frunzele si mizeria in ochi! eu nu pot sa-mi imaginez cum dreacu de au putut face asa ceva. sunt curios daca si duster va fi ca logan sau sandero in aceasta privinta.
a,da? adica loganul facelift? nu stiam.eu merg zi de zi cu logan din 2007 si stiu sigur ca nu are.e tip primul model.si auzisem ca nici sandero nu aveau. e bine ca au pus.era de-a dreptul deranjant in momentul in care dadeai drumul la treapta 3 sau 4,cand iti intrau gunoaie in ochi.
"In aceasta cursa nu conteaza viteza, ci numarul cat mai mic de kilometri parcursi...Merita totusi mentionat ca pe locul doi s-a clasat un echipaj german cu un Mercedes Viano 4Matic si ca toate celelalte 5 locuri participante la cursa de crossovere au fost ocupate de echipaje frantuzesti cu Renault Kangoo."
pai kangoo nu e nici crossover ,nici 4x4 .iar viano e monovolum,are tractiune 4x4,dar si masa dubla ca dusterul. chiar daca ii pui emblema renault sau nissan si-l vezi prima data,miroase de la o posta a low-cost.
"In aceeasi categorie cu Dacia Duster au participat Mercedes-Benz Viano 4Matic (locul 2) si o versiune de teren a lui Renault Kangoo (locurile 3, 5, 6, 7 si 8)."
Raliul Gazelelor este o cursă originală şi atipică, potrivită spiritului mărcii Dacia, căreia îi place să surprindă lumea auto. Raliul Gazelelor este singura cursă auto 100% feminină, cu o abordare originală a competiţiei auto: nu contează viteza, ci numărul cât mai mic de kilometri parcurşi. Ea presupune utilizarea unor instrumente simple - Gazelele au la dispoziţie o busolă şi două hărţi 1/100 000 & 1/250 000. Acestea trebuie să dea dovadă de multă ingeniozitate şi spirit strategic: pentru a uni punctele de trecere obligatorii, Gazelele îşi stabilesc ele însele traseul, ţinând cont de constrângerile reliefului.
Clasamentul se stabileşte adunându-se kilometrii (diferenţa dintre numărul de kilometri înregistrat de computerul de bord al maşinii şi numărul de kilometri în linie dreaptă) şi penalizările (transformate în kilometri) pentru eventualele controale nevalidate. Obiectivul Gazelelor este de a realiza minimum de penalizări.
Deci mie mi se pare a fi un raliu in care conteaza foarte mult pilotul si capacitatea lui de a ... naviga si mai putin performantele masinilor. Si oricum, Viano si Kangoo n'am auzit sa fie referinte in lumea raliurilor
Desi merg pe aceeasi idee, reclama de la nemti mi se pare misto. Cea de la francezi e si la noi de cateva zile, insa imi pare aiurea replica de la sfarsit "Prea putin ... la valoarea noastra?"
Am vazut-o si eu de doua ori pe strada... in afara de faptul ca e inalta nu e nimic deosebit, colegii cu care eram chiar au pufnit in ris " - Parca e buggy!"... Ramine de vazut cum sta cu fiabilitatea...
mie mi se pare ca arata mult mai bine in realitate decat in poze... eu sunt fan declarat Dacia. Ai mei au logan din 2004 si nu au avut nici cea mai mica problema pana acum. Nu mi-as lua masina de la ei ca niciun model nu se preteaza la ce imi trebuie mie dar cei mai multi dintre noi pe batrana 1310 au invatat sa conduca. Am o melancolie si o simpatie pentru marca asta Am niste prieteni francezi care stau pe Coasta de Azur si abia asteapta sa ajunga si la ei noul SUV de la Dacia
Am fost astazi la reprezentanta, tatal meu e loganist convins si l-am insotit. M-am urcat intr-un Duster.
Plusuri: - capitolul finisaje a progresat mult. - nesofisticata, dar bine inchegata. - pare o alegere excelenta pentru cei ce au de facut si trasee offroad .
Minusuri: - La diesel aveau doar varianta 1.5 de 85 CP. Cam subtire. - ESP optional la varianta de top, disponibil numai pentru motorizarea diesel.
Am fost la cea de la iesirea spre Ghimbav. Adevarat, ar trebui trecut ca plus ESP-ul, dar totusi la dotarea de varf parca era bine sa fie in dotarea de serie... in fine. De vandut se va vinde, asta e clar.
am vazut-o si eu marti noapte, era plina A2 de trailere. asa e, arata mai bine decat in poze! sper sa ajung curand la un test, poate ies si pe drumurile din camp. oricum pe camp merge si focusul ca vantul, ca sunt unele drumuri prin baragan mai bune decat centura capitalei!;)
apropo de motorizari, motorizarea 1.5 dci 110cp este euro5. deci taxa de poluare 0. In momentul de fatza nu multi producatori au motoare euro5 in oferta, mai ales la diesel.