Noutăţi auto

Ford la Craiova ?

Noutăţi din lumea automobilistică

Moderatori: KomandantuR, adicristea

Ford la Craiova ?

Mesajde colgate » 31 Aug 2006, 12:25

Se discuta pe un alt forum de posibiliatea asta si exista chiar un comunicat de presa :
http://media.ford.com/newsroom/release_ ... ease=24149
ffocus2 2007, Trend, 1.6 TDCI, 5 usi, Sea Grey
Avatar utilizator
colgate
Ford Freak
 
Mesaje: 240
Membru din: 23 Iul 2005, 19:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde Zanga » 31 Aug 2006, 12:30

Cum discutam si aici
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t= ... c&start=40


Zanga scrie:
Paulp scrie:Oricum, eu imi doresc cel putin inca un constructor auto in ROmania, care sa-i traga de oua pe astia de la Reno, ca prea se cred buricul pamintului cu frigiderul lor :(


Mai frumos de atata nu se putea spune

PS: am auzit din nou la stiri pe undeva de curand ca FORD US vrea sa cumpere nustiu ce fabrica la noi...si sa vina cu modele noi adaptate pentru piata europeana....

PS: statul roman vroia sa "doneze" 51 % din actiuni spre dacia pitesti ca sa poata mari capacitatea de "fabricat frigidere".....
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde colgate » 31 Aug 2006, 13:06

nu bagai de seama :icon_rolleyes:
ffocus2 2007, Trend, 1.6 TDCI, 5 usi, Sea Grey
Avatar utilizator
colgate
Ford Freak
 
Mesaje: 240
Membru din: 23 Iul 2005, 19:45
Localitate: Bucuresti

Mesajde Zanga » 31 Aug 2006, 13:09

nu-i nimika, nici eu nu stiam ca au scris astia la ford ca ne vor fabricile si uzinele, dar noi nu ne vindem tara :icon_mrgreen:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde GeorgeFord » 31 Aug 2006, 13:29

Sa nu ne bucuram prea devreme ca s-ar putea sa vina Ford la Craiova, nu uitati ca sunt si chinezii pe teava.....
Ford Fiesta 2006 Comfort, Duratec, 1,25 l, 16V, 75CP
"Bulbucata"
Avatar utilizator
GeorgeFord
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 18 Iul 2006, 14:59
Localitate: Bucuresti,Dr.Taberei
Maşina: Fiesta 2006, 1.25 l, 16v Duratec, 75CP, tonic blue, Comfort

Mesajde Zanga » 31 Aug 2006, 13:35

Mda...mai e si GM, si Renault....pe langa chinezi....



......cum ar fi ford tico 4

......sau sigsong muai tai tico 21 :icon_mrgreen:


cat despre varianta franceza


.>>>> French KISS THISS : :pottytrain2: :pottytrain2: <<<<.
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Huffy » 31 Aug 2006, 13:38

:qgreenjumpers:
Avatar utilizator
Huffy
 
Mesaje: 4692
Membru din: 07 Iun 2005, 19:51
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde GeorgeFord » 31 Aug 2006, 13:42

daca nu ma insel cumva, am auzit in dimineata asta la radio si de vestita marca TATA ca ar fi interesata; de mama-india am auzit de multa vreme, ce ziceti de tata-india ?
Ford Fiesta 2006 Comfort, Duratec, 1,25 l, 16V, 75CP
"Bulbucata"
Avatar utilizator
GeorgeFord
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 18 Iul 2006, 14:59
Localitate: Bucuresti,Dr.Taberei
Maşina: Fiesta 2006, 1.25 l, 16v Duratec, 75CP, tonic blue, Comfort

Mesajde Zanga » 31 Aug 2006, 13:43

Moama ce babilonie.....pana la urma urmei sa nu faca frigidere si acolo......ca fac sinucidere in masa cu ei :icon_evil:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde GeorgeFord » 31 Aug 2006, 13:49

o sa apara Doamne fe' vestita masinuta decapotabila, fara usi, folosind drept combustibil aerul tras in piept de cei care trag la pedale?
Ford Fiesta 2006 Comfort, Duratec, 1,25 l, 16V, 75CP
"Bulbucata"
Avatar utilizator
GeorgeFord
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 18 Iul 2006, 14:59
Localitate: Bucuresti,Dr.Taberei
Maşina: Fiesta 2006, 1.25 l, 16v Duratec, 75CP, tonic blue, Comfort

Mesajde ionutz » 31 Aug 2006, 22:57

dupa parerea mea GM nu va veni sigur...ptr ca deja (din cate tin minte) li s-a oferit fabrica si au refuzat-o , deci ei cad din start. sunt in cursa chinezii care au bani si cei de la renault care au de partea lor guvernulsi ii vor amagi pe romani cu ceva gen -100 euro la pretul Loganului(care probabil in cazul achizitionarii isi va mari productia cu 1000 de exemplare pur-sange/an) sau 3 banane/luna ptr muncitori(+compensari in optiuni in cazul achizitionarii unui logan: semnal stanga (standard doar dreapta, pe stanga scoateti si intindeti mana), volan(standard are ghidon) si altele). Ford ocupa locul 3...ptr k din cate stiu ei nu prea stau bine cu banii...
Parcul meu auto: Mondeo mk5 2.0 TDCi AWD; Escort XR3i Cabrio 130cp; Consul 2300V6; Sierra RS Cosworth 4x4; Scorpio 24v Cosworth Ultima; Fiesta RS1800; Escort RSturbo; Puma 1.7 VCT; Fiesta mk1 0.9 - Albalux
Avatar utilizator
ionutz
 
Mesaje: 4528
Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0EXXGBBEAA11103

uitati un articol in Gandul...

Mesajde verga_Cip » 13 Sep 2006, 13:58

Guvernul - dispus sa acorde gigantului Ford facilitati la privatizarea Daewoo Craiova
Loredana VOICULESCU | 13 septembrie 2006


Guvernul doreste privatizarea cat mai rapida a SC Daewoo Automobile Romania SA si este dispus, in acest scop, sa acorde potentialului investitor facilitati conform normelor europene, a declarat ieri premierul Calin Popescu Tariceanu. Declaratia a fost facuta in cadrul unei intrevederi cu reprezentantii Ford - Stephen Biegun, vicepresedinte pentru relatii internationale al Ford Motors, si Lyle Watters, director pentru strategii in afaceri al Ford Europe. "Dorim sa privatizam cat mai rapid aceasta societate si va asiguram ca procesul va fi unul transparent si corect, in conditiile legii", i-a asigurat premierul pe reprezentantii gigantului american. Seful Executivului a precizat ca a solicitat Oficiului pentru Participatiile Statului si Privatizarii in Industrie sa pregateasca din timp un plan de actiune, astfel incat procesul de privatizare sa se deruleze cat mai rapid, dupa semnarea contractului cu partea sud-coreeana. loredana.voiculescu@gandul.info

sursa: Gandul http://www.gandul.info
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde Maddogul » 13 Sep 2006, 14:19

Foarte tare
O veste buna prima pe ziua de azi
Cu Stima
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5626
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

Mesajde GeorgeFord » 13 Sep 2006, 14:20

si doar suntem in 13....
Ford Fiesta 2006 Comfort, Duratec, 1,25 l, 16V, 75CP
"Bulbucata"
Avatar utilizator
GeorgeFord
Gold Member
 
Mesaje: 851
Membru din: 18 Iul 2006, 14:59
Localitate: Bucuresti,Dr.Taberei
Maşina: Fiesta 2006, 1.25 l, 16v Duratec, 75CP, tonic blue, Comfort

Mesajde ddexter » 23 Sep 2006, 12:46

Noi stiri: Traiasca Fiesta. Yupiiiiiii!
http://www.evz.ro/article.php?artid=273218
Imagine
Mondeo 2002 TDDI 115,6 CP :))
Avatar utilizator
ddexter
1nsane Member
 
Mesaje: 1436
Membru din: 09 Mar 2006, 17:35
Localitate: Baia Mare
Maşina: Ford, Mondeo, 2002, TDDI 1998cm3, 85 kw, 16"

Mesajde catalin40A » 25 Sep 2006, 09:19

FOCUS II 1.6 TDCI 110HP TREND CHAMPIONS LEAGUE .2006
Avatar utilizator
catalin40A
Member
 
Mesaje: 331
Membru din: 14 Aug 2006, 19:25
Localitate: Ploiesti
Maşina: FORD FOCUS II 2006, 1.6 TDCI, 109 CP

Mesajde ddexter » 26 Sep 2006, 09:04

Imagine
Mondeo 2002 TDDI 115,6 CP :))
Avatar utilizator
ddexter
1nsane Member
 
Mesaje: 1436
Membru din: 09 Mar 2006, 17:35
Localitate: Baia Mare
Maşina: Ford, Mondeo, 2002, TDDI 1998cm3, 85 kw, 16"

Mesajde Asterix » 29 Sep 2006, 13:28

Mai fratilor (de suferinta)si pe mine m-ar unge la ligurica daca ar veni Ford in Romania,insa sa nu uitam ca Tariceanu are interese mari de tot cu Francezii (Peugeot,renault,Citroen),chinezii se extin in draci incercind sa le fure macaroana Americanilor,iar acum din vreme ce s-a anuntat data posibilei aderari la UE,regulile jocului si mizele sint altele,astfel incit nici indienii cu TaTa lor nu putem sa-i scoatem din calcul,la fel cum au procedat cu Galatiul (Combinatul Metalurgic)...Dale Doamne minte si luciditate ,nu foame de bani (ca pina acuma)sa putem sa ne falim si noi cu ceva,de calitate,sa avem o retea de service-uri asa cum am vazut si la Unguri,sau sa nu vorbim de Germania...Ca la noi din pacate ,tarife exorbitante,si meseriasi...cirpaci ce sa mai vorbim...si hoti pe deasupra...
Asterix
Incepator
 
Mesaje: 12
Membru din: 28 Sep 2006, 17:46
Localitate: Alba Iulia

Ford merge mai departe...

Mesajde verga_Cip » 29 Sep 2006, 14:06

Daewoo Craiova: Renault spune pas, Ford merge mai departe 29 Sep 2006, 02:39
Proaspat repatriata fabrica de automobile de la Craiova suscita interes din partea competitorilor. Daca chinezii si cei de la Ford par decisi sa intre tn cursa, Renault pare a spune pas. General Motors, al patrulea competitor se margineste in a afirma ca e interesata de extinderea pe Europa de Est.



Presedintele Renault, Carlos Ghosn, a declarat ca producatorul auto se va concentra, in Romania, asupra proiectelor aflate in derulare, lasand sa se inteleaga ca grupul francez nu este interesat sa preia fosta uzina Daewoo de la Craiova. "Investim acum in principal in planurile aflate in derulare in Romania. Planurile existente la Dacia sunt cele pe care ne vom concentra eforturile, si vom dezvolta capacitatile de productie la proiectul nostru aflat deja in derulare in Romania", a spus Ghosn, intrebat despre intentiile Renault in privinta uzinei de la Craiova, pe care statul roman intentioneaza sa o vanda unui investitor strategic.

Presedintele Renault s-a aflat la Salonul Auto de la Paris. Expozitia a fost vizitata si de presedintele Ford Europe, John Fleming, care a reconfirmat, in cursul diminetii, interesul producatorului american pentru uzina din Craiova, revenita recent in proprietatea statului roman, dupa ce a fost detinuta de grupul sud-coreean Daewoo Motors, aflat in faliment. Fleming a apreciat ca aceasta achizitie reprezinta o oportunitate pentru extinderea activitatii Ford in Europa Centrala si de Est, in special prin productia de automobile de clasa mica. De altfel, oficialii Ford au purtat deja discutii la Bucuresti, cu premierul Calin Popescu-Tariceanu. Acesta din urma a dat asigurari ca potentialul investitor va beneficia de facilitati, conform normelor UE.

La sfarsitul lunii august, reprezentantii romani si cei ai companiei sud-coreene Daewoo au semnat la Bucuresti un acord prin care statul a redevenit unicul proprietar al uzinei Daewoo Automobile Romania, de la Craiova. Potrivit ministrului Economiei si Comertului, Codrut seres, procedura de privatizare a uzinei cu un investitor strategic va incepe in termen de doua luni de la finalizarea tranzactiei, prevazuta pentru perioada 15-20 octombrie. Statul va mentine in aceasta perioada numarul de angajati, si exista posibilitatea unor noi angajari.

Autoritatile romane intentioneaza sa transfere unui investitor strategic un pachet majoritar de actiuni, care poate fi de 51% pana la 100% din capitalul social. Daewoo Motor a detinut 51% din actiunile Daewoo Automobile Romania, iar diferenta de 49% din capitalul social apartine firmei Automobile Craiova, la care statul detine 72,4% din actiuni. Ministrul Economiei a anuntat, recent, ca Oficiul Participatiilor Statului si Privatizarii in Industrie va lansa anuntul privind privatizarea Daewoo Craiova in a doua jumatate a lunii septembrie.

Bloombiz


articol http://www.bloombiz.ro
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde verga_Cip » 03 Oct 2006, 07:43

Ford pare sa fie solutia finala pentru uzina de automobile de la Craiova 03 Oct 2006, 07:33
Ford pare să fie soluţia finală pentru preluarea uzinei de automobile de la Craiova, ţinând cont de evoluţiile şi declaraţiile de săptămâna trecută, din timpul primelor două zile ale Salonului auto de la Paris, apreciază observatori ai pieţei auto din Romania şi din străinătate.



'Se pare că joi seara (28 septembrie n.r.) s-a luat o decizie importantă în cabinetele de la Bucureşti, în privinţa viitorului fabricii de la Craiova şi al industriei auto din Romania', comenta un analist al pieţei auto, după ce preşedintele Alianţei Renault-Nissan, Carlos Ghosn, joi, la Paris, a răspuns oarecum evaziv la o întrebare legată de fosta uzină Daewoo Craiova, afirmând că Renault se concentrează Dacia.

La numai o zi după, Carlos Ghosn, a fost însă tranşant şi a precizat că Grupul Renault-Nissan se retrage din competiţia pentru preluarea uzinei de automobile de la Craiova şi se va concentra pe optimizarea capacităţilor de producţie de la uzina Dacia. Ghosn a afirmat că uzina de la Craiova nu va deveni Renault Nissan şi că probabil altcineva o va prelua. El a menţionat că au avut loc o mulţime de discuţii foarte serioase pe această temă, dar în cele din urmă Renault - Nissan a decis să dezvolte planurile existente în România şi să nu înceapă altele noi. În acelaşi timp, prezent la lansările Ford în cadrul salonului, preşedintele Ford Europa, John Fleming, a dat o declaraţie agenţiei Rompres în care vorbeşte despre planurile Ford de la Craiova, menţionând că cel mai probabil aici vor fi realizate unele modele de clasă mică pentru piaţa est-europeană şi nu numai, precum şi faptul că Ford aşteaptă să obţină cât mai mult în privinţa facilităţilor fiscale, cu toate că România va intra în UE, iar reglementările în acest domeniu sunt foarte stricte.

Oficialul Ford a afirmat totuşi că este dificil încă de vorbit despre planuri specifice în privinţa modelelor care vor fi produse la Craiova, în condiţiile în care Ford nu ştie dacă va obţine uzina Daewoo Craiova. 'Probabil la sfârşitul acestui an sau cel mai târziu anul viitor guvernul român va anunţa pe cine a ales să preia uzina. Suntem interesaţi, dar trebuie să aşteptăm ca acest proces să continue', a spus Fleming. Observatori ai pieţei auto consideră că venirea Ford la Craiova simplifică problema sectorului auto din România. Preluarea uzinei de către Renault-Nissan ar fi putut probabil să ridice unele aspecte legate de concurenţă în sector, ţinând cont că Renault deţine deja Dacia. Nici preluarea de către General Motors nu ar fi lipsită de complicaţii, dacă GM ar decide să producă automobile şi nu doar piese de schimb, consideră aceleaşi surse. Producţia modelului Chevrolet Aveo la Craiova ar însemna o concurenţă puternică în segmentul Daciei Logan.

Ford însă, chiar dacă va produce maşini de clasă mică, acestea vor avea preţuri de peste 11.000 de euro şi nu vor concura popularul model autohton Logan. La salonul de la Paris, cei de la GM Europe au avut o poziţie rezervată şi nu au comentat pe acest subiect. Răspunsul reprezentanţilor companiei a fost că GM Europe îşi păstrează aceeaşi poziţie - sunt interesaţi de uzina de la Craiova şi că nu a intervenit nici o schimbare între timp. Uzinele de la Craiova au reintrat în posesia statului român printr-o ordonanţă de urgenţă de Guvern, prin care statul a devenit proprietar unic, răscumpărând un pachet de 51 la sută din acţiuni de la concernul sud-coreean Daewoo Motor Company Ltd. După publicarea ordonanţei în Monitorul Oficial vor începe procedurile de vânzare a pachetului majoritar către un investitor care să vină cu proiecte de anvergură, pe termen lung, şi care să aibă dimensiunea necesară integrării într-un procent cât mai mare a produselor fabricate la Craiova pe piaţa românească, să antreneze într-o măsură cât mai mare industria orizontală românească.

Preluarea de către stat a acţiunilor pe care concernul coreean le deţinea la Daewoo Automobile România era necesară în condiţiile în care, în anul 1998, societatea coreeană, acţionar majoritar cu 51 la sută din acţiuni, a dat faliment, iar perspectiva fabricii din România nu era una optimistă. În anul 1994, SC Automobile Craiova SA a format împreună cu grupul sud-coreean Daewoo o societate mixtă – denumită Daewoo Automobile România SA - cu scopul producerii de autoturisme sub marca Daewoo în fabrica existentă la Craiova. Conducerea acestei societăţi a fost exercitată de una din componentele grupului Daewoo – societatea Daewoo Motor Company Ltd., care deţinea o triplă poziţie faţă de Daewoo Automobile România SA: furnizor de licenţă pentru fabricarea autoturismelor şi pieselor pentru acestea, furnizor de piese şi subansamble pentru fabricaţie şi service după vânzare şi furnizor de servicii de management.

Ulterior, Daewoo Motor Company Ltd. a dobândit calitatea de acţionar principal, prin preluarea celor 51 la sută din acţiunile societăţii comerciale Daewoo Automobile România SA. (în perioada cuprinsă între data înfiinţării şi până în prezent, Daewoo Motor Company Ltd. a fost cel mai important furnizor de echipamente şi creditorul principal al societăţii comerciale Daewoo Automobile Romania SA). În anul 1998, grupul Daewoo a intrat în colaps financiar şi a fost divizat, iar Daewoo Motor Company a intrat în faliment la scurt timp după aceea. În noile condiţii, situaţia Daewoo Automobile România SA s-a deteriorat continuu, principalele cauze fiind faptul că Daewoo Motor Company Ltd. nu a mai oferit societăţii comerciale Daewoo Automobile România SA noi modele pentru producţie, a încetat, practic, orice finanţare din partea Daewoo Motor Company Ltd. pentru proiecte de dezvoltare şi exportul de componente s-a diminuat foarte mult, întrucât principalii clienţi sunt celelalte fabrici auto ale Daewoo din străinătate, afectate la rândul lor de falimentul Daewoo Motor Company Ltd.

Valoarea contractului prin care statul a redevenit proprietar al Daewoo Automobile România a fost de 60 de milioane dolari, din care 50 de milioane dolari ca preţ al acţiunilor achiziţionate de la societatea Daewoo Motor Company Ltd şi zece milioane dolari pentru ştergerea tuturor datoriilor societăţii Daewoo Automobile Romania S.A. către societatea Daewoo Motor Company Ltd., precum şi a costurilor aferente mecanismului de plată (inclusiv dobânzi si comisioane).

Rompres

articol http://www.bloombiz.ro
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde mariuscociorva » 03 Oct 2006, 12:46

sa dea domnu sa fie asa
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Fiesta Sedan - concurentul Loganului

Mesajde 28FUN » 08 Oct 2006, 18:56

Din cate am vazut, Ford are in India o fabrica unde produce printre altele si Fiesta Sedan - o masina care arata muuult mai bine decat un Logan, Clio Symbol sau alte sedanuri provenite din masini de clasa mica.

Avand in vedere ca in prezent diferenta intre un LGN si o Fiesta, la dotari si motorizari comparabile este de cca 1500 euro cred ca exista toate premisele ca se se mai adauge inca un concurent redutabil la deja mult prea mediatizatul Logan.

Cred ca ford este foarte interesat de fabrica de la Craiova, pentru ca vom fi in UE, va putea exporta in toata europe de est unde LGN se vinde foarte bine si ce e mai important ca planurile masiniii exista, nu mai trebuie bagati bani in proiectare sau in modificarea modelelor existente.

Iata cum arata si fiesta sedan, care explica interesul marcii americane in RO:
http://www.india.ford.com/servlet/Conte ... &c=DFYPage
28FUN
Gold Member
 
Mesaje: 524
Membru din: 18 Aug 2006, 11:31
Localitate: Bucuresti

NIIIIIICCEEEEEE!!!!

Mesajde verga_Cip » 08 Oct 2006, 18:59

Super.. mie imi place cum arata...
Sa vedem ce vor face astia de pe la Guvern....
Daca ajunge Ford in Romania e ceva....

BAFTA
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde maddan » 12 Oct 2006, 18:27

Ar fi minunat daca Ford ar veni la Craiova. Iar daca ar asambla Fiesta aici, cu atat mai bine!
maddan
Incepator
 
Mesaje: 10
Membru din: 29 Sep 2006, 13:52

Mesajde scentless » 12 Oct 2006, 21:11

Arata ca naiba, numai de masini ieftine nu mai avem nevoie... e de discutat pe tema asta :) dar masina este un lux.
2004 Ford Fiesta 1.4 tdci
scentless
Incepator
 
Mesaje: 67
Membru din: 20 Iun 2006, 16:24
Localitate: Bucuresti

Mesajde manuro » 18 Oct 2006, 20:56

Informatiile din interior arata cam asa: in urma cu 2 saptamani am avut in fabrica de la Craiova o delegatie de 7 manageri de la Ford, fiecare cu destinatie precisa. A fost a doua vizita a celor de la Ford, anul acesta. Au vizitat din nou sectiile si unele birouri si s-au discutat chiar detalii pe marginea documentelor pregatite pentru aceasta vizita.
Se asteapta zilele acestea si o delegatie de la GM desi se pare ca este vorba totusi de coreenii de la GM-DAT.
Parerea (si dorinta) personala este ca Ford va fi favoritul in aceasta cursa dar, mai devreme de jumatatea anului viitor nu cred ca se va anunta oficial castigatorul.
Ford Focus 2 Trend Collection 2007, 1.6, 100 CP, 5 usi, Moondust Silver
Avatar utilizator
manuro
Incepator
 
Mesaje: 44
Membru din: 20 Mar 2006, 17:20
Localitate: Craiova
Maşina: C-Max 1.6 125 CP Trend

O noua vizita Ford la Craiova

Mesajde manuro » 08 Noi 2006, 21:16

In prezent, pe parcursul a 3 zile se desfasoara o noua vizita a celor de la Ford. Faptul ca este a treia vizita, ma face sa cred ca exista un interes real pentru fabrica de la Craiova.
Ford Focus 2 Trend Collection 2007, 1.6, 100 CP, 5 usi, Moondust Silver
Avatar utilizator
manuro
Incepator
 
Mesaje: 44
Membru din: 20 Mar 2006, 17:20
Localitate: Craiova
Maşina: C-Max 1.6 125 CP Trend

Fordul poate lansa modelul Fiesta oltenesc

Mesajde MUM » 07 Dec 2006, 16:13

Fordul poate lansa modelul Fiesta oltenesc
În cazul în care uzinele Daewoo vor fi preluate de Ford, modelul Fiesta va fi fabricat cu costuri foarte mici, muşcând astfel din piaţa Loganului. John Fleming, preşedintele Ford, declara, la salonul auto de la Paris, că dacă va prelua uzinele româneşti de la Daewoo Craiova, va produce automobile de clasă mică, low-cost, în special pentru piaţa est-europeană. "Preluarea uzinelor de la Craiova reprezintă o oportunitate pentru a ne extinde pe piaţa Europei de Est şi nu numai", a declarat Fleming. Statul român va acorda anumite facilităţi fiscale companiei Ford, fapt care va scădea şi mai mult preţul de producţie, şi, implicit, al produsului finit.

intreg articolul - in adevarul de azi

http://www.adevarulonline.ro/2006-12-07 ... 09762.html
Mazda 323 f Astina 1,6 16v Blue
Avatar utilizator
MUM
Mazda freak
 
Mesaje: 90
Membru din: 07 Noi 2006, 19:43
Localitate: Bucharest, Romania
Maşina: Mazda 323 f

Mesajde verga_Cip » 07 Dec 2006, 16:26

ca sa ne mai amuzam un pic....

conform modelului OLT - CIT ... Ford va la sa OLT -FIEST. :icon_mrgreen:
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde mariuscociorva » 07 Dec 2006, 16:36

arata bine fiesta aia made in india dar mai au un model special pt india care seamna cu fiesta de care are maddogu e interesanta si aia pt europa de est
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Următorul

Înapoi la Noutăţi auto

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login