$1 scrie:$2Sunt masini care se camufleaza la vreme sau peisaj, si de aceea cred ca regula este una buna.
ai mare dreptate sorine...
tata a avut la un moment dat o dacie gri model 1983 cu 4 faruri la care a fost nevoit până în cele din urmă să lege toate cele 4 faruri pe faza scurtă... se camufla perfect cu culoarea asfaltului, iar asta, în special vara, când se merge cu viteză mai mare...
$1 scrie:$2le mele se aprind automat ca e model american.
offf!
am avut un volvo S40 la care se aprindeau, tot aşa, automat... explicaţia în service era că în Suedia se întunecă repede şi aşa e setată maşina...
dacă o porneam se aprindea faza scurtă.
selectorul era pe "0"
dacă puneam selectorul pe "poziţie" se aprindea poziţia...
dacă puneam selectorul pe faza scurtă, fireşte, se aprindea faza scurtă...
partea proastă era că într-o lună se ardea mufa becului de la farul de pe dreapta... ziceau ăia din service că se supraîncălzeşte...
abia după 2 ani au găsit soluţia: au găsit softul cu care să desfiinţeze saetarea aia cu farurile aprinse permanent...
în acelaşi timp a avut şi frati-miu un alt S40 dar diesel, cu motor de renault, asamblat în Olanda... la maşina lui nu exista acesată problemă...
erau maşini excelente cu toate că service-ul volvo e un mare căcat...
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...
cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!
motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!