Pai eu unul inteleg prin a da cu janta in groapa si sa am norocul sa dau in crapatura, ca ar trebui sa am un bulan porcesc ( pe care daca l-as avea as incerca 6 numere norocoase

si nu l-as irosii pe o janta fie ea si oz ) sau precizie de chirurg sau ceva in felul urmator....
1.Data jos roata de pe masina
2. jos cu anvelopa = janta goala
3 una bucata scandura groasa ( 5- 10 cm)
4. un bun amic cu un baros ( de al 3-4 kg in sus

) si fortos
5. cu ajutorul scandurii si a barosului, se aplica cate una bucata soc

cu "precizie chirurgicala " pana, ca din minune janta face POC/TROSC sau cum draqu vrea ea...
oricum aceasta incercare trebuie bine regizata, eventual chiar si documentata... ....
Deja o dam in fabule si basme.. Ok multam am inteles cum este cu janta .....cat despre ful casco .. poate ca nu am inteles eu bine despre ce vb. omul de la asigurari .. dar mai mult ca sigur ai dreptate LEO... scuze gresala ... omul invata cat traieste...