Scule pentru schimbat distributia
Salutare!
Am schimbat azi distributia la un service.Masina se pare ca merge OK,
DAR:
Stie cineva de ce sunt 2 bolturi de blocare a vibrochenului(in TIS asa scrie,au coduri diferite, se introduc pe rand in orificiul corespunzator)? La unul ii zice "locking pin" , la celalalt "timing pin".
Care o fi diferenta? La mine nu a folosit decat un bolt.
Motorul meu e 1,4L / 16v benzina, dar cred ca e construit la fel ca cel de 1,6L/16v.
Multumesc!
Am schimbat azi distributia la un service.Masina se pare ca merge OK,
DAR:
Stie cineva de ce sunt 2 bolturi de blocare a vibrochenului(in TIS asa scrie,au coduri diferite, se introduc pe rand in orificiul corespunzator)? La unul ii zice "locking pin" , la celalalt "timing pin".
Care o fi diferenta? La mine nu a folosit decat un bolt.
Motorul meu e 1,4L / 16v benzina, dar cred ca e construit la fel ca cel de 1,6L/16v.
Multumesc!
Ford Fusion 2005 1.4-16V benzina, ABS, AC, 2airbag, 4 portiere, 4 roti, caroserie, etc...
- odin
- Member
- Mesaje: 374
- Membru din: 08 Sep 2006, 18:58
- Localitate: Alba