Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
08 Dec 2011, 19:44
Salutare!
Am schimbat azi distributia la un service.Masina se pare ca merge OK,
DAR:
Stie cineva de ce sunt 2 bolturi de blocare a vibrochenului(in TIS asa scrie,au coduri diferite, se introduc pe rand in orificiul corespunzator)? La unul ii zice "locking pin" , la celalalt "timing pin".
Care o fi diferenta? La mine nu a folosit decat un bolt.
Motorul meu e 1,4L / 16v benzina, dar cred ca e construit la fel ca cel de 1,6L/16v.
Multumesc!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.