Help/Troubleshooting

probleme la relanti

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

probleme la relanti

Mesajde dma » 17 Noi 2006, 10:03

Am luat si eu de curand un ford mondeo 18 16v zetec din 1998 nov. si sunt multumit cat de cat dar o problema ma omara.Cand o pornesc dimineata incepe sa o ia razna acceleratia si daca vreau sa demarez cum i-au piciorul de pe ambreaj fara sa ating acceleratia incepe sa urce instantaneu turometrul la 2500,3000 si revine la loc iarasi urca iar coboara.Cand opresc pe loc si calc ambreajul de mai multe ori fara sa ating acceleratia de atatea ori urca turometrul la 3000 si coboara.Dupa ce se incalzeste ziua nu mai face chiar asa dar sa sesizeaza o problema mai urca putin la 2000 dar numai in viteza I la demaraj daca nu esti atent la raportul ambreaj-acceleratie.Eu am lipit o conducta de la vacum prin care iesea aer si ma gandesc poate sa-i fi cauzat asta ceva... eu stiu.Lamuriti-ma si pe mine ce poate sa aiba sau ce pot sa-i fac.
Avatar utilizator
dma
Incepator
 
Mesaje: 42
Membru din: 16 Noi 2006, 12:41
Localitate: Rm Valcea

Re: probleme la relanti

Mesajde butysoft » 17 Noi 2006, 10:45

$1 scrie:$2m luat si eu de curand un ford mondeo 18 16v zetec din 1998 nov.(....)Cand o pornesc dimineata incepe sa o ia razna acceleratia (....)Dupa ce se incalzeste ziua nu mai face chiar asa dar sa sesizeaza o problema mai urca putin la 2000 dar numai in viteza I la demaraj daca nu esti atent la raportul ambreaj-acceleratie.Eu am lipit o conducta de la vacum prin care iesea aer si ma gandesc poate sa-i fi cauzat asta ceva...


Eu am sierra DOHC (16v)
Pentru ce ai spus tu m-as uita la IAC(electrovalva de relanti)
Daca ai probele si de putere la MAP (senzorul de presiune)
Si in ultimul rand la TPS (daca ti se pare ca a crescut si consumul)

Conducta lipita nu vad cum ar putea avea vreo influenta la ce ai spus tu.
---------------------------------------
Never drive faster than your Guardian Angel can fly.
butysoft
Ford Freak
 
Mesaje: 144
Membru din: 14 Mar 2005, 10:15
Localitate: Bucuresti

Mesajde mihalcea » 17 Noi 2006, 11:00

motorul de pe sierra DOHC EFI NU ARE 16v ci doar 8v
doar sierra cosworth are 16v
2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP / Sea Grey
Avatar utilizator
mihalcea
Ford Junior
 
Mesaje: 1274
Membru din: 07 Mar 2005, 14:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: 2008 Focus / 1.8 TDCi / 115CP

Re: probleme la relanti

Mesajde dma » 17 Noi 2006, 13:02

crezi ca cu un tester sa`r putea depista problema
Avatar utilizator
dma
Incepator
 
Mesaje: 42
Membru din: 16 Noi 2006, 12:41
Localitate: Rm Valcea

Mesajde kobe » 17 Noi 2006, 14:47

Stabilizatorul de ralanti trebuie curatat.
Nu stiu exact cum e motorul tau dar stabilizatorul este pe undeva pe galeria de admisie.
Toyota Avensis Classic 1.8 VVT-I
Avatar utilizator
kobe
Member
 
Mesaje: 430
Membru din: 18 Feb 2006, 14:19
Localitate: calarasi
Maşina: Toyota Avensis Classic 1.8 VVT-I, 2009

Mesajde butysoft » 17 Noi 2006, 15:19

$1 scrie:$2rezi ca cu un tester sa`r putea depista problema


posibil sa da, posibil sa nu, testerul nu iti spune mare lucru decat daca ceva e picat rau de tot (aproape nefunctional)

eu de ex am tps defect pe scorpio si la tester da OK, am scos mufele de la senzor de temperatura, debitmetru aer si alti senzori pe rand si am obtinut cod de eroare; la fel am patit si cu senzorul de temperatura care era decalibrat, nu dadea nici un cod de eroare in schimb consuma mult


$1 scrie:$2otorul de pe sierra DOHC EFI NU ARE 16v ci doar 8v
doar sierra cosworth are 16v


@mihalcea te rog sa te uiti si tu aici http://www.samarins.com/glossary/dohc.html
mie la numaratoare mi-a dat 16 supape la DOHC

pe viitor te rog sa nu te mai contrazici daca nu esti sigur si poti sa demonstrezi ceea ce spui.

apropo de sierra cossworth acolo modificarile sunt de alta natura decat numarul de supape, spre exemplu are discuri de frana pe spate...
---------------------------------------
Never drive faster than your Guardian Angel can fly.
butysoft
Ford Freak
 
Mesaje: 144
Membru din: 14 Mar 2005, 10:15
Localitate: Bucuresti

Mesajde ddexter » 17 Noi 2006, 16:03

DOHC inseamna ca are 4 supape / cilindru.
Imagine
Mondeo 2002 TDDI 115,6 CP :))
Avatar utilizator
ddexter
1nsane Member
 
Mesaje: 1436
Membru din: 09 Mar 2006, 17:35
Localitate: Baia Mare
Maşina: Ford, Mondeo, 2002, TDDI 1998cm3, 85 kw, 16"


Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login