Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

probleme la relanti

17 Noi 2006, 10:03

Am luat si eu de curand un ford mondeo 18 16v zetec din 1998 nov. si sunt multumit cat de cat dar o problema ma omara.Cand o pornesc dimineata incepe sa o ia razna acceleratia si daca vreau sa demarez cum i-au piciorul de pe ambreaj fara sa ating acceleratia incepe sa urce instantaneu turometrul la 2500,3000 si revine la loc iarasi urca iar coboara.Cand opresc pe loc si calc ambreajul de mai multe ori fara sa ating acceleratia de atatea ori urca turometrul la 3000 si coboara.Dupa ce se incalzeste ziua nu mai face chiar asa dar sa sesizeaza o problema mai urca putin la 2000 dar numai in viteza I la demaraj daca nu esti atent la raportul ambreaj-acceleratie.Eu am lipit o conducta de la vacum prin care iesea aer si ma gandesc poate sa-i fi cauzat asta ceva... eu stiu.Lamuriti-ma si pe mine ce poate sa aiba sau ce pot sa-i fac.

Re: probleme la relanti

17 Noi 2006, 10:45

$1 scrie:$2m luat si eu de curand un ford mondeo 18 16v zetec din 1998 nov.(....)Cand o pornesc dimineata incepe sa o ia razna acceleratia (....)Dupa ce se incalzeste ziua nu mai face chiar asa dar sa sesizeaza o problema mai urca putin la 2000 dar numai in viteza I la demaraj daca nu esti atent la raportul ambreaj-acceleratie.Eu am lipit o conducta de la vacum prin care iesea aer si ma gandesc poate sa-i fi cauzat asta ceva...


Eu am sierra DOHC (16v)
Pentru ce ai spus tu m-as uita la IAC(electrovalva de relanti)
Daca ai probele si de putere la MAP (senzorul de presiune)
Si in ultimul rand la TPS (daca ti se pare ca a crescut si consumul)

Conducta lipita nu vad cum ar putea avea vreo influenta la ce ai spus tu.

17 Noi 2006, 11:00

motorul de pe sierra DOHC EFI NU ARE 16v ci doar 8v
doar sierra cosworth are 16v

Re: probleme la relanti

17 Noi 2006, 13:02

crezi ca cu un tester sa`r putea depista problema

17 Noi 2006, 14:47

Stabilizatorul de ralanti trebuie curatat.
Nu stiu exact cum e motorul tau dar stabilizatorul este pe undeva pe galeria de admisie.

17 Noi 2006, 15:19

$1 scrie:$2rezi ca cu un tester sa`r putea depista problema


posibil sa da, posibil sa nu, testerul nu iti spune mare lucru decat daca ceva e picat rau de tot (aproape nefunctional)

eu de ex am tps defect pe scorpio si la tester da OK, am scos mufele de la senzor de temperatura, debitmetru aer si alti senzori pe rand si am obtinut cod de eroare; la fel am patit si cu senzorul de temperatura care era decalibrat, nu dadea nici un cod de eroare in schimb consuma mult


$1 scrie:$2otorul de pe sierra DOHC EFI NU ARE 16v ci doar 8v
doar sierra cosworth are 16v


@mihalcea te rog sa te uiti si tu aici http://www.samarins.com/glossary/dohc.html
mie la numaratoare mi-a dat 16 supape la DOHC

pe viitor te rog sa nu te mai contrazici daca nu esti sigur si poti sa demonstrezi ceea ce spui.

apropo de sierra cossworth acolo modificarile sunt de alta natura decat numarul de supape, spre exemplu are discuri de frana pe spate...

17 Noi 2006, 16:03

DOHC inseamna ca are 4 supape / cilindru.
Răspunde