indicator benzina pe zero - ajutor!
focus 1,6 16v benzinar din 2001, inainte de facelift. azi am facut plinul de benzina. inainte de asta indicatorul din bord arata jumatate de rezervor. dupa alimentare - surpriza! - imi arata tot jumatate... opresc motorul, pun/scot contactul de cateva ori (3-4) si indicatorul isi revine, aratand plin. dupa 2 km am oprit si am stat 15 min. cand sa pornesc, indicatorul ramane la minim si se aprinde becul de atentionare 'rezervor gol'... am incercat iar figura cu pusul/scosul contactului dar degeaba... ce problema sa fie? un contact busit? senzor de nivel in rezervor busit? asa dintr-o data?
mentionez ca am intrat in modul de test al instrumentului de bord si indicatorul functioneaza (ridicandu-se impreuna cu celelalte 3 'ace' 4-5 sec.). mai mentionez ca cu ceva vreme in urma am umblat la mufa aia mare de langa usa soferului, dupa care, in afara de problemele normale (dereglare geamuri si inchidere centralizata) am ramas cu alta sechela: cand apas butonul de incuiere de la usa din dreapta ba se inchid toate usile ba nu... inca n-am avut timp sa verific contactele dea acolo, dar nu sunt ingrijorat... sa fie si asta o urmare a nesabuintei mele de a umbla p'acolo?
am auzit de un fel de ulei care se pune la contacte. nu stiu cum se cheama. am de gand sa pun din ala la contactele respective. intrebarea e daca acest ulei nu cumva transmite curent electric in eventualitatea ca se pune prea mult (lucru probabil la mufoiu' ala unde sunt 100 de pini la 1 mm unu' de altu')...
a mai patit careva asa ceva? cum a rezolvat si care a fost problema???
mentionez ca am intrat in modul de test al instrumentului de bord si indicatorul functioneaza (ridicandu-se impreuna cu celelalte 3 'ace' 4-5 sec.). mai mentionez ca cu ceva vreme in urma am umblat la mufa aia mare de langa usa soferului, dupa care, in afara de problemele normale (dereglare geamuri si inchidere centralizata) am ramas cu alta sechela: cand apas butonul de incuiere de la usa din dreapta ba se inchid toate usile ba nu... inca n-am avut timp sa verific contactele dea acolo, dar nu sunt ingrijorat... sa fie si asta o urmare a nesabuintei mele de a umbla p'acolo?
am auzit de un fel de ulei care se pune la contacte. nu stiu cum se cheama. am de gand sa pun din ala la contactele respective. intrebarea e daca acest ulei nu cumva transmite curent electric in eventualitatea ca se pune prea mult (lucru probabil la mufoiu' ala unde sunt 100 de pini la 1 mm unu' de altu')...
a mai patit careva asa ceva? cum a rezolvat si care a fost problema???
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005 GPL
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002 GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993
>>> REGULAMENT FORUM
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002 GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

-
octa - 1nsane Member
- Mesaje: 4231
- Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
- Localitate: Arad
- Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002