Help/Troubleshooting

Problema pornire la frig

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

Problema pornire la frig

Mesajde motto » 30 Noi 2007, 22:24

Salut.
Sper sa imi dati cateva raspunsuri la problema mea.
A aparut o data cu scaderea temperaturii.
Se pare ca dureaza ceva timp pana porneste masina...aud electromotorul cum invarte...cateva secunde se chinuie sa o ia...si intr-un final porneste.
Am avut problema asta vara trecuta..exact aceleasi simptome, dar atunci era de la baterie, am dus-o in service, am schimbat bateria si nu dura jumate de secunda ca pornea.
Acum nu stiu daca e o problema cu antigelul( nu e schimbat de anul trecut ) iar bateria sau poate vreo bujie incandescenata.
Peste 2 saptamani ajung cu ea la revizia de 125000 km, dar pana atunci..a mai avut cineva simptomele astea?..Ce ar putea sa fie?
http://blogonaut.ro" target="_blank
[img]http://i49.tinypic.com/2vxg9w9.jpg[/img]
Avatar utilizator
motto
 
Mesaje: 144
Membru din: 05 Mai 2007, 02:09
Localitate: B 03 VZW
Maşina: New Ford Focus 2, 2008, 1.6 L 100CP, Trend Plus
VIN: WF0PXXWPDP8S19982

Mesajde cosmarinescu » 30 Noi 2007, 22:39

Ce te face sa crezi ca nu poate fi tot de la baterie, daca a mai existat precedentul? Daca ai inlocuit-o este putin probabila aceasta cauza, dar nu scapa din vedere si o problema pe partea electrica! Oricum, inclin sa cred ca e vorba mai degraba de o problema ce tine de alimentare sau de vreo bujie incandescenta, cum de altfel ai dedus ... Dar cu certitudine, NU ai treaba cu antigelul! El are un rol deosebit de important , DUPA pornire, si NU la pornire!
Succes!
Fusion 1,4 DURATEC Comfort 2007 moondust silver
LIVE - http://www.terrafm.ro/radio/
Avatar utilizator
cosmarinescu
Ford Freak
 
Mesaje: 169
Membru din: 01 Aug 2007, 19:48
Localitate: piatra neamt
Maşina: Ford Fusion Comfort 2007 1,4 Duratec "Lizuca"

Mesajde DanielArdelian2 » 30 Noi 2007, 23:10

Bujiile incandescente sunt principalul suspect.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Mesajde motto » 03 Dec 2007, 07:45

Am incercat o alta metoda..invatata tot de pe forum: Las cam 30 de secunde contactul in pace dupa ce invart cheia la pozitia a doua( cica s-ar incalzi bujiile ) si dupa aia pornesc- am observat o imbunatatire drastica ..foarte putin dureaza pana o ia..dar tot greu porneste.
Astept revizia.
Si ca sa nu mai deschid alt topic..cat v-a costat revizia la 125.000 ??
thanks!
http://blogonaut.ro" target="_blank
[img]http://i49.tinypic.com/2vxg9w9.jpg[/img]
Avatar utilizator
motto
 
Mesaje: 144
Membru din: 05 Mai 2007, 02:09
Localitate: B 03 VZW
Maşina: New Ford Focus 2, 2008, 1.6 L 100CP, Trend Plus
VIN: WF0PXXWPDP8S19982

Mesajde verga_Cip » 03 Dec 2007, 11:10

NU lasa 30 de secunde...pur si simplu pune contactul, lasa-l pana se sting becurile si scoate-l si repeta de de vreo 2-3 ori. Vei vedea ce usor porneste....
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde dnc » 03 Dec 2007, 12:40

$1 scrie:$2m incercat o alta metoda..invatata tot de pe forum: Las cam 30 de secunde contactul in pace dupa ce invart cheia la pozitia a doua( cica s-ar incalzi bujiile ) si dupa aia pornesc- am observat o imbunatatire drastica ..foarte putin dureaza pana o ia..dar tot greu porneste.
Astept revizia.
Si ca sa nu mai deschid alt topic..cat v-a costat revizia la 125.000 ??
thanks!


si la mine fc cam la fel, azi de dimineata de exemplu ca sa nu o mai aud cum se "chinuie" am pus contact de 3 ori si pe urma a luato la sfert.
dnc
1nsane Member
 
Mesaje: 4390
Membru din: 07 Iul 2007, 13:14
Localitate: Craiova
Maşina: 1.6 tdci

Mesajde shofe » 18 Dec 2007, 15:47

SAL.Am si eu o problema de vreo 2 zile nu reusesc sa o pornesc decat la a 3 cheie.
Am un ford focus tournier 2001 1,8 tddi,90CP
Pana acum pornea imediat.
Avatar utilizator
shofe
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 29 Iun 2007, 13:27
Localitate: Prahova
Maşina: Ford Focus Tournier 2001 1,8 TDDI

Mesajde verga_Cip » 18 Dec 2007, 16:03

De unde esti?! Sa nu spui ca esti de la Miercurea Ciuc...ce inseamna de 2 zile? Cate grade afara??

Verifica bujiile!!
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde shofe » 18 Dec 2007, 16:16

sal din nou.nu-s din miercurea ciuc ci din ploiesti si cred ca nu era mai mult de -5 grade.
o sa trec pe la un service sa vad ce are
Avatar utilizator
shofe
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 29 Iun 2007, 13:27
Localitate: Prahova
Maşina: Ford Focus Tournier 2001 1,8 TDDI

Mesajde Boggy » 18 Dec 2007, 21:09

Pe vremea asta cele mai des intalnite probleme la dieseluri sunt bujiile incandescente.
La mine tot asa greu porneste dar doar dimineata la prima pornire.Daca ma plimb cu ea si o las vreo 3 ore cand o pornesc merge ok...
Am comandat deja un set de bujii.
Astept sa ajunga si intre-timp ma interesez cum se pot schimba,daca pot face singur acasa operatiunea sau e nevoie de service...
Ford Focus Trend 1L Ecoboost , 125 CP din 2018 - WF04XXGCC4JT34613
Avatar utilizator
Boggy
Member
 
Mesaje: 342
Membru din: 10 Sep 2007, 18:39
Localitate: Iasi
Maşina: Ford Focus Trend 2018, 1l Ecoboost 125cp
VIN: WF04XXGCC4JT34613

Mesajde shofe » 19 Dec 2007, 12:52

sal.ce marca de bujii ai comandat?Ca am nevoie si eu de unele noi(celelalte sunt arse ) deaceea nu pornea.Am fost la service si le-a verificat si sunt arse toate.
Avatar utilizator
shofe
Ford Freak
 
Mesaje: 160
Membru din: 29 Iun 2007, 13:27
Localitate: Prahova
Maşina: Ford Focus Tournier 2001 1,8 TDDI

Mesajde focosul » 19 Dec 2007, 14:01

sal.am schimbat bujiile incandescente si acum porneste f. bine dimineata ~ -3 grade .Mecanicul mi-a adus bujiile noi ''Beru''[made in irland] 50lei/buc
[URL=https://matchnow.life]Verified Damsels[/URL]
Avatar utilizator
focosul
Incepator
 
Mesaje: 92
Membru din: 16 Oct 2007, 11:16
Localitate: Usa
Maşina: Ford Focus 1,8 tddi 90 cai 2001
VIN: WF0NXXGCDN1P61608

Mesajde Boggy » 19 Dec 2007, 14:07

De la forcar am luat si sunt marca Boche la pretul de 40 ron bucata.
Cele de motorcraft erau la acelasi pret dar trebuia sa mai astept ca erau in vama...
Acum sunt nerabdator sa ajunga desi inca n-am descoperit cum le schimb.
Ford Focus Trend 1L Ecoboost , 125 CP din 2018 - WF04XXGCC4JT34613
Avatar utilizator
Boggy
Member
 
Mesaje: 342
Membru din: 10 Sep 2007, 18:39
Localitate: Iasi
Maşina: Ford Focus Trend 2018, 1l Ecoboost 125cp
VIN: WF04XXGCC4JT34613

Mesajde Tiry213 » 19 Dec 2007, 14:16

Principalele cauze ale pornirii greoaie iarna sunt bujiile si bateria. Si o baterie buna poate face probleme lasata in frig puternic si nepornita masina cateva zile.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Mesajde stefan_c » 19 Dec 2007, 14:27

+ apa in motorina, filtre infundate.....
Focus Mk2, 11.2008, 1.6i, 74 kW, Trend;
Ex Mondeo Mk3, 11.2003, 1.8i, 92 kW, Trend.
Avatar utilizator
stefan_c
Ford Freak
 
Mesaje: 223
Membru din: 25 Noi 2007, 23:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Kuga 1.5 EcoBoost
VIN: WF0AXXWPMAJJ37916

Mesajde Boggy » 19 Dec 2007, 16:36

Da ce numai iarna face probleme apa-n motorina si filtrele? Vara nu?
Ford Focus Trend 1L Ecoboost , 125 CP din 2018 - WF04XXGCC4JT34613
Avatar utilizator
Boggy
Member
 
Mesaje: 342
Membru din: 10 Sep 2007, 18:39
Localitate: Iasi
Maşina: Ford Focus Trend 2018, 1l Ecoboost 125cp
VIN: WF04XXGCC4JT34613

Mesajde Tiry213 » 19 Dec 2007, 16:37

Filtru de motorina inghetat ati vazut vreunii?
Eu am vazut la un jeep, la munte. Dar nu stiu cum a putut sa inghete.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Mesajde stefan_c » 19 Dec 2007, 16:38

iarna apa mai si ingheata - colmateaza filtrele, sau se fac dopuri pe instalatie
Focus Mk2, 11.2008, 1.6i, 74 kW, Trend;
Ex Mondeo Mk3, 11.2003, 1.8i, 92 kW, Trend.
Avatar utilizator
stefan_c
Ford Freak
 
Mesaje: 223
Membru din: 25 Noi 2007, 23:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Kuga 1.5 EcoBoost
VIN: WF0AXXWPMAJJ37916

Mesajde focosul » 20 Dec 2007, 23:20

ca sa schimbi bujiile incandescente (din ce am vazut eu la mine si din ce mia zis mecanicul)trebuie sa dai capacul ala mare de plastic de la interculer,radiatorul de la interculer si dupa aceea ai acces la bujii.Trebuie sa ai tubulare mici 6-13cred si din cate am vazut eu la mine fara sa desfaca bornele de la baterie.La mecanic operatia nu a durat mai mult de 30 minute ,dar avea scule si stia ce face!(20 lei manopera)
[URL=https://matchnow.life]Verified Damsels[/URL]
Avatar utilizator
focosul
Incepator
 
Mesaje: 92
Membru din: 16 Oct 2007, 11:16
Localitate: Usa
Maşina: Ford Focus 1,8 tddi 90 cai 2001
VIN: WF0NXXGCDN1P61608

Mesajde roataderezerva » 21 Dec 2007, 12:04

Si eu am ceva probleme la pornire, bateria nu e devina ca tocmai am schimbat-o. Mi-am luat bujii dar nu am reusit sa le schimb din cauza accesului. Se intampla ceva (rau) daca dau jos capacul si radiatorul de la intercooler ? Mai sunt si ceva furtunele pe acolo care cred ca trebuie desfacute.
Mie frica sa nu raman cu piese in plus dupa montaj.
Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
Avatar utilizator
roataderezerva
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 19 Feb 2007, 08:04
Localitate: Valea Calugareasca, Prahova
Maşina: Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
VIN: WF0NXXGCDN1C20932

Mesajde matei.virgil » 21 Dec 2007, 12:20

Si eu am patit la fel cu masina din semnatura. Are doar 5500 km si deja a facut in cateva zile .....
Ford Fiesta - o masina FORDmidabila!
Avatar utilizator
matei.virgil
Gold Member
 
Mesaje: 539
Membru din: 20 Aug 2007, 23:25
Localitate: Cisnadie
Maşina: Ford Fiesta Comfort 1.25i

Mesajde fgbogdan » 21 Dec 2007, 13:46

Problemele de pornire la rece sunt si de la uzura motorului - compresie.
Nu neglijati asta ...
Am avut un escort 1.8 care iarna era rau de tot la pornire, vara plecand la "sfert".
Arguing on the internet is like winning the special olympics. Even if you win, you're still retarded
Avatar utilizator
fgbogdan
Member
 
Mesaje: 399
Membru din: 26 Iun 2006, 18:50
Localitate: Timisoara
Maşina: Capri 2.8 V6

Mesajde tomcatmouse » 21 Dec 2007, 15:08

$1 scrie:$2i eu am ceva probleme la pornire, bateria nu e devina ca tocmai am schimbat-o. Mi-am luat bujii dar nu am reusit sa le schimb din cauza accesului. Se intampla ceva (rau) daca dau jos capacul si radiatorul de la intercooler ? Mai sunt si ceva furtunele pe acolo care cred ca trebuie desfacute.
Mie frica sa nu raman cu piese in plus dupa montaj.
nu inteleg ce treaba ai cu radiatorul :?:
Avatar utilizator
tomcatmouse
1nsane Member
 
Mesaje: 1261
Membru din: 26 Oct 2007, 12:37
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mondeo Titanium ,power shift ,pachet S 2011, 2.0 TDCI 163cp,03.2011

Mesajde roataderezerva » 21 Dec 2007, 15:32

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2i eu am ceva probleme la pornire, bateria nu e devina ca tocmai am schimbat-o. Mi-am luat bujii dar nu am reusit sa le schimb din cauza accesului. Se intampla ceva (rau) daca dau jos capacul si radiatorul de la intercooler ? Mai sunt si ceva furtunele pe acolo care cred ca trebuie desfacute.
Mie frica sa nu raman cu piese in plus dupa montaj.
nu inteleg ce treaba ai cu radiatorul :?:


Sa inteleg ca nu este necesara scoaterea acestuia ? Ar fi bine
E drept ca nu am scos capacul sa vad daca asa merge. Cred ca depinde si de sculele disponibile adica cu unele "flexibile" (nu stiu cum sa le spun) ar fi mult mai usor. Si am uitat, trebuie cheie de 10.
Ramane de vazut, o sa mai incerc. Nu insist, daca nu pot apelez la service
Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
Avatar utilizator
roataderezerva
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 19 Feb 2007, 08:04
Localitate: Valea Calugareasca, Prahova
Maşina: Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
VIN: WF0NXXGCDN1C20932

Mesajde tomcatmouse » 21 Dec 2007, 15:53

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2i eu am ceva probleme la pornire, bateria nu e devina ca tocmai am schimbat-o. Mi-am luat bujii dar nu am reusit sa le schimb din cauza accesului. Se intampla ceva (rau) daca dau jos capacul si radiatorul de la intercooler ? Mai sunt si ceva furtunele pe acolo care cred ca trebuie desfacute.
Mie frica sa nu raman cu piese in plus dupa montaj.
nu inteleg ce treaba ai cu radiatorul :?:


Sa inteleg ca nu este necesara scoaterea acestuia ? Ar fi bine
E drept ca nu am scos capacul sa vad daca asa merge. Cred ca depinde si de sculele disponibile adica cu unele "flexibile" (nu stiu cum sa le spun) ar fi mult mai usor. Si am uitat, trebuie cheie de 10.
Ramane de vazut, o sa mai incerc. Nu insist, daca nu pot apelez la service
daca te referi la capacul de motor ,este simplu tragi de el in sus are niste bucse de cauciuc care intra in suportii prinsi pe motor ...,bafta!!!
Avatar utilizator
tomcatmouse
1nsane Member
 
Mesaje: 1261
Membru din: 26 Oct 2007, 12:37
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mondeo Titanium ,power shift ,pachet S 2011, 2.0 TDCI 163cp,03.2011

Mesajde fordix » 21 Dec 2007, 18:19

Nu trebuie dat jos absolut nimic,decit piulitele de pe bujii.Si eu mi le-am schimbat singur, dar dupa ce mi-am fabricat chei adevate - articulate. Fara , nu merge ,doar sa desfaci conductele , dar e mai complicat.
EX-FORD Focus Magnum Grey,1.8 TDDI , 90 cai PURSÎNGE !
Car: FF 2 Ghia 2007,1.6 TDCI 109 CP,Moondust Silver
fordix
Member
 
Mesaje: 419
Membru din: 23 Mar 2007, 17:13
Localitate: Satu Mare
Maşina: FF 2 Ghia 2007,1.6 TDCI 109 CP,Moondust Silver
VIN: WF0WXXGCDW7T11694

Mesajde focosul » 22 Dec 2007, 10:01

cel mai simplu este sa dai capacul si radiatorul de la interculer (radiatorul este prins in 4 suruburi)si ai acces la bujii.Nu trebuie tubulare articulate....Tubulare drepte.
[URL=https://matchnow.life]Verified Damsels[/URL]
Avatar utilizator
focosul
Incepator
 
Mesaje: 92
Membru din: 16 Oct 2007, 11:16
Localitate: Usa
Maşina: Ford Focus 1,8 tddi 90 cai 2001
VIN: WF0NXXGCDN1P61608

Mesajde roataderezerva » 23 Dec 2007, 21:28

Am schimbat bujiile. Timp necesar: 2 ore (acum ca stiu max 1 ora)
Capac si radiator intercooler date jos (curatat de muste cu ocazia asta).
Sculele utilizate au fost o tubulara lunga si un prelungitor. Nu am desfacut conductele la injectoare, decat suportul joja pentru bujia din dreapta.
Daca a-ti reusit sa le schimbati fara sa dati nimic jos bravo voua. Eu nu am reusit decat sa-mi fac un car de draci astfel.
Bujiile scoare erau toate arse. Am pus Febi - 22,5 ron bucata. Masina porneste la sfert acum.
Multumesc pentru suportul vostru. Nu a fost greu de schimbat odata dat jos radiatorul. A fost mai mult frica.
Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
Avatar utilizator
roataderezerva
Ford Freak
 
Mesaje: 171
Membru din: 19 Feb 2007, 08:04
Localitate: Valea Calugareasca, Prahova
Maşina: Focus Wagon Ghia TDDI 90PS 2001
VIN: WF0NXXGCDN1C20932

Mesajde alecu » 03 Ian 2008, 13:49

Cum se pot verfica cel mai usor daca sunt arse?
mondeo wagon tddi 2001 116cp
alecu
Incepator
 
Mesaje: 74
Membru din: 22 Iul 2007, 11:26
Localitate: iasi
Maşina: mondeo mk3 tddi 115cp wagon 2001

Mesajde neaopinca » 05 Ian 2008, 15:33

Dupa dezlegarea cablului de legatura dintre bujii,cu un conductor direct de la baterie:face scinteie bujia buna,nu face alta (altele ).Bujiile sint de doua feluri ,bune si ne-bune.Nu sint un pic bune sau un pic rele.
i
neaopinca
Member
 
Mesaje: 408
Membru din: 18 Feb 2007, 01:00
Localitate: Arad

Următorul

Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login