Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
08 Mai 2007, 09:47
Din ultimele informatii ar fi pe 12 Mai la ora 17.00 Sper sa se hotarasca cu locatia pana acum se negociaza intre Academie si Polivalenta. Sper sa castige Academia (e favorita)
Imi cer scuze poate ca nu am reusit sa ma fac inteles doar vroiam sa fac o comparatie (separatie) intre service-urile No Name si cele de firma Nu sunt revoltat decat de preturile exagerate si calitatea precara a lucrarilor. De aceea se si practica metoda "pe sub mana" si nu asta ma revolta, dar in loc sa diminuam coruptia noi o incurajam "frumos"!
08 Mai 2007, 12:28
Draga Ross trebuia sa te astepti la aceasta ploaie de curiozitati si nemultumiri, din partea posesorilor de Ford, inca din momentul in care ai deschis acest topic de promovare, scuze vroiam sa zic anuntare a unui nou service. Iar chestia cu "nu le fac reclama" sa o lasam deoparte ca atata timp cat ai o relatie contractuala cu ei oricum numai dezinteresat nu se poate sa fi, iar atata timp cat aceasta "promovare" aduce pana la urma beneficii si membrilor clubului totul este OK.
In ceea ce priveste teama celor din service de a accepta piese ORIGINALE FORD aduse de catre client nu este altceva decat teama de a nu ramane fara un profit imens (peste 100%), si aici sa nu ma contrazici ca din fericire cunosc aceste adaosuri din interiorul sistemului si am vazut si adaosuri de pana la 300% la anumite repere.
Cam peste tot in lumea civilizata vei vedea ca piesele procurate direct din service sunt usor mai mici decat cele procurate din magazine si nu invers cum e la noi.
In plus chestia asta cu neacceptarea pieselor procurate din afara service-ului atata timp cat ele sunt conform specificatiilor producatorului si mai mult sunt produse de catre producatorul masinii este un pic ilegala si incalca cateva legi fundamentale, dar acest aspect va fi discutat cu reprezentatii ford in momentul in care vom fi o organizatie lgeal constituita, cu personalitate juridica si ce este cel mai important su o puternica sustinere din partea clientilor FORD.
08 Mai 2007, 13:11
Nu e o problema cand intreaba cineva ceva. Sau daca cineva are o problema si are nevoie de ajutor. Deci cu acele"curiozitati" e ok. Dar daca cineva are nemultumiri... sa se duca nene sa le spuna celor care l-au nemultumit. Eu nu sunt purtator de cuvant sau reprezentant Ford. Sunt un forumist care a ajuns la Ford. Si atat! Am deschis acest topic pentru membrii forumului care se plangeau de cum sunt tratati prin alte parti.
Sunt membru de mai mult timp in clubford. Si cand m-am inscris nu lucram unde lucrez acum. Atunci eram doar posesor de ford. Cand am ajuns aici si am vazut cum arata, cum se vorbeste si cum este dotat service-ul am zis sa spun si pe clubford. Si nici atunci nu eram angajat la FordCSD. Pe urma m-am angajat la ei si am venit cu detalii si poze si m-am oferit sa dau o mana de ajutor celor care au nevoie. Nu am zis nimanui vin-o la FordCSD ca iti dam marea cu sarea sau nu te duce la altii ca nu sunt buni. Preturile sunt probabil cam la fel ca la alte service-uri ford (adaos de 100% sau mai mare cum zici tu nu exista la FordCSD), insa serviciile si atitudinea fata de clienti zic eu ca difera si asta iti pot spune cei care au ajuns pe aici.
Si in legatura cu reclama, vreau sa lamurim ceva: nu ma plateste nimeni sa scriu in acest topic (sa fac reclama sau promovare) o fac in timpul meu liber, ca membru al clubford
Va multumesc pentru atentie si sper ca nu am deranjat pe nimeni!
08 Mai 2007, 14:50
Stai linistit ca nu cred ca ai deranjat pe nimeni, sau cel putin pe mine nu ma deranjeaza. Cat despre preturi stai linistit ca adaosul este de cel putin 100% si eu nu pot sa cred ca este mai mic atata timp cat alti autorizati (este adevarat de la alte marci) practica aceleasi adaosuri iar preturile sunt aproximativ asemanatoare. Pentru a te convinge ar trebui sa vezi o factura de import de piese si sa compari cu preturile de vanzare. Singura situatie in care este posibil ca adaosurile sa fie mai mici ar fi daca service-ul cumpara la randul sau piesele de la un importator din romania caz in care adaosul major se duce la importator dar aici ar fi doar greseala service-ului.
08 Mai 2007, 18:11
baieti, chiar asa ... haideti sa nu-l mai tragem la raspundere pe ross pentru ce fac unii sau altii, sau sa ne contram cu el ca adaosu' lor e nush' cum, sau ca in germania se poate nush' ce si la ei nu.
omu' asta nu trebe sa se justifice in fata nimanui de aici, sau sa explice de ce si cum si in ce fel; el ne-a oferit aici o optiune alternativa la BDT sau altii ca ei; nu avem decat sa mergem la CSD, si apoi scriem un "review" (scuze pt romgleza, da' alt cuvant nu mi-a venit repede in minte) despre serviciile lor - cu ce ne-a placut, cu sugestii, cu reclamatii, etc, ii facem o poza hartiei respective, hartia in original o inmanam sefului de service sau patronului si poza o postam aici
din ce a scris ross in paginile trecute, inteleg ca la revizia de 15k nu ma lasa sa ma duc cu piese originale cumparate de mine; ok, asta e - oricum ma duc la ei sa fac revizia respectiva, si o sa le las in scris chestia asta - si fac poza, exact cum am scris mai sus
haideti, va rog frumos, sa nu il mai punem pe omul asta sa se simta vinovat/raspunzator de ceva
merci
Adi
08 Mai 2007, 18:17
Daca am o problema la masina si aceasta este in garantie si vreau sa o rezolv, ma costa ceva la service? Imi scartaie geamul fata st. cand mai are 10-15 cm pana la inchidere.
09 Mai 2007, 15:24
$1 scrie:$2aca am o problema la masina si aceasta este in garantie si vreau sa o rezolv, ma costa ceva la service? Imi scartaie geamul fata st. cand mai are 10-15 cm pana la inchidere.
pai daca problema tine de garantie nu te costa nimic. numai sa nu fie ceva cauzat de... "mana omului"
13 Mai 2007, 12:34
salut ross, am si eu o problema, se exfoliaza portiuni de vopsea d epe praguri si mai nou si unpic de pe usi, la service la revizia de 15 000 mi s-a spus ca lacul ar fii de vina, cert este ca trebuie revopsit si clar intra pe grantie, am pus pe ea pe fata apartori originale din prima zii cand am cumparat masina, si se vede clar ca nu putea sa se faca in halul ala, cei d ela pitesti nseriosi m-au trimsi la bucuresti ca nu au ei vopsitorie, ca nu se ocupa de garantii decat pe mecanica, dupa multe certuri in care sustineua s afac pe casco...
pai daca fac pe casco la ce mai am garantie?
se poate face la cds acolo? ca oricum vin cu ea la bucuresti, si fac scandal mare pe la romcar daca mai aud de casco, ca nu e caz singular, mai cunosc exfolieri d-astea ciudate si nu doar la praguri, si din moment ce lucrezi acolo poate ai avut ocazia sa vezi sau sa stii despre ce e vorba.
14 Mai 2007, 23:14
Cineva i-si expunea experienta dintr-un service nemtesc...........
Recent am fost in Austria si am avut neveoie de becuri...
Pretul? 80E ora de manopera 10 E becul=40 E .
Serviabilitate? In limitele rezonabilului(fara prea multe explicatii).
Promptitudine? Normal! mai avea doua ka si un escort.
Vrem prea mult? Ni se ofera prea putzin?
..........................
CSD,BDT,ABD....?
ASTA E PROBLEMA?
15 Mai 2007, 08:28
E nu am inteles ce vrea sa spuna Simona. Ca....? Monolog ?
Ultima oară modificat de
catanea pe 15 Mai 2007, 10:15, modificat de 2 ori în total.
15 Mai 2007, 09:26
$1 scrie:$2alut ross, am si eu o problema, se exfoliaza portiuni de vopsea d epe praguri si mai nou si unpic de pe usi, la service la revizia de 15 000 mi s-a spus ca lacul ar fii de vina, cert este ca trebuie revopsit si clar intra pe grantie, am pus pe ea pe fata apartori originale din prima zii cand am cumparat masina, si se vede clar ca nu putea sa se faca in halul ala, cei d ela pitesti nseriosi m-au trimsi la bucuresti ca nu au ei vopsitorie, ca nu se ocupa de garantii decat pe mecanica, dupa multe certuri in care sustineua s afac pe casco...
pai daca fac pe casco la ce mai am garantie?
se poate face la cds acolo? ca oricum vin cu ea la bucuresti, si fac scandal mare pe la romcar daca mai aud de casco, ca nu e caz singular, mai cunosc exfolieri d-astea ciudate si nu doar la praguri, si din moment ce lucrezi acolo poate ai avut ocazia sa vezi sau sa stii despre ce e vorba.
Da-mi un PM cu detalii: ai cumparat masina noua? a mai fost vopsita? si vorbim acolo
15 Mai 2007, 09:35
$1 scrie:$2ineva i-si expunea experienta dintr-un service nemtesc...........
Recent am fost in Austria si am avut neveoie de becuri...
Pretul? 80E ora de manopera 10 E becul=40 E .
Serviabilitate? In limitele rezonabilului(fara prea multe explicatii).
Promptitudine? Normal! mai avea doua ka si un escort.
Vrem prea mult? Ni se ofera prea putzin?
..........................
CSD,BDT,ABD....?
ASTA E PROBLEMA?
Hai sa fim seriosi, ce ai vrea sa-ti spuna la schimbarea unui bec???

Nici macar motivele pentru care s-a ars nu se cunosc...
Noi discutam de revizii/reparatii/atitudine fata de client...
La revizii sau la reparatii se pot afla mai multe despre masina, despre problemele pe care le are sau care pot aparea in viitorul apropiat (gen placute de frana, etc)
15 Mai 2007, 23:01
Eu as prefera sa platesc mai mult decat la celelalte servisuri dar sa ma lase sa stau langa masina.
17 Mai 2007, 07:39
Am si eu o mica problema la masina si as fi venit la voi sa vad si eu cum e service-ul, dar cu un program de lucru 8:00 - 17:00 de luni pana vineri imi este imposibil.
Poate mariti si voi programul de lucru ca sa acopere macar si o parte din ziua de sambata, sau cel putin seara pana la un 20:00 (in timpul saptamanii)
p.s. ar trebui mutat thread-ul la "Service" - l-am cautat acolo si de fapt e pus la "Dealeri"
17 Mai 2007, 08:35
Deocamdata asta e programul. Probabil in viitor o sa se modifice... dar nu stiu sa va spun cand.
23 Mai 2007, 07:13
Am fost ieri la revizia anuala (echivalenta celei de 15.000, eu am avut doar 10.500).
E interesant acolo, au o gramada de scule si dispozitive (inclusiv o scula de "tras" tabla, cu care scot infundaturile), am vazut si vopsitoria, pare OK. Personalul inca nu e full dar se pot asigura serviciile (mai putin partea de tester pentru cca o saptamana pana vine omul).
O alta parte buna este timpul (probabil si avand in vedere ca nu sunt inca multi clienti). Am ajuns ceva mai devreme (din cauza traficului nesperat de liber) decat programarea (in pauza de pranz), dar macar s-au facut receptia si hartiile pana s-a intors lumea de la masa.
Toata revizia a durat cca 2 1/2 ore. Piesele/preturile le pun pe un alt topic, de revizie la 15.000.
P.S. Am vazut ca au si instalatie de ITP si am inteles ca au autorizatie...
P.P.S. Au si wireless si (cel putin deocamdata

) a fost free. Merge bine!
P.P.P.S. Era sa uit de amabilitate
In final, desi a fost o revizie fara probleme deosebite, eu ii recomand pe viitor; este altceva decat ce am mai vazut pana acum, BDT si Romcar. Din ce am discutat si cu seful al mare de la ei am inteles ca au ganduri mari si este foarte bine.
Atentie la cum ajungeti insa pentru ca nu este decat indicatorul din fata service-ului, cel putin deocamdata (si nu este la sosea). La mine a stiu iGO sa ma duca fara probleme.
23 Mai 2007, 09:11
si mai nou, baietii (adica CSD-ul) pun si flyere la stergator.
Cu sigla FORD - evident.
Mi s-a parut ceva decent, ok - color, pe fata o prezentare general + pozasediu, pe verso ceva detalii, plus o mica schema, ca sa stii cum sa ajungi. Si e destul de cositsitor totusi, pentru ca nu-l poti pune in geam la skode, mertz-uri sau opel-uri - chiar trebuie sa ai pe cineva de incredere sa-ti faca treaba asta.
Cat despre program, avand in vedere ca e departe de oras, ar fii bine sa-si faca programul mai lung. Nu neaparat al mesterilor, dar macar sa aiba pe cineva la receptie pana mai tarziu, ca sa poti sa ajungi sa-i platesti factura si salta masina. Nasol acolo e ca daca nu are cine te duce, cu ce dai pe taxi dus intors....
oricum, multa Bafta
23 Mai 2007, 09:45
Umm...am fost si eu cu fordeanu....
Aveam o problema cu aerul conditionat, intr-un final s-a dovedit a fi o mica gaura in radiator.
Cei de la CSD m-au sunat asa cum convenisem cand au gasit piesa si am fost pentru instalare. A durat putin mai mult decat ma asteptam dar a fost ok.
Ca minusuri: maaare plictiseala. N-aveau decat pliante pe care deja le citisem. Iar eu ca prostul uitasem sa-mi cumpar ziare. Wireless...pauza, ca PDA-ul meu zicea unavailable.
Preturile...acceptabile pana acum. Urmeaza revizia...dar sa vedem cand e timp.
Per total: bila alba.
23 Mai 2007, 09:47
Tare mi-e ca nu stie PDA-ul tau decat de standardul b (11 Mbps) si ei au g (54 Mbps)...
23 Mai 2007, 09:54
Wi-Fi - Built-in Wi-Fi module, Skype approved 802.11b+g
E un Mio P550, eu as zice ca stie...cel putin asa zice producatorul....
23 Mai 2007, 10:00
E clar atunci, nu este suficient de sensibil.
Mie mi-a aratat pe laptop ca este conexiunea slaba (cu AP mergea cam la 1-2 Mbps conexiunea), dar oricum legatura la Internet era sub (a functionat cu 5-700 kbps).
23 Mai 2007, 19:25
Pai e bine daca avem clienti multumiti...
Va multumim pentru recomandari si daca vi s-a parut a fi ceva diferit fata de alte firme asemanatoare, asteptati sa vedeti ce va fi.... Noi nu ne multumim sa fim total diferiti... vrem sa fim mult peste
zamolxes - reteaua wireless a functionat de la inceput, telefonul meu o gaseste fara probleme... poate nu e pda-ul compatibil.
23 Mai 2007, 19:43
Pai ce sa zic? Probleme cu wirelessu la pda n-am avut, constant intru pe travian cand gasesc "unde". Anyway, nu e asta rostul topicului.
Ziceati ceva de o surpriza pentru membrii clublului?
23 Mai 2007, 19:50
rabdare ca vine si surpriza...
25 Mai 2007, 12:03
spune-ne, rossule, cu ce societati de asigurare aveti decontare directa? ca trebe sa-si innoiasca unii oameni politele de aisgurare:)
25 Mai 2007, 13:54
Salut...
Revin in acest topic cu impresiile mele dupa ce am trecut pe la FordCSD. Nu aveam vreo revizie de facut dar aveam cateva kestii care ma deranjau(sau poate ma ingrijorau) la masinutza. Haionul incepuse sa scartzaie un pic(de la drumurile noastre minunate), iar incuietoarea de la capota care nu se deschidea calumea(ma atins un nene la semafor dand cu spatele). Nu erau cine stie ce probleme dar, auzind si de FordCSD am zis sa le fac o vizita cu ocazia asta.
Am stabilit cu ross o intalnire si m-am prezentat acolo.
Prima impresie... totul era nou

.
Cineva de la receptie a luat in primire masina, a notat pe o fisa "datele problemei" + alte chestii de rutina care se fac(nr de km, zgarieturi.. etc). Am predat talonul si cheile si am fost invitat sa stau in sala de asteptare. Dupa care, un mecanic a venit sa ia masina si, inainte sa plece cu ea, a pus o folie peste scaunul soferului(un lucru foarte bun).
In total am stat vreo 3-4 ore... timp in care, din cand in cand, cineva venea si iti spunea ce se mai intampla cu masina - de apreciat gestul. De 2 ori am fost invitat in service sa imi dau cu parerea daca totul e ok. Oricum se poate urmarii pe un lcd TV ce se intampla inauntru.
Au fost ceva probleme cu reglatul grilei deoarece era o piesa deformata(ross stie exact cum ii zice

) dar baietii s-au descurcat si acum totul e ok. Iar hainonul nu ma mai deranjeaza

.
Tot in timpul in care am stat acolo m-am intalnit si cu Mihai L. Seful cel mare a vazut cum stateam acolo asteptand si ne-a facut un tur al service-ului. Ne-a aratat o groaza de "jucarii", ne-a explicat cum se folosesc, am vazut vopsitoria(din cate am inteles e unica de genul in tara momentan), ne-a mai spus ca s-a implicat personal in selectarea angajatilor pt a fi sigur ca va avea o echipa buna. In fine, ne-a prezentat o groaza de lucruri pt a ne convinge ca acest service este unul de calitate(Inclin sa cred ca ne-a convins).
Nu stiu ce mai e de zis in afara de faptul ca stiu unde voi face urmatoarea revizie.
Ca sa inchei pot spune 2 lucruri: FordCSD e un exemplu de "Asa da!" si ca e un pic trist ca am ajuns sa apreciem foarte mult lucruri care ar trebui sa fie normale.
25 Mai 2007, 14:00
$1 scrie:$2pune-ne, rossule, cu ce societati de asigurare aveti decontare directa? ca trebe sa-si innoiasca unii oameni politele de aisgurare:)
Pentru asigurari va asteptam la sediul FordCSD

Sigur veti obtine o cota buna la o firma de asigurari serioasa si cu care avem contract de decontare directa.
Ultima oară modificat de
ross pe 25 Mai 2007, 14:29, modificat 1 dată în total.
25 Mai 2007, 14:27
Un nume pentru acea firma? Sau e broker?
25 Mai 2007, 14:29
$1 scrie:$2n nume pentru acea firma? Sau e broker?
broker
25 Mai 2007, 14:33
$1 scrie:$2alut...
Revin in acest topic cu impresiile mele dupa ce am trecut pe la FordCSD. Nu aveam vreo revizie de facut dar aveam cateva kestii care ma deranjau(sau poate ma ingrijorau) la masinutza. Haionul incepuse sa scartzaie un pic(de la drumurile noastre minunate), iar incuietoarea de la capota care nu se deschidea calumea(ma atins un nene la semafor dand cu spatele). Nu erau cine stie ce probleme dar, auzind si de FordCSD am zis sa le fac o vizita cu ocazia asta.
Am stabilit cu ross o intalnire si m-am prezentat acolo.
Prima impresie... totul era nou

.
Cineva de la receptie a luat in primire masina, a notat pe o fisa "datele problemei" + alte chestii de rutina care se fac(nr de km, zgarieturi.. etc). Am predat talonul si cheile si am fost invitat sa stau in sala de asteptare. Dupa care, un mecanic a venit sa ia masina si, inainte sa plece cu ea, a pus o folie peste scaunul soferului(un lucru foarte bun).
In total am stat vreo 3-4 ore... timp in care, din cand in cand, cineva venea si iti spunea ce se mai intampla cu masina - de apreciat gestul. De 2 ori am fost invitat in service sa imi dau cu parerea daca totul e ok. Oricum se poate urmarii pe un lcd TV ce se intampla inauntru.
Au fost ceva probleme cu reglatul grilei deoarece era o piesa deformata(ross stie exact cum ii zice

) dar baietii s-au descurcat si acum totul e ok. Iar hainonul nu ma mai deranjeaza

.
Tot in timpul in care am stat acolo m-am intalnit si cu Mihai L. Seful cel mare a vazut cum stateam acolo asteptand si ne-a facut un tur al service-ului. Ne-a aratat o groaza de "jucarii", ne-a explicat cum se folosesc, am vazut vopsitoria(din cate am inteles e unica de genul in tara momentan), ne-a mai spus ca s-a implicat personal in selectarea angajatilor pt a fi sigur ca va avea o echipa buna. In fine, ne-a prezentat o groaza de lucruri pt a ne convinge ca acest service este unul de calitate(Inclin sa cred ca ne-a convins).
Nu stiu ce mai e de zis in afara de faptul ca stiu unde voi face urmatoarea revizie.
Ca sa inchei pot spune 2 lucruri: FordCSD e un exemplu de "Asa da!" si ca e un pic trist ca am ajuns sa apreciem foarte mult lucruri care ar trebui sa fie normale.
Merci kosmin, ne vedem la revizie...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.