Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
27 Ian 2011, 01:32
@mariusm , trebuie sa recunosti ca R.C. Trans , editeaza textele frumos
Nu mai fi suparat ... probabil ca in final o sa te alegi cu vre-o alarma moca sau niste senzori de parcare ... astea sunt considerate cost de reclama , asa ca , atunci cand esti dealer iar imaginea ta conteaza si vrei sa faci un client sa uite de suparare (ca sa nu-ti alunge 100 de potentiali clienti)... iei masuri
27 Ian 2011, 09:25
.....home sweet home....deci ajuns acasa si constatat oglinda dreapta furata in parcare....trans atlantis...... inlocuit in maxima viteza oglinda,aproximativ 45 minute cu tot cu bratul de hirtii,6 milioane

oricum in cazul meu a fost un pic mai rapizi ca tiriac....acolo astept de vreo 2 ani o curea.....sper sa mi-o aduca pina vind masina
27 Ian 2011, 22:06
Transatlantis nu are nicio obligatie sa raspunda pe acest topic/forum; noi i-am invitat si ne bucuram ca participa, chiar si atat de rar, cu cate un raspuns. Ne-am bucura daca ar fi mai prompti si mai apropiati de Clubford Constanta, insa in timp poate vom ajunge si acolo.
Daca aveti reclamatii serioase ori probleme grave nu e suficient doar sa le scrieti aici, cel mai sigur ar fi sa luati legatura direct cu ei; aici mergem in paralel si aflam si noi cum au decurs "ostilitatile"; fiecare contribuind cu experienta personala in relatia cu aceasta firma putem la un moment dat trage o concluzie referitoare la seriozitate, accesibilitate, promptitudine, profesionalism, etc.
27 Ian 2011, 22:11
bunul simt si responsabilitatea fata de client te obliga sa raspunzi indiferent de modalitatea in care afli despre o problema ce te priveste.
28 Ian 2011, 09:37
mariusm,
Esti cam singurul de pe-aici care nu esti identificat nici cu serie VIN, nici cu nr.de inmatriculare, asadar nu stim cine esti si ce problema ai, pt.a-ti putea raspunde.
Daca chiar asteptai o lamurire din partea noastra, nu stim de ce nu ti s-a raspuns intr-un an de zile (poate te-ai adresat cuiva care intre timp nici nu mai lucreaza la noi) si daca este asa, ne cerem scuze pt.acest inconvenient dar, daca era o problema atat de importanta pt.care esti atat de frustrat acum, trebuia sa ne contactezi . Daca butonezi asa des pe-aici pe forum, nu ti-ar fi fost greu sa afli si ca exista website-ul fordtransatlantis.ro unde ai fi gasit adresa de e-mail:
relatiiclienti@transatlantis.ro , adresa la care ai fi putut sa ne sesizezi sau sa reclami orice te nemultumea. Daca nu ai facut-o, limiteaza-te la a mai face referire la "bunul simt".
Chiar ne pasa de satisfactia clientilor nostri, astfel ca te asteptam cu mai multe detalii pe adresa de e-mail mentionata mai sus, sau la nr.0752144578.
Sfatuim toti clientii nostri, daca aveti vreo problema de orice fel in relatia cu service-ul nostru, sa nu ezitati sa ne contactati. Am considera asta ca pe o favoare pe care ne-o faceti, pt.a va putea la randul nostru, ajuta.
Echipa Trans Atlantis
29 Ian 2011, 14:16
Stimate mariusm,
Daca te duci la pag.8, vei vedea ca si acolo am incercat sa-ti cerem mai multe detalii de identificare, pt.a-ti veni in ajutor. Dar ne-ai dat nr. CL-08-FEB care pur si simplu nu exista in baza noastra de date ! Asadar, la acel moment n-am mai considerat ca esti un client cu o nemultumire reala, pt.ca daca intr-adevar o aveai, te adresai dep.Relatii Clienti al firmei noastre, care te asiguram ca este oricand la dispozitia clientilor.
Saptamana aceasta dupa ce ai postat din nou, de asemenea am incercat sa te ajutam dar n-am avut pe cine. Se pare ca tu de fapt nu vrei sa-ti rezolvi nicio problema pt.ca - si aici rugam si ceilalti membri sa intervina daca noi gresim - daca oricare dintre voi ati fi avut bara cu vopseaua exfoliata (ca cea expusa la pag.8) la putin timp dupa iesirea din service, n-ati fi venit cu "o falca-n cer si una-n pamant" sa ne reclamati acest lucru ?! Chiar v-ati fi multumit sa circulati cu ea asa, si doar sa sesizati cu anii pe un forum ?!
Noi nu ne-am stabilit niciodata ca si canal de comunicare cu clientii nostri forumul Ford astfel ca, asa cum spunea si martini, n-avem nicio obligatie fata de nimeni sa rezolvam probleme sesizate pe-aici, atata timp cat facem cunoscute in permanenta adresa de e-mail a Dep.Relatii Clienti si nr.de telefon. Cu toate acestea, fiind interesati de parerea clientilor nostri despre serviciile noastre, monitorizam si acest forum. Sunt multi membri ai acestui forum care si-au postat parerea sau nemultumirile pe acest forum, si pot sa confirme ca au fost contactati de catre noi (pt.ca am putut si noi s-o facem dupa seria VIN sau nr.imatriculare) si, daca am constatat ca nemultumirile erau intemeiate, am luat masuri pt.a le rezolva.
In cazul tau nu putem face acest lucru pt.ca, in continuare alegi sa nu te adresezi noua direct, sa nu-ti doresti remedierea problemelor, ci sa ramai in anonimat ca sa poti improsca cu noroi. Poate ai vreun interes ascuns in acest sens.... tu stii cel mai bine. Te rugam daca poti, sa ne faci dovada ca ai documente de intrare-iesire din service-ul nostru, pe acel nr.de inmatriculare mentionat mai sus. Daca da, poate ne joaca noua feste sistemul informatic, si-atunci iti vom cere oficial scuze, aici.
Ne adresam pentru ultima oara tie (pt.ca stim cu totii cine cedeaza primul.....) cu rugamintea de a ne contacta pe adresa de e-mail
relatiiclienti@transatlantis.ro sau nr.tel.0752144578 si de a ne da mai multe detalii de identificare, pt.a incerca sa-ti venim in sprijin, daca chiar ai o problema. In plus, pentru fidelizare, suntem dispusi sa-ti oferim un contract de service, cu ajutorul caruia poti beneficia de ITP gratuit, tractare gratuita in cazul daunelor, un discount mai mare decat cel afisat in Receptie in cazul reviziilor sau reparatiilor de orice fel si multe altele . Aceasta oferta de fidelizare o adresam de asemenea, tuturor celorlalti membri ai acestui forum . Chiar ne dorim si incercam sa facem tot posibilul pentru ca toti clientii nostri sa fie multumiti.
Echipa Trans Atlantis
31 Ian 2011, 19:08
De aproape 3 ani T A este unicul service unde am dus masina ptr. revizii si aletele si urmatoarele interventii tot acolo intentionez sa le fac ptr ca este cu siguranta cea mai buna varianta din zona.
@RELATIICLIENTI TA Ma intereseaza in ce consta contractul de service si ce presupune exact incheierea lui ptr. ambele parti. Va rog sa-mi trimiteti pe PM un contract tip
Multumesc
31 Ian 2011, 20:17
dragos12, eu am cu TA contract si singura obligatie a ta e sa fii fidel, si din ce zici esti, in rest ai numai avantaje: 30% reducere la totalul facturii (piese+manopera), itp gratis parca, tractare gratuita de prin judet, preturi preferentiale daca iei o masina de schimb, etc.
Las acum loc de completare reprezentantului TA, poate pune contractul aici sa il vedem toti

PS: daca ai mai mult de 3-4 masini, ai beneficii si mai mari.
16 Mai 2011, 23:28
transatlantis constanta...sunt super ok fata de restul de serviceuri......preturile ff piperite..normal si cu minusuri peste care putem trrece...
05 Iul 2011, 12:23
Salutare! Pana acum nu am facut decat sa citesc tot ceea ce ati scris voi. Din nefericire am un focus caruia i-a cazut pompa de injectie. Am cumparat o alta, am montat-o la un service, dupa care am venit la TransAtlantis sa imi faca un Imoov(sa imi sincronizeze pompa cu calculatorul). Dupa ce mi-au sincronizat-o mi-au zis ca am o bataie neuniforma la motor, motiv pt care am fost de acord sa imi fie desfacute capacele. Vineri m-au sunat sa vin sa iau masina,caci, citez: "E in perfecta strare de functionare dupa ce au fost repozitionate niste capace". Am inchis ochii si m-am dus, am platit si am plecat. Asta se intampla la ora 5(ora inchiderii).Plecand spre mangalia, in localitatea Lazu, motorul mi s-a oprit. M-am speriat, am tras pe dreapta, am repornit-o ..totul decurgea normal. Am plecat de pe loc, iar cand turometrul a ajuns la 2k de ture, mi s-a aprins bujia si a lesinat pentru a 2-a oara. Am asteptat pana luni sa ma duc inca odata la reprezentanta. Am lasat-o acolo,acestia spunandu-mi ca abia azi o pot verifica iar. Am fost sunat ca pompa are ceva stricat in ea,dar m-am hotarat sa nu ii mai las sa o desfaca, pentru ca imi pierdeam si garantia. Ajuns la ei, m-au anuntat ca ma costa inca 130ron peste cei 340care ii dadusem prima data pentru sincronizarea pompei(128) si pentru testarea masinii(212).Am incercat sa le explic ca ei imi cer banii astia aiurea, pentru ca pompa nu avea cum sa se strice in acest interval ci mai mult ca sigur era stricata dinainte. Dar totusi, de ce nu am fost anuntat din primul test? Trebuia sa o mai aduc odata? sa mai platesc inca o suma de bani? Mi-au spus ca ei au facut inca o munca, deci trebuie platita. Nu ne-am inteles, motiv pentru care am hotarat sa le las masina sa faca bors cu ea pana vor ajunge cei de la OPC, Telegraf si Antena1 Constanta. Fac tot acest balamuc pentru a le face antireclama,tocmai pentru ca cei care vor mai alege o reprezentanta ford constanta, sa se mai gandeasca inca odata . Nu am facut niciodata in viata mea asa ceva, dar m-au dus la disperare cu japca care o fac .
05 Iul 2011, 20:12
pompa de injectie a fost originala ford?Sau din alt producator?
06 Iul 2011, 12:37
originala ford, luata de pe un alt focus,acelasi model(deci, SH).
Eu am inteles ca pompa este bulita, dar problema mea nu e faptul ca e pompa bulita, ci ca nu mi-au zis din prima, tocmai pentru a imi lua inca odata banii .
Am fost si m-am interesat de noul focus care ma tenteaza destul de mult. Cei de la transatlantis mi-au trantit un pliant si o carte de vizita in fata si mi-au zis sa ii sun daca am nelamuriri.
Am fost in schimb, la Tiriac, unde nu mai scapam de tipul din showroom, care imi explica detaliat multitudinea de intrebari care am pus-o . Am plecat extrem de multumit de bunavointa si simtul vanzarii care il avea acel tip
06 Iul 2011, 19:31
Trans Atlantis dupa parerea mea are mult mai bun service fata de Tiriac si in plus are mai multe piese de schimb la depozit fata de Tiriac.La Tiriac poate sa astepti si o luna pina sa vine piesele care ai nevoie.Acuma in faza cu vinzare de masini nu pot sa explic de ce au tratat pe tine asa de urit din moment care nu sunt prea aglomerati la showroom.Poate esti si tu victima "vinzatorului Roman" care nu te baga la seama daca nu esti pitipoanca sau cu lanturi la gat sau daca nu dai speranta ca ai buzunar plin cu Euro.Acuma in faza cu taxarea de manopera din pacat asa face toate reprezentante,ca sa face la mine o simpla constatare au cerut 54 de ron care in mod normal la orice service de cartier nu cere nimic.Daca apuca si scoate si un surub incepi si platesti manopera cu ora.Idea este ca la reprezentanta nu merita sa apelezi daca ai de schimbat un filtru,antigel,placute,ulei.La ei merita sa apelezi cind ai probleme serioase,de exemplu la mine au descoperit de unde este problema cu masina,iar pina sa ajung la reprezentanta am apelat la 2-3 service de cartier care toti au ridicat pe miniile si au spus ca nu cunoaste ce are masina.
19 Aug 2011, 12:43
In atentia stressz
Stimate Domnule A.R.B.,
Regretam nemultumirea legata de serviciile de care ati beneficiat in service-ul nostru, manifestata pe acest forum insa, pentru informarea corecta a dvs. si a celorlalti membri (care pot fi indusi in eroare de cele afirmate de dvs.), ne vedem nevoiti sa facem urmatoarele precizari :
V-ati prezentat prima data in service-ul nostru in 29.06.2011 cu autoturismul personal tractat, asupra caruia ii inlocuiseti intr-un alt service auto, pompa de injectie (achizitionata de dvs. personal, la mana a doua), pentru a fi programata acea pompa de injectie, deoarece acel service nu avea dotarea necesara pentru astfel de operatiuni. Prin urmare, solicitarea dvs. care figureaza in documentele firmei noastre a fost urmatoarea : “De programat pompa injectie. A iesit din alt service de la reparat si a venit la noi pe platforma. Clientul doreste pornirea masinii pe raspunderea acestuia si amorsare pompa”.
Masina a intrat in service in aceeasi zi iar pompa a fost programata, ocazie cu care s-a constatat si prezenta unui zgomot metalic in zona distributiei, necesitand: D/R capac distributie, D/R capac culbutor, Reetansare capac axa cu came (prin fixarea carcasei din tabla cu un surub de 6 mm de chiuloasa) si apoi fixat si repozitionat capac distributie. Masina functionand perfect in urma interventiilor noastre, v-a fost predata la 01.07.2011.
Intr-adevar, asa cum afirmati, la 04.07.2011 ati ajuns din nou in service-ul nostru cu urmatoarea problema : “Auto intrerupe in mers si se opreste, dupa care porneste la prima cheie. Pompa de injectie a fost montata in alt service si programata in service T.A.”.La verificari, s-a constatat o defectiune a pompei de injectie, defectiune care nu a fost prezenta la data de 29.06.2011, astfel ca recomandarea firmei noastre a fost aceea ca : “Autoturismul dvs. necesita verificarea pompei de injectie la EXPRES DIESEL Bucuresti (firma autorizata in Romania pentru verificari si reparatii ale sistemelor de injectie Diesel Bosch). Pentru a se putea continua verificarile, auto trebuie sa stationeze” – recomandare pe care nu ati dorit s-o acceptati.
Urmare celor de mai sus, trebuie sa va reamintim ca nu de la firma noastra ati achizitionat pompa de injectie, nu la firma noastra ati montat acea pompa, deci nemultumirea dvs. este nefondata si adresata cui nu trebuie. Va asiguram ca, daca la momentul programarii pompei s-ar fi constatat vreo defectiune a acesteia, am fi fost primii care sa v-o sesizam, asta insemnand eventual o noua ocazie pentru noi de a presta lucrari de reparatii/vanzare de piese. Oricum ar sta lucrurile, procedura firmei noastra in cazul operatiunilor de verificari/constatari , este aceea de deschidere a unei Comenzi de lucru, constatare efectuata de personal de specialitate cu echipamente si utilaje de ultima ora si conform standardelor Ford, normare a operatiunilor (de verificare/constatare) si facturare.
Cat priveste remarca cu privire la lipsa de amabilitate pe care ati intampinat-o in Showroom, ne rezervam dreptul sa ne indoim ca lucrurile au stat asa (noi cunoscand foarte bine calitatea angajatilor nostri), intelegand insa supararea (chiar daca nejustificata) si exagerarea dvs.
La final, dorim sa va asiguram de intreaga noastra consideratie si disponibilitate pentru rezolvarea oricaror altor probleme s-ar putea ivi, pe viitor, in relatia cu service-ul nostru.
Echipa T.A.
19 Aug 2011, 20:20
o piesa SH intotdeauna va fi "supusa" stricarii mult mai repede. sunt multe motive, dar in principal faptul ca nu ai certitudinea ca acei km de pe masina de pe care iei pompa sunt reali, nu ai siguranta ca proprietarul/proprietarii au facut schimburile de consumabile la timp, nu stii ce motorina a pus in ea..etc.
nu cunosc cazul tau in detaliu, eu cred ca trebuia sa fii instiintat ca un reper SH = iti asumi tu o responsabilitate.
mie imi pare rau de patania ta, in mod normal la modelul tau in ziua de azi pompele se reconditioneaza relativ usor, nu costa enorm (fata de TDCi), iar garantia este una pe masura!
06 Sep 2011, 22:00
sincer nu inteleg cum ai fost de acord cu tarifele astea....5 mil mana de lucru programarea..pompa aia de injectie daca nu aerisesti cum trebuie tot, poti sa ii blochezi capul hidraulic, tinand cont ca masina ta este un focus TDDI are pompa rotativa, Vp44 ...... asta se repara si montare completa masina la 1000 Ron , undeva la buzau...deci nu departe de cta.. iar reparati tine cativa ani buni, tinan cont de piesele care se schimba.....
09 Sep 2011, 18:10
Imi cer scuze ca am un raspuns atat de intarziat,dar ma hotarasem sa uit pur si simplu de TA Constanta, motiv pentru care nici nu am mai citit ce s-a scris.
Acum, dupa ce am citit,simt nevoia sa reenumar cateva cuvinte.
Intradevar, ati scris exact ce s-a intamplat acolo. Eu am incercat doar sa va explic ca sunt nemultumit de faptul ca mi s-au luat banii a 2-a oara,dupa ce cu o singura zi lucratoare inainte mi s-a comunicat la telefon ca masina mea este in perfecta stare de dunctionare. Nu cumva e un lucru care bate la ochi ? Cum este posibil ca dupa doar cativa km sa se strice ceva? Cel mai probabil, a fost stricat dinainte, intradevar, nu neg lucrul acesta, dar trebuia sa ma fi anuntat din ziua aceea, nu sa mai trebuiasca sa vin iar la voi si sa platesc iar testerul. Asta era marea mea problema.
Si ca un update, problema masinii era patina intinzatoare de la lantul de distributie care era rupta(nicidecum o eroare a pompei). Dupa ce am schimbat-o , totul a mers perfect pana in ziua de azi.
In fine, nu vreau sa ma cert cu nimeni,faptul este consumat, iar banii luati. Succes la vanzari si spor la bani.
09 Sep 2011, 18:13
PS: Imi cer scuze pentru greselile ortografice, acum am citit si eu ce am scris

, dar din pacate nu am gasit nici o functie de editare a mesajului.
Numai bine
29 Aug 2012, 18:29
Mi-a ciripit o pasarea...un fel de zvon( sper din suflet sa se adevereasca) ca mare parte din echipa Ford TransAtlantis Constanta pleaca la plimbare in urma calitatii extraordinare pe care o presteaza in service.
Imi pare si mie rau ca nu am facut o plangere mai ,,sus" la momentul cand : faruri xenon noi scoase din cutie sunt date cu polish, lucrari de vopsitorie a la ,,spatele blocului" - vopsea gazata - vopsea scursa -; lipsa piese : suruburi, mici capacele deflector pietre, calitate MADE IN Türkçe pentru accesorii ; timp mare de exacutare a lucrarilor 1 luna si 1 saptamana pentru o lucrare care necesita inlocuirea catorva piese.
O zi FORDmidabila!
08 Sep 2012, 13:52
Dupa ce am citit aproape tot topicul , m-am hotarat in sfarsit sa imi exprim si eu nemultumirile(ca din pacate numai astea le am) . Am un Mondeo 2008 luat de nou de la TA , in primul an de cand posed masina mi-a fost lovita partea lateral stanga (dupa 1 luna jumate de cand o cumparasem) si apoi pe cea din dreapta(la vreo 4 luni dupa prima dauna) . Evident ca ambele daune le-am facut la TA , crezand ca fac bine avand in vedere ca masina a fost cumparata de la ei , ei fiind reprezentanti de ani buni de zile .
Trebuie sa va recunosc ca a fost cea mai mare greseala ! Prima dauna , la laterala stanga , mi-au vopsit masina atat de prost incat nu vedeai nici o reflexie in ea , era mai rau decat o coaja de portocala , ca si cand se scurgea de peste tot vopseaua . Le-am dat masina inapoi am zis ca nu e posibil asa ceva , iar a mai trecut o sapt iar ma duc sa iau masina , iar era prost facuta , dar totusi mult mai bine decat prima oara.Atunci m-au prostit ca asa e vopseaua metalizata , trebuie sa mai treaca putin timp pana se intinde lacul si surpriza ... dupa 4 ani si 5 polishuri tot asa e .
A doua dauna pe partea din dreapta , au reusit sa o vopseasca putin mai bine , dar totusi mi-au gazat geamu si plasticul care face parte din rama geamului si ca sa puna capac mi-au rupt si chederul de la usa din spate care mi-au zis ca asa era ( nu ca ar fi tras gigel de el sa il scoata la vopsit si l-a rupt ) . De 3 ani stau cu chederul ala asa si ma doare sufletul cand ma gandesc ca unu nou e undeva intre 500-600 lei (pret dat de un angajat de la TA) .
La nu mai stiu ce rezivie 15mii sau 30mii , am mai avut o surpriza . Eu aveam inca placutele de frana originale cu care a venit masina si ei m-au anuntat ca trebuie sa schimb placutele pe spate . Initial am crezut ca a gresit si l-am intrebat daca nu a vrut sa zica pe fata . El totusi a zis ca sunt cele de pe spate , normal eu daca aveam incredere in ei am zis ca imi schimbe placutele cu toate ca nu stiam de ce la schimb intai pe cele de pe spate . Dupa revizie mi-au pus o punga cu tot ce mi-au schimbat . Acasa cand sa le arunc am zis totusi sa ma uit la placute sa le vad cat de uzate sunt . Am avut un soc cand am vazut ca nici macar la jumate nu erau si am platit 800 lei degeaba .
Intre timp am mai avut mici conflicte cu ei care nu mai vreau sa intru in ele dar ultima patanie asta a pus capac la tot . M-am dus la ei cu un parbriz crapat sa il repar pe casco . La inceput m-am inteles bine cu ei ... mi-au zis ca fac comanda de parbriz si dupa aia trimit ei ce acte trebuie la casco si dupa aia ma cheama pe mine cu masina sa nu ma tina mult . Toate bune si frumoase . Am predat masina cand m-au chemat ei , am ridicat-o dupa ceva timp ca a durat mult acceptul de la casco si am observat ca aveam interiorul murdar cu negreala , cred ca o soltie ca sa lipreasca parbrizul ceva nu stiu ce , stergatoarele nu erau reglate , erau ridicate prea mult si cand stergeam imi atingea caroseria si nici capota nu se mai inchidea . Am reusit sa imi repar stergatoarele si capota cu greu , cat despre interiorul murdar toti au dat din umeri .
Astea sunt doar cateva din nemultumirile mele care le-am avut cu cei de la TA . Trebuie sa completez ca cei de la Tiriac sunt mult mai profesionisti , chiar daca stai mai mult dupa piese .
As vrea sa vad un reply de le RelatiiclientiTA acum , oara ce o sa mai zica , foarte probabil o sa dea din umerii .
08 Sep 2012, 18:56
Imi pare rau sa aud prin ce ai trecut. Nu stiu daca de la TransAtlantis mai e cineva pe receptie aici sa iti raspunda (din martie nu a mai fost accesat contul lor).
01 Noi 2012, 20:00
Revizia de 1 an - Ok din pct.meu de vedere (efectuata astazi).
Un "minus" ptr. partea de aprovizionare - am comandat/ platit avans ptr.jenti de tabla, singura cerinta fiind sa le aduca cand se face revizia, ptr. a schimba si anvelopele. "Stimabilul" care a luat comanda a zis ca se pot aduce, am dat banu' si am asteptat revizia.
M-am prezentat la ora stabilita, au preluat masina, s-au completat hartiile...cu mentionare schimb anvelope...etc....,dar, surpriza: jentile nu erau; acelasi stimabil verifica doar acum o factura de la marfa primita si anunta foarte vesel ca jentile nu au sosit.
Nu mai amintesc raspunsul (inexistent in mare) la intrebarea mea de ce nu am fost anuntat (macar nu mai puneam anvelopele in masina);
Rezolvarea a venit de la colegul stimabilului, prin rambursarea avansului (de fapt plata reviziei); probabil, jentile le vor vinde altui client, cand vor ajunge (undeva la sfarsitul saptamanii urmatoare).
Sa nu uit: stimabilul care a luat comanda nu a binevoit sa-mi spuna ca am nevoie si de piulite; noroc cu baietii din fata de la vanzari, care mi-au zis sa ma intorc si sa il intreb dc. nu trebuie). Normal ca erau necesare, doar ca pretul este de 20 (douazeci) lei/ bucata

(si mie imi trebuie 20 de bucati); un set de piulite antifurt(4 buc.) 280 lei. Astea nu le-am mai comandat la ei.
Cam asta a fost intalnirea cu ei de astazi: pacat ca dau astfel de "buleli" si eu trebuie sa mai pierd cateva ore in alta zi ca sa schimb anvelopele
03 Noi 2012, 22:14
Imi pare rau ca s-a schimbat aceasta firma foarte mult din ce era acum cativa ani. Multi profesionisti nu mai sunt acolo si din pacate s-au "inchis" spre relatiile cu clientii lor si fanii Ford.
03 Noi 2012, 23:54
Piata va cerne cu timpul. Eu pana acum am fost numai la ei ptr revizii si reparatii si nu am ce sa le reprosez, insa pare'se ca's eu mai norocos ...
16 Noi 2012, 14:59
In atentia tacidreq
Stimate domnule M.O.,
Ne pare rau sa constatam ca ati acumulat atatea nemultumiri, tinand cont ca, de exemplu, placutele de frana la care faceti referire le-ati inlocuit in service-ul nostru tocmai in 21.06.2010 !
Trebuie sa va spunem ca placutele de frana , chiar daca dvs. vi s-au parut ca nefiind necesar de inlocuit, acelea, d.p.d.v. al specialistului Ford, nu va mai asigurau siguranta in trafic pana la urmatoarea revizie. Altfel, am face-o toti, dupa ureche.....si n-ar mai exista reprezentante agreate. Scopul nostru nu este nicidecum de a inventa probleme autoturismelor care se prezinta in service, doar pt.a castiga niste bani.Asadar, consideram ca tocmai de aceea ati apelat la o reprezentanta Ford, ca aceasta sa decida in final ceea ce este cel mai indicat de inlocuit pt.siguranta pasagerilor autoturismului respectiv.
In legatura cu chederul pe care-l reclamati, nu putem dupa 3 ani sa verificam daca cele afirmate de dvs. sunt corecte insa, pentru satisfactia dvs., suntem dispusi sa vi-l oferim cu titlu gratuit, dupa ce va veti prezenta la sediul nostru, pt.a verifica ce cheder mai exact va este necesar, pt.a-l comanda. Cu aceasta ocazie, vom putea verifica inclusiv vopseaua de care sunteti nemultumit.
Daca veti da curs celor de mai sus, atunci cand veti veni, vom verifica si ce este cu acea negreala la care faceti referire, stergatoarele si capota.
Tot ceea ce va putem spune, este ca, atunci cand sunteti nemultumit, este mult mai de preferat sa faceti o reclamatie adresata conducerii firmei TRANS ATLANTIS, pt.a putea lua masuri de remediere, decat sa ramaneti nemultumit si cu problemele autoturismului dvs., nerezolvate.
Speram asadar, sa ne dati ocazia sa lamurim toate aceste aspecte care va nemultumesc.
Cu stima,
Echipa Trans Atlantis
16 Noi 2012, 15:24
In atentia TinyRo
Stimate domnule G.D.,
Am verificat cele afirmate de dvs. , drept pentru care, permiteti-ne sa facem urmatoarele mentiuni :
Marfa (piesele/reperele) de import trebuia sa soseasca in aceeasi zi in care ati fost si dvs. programat pt.revizie+ schimbul de anvelope insa, furnizorul nu ne-a anuntat inainte decat faptul ca doar cateva repere nu le-a putut livra, nefiind disponibile in stocul lui, neindicand insa inainte, in clar, ce repere nu vor fi livrate. Asadar, in aceeasi zi in care v-ati prezentat dvs., au constatat si baietii nostri de la Dep.Piese, faptul ca printre reperele lipsa, erau si jantele dvs. Din acest motiv, nu au avut nici macar ragazul de a va suna, pt.a va informa despre aceasta si, eventual a amana efectuarea reviziei.
Totusi, vi s-a comunicat atunci ca acele repere (jante) soseau a doua zi - jante pe care insa, le-ati refuzat - refuz pe care l-am acceptat, dvs. avand tot dreptul sa va exprimati acest refuz. Din pacate, ne cerem scuze pentru faptul ca, dintr-o comunicare defectuoasa avuta cu colegul nostru de la Dep.Piese, nu a fost inteles clar de dvs. faptul ca, setul de 4 jante soseste la pachet inclusiv cu setul de piulite; asadar, pretul comunicat dvs. pt.achizitia jantelor, includea si acel pret de 280 Ron al piulitelor. Baietii de la Dep.Vanzari nu detin aceste informatii de detaliu, iar dvs. lor v-ati adresat si ati fost astfel, dezinformat.
Pentru ca ne dorim ca toti clientii nostri sa plece multumiti din service-ul nostru, dorim sa va intrebam daca putem compensa intr-un fel nemultumirea dvs. cu un serviciu gratuit oferit ? Ori un schimb gratuit de anvelope (daca n-ati reusit inca sa-l efectuati), ori un viitor ITP gratuit (acordandu-va in acest sens, un voucher). Daca putem face altceva pt.dvs., va rugam sa ne transmiteti.
Va rugam asadar, daca se poate, sa ne transmiteti decizia dvs., noi dorindu-ne sa ramaneti in continuare, clientul nostru loial.
Va multumim.
Echipa Trans Atlantis
16 Noi 2012, 15:53
In atentia popicmisulic,
Stimate domn,
Dupa cum vedeti mai sus, ne-am dat toata silinta sa identificam clientii care sunt nemultumiti, sa verificam daca cele afirmate de clienti pe acest forum se adeveresc sau, sunt simple inventii - asa cum am constatat de mai multe ori pana acum.
De asemenea, dupa cum ati avut ocazia sa observati (daca ati avut bunavointa sa cititi toate comentariile), acolo unde am constatat ca afirmatiile unora dintre clienti sunt reale, nu am ezitat sa propunem (acolo unde s-a putut) masuri pentru a remedia problemele sesizate.
Din pacate, in cazul dvs., oricat am incercat, nu am reusit sa va identificam.
Tocmai de aceea, daca sunteti un client de buna credinta, care-si doreste ca problemele autoturismului sau sa fie remediate, va rog sa ne contactati (la nr.de telefon : 0752144578), pentru a stabili o zi si odata in care sa va asteptam la sediul nostru, pentru a ne da ocazia sa verificam cele sesizate de dvs. Daca se adeveresc, cel putin farurile dvs.polihate, vopseaua gazata, piese lipsa, timpul mare de executare datorat firmei noastre (si nu asiguratorului), ne vom asuma raspunderea, remediindu-le pe cheltuiala noastra.
Daca insa, nu ne veti contacta si nu va veti declina identitatea, vom deduce ca ati fost de rea intentie comentand in mod negativ la adresa noastra, nejustificat, poate din anumite interese pe care noi nu le cunoastem, dar le-am putea deduce......
Asteptam asadar, va rugam, telefonul dvs.
Dupa cum vedeti, Echipa Trans Atlantis este la locul ei, n-a "plecat la plimbare" nicaieri (asa cum fals v-a ciripit dvs. nu stim ce pasarea....), si va mai sta mult si bine pe locatia stiuta de catre toti clientii nostri. In cel mai scurt timp, veti auzi noutati despre noi, si acestea sunt de bine.
16 Noi 2012, 20:46
Multumim pentru interventie si raspunsurile punctuale, mai bine mai tarziu decat niciodata!
Despre o parte din personalul Transatlantis am auzit mai multi fordisti (surse diferite) ca sunt miscari mari, si stim cu siguranta mai multe persoane cu adevarat profesioniste ce nu mai fac parte din echipa dvs.
Din pacate nu ati mai participat la intalnirile noastre, nici macar in calitate neoficiala, pentru a ne mai pune la curent cu noutatile, fara a le mai afla prin intermediari si poate astfel sa fie distorsionate. Pe aceasta cale va retransmit o invitatie de participare, la orice intalnire de-a noastra, macar sa bem un ceai cald ca tot vine iarna!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.