Dealerii Ford din Romania

CSD - dealer & service Ford

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Mesajde ross » 18 Apr 2007, 12:59

si sa adaugam vopsitorie proprie. :D

De doua zile sunt angajat la FordCSD, asa ca acum aveti pile :lol:

si... va pregatim o surpriza... placuta speram noi 8)
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde zamolxes » 18 Apr 2007, 15:23

Bun, daca tot avem pile: hai sa aflam si un pret estimativ, ca tot ma intereseaza. Revizia de 50 de mii. Costuri cu consumabile de la voi, fara consumabile (doar manopera). Sau sunt secret de stat (adica service)?
Ford Mondeo Ghia 2.0l TDCI 130BHP

B-77-BLD
zamolxes
Ford Freak
 
Mesaje: 234
Membru din: 10 Dec 2006, 16:28
Localitate: Bucuresti

Mesajde catanea » 18 Apr 2007, 15:44

@Ross Daca ma primesti cu piesele mele vin din 7 in 7 mii de km la revizie :D
Fusion 2006, 1.4 TDCi, 68 CP
Avatar utilizator
catanea
Member
 
Mesaje: 419
Membru din: 15 Aug 2006, 15:04
Localitate: Pitesti

Mesajde ross » 18 Apr 2007, 15:55

zamolxes scrie:Bun, daca tot avem pile: hai sa aflam si un pret estimativ, ca tot ma intereseaza. Revizia de 50 de mii. Costuri cu consumabile de la voi, fara consumabile (doar manopera). Sau sunt secret de stat (adica service)?


Cu tot respectul... nu vreau sa incep sa dau preturi toata ziua pe forum si de aceea nu iti pot raspunde. Chiar v-as ruga sa nu incepeti cu ... "cat costa aia... si cealalta..." Daca o sa aveti probleme majore va stau la dispozitie, ca stiu cum e... dar numai la probleme majore. Sper ca ma intelegeti.
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde Mihai L » 18 Apr 2007, 15:56

Apropo, ca luna viitoare trebuie sa fac revizia anuala (am sub 10.000 km)
Se poate veni cu piesele de "acasa"? Eventual un pret de al casei ca sa putem compara cu alte service-uri (nu tin neaparat sa alerg dupa piese in alte parti, dar la preturile BDT/Romcar/etc...)?
Nu de alta, dar tot ziceai de surprize placute...
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde zamolxes » 18 Apr 2007, 16:02

Deci singura sansa sa aflam este sa venim acolo sau dupa ce ne cad ochii in factura. Not good.

Macar un program al service-ului? De la ce ora la ce ora? Daca sambata e deschis? Daca se respecta programarile? Cam care e timpul mediu de asteptare pentru o programare la o revizie? Putem veni cu consumabile sau e obligatoriu sa le luam de acolo? Cat e ora de manopera?
Ford Mondeo Ghia 2.0l TDCI 130BHP

B-77-BLD
zamolxes
Ford Freak
 
Mesaje: 234
Membru din: 10 Dec 2006, 16:28
Localitate: Bucuresti

Mesajde Mihai L » 18 Apr 2007, 16:04

Corect.
Si pana la urma care sunt avantajele pentru cei de pe forum?
Desi sincer fiind, un tratament corect si un service ca lumea ar fi suficient la cat de oropsiti suntem noi...
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde Cornel001 » 18 Apr 2007, 16:16

Eu cand am facut revizia am sunat din timp si am intrebat ce se efectueaza si cat costa fiecare si cat costa manopera pe total.
Singura chestie care a aparut in plus pe factura a fost nu mai stiu ce consumabil de 20 ron , care nu a fost asa mult fata de restul de 400 ron stiut dinainte.
De asemenea mai pot fi eventual unele chestii care nu se stiu decat cand se uita la masina, cum ar fi daca tre sau nu schimbat filtru de polen care la mine de ex nu a fost obligatoriu, ci dupa recomandare. Oricum la mine n-a fost cazul sa-l schimb p-ala.
Asadar nu mai stresati omul, ci puneti frumusel manutele pe tel :)

PS ross astept sa ne anunti cand e gata surpriza, despre ce e vorba...
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Mihai L » 18 Apr 2007, 18:10

Cornel, pai care sunt pilele in cazul asta?
Am indoieli ca daca suni la service si spui "Stiti, eu sunt membru in Club Ford... Pe bune, puteti sa-l intrebati si pe ross! :lol: " se va schimba ceva.
Iar retroactiv...

Normal ca nu poti sa-l pui sa-ti dea preturi (fiecare are de lucru, dar macar sa ne ajute cu o indrumare, ceva. Cer prea mult? :D
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde ross » 18 Apr 2007, 18:33

Ce sa va spun de avantaje? Incerc sa obtin un avantaj pentru cei din club (pt cei care sunt activi pe forum !). Sa vedem ce si cum se poate face.
Nu vreau sa ma apuc sa dau preturi pentru ca or sa curga cereri din toate partile si chiar nu pot sa stau sa tot raspund la mesaje cu cat e aia... si cat e cealalta.
Despre ce indrumari vorbiti? Numarul de telefon de la FordCSD este in primul post daca va ajuta cu ceva. Preturile sunt cam la fel ca la alte service-uri autorizate Ford.
Programari pentru orice se fac pe loc, masina intra in lucru imediat... nu e nevoie sa asteptati sa va vina randul. Programul este momentan de Luni pana Vineri de la 08:30 la 17:00. Sambata nu se lucreaza pentru moment.


Iar surpriza de care vorbeam se pregateste... insa nu e de natura financiara. 8)
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde razvan1975 » 19 Apr 2007, 08:26

Sa dea Domnul sa fie acest service exceptia care intareste regula, dar mai ales sa se mentina la un nivel ridicat de profesionalism pentru mai mult de 3 luni. Stim cu totii ca la ineput toti se bat cu caramida in piept si pe parcurs le dispare interesul pentru calitate si profesionalism. Eu unul debea astept sa fie gata odata forma juridica a clubului si sa putem infiinta un grup de monitorizare a serviciilor post vanzare si sa putem discuta cu cei de la ford de pe alte pozitii.

Cat despre informatiile furnizate in legatura cu preturile si procedurile service-ului cred ca se cuvine sa ne dai si noua macar o lista de preturi pentru reviziile periodice, sa ne spui daca sunt acceptate piesele originale Ford aduse de catre client si daca avem acces langa masina in momentul interventiilor pentru a ne putea convinge de profesionalismul si corectitudinea mecanicului; si asta asa ca sa compenseze reclama pe fata facuta acestui service intr-o alta sectiune decat la celelalte firme :D :lol: , macar informatiile astea le poate furniza in interes de serviciu.

Eu unul va urez succes si viata lunga.

p.s. Cu siguranta voi testa serviciile voastre si apoi voi posta impresiile alaturi de reclama voastra :twisted: .
Deasemenea poti sugera conducerii firmei sa delege o persoana care sa furnizeze toate informatiile cerute de catre membrii forumului, intr-un topic deschis la sectiunea reclame sau vanzari, asa cum procedeaza toti cei care au interesul de a vinde produse sau servicii ford prin intermediul acestui forum.

BAFTA!
Ford Focus 1,6 TDCi 16v - 90CP - 5 usi - Ambiente+ - Deep Navy
Bucuresti
razvan1975
Ford Freak
 
Mesaje: 153
Membru din: 13 Iul 2006, 12:08
Localitate: Bucuresti - Sector 6

Mesajde Cornel001 » 19 Apr 2007, 09:48

Mihai, eu credeam ca voi va referiti la preturi stas, nu la ceva preferential pentru membrii forum/club.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Mihai L » 19 Apr 2007, 10:05

Cornel001 scrie:Mihai, eu credeam ca voi va referiti la preturi stas, nu la ceva preferential pentru membrii forum/club.


Pai daca avem preturi stas, tratament stas, unde sunt pilele??? :lol:
Probabil ma repet, dar impresia mea este ca avem nevoie de un service adevarat; dupa ca ca dam o poala de bani macar sa vedem ca se lucreaza de adevaratelea si nu isi bat joc de clienti/masini.
Factorul uman ne omoara pe noi... :evil:
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

CSD

Mesajde athos_pantelimon » 19 Apr 2007, 15:20

Eu zic sa nu il mai batem la cap cu preturi sau discounturi si alte tampenii de genul asta. El lucreaza acolo...nu vinde piese (ca altii de pe forumul acesta). Eu zic ca este foarte bine ca lucreaza acolo pentru ca ne ajuta in alte feluri: o programare mai urgenta, servisare urmarita de el de la un capat la altul, etc.
PS: iar chestia cu statul langa masina ...este super tare. ESTE service FORD (sau orice alta marca de masina) iar regula e simpla peste tot in lumea asta: NU AI VOIE SA STAI LANGA MASINA. Gata s-a terminat oameni buni cu serice-urile alea mici Dacia in care stateai langa masina si.... Haideti sa vedem si noi lucrurile bune in tara asta.
Avatar utilizator
athos_pantelimon
Gold Member
 
Mesaje: 601
Membru din: 21 Mar 2007, 12:14
Localitate: Bucuresti

Mesajde zamolxes » 19 Apr 2007, 15:32

Cand voi avea garantia (si nu doar vorbe, ci ceva cu care sa ii sparg la judecatorie sa-mi iau 10 masini, nu una, daca se intampla ceva la masina in service) si cand voi sti ca nu se mai aplica "ia un ciocan mai mare" voi accepta sa stau la o cafea in sala de asteptare. Faptul ca e service Ford nu reprezinta o garantie ci doar faptul ca ala care imi repara masina are macar idee ce sa faca atunci cand vede scris Ford pe motor. Si mai stau langa masina pentru ca stiu ca pe mecanic nu-l doare cand trage mai tare de un plastic care nu iese. Nu-l doare pentru ca nu plateste el din buzunar cand se strica. Nu-l doare pentru ca nu e masina lui. El trage, ca asa stie el ca se desface. Nu se apleaca sa vada de ce nu iese plasticul ala.

De aia vreau sa stau langa masina. Pentru ca nu am incredere. Si increderea nu se castiga prin vorbe. Se castiga foarte greu. Si prin fapte. Sa vin de 10 ori si de fiecare data sa mi se faca treaba buna. Sa nu mi se schimbe piese fara sa fiu chemat si sa mi se explice DE CE trebuie schimbata piesa aia. Sa nu mi se factureze piese si sa le am tot pe ale mele, nu pe alea noi. Sa il vad pe mecanic ca foloseste scule adecvate pentru operatiunea respectiva. Atunci mi-ar castiga increderea. Partial.

LE: Si reclamele "cel mai nou service" sau "cele mai noi instrumente" sunt fix ceva daca mecanicul n-are habar sa le foloseasca.

Atentie: Nu pretind ca asa este situatia cu acest service. Eu zic in general.

LE2: Greseli gramaticale. (poate nu toate, hehehe)
Ford Mondeo Ghia 2.0l TDCI 130BHP

B-77-BLD
zamolxes
Ford Freak
 
Mesaje: 234
Membru din: 10 Dec 2006, 16:28
Localitate: Bucuresti

Mesajde ross » 19 Apr 2007, 18:39

athos_pantelimon scrie:Eu zic sa nu il mai batem la cap cu preturi sau discounturi si alte tampenii de genul asta. El lucreaza acolo...nu vinde piese (ca altii de pe forumul acesta). Eu zic ca este foarte bine ca lucreaza acolo pentru ca ne ajuta in alte feluri: o programare mai urgenta, servisare urmarita de el de la un capat la altul, etc.
PS: iar chestia cu statul langa masina ...este super tare. ESTE service FORD (sau orice alta marca de masina) iar regula e simpla peste tot in lumea asta: NU AI VOIE SA STAI LANGA MASINA. Gata s-a terminat oameni buni cu serice-urile alea mici Dacia in care stateai langa masina si.... Haideti sa vedem si noi lucrurile bune in tara asta.


Merci mult, ai pus punctul pe "i"

Despre avantaje inca incerc sa obtin ceva pentru cei din forum, asa cum am zis.
Si ca sa lamurim un lucru: eu m-am inscris in forum cu mult inainte de a lucra la FordCSD. Daca am deschis un topic cu asta am facut-o pentru ca am considerat ca unora le-ar prinde bine putin ajutor uneori, pentru ca am trecut si eu prin peripetii prin diverse service-uri (mi-ar fi prins bine sa cunosc pe cineva la ford si sa imi zica "hai vino la mine sa vedem cum o rezolvam...") si pentru ca mi-am rezolvat unele probleme citind posturile din forum.
Am anuntat deschiderea unui service autorizat ford care promite. Nu vreau sa va vand servicii. Mergeti acolo unde sunteti tratati corect si vi se face treaba buna. Eu stiu cum sunt tratati clientii si tocmai asta vrem sa evitam la FordCSD. Daca vi se pare ok acest lucru va asteptam sa faceti diferenta.
E adevarat ca nu se mai permite accesul clientului langa masina. Nu avem voie sa va lasam sa stati langa masina in timpul reparatiei. Pentru a compensa asta, s-au montat camere tv la fiecare rampa, iar clientii pot urmari pe ecranele tft ceea ce se intampla cu masinile lor.

Va doresc o zi buna si va multumesc pentru intelegere!
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde zamolxes » 19 Apr 2007, 18:56

Ok. Eu am incheiat "dezbaterea" din punctul meu de vedere.

Mai am doar o singura intrebare sau mai bine zis nelamurire: Camerele respective monitorizeaza o parte din service. Si ma intreb ca prostul: eu nefiind mecanic, vazand doar ca mecanicul forfoteste pe langa masina, cum as putea sa imi dau seama daca face ce trebuie sau nu? Ca vorba aia, doar nu face camera zoom pe fiecare motor sau coboara sa vad eu cand bibileste el sub masina. Pe urma, presupunand prin absurd ca imi dau seama ca face ce nu ar trebui, exista modalitatea de a anunta "bai nene, vezi ce face ala acolo"?

Sincer, camerele mi se par frectie la picior (nu de lemn). Da, sunt bune, dar sunt pe jumatate inutile. Decat sa nu vad ce se intampla mai bine vad ceva.

Si cu astea zise o sa ma programez la revizie. Si voi da feedback.
Ford Mondeo Ghia 2.0l TDCI 130BHP

B-77-BLD
zamolxes
Ford Freak
 
Mesaje: 234
Membru din: 10 Dec 2006, 16:28
Localitate: Bucuresti

Mesajde ross » 19 Apr 2007, 19:14

Camerele sunt puse la fiecare rampa de lucru. E adevarat ca nu se vede chiar tot dar macar se vede ceva. Oricum inca se lucreaza la acest sistem si o sa vedem ce solutii se gasesc.
Puteti cere Consilierilor Service detalii in legatura cu ce face mecanicul si sa semnalati orice neregula observata.
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde ciocrosu » 19 Apr 2007, 19:22

Mai in gluma mai in serios cum arata un service in care ai vedea cate un mecanic+proprietar sub masina, mecanicu lucreaza iar proprietarul inspecteaza fiecare miscare si-si da cu parerea.

Problema se poate rezolva numai cu legi si termene clare de rezolvare, ai probleme faci reclamatie respectivul service repara gresala pe cheltuiala lui+ despagubiri +masina la dispozitie pe durata remedieri si sa vedeti ca nu ar mai fi probleme dar pana atunci.............sa ne fereasca Dumnezeu de sevice pe toti Fordisti :D
Avatar utilizator
ciocrosu
Member
 
Mesaje: 469
Membru din: 23 Noi 2006, 20:38
Localitate: Sf. Gheorghe

Mesajde muzica9 » 19 Apr 2007, 22:45

ciocrosu scrie:Mai in gluma mai in serios cum arata un service in care ai vedea cate un mecanic+proprietar sub masina, mecanicu lucreaza iar proprietarul inspecteaza fiecare miscare si-si da cu parerea.


si care este problema? eu la dacie si la renault asa faceam. :D si sincer asa as vrea sa fac si acum. sa vad eu ce are pe sub ea si sa vad eu daca schimba intradevar ce iti si factureaza.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Mesajde vane » 19 Apr 2007, 23:03

Dragilor m-am dus la ei la revizia de 15.000. Am avut si eu o relatie, dar, fiind lamurit cu celelalte serviceuri Ford, m-as fi dus si numai pe baza celor aflate pe forum :)
Cam tot ce a scris ross pana acum e adevarat. Nefiind specialist, nu stiu cat de bengoase sunt aparatele lor, dar, de aratat, arata impresionant. Mai sunt si noi si-ti iau ochii. Pana si dornurile, levierele si sculele speciale pe care nu le-am vazut decat ruginite prin alte serviceuri aici arata ca argintaria.

O mentiune speciala pentru rampa de geometrie. In plus baietii care o opereaza o opereaza nemteste, mi-a placut cum au lucrat. Incepand cu verificarea presiunii a bataii rotilor si terminand cu zguduirea masinii sa se "aseze".

Fiind la inceput, era liber. In medie o masina pe sectie. Am stat in sala de asteptare dar cand a fost nevoie de clarificari am intrat si inauntru.
Am facut si faza cu mecanicul si proprietarul bagati amandoi sub masina dar nu ca sa-l verific pe cel ce lucra ci pentru ca am vrut sa vad cu ochii mei daca n-am dat cu burta de vreo bordura sau n-am vreo jumulitura pe dedesupt.
Am avut parte si de surpriza, dar n-am voie s-o spun :D

Cat despre atitudinea oamenilor, fata de aroganta si superioritatea din BDT aici m-am crezut pe alta lume.
Cum bine zicea cineva mai sus, macar de-ar ramane asa.

Singura chestie care m-a atacat a fost ca pe foaia de receptie au scris "masina murdara - nu se pot vedea zgarieturi superficiale".
Bineinteles ca era dalmatian dupa stropelile din ultimele zile, am "fugit" de la serviciu si n-am avut timp si de spalatorie. Mi-au dat baietii dovada scrisa de proprietar neglijent :lol:

Data viitoare ma duc cu masina dupa spalat si-i pun sa scrie "Masina curata, ne angajam s-o returnam fara nici o amprenta"

BTW: Ross asta am uitat sa intreb, spalatoria e numai pentru masinile care intra la vopsit sau si pentru astia ca mine care vin cu ele murdare ?
Nu din motive estetice, dar la un montaj de aparatori sau alta plasticaraie in BDT auzeam de afara cum scrasneste nisipul intre caroserie si surub...
Focus HB, 2005, 1.6 TDCI (110PS)
Avatar utilizator
vane
Member
 
Mesaje: 310
Membru din: 01 Oct 2005, 13:40

Mesajde Mihai L » 20 Apr 2007, 08:17

@ross:
1) Dupa parerea mea, au venit la timpul potrivit pe piata si ar fi pacat sa scada calitatea pentru ca un nume se face foarte greu. Mai ales acum, la inceput, e mai simplu decat la BDT, sa zicem, unde s-ar intampla o minune si toti mecanicii/responsabilii s-ar schimba. Reputatia se creeaza foarte greu dar se strica repede, ar trebui sa profite de renumele prost pe care il au in momentul de fata BDT/Romcar/etc...
2) Partea cu camerele eu zic ca este OK mai mult pentru "bucataria" lor; asa pot vedea ca nu s-a schimbat o piesa (care s-a trecut pe factura), ce a fost verificat sau ca a umblat mecanicul in alta parte. Pentru mine nu cred ca este mare diferenta intre uitatul din pod de la BDT sau in camera video de la voi, dar repet, nu mi se pare important.
3) Un mare of al meu, poate ar merita "implementat": imi aduc aminte de emisiunile de pe la TV unde in afara chirurgul ii explica pacientului tot ce va trebui sa-i faca si se asigura ca a inteles (in limite rezonabile, nu poti avea pretentia de la un profan sa inteleaga complet ce a invatat medicul in 10-20 ani de scoala+operatii).
Mie mi-ar placea sa ma duc cu masina la revizie (sa zicem, ca asta e aproape), sa o las la receptie si dupa inspectie sa vina mecanicul si sa-mi spuna ce a verificat, ce este in neregula, ce trebuie sa schimbe conform tipului de revizie si ce ar fi bine de schimbat sau de urmarit (gen placute de frana aproape uzate dar care mai tin 3-5000 km, etc).
Dupa asta clientul isi da acordul si totul ar fi OK, zic eu.

Deocamdata e ca la loterie pe la alte service-uri: lasi masina si tragi factura. 99% din cazurie este necastigatoare. :evil:
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde Cornel001 » 20 Apr 2007, 09:22

Geometria au verifcat-o ca parte a reviziei sau ai platit suplimentar ?

Lasa 'gargara' cu surpriza, varsa tot :D
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Mihai L » 20 Apr 2007, 09:28

Sunt de acord cu Cornel pentru surpriza!
Si asa, daca bani nu sunt la mijloc cred ca poate fi data pe goarna... :lol:

LE: Si vorba ceea, nici masina nu i-au spalat-o... :mrgreen:
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde Cornel001 » 20 Apr 2007, 10:16

Pai poate spalatul a fost surpriza :lol: m-am gandit si la asta
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Mihai L » 20 Apr 2007, 10:29

Pai nu zise omul ca i-au scris in carte ca era murdara???
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde Cornel001 » 20 Apr 2007, 11:00

eu am inteles ca la adus, nu la plecat.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde ella79 » 20 Apr 2007, 12:17

vane ai avut parte de o adevarata pozitiva experienta. si eu sper ca voi trai astfel de experiente .... desi cam mici sperante .singura data cand lucratorii din service isi fac treaba e atunci cand stai si supraveghezi operatiunea . se apropie si la mine revizia de 2500 de km la ford . cu cealalta masina pt ca era noua( nu e ford ) am stat langa ei si totul a fost ok . nu ma incalzeste cu nimic faza cu camerele , ma va incalzi cand ceea ce este facturat corespunde 100% cu ceea ce s-a facut la masina si cand servisarea masinii a fost facuta cu profesionalism .
FORD FOCUS TREND 2007, 1,6 TDCi, 90 Cp, 4 doors, MOONDUST SILVER
Avatar utilizator
ella79
Ford Freak
 
Mesaje: 186
Membru din: 18 Mar 2007, 20:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: FORD FOCUS TREND 2007, 1,6 TDCi, 90 Cp, 4 doors, MOONDUST SILVER

Mesajde kosmin » 20 Apr 2007, 12:32

Eu unu as fi de acord sa monitorizez totul prin camera... chiar daca nu vad tot... dar cu conditia sa pot controla si un shotgun din sala de asteptare... si astfel... daca mecanicu imi pune ulei dintr-un lighean si nu dintr-un bidon nou/sigilat sa pot sa ii dau un headshot :D


Mai in gluma, mai in serios... probleme din service se rezova pe 2 cai:
1. Service-ul angajeaza oameni buni si platiti corespunzator... (btw cam cat castiga un mecanic dintr-un service Ford?). Daca se angajeaza oamenii care pana atunci fusesera ucenici pe langa vreun mester de Dacii... atunci si asta e o cauza.
Deci... odata angajat un om bun... trebuie trainuit pt modele Ford aflate pe piata, pus sa citeasca toate manualele de service pt toate modele Ford. Testat, si abia apoi pus sa lucreze cu masinile clientilor.
Nu cred ca se face asta la nici un service.

2. Cat mai multa lume sa ii dea in judecata... si sa castige procese... si apoi dupa ce service-ul o sa piarda cateva mii de euro o sa se faca ordine de la sine.
FordFocus Trend 007 / 1,6 TDCi / 90CP / H-B 5 usi / Kelp Metallic
Avatar utilizator
kosmin
Gold Member
 
Mesaje: 634
Membru din: 17 Feb 2007, 10:38
Localitate: TM
Maşina: Ford Focus MK2, 2006, 1.6 TDCi, 90 cp, Trend 007

kit distributie

Mesajde fordfig » 20 Apr 2007, 17:34

ross vreau si eu telefonul tau pe e-mail, sant din provincie si as vrea sa vb cu tine pentru o programare. e-mail petrisoramb@yahoo.com.

Multumesc anticipat
Avatar utilizator
fordfig
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 10 Mar 2007, 11:06
Localitate: Calarasi
Maşina: FORD FOCUS 2 FACELIFT TREND 1.8 TDCI 2009

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login