Dealerii Ford din Romania
CSD - dealer & service Ford
Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip
de popeye » 21 Noi 2007, 19:58
Adica daca m-ai dureaza inca o saptamana sa fie gata masina, ca inteleg ca numai aparatoarea de noroi mai trebuie facuta. Sau am inteles gresit?
Ford Mondeo Trend 1.8 TDCI 125 CP
de tomcatmouse » 23 Noi 2007, 20:27
intradevar ,tipul de la receptie a taiat si la mine rubrica cu avariile masinii ,tot de pe scaun .Acum sincer si ma refer la CSD ,nu este mai bine sa iasa omul afara impreuna cu proprietarul si sa constate avariile masinii ??? in felul asta service-ul este absolvit de orice vina....si automat nici clientul nu poate comenta nimic
-
tomcatmouse - 1nsane Member
- Mesaje: 1261
- Membru din: 26 Oct 2007, 12:37
- Localitate: BUCURESTI
- Maşina:
de Ludicass » 26 Noi 2007, 11:29
Salutari la toata lumea!
Vad ca s-au aprins spiritele! Si nu e bine.... Adevarul e probabil undeva la mijloc.
CSD e vinovat ca nu a verificat starea masinii inainte de a o prelua de la client si nu a intocmit un proces verbal de predare-primire. Pe de alta parte, e singurul service, din cite stiu eu, care a tinut o permanenta legatura cu clientii care sint membri Club Ford si ar trebui sa nu uitam acest lucru. Nu am calcat pe la ei, nu ii cunosc, dar initiativa firmei cu raspunsurile promte ale lui Ross e de laudat.
Depinde cum privesti acest conflict...
Din punctul de vedere al clientului, DA..CSD nu sint perfecti...au si ei probleme cu termenele de livrare, cu executia defectuoasa a unor lucrari si altele mentionate aici. Aveti impresia ca la alte serviceuri e mai bine?!!! Sa-mi spuna mie cineva un servis auto unde a fost multumit pe deplin si sa vedem daca nu apar reclamatii la adresa servisului respectiv din partea colegilor forumisti....
Din punct de vedere al CSD, e greu sa multumesti pe toata lumea. Eu zic ca imposibil pentru ca asta e relatia firma - clientii. Nu intotdeauna toate depind de prestatorul de servicii, piesele nu-i vin la timp, unii mecanici fac lucrari de mintuiala dar altii mai buni nu gasesti. Oricum, mereu vor exista nemultumiti, unii pe buna dreptate, altii doar pt ca sint niste clienti mai exigenti.
Ca sa nu o mai lungesc, eu le-as propune celor nemultumiti sa incerce sa gaseasca un alt service unde sa fie pe deplin multumiti....si astfel sa penalizeze CSD. Razboiul asta al replicilor nu cred ca isi are rostul..e un consum nervos si de o parte, si de cealalta.
O saptamina plina de realizari tuturor!
Vad ca s-au aprins spiritele! Si nu e bine.... Adevarul e probabil undeva la mijloc.
CSD e vinovat ca nu a verificat starea masinii inainte de a o prelua de la client si nu a intocmit un proces verbal de predare-primire. Pe de alta parte, e singurul service, din cite stiu eu, care a tinut o permanenta legatura cu clientii care sint membri Club Ford si ar trebui sa nu uitam acest lucru. Nu am calcat pe la ei, nu ii cunosc, dar initiativa firmei cu raspunsurile promte ale lui Ross e de laudat.
Depinde cum privesti acest conflict...
Din punctul de vedere al clientului, DA..CSD nu sint perfecti...au si ei probleme cu termenele de livrare, cu executia defectuoasa a unor lucrari si altele mentionate aici. Aveti impresia ca la alte serviceuri e mai bine?!!! Sa-mi spuna mie cineva un servis auto unde a fost multumit pe deplin si sa vedem daca nu apar reclamatii la adresa servisului respectiv din partea colegilor forumisti....
Din punct de vedere al CSD, e greu sa multumesti pe toata lumea. Eu zic ca imposibil pentru ca asta e relatia firma - clientii. Nu intotdeauna toate depind de prestatorul de servicii, piesele nu-i vin la timp, unii mecanici fac lucrari de mintuiala dar altii mai buni nu gasesti. Oricum, mereu vor exista nemultumiti, unii pe buna dreptate, altii doar pt ca sint niste clienti mai exigenti.
Ca sa nu o mai lungesc, eu le-as propune celor nemultumiti sa incerce sa gaseasca un alt service unde sa fie pe deplin multumiti....si astfel sa penalizeze CSD. Razboiul asta al replicilor nu cred ca isi are rostul..e un consum nervos si de o parte, si de cealalta.
O saptamina plina de realizari tuturor!

Eveniment: 1 zi alaturi de ISTVAN SOOS!
pilotul ISTVAN SOOS cu SUBARU STI pe circuitul de karting de la Bacau!
http://www.youtube.com/watch?v=xlztDV1S ... r_embedded
pilotul ISTVAN SOOS cu SUBARU STI pe circuitul de karting de la Bacau!
http://www.youtube.com/watch?v=xlztDV1S ... r_embedded
-
Ludicass - 1nsane Member
- Mesaje: 1084
- Membru din: 21 Feb 2007, 10:00
- Localitate: BACAU
- Maşina:
de adris1919 » 27 Noi 2007, 13:13
Domnilor si doamnelor, cred ca nu e nimeni idiot, cel putin nu pe acest forum, care sa acuze un service ca nu are piesele la timp. Categoric acest aspect depinde de o multime de factori implicati, traseul e lung si sinuos de la fabrica de piese la service. Cu totii stim asta.
Scriam mai sus ca sunt dezamagit de relatarile colegilor pagubiti intr-o mai mare sau mai mica masura de acest nou service ford.
Ca sa fiu inteles corect, fac precizarea ca ceea ce ma deranjeaza sa patesc sau sa aud ca patesc altii, tine exclusiv de factorul uman implicat. Chestii de genul neintocmirii p-v de preluare auto de la client, tratarea clientului cu dosul, umilirea acestuia (nu si in cazul in care clientul e nesimtit si arogant) sau masina e la spalatorie si peste o ora poti s-o ridici, cand de fapt nici nu a fost ridicata capota, ori masina vine in 10 zile si ajunge in 10 saptamani, astea ma fac sa innebunesc de furie.
Neglijenta (ca sa nu zic nesimtirea) cu care un pustan angajat la service imi trateaza masina ma face sa scot cutitul din cizma. Oare chiar nu face nimeni o sedinta lunara daca nu saptamanala cu personalul angajat in care sa le explice "baietilor" ca trebuie sa respecte investitia clientului? Pentru unii masina inseamna doar tabla pe roti, cu echivalent in euro, dar majoritatea atribuie si putin suflet masinii, chiar o considera membru al familiei. Si atunci, tu, baiatule din service, iti bati joc de "familia" mea?
Pt ca daca piesele intarzie, tu, ca unitate respectabila de service poti sa faci presiuni la provideri sa urgenteze putin livrarea, sau poti sa cauti altii mai seriosi. Macar atat se poate face. Nu sa dai termene nerealiste ca sa aiba clientul ce povesti pe forumuri. Si un telefon in care sa-ti ceri scuze pt intarzieri, cred ca se poate da.
Scriam mai sus ca sunt dezamagit de relatarile colegilor pagubiti intr-o mai mare sau mai mica masura de acest nou service ford.
Ca sa fiu inteles corect, fac precizarea ca ceea ce ma deranjeaza sa patesc sau sa aud ca patesc altii, tine exclusiv de factorul uman implicat. Chestii de genul neintocmirii p-v de preluare auto de la client, tratarea clientului cu dosul, umilirea acestuia (nu si in cazul in care clientul e nesimtit si arogant) sau masina e la spalatorie si peste o ora poti s-o ridici, cand de fapt nici nu a fost ridicata capota, ori masina vine in 10 zile si ajunge in 10 saptamani, astea ma fac sa innebunesc de furie.
Neglijenta (ca sa nu zic nesimtirea) cu care un pustan angajat la service imi trateaza masina ma face sa scot cutitul din cizma. Oare chiar nu face nimeni o sedinta lunara daca nu saptamanala cu personalul angajat in care sa le explice "baietilor" ca trebuie sa respecte investitia clientului? Pentru unii masina inseamna doar tabla pe roti, cu echivalent in euro, dar majoritatea atribuie si putin suflet masinii, chiar o considera membru al familiei. Si atunci, tu, baiatule din service, iti bati joc de "familia" mea?
Pt ca daca piesele intarzie, tu, ca unitate respectabila de service poti sa faci presiuni la provideri sa urgenteze putin livrarea, sau poti sa cauti altii mai seriosi. Macar atat se poate face. Nu sa dai termene nerealiste ca sa aiba clientul ce povesti pe forumuri. Si un telefon in care sa-ti ceri scuze pt intarzieri, cred ca se poate da.
Fusion, 1.4 tdci
Înapoi la Dealerii Ford din Romania
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Cine este conectat
În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Zile de naştere
Nicio zi de naştere astăzi