Serviciul Ford Suport
Surprize placute (pe langa fetele frumoase de la BDT Vest... :icon_mrgreen: ); o fata draguta de la relatii cu clientii mi-a prezentat acest serviciu in detaliu:
- avantaje incomensurabile pentru cei care au achizitionat masina dupa 01.01.2006. Glumesc acum, dar nu suna rau ce scrie in carticica ceea, numai sa se tina de treaba. Ei zic ca in cca 2.5 ore sunt la tine (bineinteles, depinde si de trafic, de zona, de vreme, etc...). Interesant mi s-a parut ca cica exista in toata tara, este un plan de mare anvergura pentru acest serviciu. Daca incidentul este acoperit de garantie, iti deconteaza drumul mai departe sau intoarcerea la resedinta (chiar si o noapte de cazare daca este intre orele 18-08!!!)
- am mai aflat detalii despre cei 4 ani de garantie in momentul in care mi-a dat la semnat o hartie de primire a cardului/instructiunilor/PIN-ului si pe care era taiata brosura de garantie extinsa. Am intrebat si mi-a raspuns amabila ca sunt in lucru si urmeaza sa o primesc si pe aceea.
De fapt, cei 4 ani de garantie pe care ii avem in momentul de fata la Ford sunt compusi din 2 ani garantie asigurata de Ford si 2 ani garantie asigurata de Romcar. Conditiile sunt aceleasi, cica.
- O alta surpriza neasteptata: lucreaza la serviciul relatii cu clientii si mi-a spus ca daca am probleme, neplaceri cu activitatea celor de la BDT sa o contactez; ea urmand sa cerceteze mai departe si sa-mi dea un raspuns. @GeorgeFord, poate te ajuta la ceva, daca mai este cazul.
Datele de contact sunt disponibile pe PM la cerere.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
-
Mihai L - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 10794
- Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: