Salut,
Pai nene Focu 25 hai sa vedem ce s-a facut si ce a ramas de facut la acea dat si citam de la pagina 33
PRIMUL MESAJ$1 scrie:$2alutare la toata lumea.
SimbAta trecuta am fost cu o problema la domnu Gabi "bibanu47", legata de tacheti, omul chiar cunoaste.
Masina merge muuult mai bine, trage apreciabil mai bine, depasirile sunt o placere chiar si in treapata V, cu climatronicul pornit

.
Multumesc mult. Sanatate maxima.
$1 scrie:$2ocu25,te rog sa detaliezi ce anume a avut masina,simptomele care le avea in mers\la relantiu ,zgomot mare a motorului, etc
numa bine!
AL DOILEA MESAJ$1 scrie:$2reaba a plecat de cand sa rupt cureaua de distributie si sa schimbat chiuloasa(probabil si asata care am cumparato a avut buba,) batea ca draq, sa facut un reglaj, a mers cateva zile, iar probleme, sa facut alt reglaj iar probleme dupa o peroada, dar tacaneala era suparatoare.
Pina la urma am mers al GAbi "bibanu47" si a gasit niste reglaje facute toatal aiurea atat la admisie cat si la evacuare, neavand timp sa umble cap coada la masina simbata, totusi omul a desfacut capacul de la chiulaosa si mia facut un reglaj la admisia de la cilindrul 3 parca, care avea toleranta 0, adica deloc, a schimbat pastila respectiva cu alata de la dinsul si rezulattele au fost pe masura, cum spuneam mai sus, desi masina nu e in parametrii optimi, ptr ca omu mia spus clar ca trebuie sai las masina 2 zile, ca sa faca reglajele si la celellate pastile de la tacheti sau cum sor numi(scuze dar sunt cam afon la mecanica).
Oricum masina mea deacum inainte numai la el o sa mearga. Omu stie sa vb, stie meserie, are caracter. Sotia dinsului la fel, rar asa oameni.
MESAJUL MEU$1 scrie:$2a detaliem:
Motorul de 1,8 atat TDDI cat si TDCI,au reglajul tachetilor facut mecanic,nu hidraulic,acesta fiind facut prin niste pastile metalice pe diferite grosimi.
Colegul de mai sus se plangea de ceva timp ca dupa repararea motorului,in urma schimbarii distributiei care sa rupt deteriorand toata partea superioara,a ramas cu o bataie ciudata,eu am demontat capacul la culbutori,am invartit motorul pe fiecare piston in parte si am ajuns la concluzia ca pistonul 3 avea supapa de admisie atacata si din acest motiv,detonatia se auzea in filtrul de aer.
A avut marele noroc ca pastilele respective sunt similare cu cele de Audi adica au 31 mm in diametru si eu detin asa ceva.Pentru reglarea tuturor pastilelor era necesara demontarea axei cu came deci automat si a curelei de distributie,dar eu m.am chinuit putin sa extrag pastila aceasta,pe sub axa cu came,presand tachetele.
Timpul a fost scurt si din acest motiv,am facut sa lucreze acest piston,deoarece pana sa vina la mine,motorul merge aproapa in 3 pistoane,celelalte supape,avand cat de cat tolerante aproape de normal.
Deci nene Focule a ramas ca trebuie umblat la restul de 7 tacheti,deoarece din 8 a fost reparat decat unu.
Rezolvarea este sa mergi la cineva sa continui lucrarea.
O zi minunata va doresc.