Service-uri auto generale

bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Alen » 15 Iul 2010, 12:44

multumesc Gabi, nu e tarziu pt. ca deocamdata n-am facut nimic altceva la ea
Avatar utilizator
Alen
 
Mesaje: 7364
Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Fiesta 2007 1.4 TDCi

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 15 Iul 2010, 17:33

[quote="bibanu47,750702"



...mi-a atras atentia ca vrea si supapa EGR curatata si intradevar in momentul in care oprea motorul se auzea clar cum ea inchidea mai tarziu cu cateva secunde .

[/quote]

bibane, nu mai ştiu dacă aici am scris sau în altă parte de valva egr de la motoru de pe Transitu meu... PHFA, 2402 cmc, 74 kw...

după ce îi iei contactu se aude un zgomot, un scîrţîit ceva un dute-vino de 4 ori... pe la 20.000 am fost cu ea în reprezentanţă, încă era în garanţie şi m-au asigurat guşterii ăia că e normal să facă aşa şi mi-au demonstrat la alte 2 maşini acolo... altfel nu aveau nicio şansă să-i cred...
cică ăsta e ultimu răgnet de autocurăţare să nu înţepenească de la calamină.

şi acu e la fel ca atunci... face hîrjîiala aia de 4 ori ori de căte ori o opresc. deşi e ca dracu... uneori se aude zgomotos, alte ori tre să ciuleşti urechea s-o auzi... ford...
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 15 Iul 2010, 19:45

Ai dreptate Mihai,difera conceptul electrovalvelor in functie de capacitate etc,numai ca la Fiesta 1.4 cand ai luat contactul o inchide instantaneu,fapt care nu se intampla pana sa ii curat calea de rulare.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde p_m_1959 » 16 Iul 2010, 08:52

Salut !vecine(sint nascut in com. Magura),duminica si luni mi-am propus un pescuit
dincolo de Alexandria,iar la intoarcere as trece pe la tine pentru a-ti arunca un ochi
la fordul meu,asa ca ori aici ori pe MP de-mi si mie adresa service-ului tau.
Daca nu e timp,in august vin vreo saptamana la tara si rezolvam atunci.
_____________________________
Ne nastem goi,uzi si flamanzi, necazurile d-abia atunci incep!
p_m_1959
Incepator
 
Mesaje: 65
Membru din: 06 Noi 2008, 08:58
Maşina: ford mondeo 2002 1998 66kw standard
VIN: WFOWXXGBBW2PO2531

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 17 Iul 2010, 09:11

Salut vecine, :D

Ai telefonul in semnatura mea si PM cu adresa.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde CLW-Fiesta » 18 Iul 2010, 02:32

Buna seara!

Daca tot ati adus vorba despre EGR... ce parere aveti despre EGR? Este folositor sau nu este folositor? La motorul meu de 1,8D de pe Fiesta mea l-am "anulat" ca sa zic asa... adica, dupa ce am facut motorul, a zis mecanicul sa nu mai omor pompa de vacum si pentru EGR asa ca i-am blocat furtunasul care ducea in supapa si am lasat sa functioneze pompa de vacum doar pentru frane care oricum nu sunt stralucite... si initial a zis sa blochez EGR-ul deschis... si masina mea mergea foarte prost, scotea fum rau de tot, nu tragea deloc, asa ca am decis sa il blochez inchis si s-a schimbat masina radical... sa il las asa sau sa pun la loc furtunasul de la pompa de vacum la EGR?

Multumesc anticipat!
Sonorizari evenimente si petreceri la preturi de criza!
http://www.dj-ezzy.webs.com

My Fiesta mk3 ;;) viewtopic.php?f=15&t=48902
Avatar utilizator
CLW-Fiesta
Member
 
Mesaje: 298
Membru din: 18 Iun 2009, 11:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta MK3 1990 1,8D 60cp
VIN: WFOBXXGAFBLP62372

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 19 Iul 2010, 05:09

Salut,
Te rog sa imi dai voie sa fiu rezervat in privinta acestui raspuns,nu vreau sa fac aici un duel EGR vs fara EGR :D

Vor fi doua tabere,unii vor spune ca baga toate mizeriile nearse in motor iar ceilalti vor spune ca asa a facut-o fabrica si trebuie montata. :D
Sorry,no comment. :-??
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde CLW-Fiesta » 19 Iul 2010, 10:52

Deci daca masina merge mai bine fara, pot sa-l las asa nu? :D

O zi buna!
Sonorizari evenimente si petreceri la preturi de criza!
http://www.dj-ezzy.webs.com

My Fiesta mk3 ;;) viewtopic.php?f=15&t=48902
Avatar utilizator
CLW-Fiesta
Member
 
Mesaje: 298
Membru din: 18 Iun 2009, 11:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta MK3 1990 1,8D 60cp
VIN: WFOBXXGAFBLP62372

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 19 Iul 2010, 11:30

Ti-ai raspuns singur :D
Dar nu o lua ca pe o recomandare :-??
Daca tie iti functioneaza motorul perfect,atunci este in regula. ;)
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde axelus » 19 Iul 2010, 11:37

salut, am si eu o pierdere de lichid la pompa de servodirectie, motor 1.6 16v, ai idee daca pot sa o repar sa ii schimb simeringul?
Avatar utilizator
axelus
Gold Member
 
Mesaje: 512
Membru din: 08 Sep 2008, 08:47
Localitate: bucuresti
Maşina: focus 2002, 1,6

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 19 Iul 2010, 17:08

Salut,
Nu cunosc modelul pompei care o ai echipata pe masina,dar as putea sa iti spun ca nu mi s-a intamplat pana acum sa nu pot modifica orice tip de pompa.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde axelus » 19 Iul 2010, 20:35

ms pentru raspuns.
Avatar utilizator
axelus
Gold Member
 
Mesaje: 512
Membru din: 08 Sep 2008, 08:47
Localitate: bucuresti
Maşina: focus 2002, 1,6

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 19 Iul 2010, 21:37

că tot s-a discutat despre rahatul ăla de egr aflaţi că eu am fost la service cu Transitul vineri şi am aflat că taman s-a fărîmat egr ul... ca urmare dădea în nas şi nu prea mai aveam coraju să mă bag prin intersecţii sau depăşiri...

zilele astea o să mă duc s-o demontez şi s-o sfărâm fără milă şi dacă tot nu merge voi face cioaca din dr taberei... adică o s-o anulez în locul ei pun un dop, un blind ceva... iar în mufa aia fac un ştrap sau văd eu...
aseară citeam pe un forum englezesc că porcăria aia trebuie demontată şi spălată cam la 15-20.000 km, MAI DES DECÂT SCHIMBI ULEIUL!

să mă c...c în el de FORD! la 70.000 km AZI în faţa mânăstirii Cozia S-A OPRIT ŞI AM BLOCAT TOATĂ CIRCULAŢIA! e drept că a durat 2 minute dar e jenant rău tată!!! pe această cale doresc să le umplu frigiderele tuturor categoriilor de BULANGII care conlucrează la fabricarea acestei caricaturi poreclite maşină!

dacă ar şti moş henri ce au făcut ăştia cu brandu lui ar ieşi din mormânt şi i-ar lichida cu mâna lui ca în vestul sălbatic!!!

la 3 ani, sau 70.000 km are atâtea defecte câte nu am avut nici pe dacie, darămite pe alte maşini...

acuma că m-am răcorit, când o s-o repar o să fac poze să vi le pun ca să aveţi motive să înjuraţi şi voi...
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 20 Iul 2010, 19:01

Azi am fost la service şi am demontat bucuria aia de egr.

după ce am demontat-o am făcut-o bucăţele şi am constatat că nu era prea murdară ci destul de curată după spusele mecanicilor. era afumată bine după cum se vede în poză dar calamină arsă nu exista deloc.
supapa propriu-zisă era curată, iar scaunul era brici.

deci era clar că era de vină partea de acţionare şi am demontat partea aia...

după cum observaţi am găsit una din lamelele motoraşului ruptă şi contactul din capac destul de corodat. am confecţionat o lamelă din cracul unei siguranţe fuzibile şi am cositorit-o acolo cât am putut de bine. am băgat mororaşul în 12 V şi funcţiona. celelalte componente arătau destul de bine, iar după spălare şi ungere funcţionau satisfăcător acţionate cu mâna...

am montat-o pe maşină şi după 400.000 de încercări diagnoza zicea invariabil că egr-ul e failure şi că şade dăşchis la 82.7%...
bieţii mecanici dădeau din umeri şi mi-au zis că singura şansă e una noo...

înainte să dau banii pe una nouă, deocamdată voi umbla câteva zile cu mufa scoasă să vedem ce mai zice... şi cum mai face
Fişiere ataşate
egr-ul cel nemernic.jpg
calamina 1.jpg
lamelele.jpg
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 20 Iul 2010, 19:21

alte năzbîtii găsite la o maşină de 70.000 km.

în acest episod:

R E P A R T I T O R U L D E F R Â N Ă

(era scurs la 48.000 km dar nu era băltit ca acu)
Fişiere ataşate
repartitor 2.jpg
repartitor 1.jpg
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 20 Iul 2010, 19:24

Domnule Biban,

fii amabil şi spune la ce foloseşte această piesă!

dau o bere!
Fişiere ataşate
piesa ciudata 2.jpg
piesa ciudata 1.jpg
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 20 Iul 2010, 21:27

Salut Mihaita, :)

Iti multumesc pentru ajutor si participare la intretinerea vie a topicului.
Doua lucruri as vrea sa mantionez:

1-cat ar fi e electrovalva EGR "noo",cum zici tu,uimeste-ma.
2-tare faza cu personalizarea pozelor,e mai ceva decat cea cu Ford a forumului. :))

Precizare:
Lichidul de frana care a curs pe anumite suprafete nu se spala cu altceva decat cu presiune de apa,a nu se folosi motorina,benzina sau etc. intrucat se face o reactie de amestec si din acest motiv apare o clisa care chiar ca nu se mai poate spala.
Se poate folosi cu succes un bidon de bauturi racoritoare cu dopul gaurit central.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 20 Iul 2010, 21:47

Scuze Mihaita dar nu am vazut intrebarea in timp util.
Cele doua piese de forma cilindrica au rolul de racitoare si la temperaturi foarte mari,gazele care sunt recirculate si si combustibilul din rezervor,sunt racite pentru a evita unele suprapresiuni.
Aceleasi piese sunt folosite pentru racirea uleiului la unele servodirectii sau cutii de viteza automatice.
Fişiere ataşate
piesa ciudata 1 (1).jpg
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 20 Iul 2010, 22:08

$1 scrie:$2
1-cat ar fi e electrovalva EGR "noo",cum zici tu,uimeste-ma.

2-tare faza cu personalizarea pozelor,e mai ceva decat cea cu Ford a forumului. :))


3-Lichidul de frana care a curs pe anumite suprafete nu se spala cu altceva decat cu presiune de apa

4-Se poate folosi cu succes un bidon de bauturi racoritoare cu dopul gaurit central.


1. la axevo e 700 pe net am mai văzut cu 630 dar îmi trebuie factură şi garanţie...
2. te învăţ, nu e mare inginerie şi atâta vreme cât nu-mi cere nimeni acordul să semneze poze făcute de mine, cu mâna mea prefer să le personalizez sau să nu mai pun...
(întâmplător am cunoscut un pictor român celebru care locuia deasupra bufetului Tismana şi Securitatea îi ştampila tablourile în lipsa lui cu "patrimoniu de stat" aşa că el a lăsat în urmă sute de lucrări neterminate exact din cauza asta, povestea e mai lungă şi ar merita spusă)
3. eu ştiu asta dar e bine de ştiut şi pentru bibani (începători) :)
4. se pot folosi mai multe categorii de bidoane, nu numai de suc... nu înţeleg de ce discriminezi peturile de bere, apă sau diferite alte lichide... =))
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 22 Iul 2010, 16:47

aşaaaaaaa...

am parcurs cam 200 km cu mufa de la egr scoasă, iar maşina merge clar mai bine, dar incomparabil cu mersul ei dinaintea defectării egr-ului.

nu dă cu fum, pare ca nu s-a dat la consum

pe bord stau aprinse alea ca în pomul de Crăciun în continuare.

mâine am o cursă de 500 km şi vă ţin la curent.

săptămâna viitoare voi pune o valvă noo dar mi-e al dracului de frică că nu o să se rezolve...
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 22 Iul 2010, 17:33

Ce optimist esti. :D
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde CLW-Fiesta » 26 Iul 2010, 15:31

Domnule Bibanu', imi pare rau dar nu am mai putut sa stau prin Alexandria ca am ajuns destul de dimineata acolo si nu prea aveam ce sa fac 5-6 ore pe acolo... Multumesc oricum!
Sonorizari evenimente si petreceri la preturi de criza!
http://www.dj-ezzy.webs.com

My Fiesta mk3 ;;) viewtopic.php?f=15&t=48902
Avatar utilizator
CLW-Fiesta
Member
 
Mesaje: 298
Membru din: 18 Iun 2009, 11:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta MK3 1990 1,8D 60cp
VIN: WFOBXXGAFBLP62372

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Moartea » 26 Iul 2010, 21:06

aşa cum am promis revin cu detalii.

nu ma mai plecat vineri niciunde dar am fost azi cam 630 km.

am mers cu mufa de la egr deconectată şi... doar foarte puţin a mai făcut pe nebuna cu datul în nas.
nu a scos fum deloc, a mers aşa cum o ştiu eu...
pe dealurile alea dintre Piteşti şi Craiova la deal m-a luat doar un a4 şi s-a mai că..t unu pe el cu un fiat punto dar i-am dat fum la nas! în rest nici n-au mai încercat

nu sunt pe deplin satisfăcut deoarece am avut o încărcătură de cam 300 kg şi nu mi-e foarte clar dacă merge mai bine fără.

am senzaţia că voi fonda fanclubul NO EGR şi aştept membri... :D
decât Fiat, mai bine Logan... sau, hai, Ford...

cea mai bună băutură este apa de izvor
dacă pui o picătură într-un kil de vinişor!

motoarele de la 6 cilindri în sus cântă!
Avatar utilizator
Moartea
Member
 
Mesaje: 291
Membru din: 02 Iun 2007, 14:56
Localitate: Bucureşti
Maşina: Transit mk7, passat 3B (B5) 1.8 20 sopapi, hergestellt am Bremen, in 1998, in Deutschland

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde CLW-Fiesta » 26 Iul 2010, 23:00

@Moartea: si eu sunt de vreo 4000 km fara egr si sunt foarte multumit de masina :D... bine, spre deosebire de a ta, a mea nu are pic de electronica :D
Sonorizari evenimente si petreceri la preturi de criza!
http://www.dj-ezzy.webs.com

My Fiesta mk3 ;;) viewtopic.php?f=15&t=48902
Avatar utilizator
CLW-Fiesta
Member
 
Mesaje: 298
Membru din: 18 Iun 2009, 11:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta MK3 1990 1,8D 60cp
VIN: WFOBXXGAFBLP62372

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde boieru2 » 28 Iul 2010, 18:56

Stimate domn lamureste-ma si pe mine cu o treaba> la focus 2 facelift si non-facelift respectiv diesel 1.6 si 1.8 exista in rezervor pompa de motorina electrica care duce motorina la pompa de inalta presiune sau in pompa de inalta presiune exista pompa de alimentare sau ea nu exista deloc?
Cu stima Un Benzinar! :D
Avatar utilizator
boieru2
Ford Freak
 
Mesaje: 190
Membru din: 03 Oct 2009, 12:02
Maşina: Ford Focus Sedan 2008 1.6

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde Sorin3ll » 03 Aug 2010, 11:34

Dupa ce am terminat de montat motorul pe masina am facut ceva km si am observat lipsa de putere si mult fum negru, am curatat tot sistemul de admisie si furtunele de la intercooler si valva egr, dar nici o schimbare , intra foarte greu in turbina (daca turez km in 2500 de ture si strang dintr-o data furtunul de la intercooler intra in turbina). Sa fie oare dereglata distributia k am pus la loc distributia dupa semnele date de mine. Nu stiu cum sa-i dau de cap.Need help
Sorin3ll
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 17 Iun 2010, 08:20
Localitate: botosani
Maşina: ford mondeo 2001 2.0 tddi
VIN: wf04xxgbb4yy58240

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde focu25 » 03 Aug 2010, 20:45

Am si eu o intrebare ptr domnul GABI: dupa cum se stie am fost cu masina la dinsul anul trecut si mia umblat la "tacheti", masina mere mult mai bine da de tzacanitul de "masina de cusut" nam scapat, ce naiba sa mai verific la ea ptr ca bani momentan sa ajung la Alexandria nam, oricum daca as avea bani acum masina numa pe mainile lui as da-o,( da e departe al naiba) dar poate ma ajuta cu niste sfaturi, si cand o sa merg la vreun mecanicos sa nu ma "pesteasca". Cand e cazul de facut bucsarea motorului, sau de schimbat segmenti, cuzineti, nu mai stiu ce sa ma fac, oricum sapt asta incerc sa dau baia jos, sa verific sorbul, am inteles ca mai este nush ce teava de retur de la turbina peacolo......................orice sfat pe praful asta e foarte util.

Multam mult si sanatate maxima!!
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 04 Aug 2010, 05:09

Salut,
Pai nene Focu 25 hai sa vedem ce s-a facut si ce a ramas de facut la acea dat si citam de la pagina 33 :)
PRIMUL MESAJ

$1 scrie:$2alutare la toata lumea.

SimbAta trecuta am fost cu o problema la domnu Gabi "bibanu47", legata de tacheti, omul chiar cunoaste.
Masina merge muuult mai bine, trage apreciabil mai bine, depasirile sunt o placere chiar si in treapata V, cu climatronicul pornit :).
Multumesc mult. Sanatate maxima.





$1 scrie:$2ocu25,te rog sa detaliezi ce anume a avut masina,simptomele care le avea in mers\la relantiu ,zgomot mare a motorului, etc
numa bine!


AL DOILEA MESAJ


$1 scrie:$2reaba a plecat de cand sa rupt cureaua de distributie si sa schimbat chiuloasa(probabil si asata care am cumparato a avut buba,) batea ca draq, sa facut un reglaj, a mers cateva zile, iar probleme, sa facut alt reglaj iar probleme dupa o peroada, dar tacaneala era suparatoare.
Pina la urma am mers al GAbi "bibanu47" si a gasit niste reglaje facute toatal aiurea atat la admisie cat si la evacuare, neavand timp sa umble cap coada la masina simbata, totusi omul a desfacut capacul de la chiulaosa si mia facut un reglaj la admisia de la cilindrul 3 parca, care avea toleranta 0, adica deloc, a schimbat pastila respectiva cu alata de la dinsul si rezulattele au fost pe masura, cum spuneam mai sus, desi masina nu e in parametrii optimi, ptr ca omu mia spus clar ca trebuie sai las masina 2 zile, ca sa faca reglajele si la celellate pastile de la tacheti sau cum sor numi(scuze dar sunt cam afon la mecanica).
Oricum masina mea deacum inainte numai la el o sa mearga. Omu stie sa vb, stie meserie, are caracter. Sotia dinsului la fel, rar asa oameni.



MESAJUL MEU

$1 scrie:$2a detaliem:

Motorul de 1,8 atat TDDI cat si TDCI,au reglajul tachetilor facut mecanic,nu hidraulic,acesta fiind facut prin niste pastile metalice pe diferite grosimi.
Colegul de mai sus se plangea de ceva timp ca dupa repararea motorului,in urma schimbarii distributiei care sa rupt deteriorand toata partea superioara,a ramas cu o bataie ciudata,eu am demontat capacul la culbutori,am invartit motorul pe fiecare piston in parte si am ajuns la concluzia ca pistonul 3 avea supapa de admisie atacata si din acest motiv,detonatia se auzea in filtrul de aer.

A avut marele noroc ca pastilele respective sunt similare cu cele de Audi adica au 31 mm in diametru si eu detin asa ceva.Pentru reglarea tuturor pastilelor era necesara demontarea axei cu came deci automat si a curelei de distributie,dar eu m.am chinuit putin sa extrag pastila aceasta,pe sub axa cu came,presand tachetele.

Timpul a fost scurt si din acest motiv,am facut sa lucreze acest piston,deoarece pana sa vina la mine,motorul merge aproapa in 3 pistoane,celelalte supape,avand cat de cat tolerante aproape de normal.




Deci nene Focule a ramas ca trebuie umblat la restul de 7 tacheti,deoarece din 8 a fost reparat decat unu. ;) :D

Rezolvarea este sa mergi la cineva sa continui lucrarea. :)

O zi minunata va doresc.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde bibanu47 » 04 Aug 2010, 12:47

$1 scrie:$2upa ce am terminat de montat motorul pe masina am facut ceva km si am observat lipsa de putere si mult fum negru, am curatat tot sistemul de admisie si furtunele de la intercooler si valva egr, dar nici o schimbare , intra foarte greu in turbina (daca turez km in 2500 de ture si strang dintr-o data furtunul de la intercooler intra in turbina). Sa fie oare dereglata distributia k am pus la loc distributia dupa semnele date de mine. Nu stiu cum sa-i dau de cap.Need help


Salut,

Cu doua pagini in urma adica la nr.73 gasesti expusa distributia acestui motor si chiar daca tu consideri ca ai pus-o corect dupa semnele facute de tine,te rog sa o reverifici.
Reconditionez motoare,cutii de viteze,chiulase,rectific si pasuiesc supape rezultate din distributii sarite,alternatoare,electromotoare,casete de servo-directie si pompe atat electrice cat si mecanice,pompe de vacuum si frana indiferent de tipul auto sau an.
Pentru reparatii auto vizionati: http://www.youtube.com/results?search_q ... %2047&sm=1
Nr. de tel. la care discut strict numai despre reparatii contra cost: 0766417724 Gabi
Operez in cartea de service a autoturismului.
Avatar utilizator
bibanu47
Director Tehnic
 
Mesaje: 6874
Membru din: 29 Oct 2008, 19:29
Localitate: Alexandria City,la doar 79km de capitala
Maşina: Einstein Sedan Facelift 2014
VIN: IMEDIATCASATEAJUT

Re: bibanu47: service, reparatii, reconditionari si modificari

Mesajde focu25 » 04 Aug 2010, 12:49

Ce valori ar trebui sa fie la Admisie/Evacuare.
focu25
Member
 
Mesaje: 439
Membru din: 23 Apr 2009, 08:39
Maşina: Focus 3 1.6 tdci 115HP

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Service-uri auto generale

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 0 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 0 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 0 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login