
Si eu iti multumesc pentru sfat maestre , abia azi am executat problema , caci astazi mi-a venit rotorul cel nou , facusem comanda la magazin . Ti-am urmat sfatul , ocazie cu care m-am convins ca nu as fi avut nici o sansa sa induplec rotorul cel vechi sa iasa de bunavoie , l-am spart cu o mica daltita si un ciocan mediu , din trei lovituri plasate exact pe centrul axului delco .
Fapt interesant insa : pina sa imi vina piesa cea noua , facusem o "improvizatie" pe rotorul defect , am sapat un sant fin si precis in locul acelei rezistente incapsulate in rotor , iar in acel sant am introdus un conductor de cupru (cablu pentru instalatie electrica de apartament) cu diametrul de 2.5 - conectat sub talpa pe care calca carbunele capacului delco (cu fludor) ... dupa care i-am dat o forma similara originalului la capatul dinspre ploturile capacului delco.
Timp de trei zile tin sa spun ca motorul mi-a functionat cum de mult nu l-am mai simtit , adica bine !
Ei , dupa ce i-am pus rotorul cel nou , se pare ca motorul a revenit la meteahna veche , respectiv cand decelerez dupa o turatie mai mare (cca 3000 rot/min) , da mici "rateuri" , tuseste ca masinile din filmele americane

. Cu piesa "reparata" de mine rateurile disparusera complet . De ce oare face asa ? Masina face chestia asta de cand o am , adica de peste un an . Am umblat si la avans incercand sa scap de rateuri , acum va trebui sa gasesc obligatoriu un meserias care sa imi puna avansul "dupa carte" ... Ceva sfaturi , cu privire la "defectul" acesta ?
