REPARAREA SI COMPONENTA UNEI CASETE DE DIRECTIE PE SERVORepararea unei casete de directie nu se poate face prin simpla cumparare a unui set de garnituri,le inlocuim si totul este in regula ci este conditionata de urmatorii factori:
-axul cremalierei sa nu fie corodat,
-interiorul casetei unde circula pisonul montat pe cremaliera sa nu aiba zgarieturi si uzuri,
-aceeasi problema pentru locasul unde se monteaza distribuitorul cu cei 4 segmenti.
Va voi prezenta in cele ce urmeaza una dintre casetele reparate de mine la unul din colegii forumului,cea in cauza fiind de Ford Mondeo si la care am intampinat 2 probleme majore,prima fiind reprezentata de axa cremaliera care la prima vedere parea buna dar la demontare era corodata la interior iar a doua problema a aparut datorita faptului ca s-a mers mult cu caseta pe manual,servodirectia fiind suspendata si astfel a s-a sectionat un ax subtire care ansambleaza distribuitorul si de aceea au fost necesare 3 casete deteriorate din care sa fac una

Kit-ul de reparatie contine urmatoarele:
-1 segment pentru pistonul central,
-4 segmenti pentru distribuitor,
-1 oring pentru tachetul impingator,
-1 oring pentru capacul de etansare al casetei,
-1 simering pentru distribuitor partea inferioara,
-1 simering pentru partea superioara,
-1 capac exterior de protectie a axului distribuitor,
-1simering pentru axul cremaliera stanga,
-1simering pentru capac inchidere caseta.
Va rog sa acordati mare atentie la explicatia in scris pe care o fac la fiecare poza pentru a intelege esentialul :