Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
22 Iun 2011, 20:22
caseta n-am zis ca o repar eu, am zis doar ca o demontez de pe masina. restul urmand sa o faceti dumneavoastra(demontat piese si montat kit-ul de reparatie cu tot ce implica). imi cer scuze daca m-am exprimat gresit. de aceea am intrebat de garantie.
23 Iun 2011, 21:58
Buna seara D-le Gabi.
Au aparut ceva noutati la caseta de directie sau inca nu a aparut nimic?
23 Iun 2011, 22:43
Salut scorpionul,
Din pacate eu ajut pe toti dar pe mine nimeni,maine se fac din nou 3 zile si am dreptul sa ridic anuntul,sa vezi ce o sa se ingramadeasca toti sa ne ajute.
23 Iun 2011, 23:13
Salut domnul bibanul revin cu o problema mai veche, si anume a golfului 3 buclucas care se opreste fara motiv iar dupa o perioada porneste ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic.Este golful cumnatului meu si de o bucata de vreme iar a inceput problema care din pacate nu a dat rezultate cu scoaterea bornei.A fost dusa la un alt mecanic care aconstatat ca este dusa bobina.Problema este ca este a 5 sau a6 bobina intr-un interval de circa un an si jumatate.Intrebarea este care ar putea fi motivul din care arde bobinele si face problema asta cu opritul asta dubios dupa care porneste ca si cum nu ar fi vinovat de nimic?E posibil sa fie de vina ecu sau altceva?Precizez ca la un moment dat un mecanic a tras de niste fire de pe sub bord dupa care masina a pornit ,acum nu stiu daca a pornit pentru ca a tras el de fire sau ii venise vremea sa porneasca.Astept cu interes parerea dumitale de expert poate reusim impreuna sa ii dam de capat.
23 Iun 2011, 23:44
Salut angel21sv,
Bobina de inductie se poate arde din 3 motive,cel putin pe astea le stiu eu:
1-tensiune de incarcare peste 15 V,
2-osciltiile de tensiune ale alernatorului datorita unui carbune care nu preseaza suficient si da voie sa flameze sau colector intrerupt la cablaj,
3-legatura gresita a polaritatii bobinei.
Golful ca si Passatul folosesc aceeasi pompa de benzina si am vazut multe care au momente in care se blocheaza apoi isi revin,am mai mentionat pe aici de curand ce le fac eu,iau o alta baterie,merg in spate unde se conecteaza mufa la pompa de benzina si cu ajutorul a doua fire o alimentez invers ca sa isi schimbe sensul turbina si sa arunce mizeria din ea.
Verifica daca nu cumva calculatorul se incalzeste in mementul in care nu mai vrea sa porneasca,pui mana pe carcasa.
24 Iun 2011, 00:24
Am sa incerc intai sa vad daca se incalzeste calculatorul,apoi am sa incerc faza cu pompa de benzina,dupa care am sa o duc la un electrician sa verifice tensiunea,firele la bobina si poate alternatorul sa vedem ce iese.Deocamdata iti multumesc pentru sfaturile pretioase si ramane dupa ce voi face cele de mai sus sa vedem la ce concluzie se ajunge.
24 Iun 2011, 04:24
Buna dimineata.
Cum ii spune exact la piesa respectiva,poate o gasim undeva la dezmembrari,dar sa stiu exact cum ii spune.
24 Iun 2011, 05:17
Salut,
Este axul cu filet elicoidal care invarteste toata cremaliera aia lunga care ai avut-o corodata,deci este un ax scurt de vreo max 20 cm,cel cu care se cupleaza axul volanului ,este jumatate afara jumatate inauntru si are 2 rulmenti pe el plus segmentii de teflon care distribuie presiunea hidrulica.
Eu am o promisiune pentru sambata seara dar nu se stie clar daca are sau nu,trebuie sa caute cand ajunge acasa.
Ma duc sa ridic si anuntul.
O`zi buna.
24 Iun 2011, 08:39
Buna ziua domnule Gabi.O intrebare scurtuta daca mi-e ingaduit,o turbina de ford mondeo mk2 1,8 td din 97 adica cea de pe masina mea se potriveste pe un focus 1,8 tdci?
24 Iun 2011, 17:02
Salut Iullius,
Galeria de evacuare sigur are acelasi ecartament dar acum nu iti pot spune o prostie ca ar merge si sa nu mearga,in cel mai rau caz poate cu galeria de evacuare cu tot,nu sunt in tema.
24 Iun 2011, 18:06
Cum am asteptat pana acum,o sa mai asteptam ca sa iasa treaba treaba.
Week placut
27 Iun 2011, 19:32
Cu maxim respect , Bibanu47 , vreau sa intreb si eu ceva cu privire la Scorpia mea Hatchback (fabricatie '89) .
Cam de o saptamana am observat (si continui sa verific vizual zilnic) faptul ca roata mea din dreapta-fata a luat o directie ciudata (unghiul de cadere) , incepand sa semene ca asezare cu cele de pe spate . Adica ceva mai oblic decat cred ca ar fi normal . Rotile de pe spate stiu ca asa sunt ele , am tot citit peste tot si toata lumea spune ca asa e facuta masina . Dar pe fata stiu sigur ca rotile stateau perfect drepte .
Eu banuiesc desigur ca ar fi vorba de bucse , mai cu seama ca imi pare ca sunt momente cind se si aude usor in masina cand merg pe "teren accidentat" !

Intrebarea este : este cazul sa schimb bucsele din basculele din fata , sau este mai bine sa schimb cu bascule noi gata bucsate de fabricant ? Sunt sigur ca intelegeti de ce intreb , pe mine ma intereseaza sa am o masina cat mai buna posibil , nu pretul reparatiei .
Va multumesc deja pentru raspuns , il voi urma cu siguranta , toate cele bune va doresc !
27 Iun 2011, 22:36
Salut MATRIX,
Pentru inceput iti recomand sa schimbi ambele bucsi de sus din aripa interioara unde se prinde amortizorul.
Ca si Sierra,la Scorpio are obiceiul sa se "caracaneze "de fata cum zicem noi in termen popular si aceasta problema apare cand nu schimbam amortizoarele si dam prin gropi puternice in aceste fel aripile interioare se deformeaza prin miscsorarea ecartamentului,adica prin apropierea uneia de alta.
Problema se rezolva prin demontare motorului de pe caroserier si intre aripile interioare se introduce
o presa speciala pentru a forta intre ele pentru a revenii la forma initiala.
28 Iun 2011, 15:45
REPARAREA SI COMPONENTA UNEI CASETE DE DIRECTIE PE SERVORepararea unei casete de directie nu se poate face prin simpla cumparare a unui set de garnituri,le inlocuim si totul este in regula ci este conditionata de urmatorii factori:
-axul cremalierei sa nu fie corodat,
-interiorul casetei unde circula pisonul montat pe cremaliera sa nu aiba zgarieturi si uzuri,
-aceeasi problema pentru locasul unde se monteaza distribuitorul cu cei 4 segmenti.
Va voi prezenta in cele ce urmeaza una dintre casetele reparate de mine la unul din colegii forumului,cea in cauza fiind de Ford Mondeo si la care am intampinat 2 probleme majore,prima fiind reprezentata de axa cremaliera care la prima vedere parea buna dar la demontare era corodata la interior iar a doua problema a aparut datorita faptului ca s-a mers mult cu caseta pe manual,servodirectia fiind suspendata si astfel a s-a sectionat un ax subtire care ansambleaza distribuitorul si de aceea au fost necesare 3 casete deteriorate din care sa fac una

Kit-ul de reparatie contine urmatoarele:
-1 segment pentru pistonul central,
-4 segmenti pentru distribuitor,
-1 oring pentru tachetul impingator,
-1 oring pentru capacul de etansare al casetei,
-1 simering pentru distribuitor partea inferioara,
-1 simering pentru partea superioara,
-1 capac exterior de protectie a axului distribuitor,
-1simering pentru axul cremaliera stanga,
-1simering pentru capac inchidere caseta.
Va rog sa acordati mare atentie la explicatia in scris pe care o fac la fiecare poza pentru a intelege esentialul :
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- de la stanga la dreapta:
segment piston central,cei 4 segmenti ai distribuitorului,oring capac caseta partea dreapta,simering capac dreapta,simering ax cremeliera stanga,simering ax distribuitor,capac protectie ax distribuitor,
simering inferior ax cremaliera si sigura ta rulment superior distribuitor.
-

- de la stanga la dreapta avem:
piulita fixare ax distribuitor,capac inchidere caseta partea dreapta,arc tachet impingator,rulment superior distribuitor,siguranta cilindru distribuitor,capat reglaj tachet impingator,capac rulment inferior si axul distribuitor.
28 Iun 2011, 17:24
Buna ziua d-l Gabi! aceasta este cumva caseta de Mondeo MK3? pentru ca seamana foarte mult cu a mea, pe care am demontat-o zilele acestea,dar am ceva probleme cu gasirea simeringurilor mai ales cele de la cremaliera care au inele de teflon.in rest caseta este in stare foarte buna fara corodari sau uzuri la interior un actioneaza segmentii. unde as putea sa gasesc aceste simeringuri?
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

28 Iun 2011, 20:13
Salut yjytya,
Mie imi aduce cineva cu precomanda la 4 zile pentru orice masina la pretul de 60 euro plus curieratul care este in jur de vreo 30 ron dar din pacate omul nu doreste sa ii fac reclama si clar ca nu imi poate elibera nici acte.
29 Iun 2011, 13:44
cu respect D-le Gabi
am o problema la un ff 1 diesel, pe loc cu motor pornit daca misc volan stanga- dreapta in scurt, aut o bataie clink, clink in partea dreapta a masinii, la un nene de la service mi-a schimbat bieleta si capatul de bara dreapta, zgomotul persista dar am castigat si altceva, cand pornesc de pe loc mai turat aud un huruit tot pe dreapta, acest huruit se manifeste doar atunci cand.. plec de pe loc mai tare, de pe loc cand vreau sa virez dreapta sau cand , pe sosea sunt acele denivelari , valuri mai adanci, in rest nu se aude nimic, merg cu viteza constanta , nimic, dar cand accelerez se aude.Care credeti ca ar fi cauza si cam ce trebuie sa verific inainte de a ma sfatui nenea mecanicul sa cumpar jumatate din piesele masinii. multumesc anticipat pentru raspuns
29 Iun 2011, 15:11
Salut Cornel,
Eu zic ca pe partea aceea sa iei la mana tot ce se poate strange si sa vezi daca nu a ramas ceva slab.
Mai recomand sa verifici pivotul si bieleta antiruliu.
29 Iun 2011, 15:11
Salut Cornel,
Eu zic ca pe partea aceea sa iei la mana tot ce se poate strange si sa vezi daca nu a ramas ceva slab.
Mai recomand sa verifici pivotul si bieleta antiruliu.
30 Iun 2011, 19:26
Salut focu 25,
Eu de obicei cand ma exprim nu vorbesc din povesti si chiar va rog pe toti sa nu luati de bun ce spun eu.

E perfect asa cum zic "EI",treci la schimbarea vilbrochenului,cuzinetilor sau e mai rezonabil sa schimbi motorul ca sa nu se mai murdareasca "EI" pe maini ca apoi sa murdareasca si laptop-ul.

Mai stiu pe cineva din Bucuresti care avea baia sparta si "EI" au recomandat schimbarea motorui zicand ca cine stie ce s-a mai intamplat in el si uite asa omul a luat-o de buna iar motorul a ramas la "EI" si dupa ce au schimbat baia a fost vandut la o frumoasa suma ca vorba aceea "sa manance si gura lor" nu?
Sincer nu sunt descurajat de negatiile "LOR"pentru ca deocamdata pe la topicurile unde imi dau cu parerea am dreptate in procent de 90%,imi voi face griji cand procentul se va intoarce la 180 de grade,adica sa aiba "EI"credibilitate 90% iar eu 10 %.
Totusi imi permit sa vin cu o completare pentru cei care inca mai ma considera cat de cat responsabil de ceeea ce recomand si relatarea ar fi urmatoare:
Uzura la care "compatriotii" mei se refera,reprezinta cum am mai spus vilbrochenul si cuzinetii de biele si palier dar ca acestia sa aiba acea uzura pe care o cred ei ar trebui ca "linia"cum zicem noi sa bata extrem de puternic la prima pornire si pana la stingerea becului.
Cineva mi-a dat un mesaj privat si mi-a spus ca nu a gasit pompa de ulei sub 1100 ron deci e clar ca se va merge pe schimbarea motorului.

Asa le veti schimba la fiecare 2/3 ani pentru ca din cauza lipsei de "material",omul nu se gandeste ca schimband piesa mai merge in 200000km ci zice in sinea lui "sa mai ma tarasc cu ea pana in primava si o vand".
Tipic romanesc.
30 Iun 2011, 20:51
buna seara D-le Gabi
am verificat azi suruburile, pivoti, si sunt ok, bieleta antiruliu...... este in regula daca simplu imping cu degetele in pivot si se roteste, am pus pe cineva la volan, cu motorul pornit sa invarta repede de volan stanga /dreapta ,am pus mana pe bieleta de directie dreapta si am simtit in ea clikaitul, pe partea stanga se simte dar mult mai putin. Va multumesc si astept parerea dumneavoastra.
30 Iun 2011, 22:28
Salut Cornel,
Pai trebuie schimbate neaparat pe ambele parti deoarece sunt intercalate intre bara stabilizatoare si amortizor si acesta este motivul pentru care pocnesc.
Daca nu ma insel cred ca este in jur de 60 ron pe bucata.
Spor la treaba.
01 Iul 2011, 16:39
PREZENTAREA UNUI MOTOR DE AUDI A4 1.6 INJECTIE MULTIPUNCT AN 1998De curand am avut la reparat un Audi A4 al carui motor mergea neregulat si nu avea forta necesara iar dupa cateva verificari am ajuns la cocluzia ca avea probleme la supapele pistonului 2.
Am trecut la demontarea chiulasei si se poate observa ce am gasit in racordul de admisie care era plin de ulei datorita simeringurilor de supape care erau "coapte" de temperatura si de la pistonul care nu a ars.
Motorul este amplasat longitudinal si din acest motiv nu se poate demonta distributia decat daca in prealabil se demonteaza toata partea frontala a masinii dupa care radiatoarele se dau cu grija in partea dreapta pentru a nu pierde freonul din instalatia de AC iar toata instalatia ventilatoatelor si a traductoarelor
electrice se demufeaza de pe aripa interioara stanga.
Rampa de injectoare si galeria de admisie de demonteaza primele,inainte de a scoate chiulasa deoarece alta posibilitate nu exista.
Dupa demontarea chiulasei am constatat exact ce presupusesem,supapale de la pistonul 2 erau deterioratea si mai mult cea de evacuare care avea scaunul ars.
Am depresat toate supapele,le-am pasuit cu pasta diamantata dupa care le-am schimbat simeringurile si le-am remontat la locul lor.
Ce trebuie avut grija la acest motor este faptul ca pe partea din spate are foarte multe racorduri de racire care au majoritate acelasi diametru si nu trebuie incurcate intre ele iar traselele lor trebuie respectate cu strictete altfel se obtureaza si nu mai trece lichidul de racire prin ele.
Odata cu aceasta reparatie am schimbat si filtrul de ulei si uleiul.
Va rog sa urmariti explictia fiecarei poze :
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- vedere ansamblu motor.
-

- masina propriuzisa
-

- cu spoilerul demontat
-

- demontarea partii frontale
-

- compresor AC.
-

- pompa de servodirectie,
-

- rampa cu injectoarele
-

- amplasare alternator.
-

- mufele de conexiune ale instalatiei de la electroventilatoare si termocupla.
-

- modulul de aprindere
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.